Také tam jezdí Fabia RS s 1,4 a 85 kW (116 hp), viz http://www.skoda-auto.gr/models/fabia_sport/popup/SkodaFabiaSportEdition.pdf
muze mi nekdo vysvetli proc zrovna v recku museji mit vykonove upravene skodofky?
Protoze v Recku nesmeji jezdit ve vetsim mestech naftaci. Tak se prodava vice benzinaku a proto se tam benzinova RS dobre prodavaji. Ale uprimne receno - proc kupovat zastaraly Superb, kdyz jsou na trhu cenove podobna auta s mnohem lepsimi jiznimi vlastnostmi?
A teď to zkusme obrátit: proč ho nevyrábět, když ho někdo koupí :-D
Hmm moc význam tohoto motoru nechápu, vždyť skoro na chlup stejné parametry má 2,8 V6 (142 kW/280 Nm).
Protoze je lehci=jizdni vlastnosti
pretoze v grecku sa hned po UK predalo najviac octavii RS. Podla ludi, co v grecku jazdili sa tam jazdi tak, ze sa predbieha aj ked ide oproti auto, preto ten potrebny vykon.
Těžko říct, třeba tam na to zákazníci "berou".
Vážená redakce, jste schopni zjistit původce úprav na těchto autech /Octavia GT a Superb RS/? Je to přímo vývoj ve škodovce nebo nějaká externí firma? Předem díky B-]
podpora prodeje pro Řecko, z důvodů jak zde již někdo uvedl - ve velkých městěch zákaz naftových motorů pro soukromé účely.richie: SW je originální (ETAS), a pokud po něm toužíš není problém jej obstarat.MNBM@quick.cz
Jde o tovární záležitost. Tyto vozy jsou prodávány přímo Škodou v dané zemi, nejedná se tedy o nějaký tuning. Ono je třeba si uvědomit, že motor 1,8T existoval ve své době v různých verzích od 150 koní až po tuším 230. Takže evoluce 132 kW verze, která byla v ORS1 na 142 kW není nijak výrazná a dle mého názoru nebude třeba provádět ani větší zásahy do hardware motoru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.