Alois Schlegl
22. srpna 2024 • 8:14

no to je tedy výkon k pochlubení oficiálně a sice pod škodou 1 kus ale v D to jde udělat i jako přestavbu a oficiálně jen přestavět , technická a doložit homologaci věcí a je na to taky papír - zápis do techničáku , jen si nejsem jistý jak se to propíše kdyby se to dovezlo do ČR ... to je takový výkřik do tmy jako že škoda bude vyrábět pro čínu nějaké jiné typy než pro evropu , nebo že japonci si mohou vyrábět keicars kreré by asi taky nešly homologovat pro ČR mimo toho volantu na jiné straně , no hurá konečně má superb pořádné koně ...

Marcel Reisz
21. srpna 2024 • 20:14

Skôr to bude A6, môj sedí na ceste ako prikovaný, , ale tie kone tam žiaľ nemám,to bude asi tým.

OnlyTruth
21. srpna 2024 • 16:16

uz ajtak nestabilny nekvalitny 2,0 co mal problemy s 280konami dostane 400+ na podvozok golfa s autom velkosti A4 .. dakujem pekne

SerifReborn
21. srpna 2024 • 22:17

To jsi hloupy, nebo uplne blby?
Precti si clanek, ty machre :D

OnlyTruth
22. srpna 2024 • 8:31

co chces povedat ? ze ten maly podvozok na dlhom aute pomoze znizenie 5cm? stale to ma previsy a motor ulozeny priecne.. to nema co mat 400koni v takej kasni

SerifReborn
22. srpna 2024 • 11:03

Ja nevedel, ze tu mame inzenyry, co ladi auta na vrcholove urovni. Nastavis mi prosim podvozek na 991, at je jistejsi na okruhu?

OnlyTruth
22. srpna 2024 • 14:24

na to nemusis byt inzinier aby si pochopil , ze to auto jazdi v zaklade hrozne.. nebude z toho nikdy poriadne auto..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
22. srpna 2024 • 15:25

Nepřeháněj, v základu ti na pohyb bohatě stačí 100hp no a tady ještě dalších třista čeká.

Doporučujeme

Články odjinud