Představa kupé Tudor s W8...
No asi ještě že nedostala, i 6 válec byl výrazně rychlejší než podvozek, kterej byl i na svou dobu velmi zoufalej.
Problém byly jen brzdy. Na účel na který byl Sup určen byl V6 akorát. Měl jsem ho 5 let a fajn auto.
Trochu jsem s ním taky jezdil a chceš mi říct, že byl tuhej a v zatáčkách se nekroutil?
Přesně tak. Největší problém byl v prodlužování karosérie, kdy ji příčně přeřízli a nastavili. Tím šla do kopru tuhost v krutu. Zkrátka a dobře se to vlnilo jako mrcha. Jistota v zatáčkách byl neznámý pojem. FoFo I proti tomu byl kolejové vozidlo... :D
Brzdy problem nebyly, problem byly predni hlinikova ramena, ktera odchazela po 10tkm.
Škoda superb pred 20 rokmi sa predstavila :D Citroen c5 tiež predstavili pred 20 rokmi a nikde som nevidel článok. To je webova stránka škody alebo autory nevedia čo pisať ?Sama škodovka na tejto stránke. Zaraz budu jak autoforum.cz :D
Prestan ty jantar
Protože Citroen nikoho nezajímá…
A posrata škodna nekoho zaujima ? Nech premenuju tranku na škodarevue, koho zaujima embečka ? Malo ich je pohnitych v premavke ????
Jestli se ti to tu nelíbí,tak sem nelez čobole!
Samozrejme že sa mi tu nepáči ty posraty pepík.
Rozhodně zajímavé výročí (teda i ten Citroen C5), nicméně, autorevue.cz jsou české stránky a Škoda je česká značka (německého vlastníka pomiňme). Výročí C5 hledejte prosím na www.leautorevue.fr ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.