Škoda Superb: nová generace v detailech

184 komentářů

Jirka
7. září • 23:50

Autor článku se omylem zmínil o M3, až když se rozplýval nad teretickým maximem rychlosti s motorem 3.6FSI. Nějak si neuvědomil že M3 s výkonem 309kW v pohodě zvládne 250km/h, i když nepojede z kopce s větrem v zádech. Jízdní vlastnosti jsou srovnatelné pouze pro jízdu rovně - ideální rozložení hmotnosti mezi nápravy u BMW nabídne výrazně lepší manévrovací schopnosti než Superb s motorem před přední nápravou a lehkým zadkem. Někdo možná namítne, že superb se bude dělat i 4x4, ale Haldex opravdu není to samé jako 4x4. Takže supeb se nedokáže zakousnout do cesty všema čtyřma. Přesto jsou si tyto auta v něčem velmi podobné. Superb s rozvorem 2761mm totiž nabídne stejný prostor pro posádku, jako BMW řady 3 s rozvorem 2761mm, alespoň co se délky týče. Dočkáme se někdy českého auta velikosti BMW 5? nebo dokonce 7?

Vláďa
8. září • 14:58

Pokud vím tak haldex zanmená, že je možné připojit zadní kola potom tedy jede auto s náhonem na všechny čtyři a tedy to je 4x4.

fanánek
27. ledna • 10:33

opravte tam prosím ten "nový" agregát 2,0 TDI PD s výkonem 103 kW, zas tak nový není....:-D
2,0 TDI CR (103, 105 kW) ten ano, ten nový je, škoda že nebude. K výběru motorů - je vidět že nová škodovka bude zase popelkou a ty lepší agregáty (2.7 TDI, 3.0 TDI) si koncern nechává pro svoji prémiovou značku. Vyjímkou je snad 3,6 FSI a 125 kW CR

Jáchym
26. ledna • 1:38

Tak nevim, proč by všechny auta měly omezovač na 250 a Superb na 254.....od začátku se mi to zdálo divné a nyní zveřejněné údaje na auto.cz udávají maximálku 250.....dalo se to čekat

pajathc
25. ledna • 20:09

Jestli to s tou 3,6 bude stát nové do 150 000 Kč tak si to koupím.

koloman gadži
25. ledna • 16:09

luxusní a krásné auto ... francouzské bmw ...ježiš to jsou výroky:-D:-D:-D chujská šunka je to:-P

PÁJA
25. ledna • 15:12

JE SUPER .JENOM KDYBY NEBYLA TAK DRAHÁ

Marek
25. ledna • 13:24

Motorová strategie škodovky je fakt podivná. Nový Superb by podle mě mohl zlákat i majitele Audi A6 a ne pouze koncernového VW Passat, tak proč se do něj montuje motor o objemu 1.4? Jistě jde o kvalitní motor, který se po stránce dynamky může směle rovnat s daleko většími motory, ale s velikostí auta by se měla odvíjet i velikost motoru, proto 1.8 by měl být základ. Je docela škoda, že nebyl nasazen motor 2.0 TFsi. U dieselových morotů bych zrušil 1.9 PD (příšerný motor), dále 140ti konový dvoulitr by už také mohl mít systém CR. Dále v motorové nabídce chybí velký diesel 3.0 TDI, který by mohl odlákat již zminované majitele Audi A6. (pokud by byl za lepší peníze), kvalitově se bude jednat o stejné auta.

hlava pomazana
25. ledna • 19:58

Proc by mel koncern chtit odlakat zajemce od A6 k SuperbuII?

Ghost
25. ledna • 10:03

Mne by celkem zajimalo, kdo chce aby bylo mozne mit zaroven v jednom aute sedan a liftback. Ja to vzdy bral tak, ze vyhoda sedanu je tuzsi karoserie, pac se ji pulka nevyklapi. Tim, ze budu mit obe auta v jednom ma byt nejaka super vyhoda?

Zdenek Dostal
25. ledna • 11:14

Ano, protoze pokud s tim bude jezdit treba na jednani nebo nekoho povezes, tak je nepripustne, aby, kdyz si pujdes pro notebook do kufru, foukalo na lidi na zadnich sedackach. No a kdyz to pouzijes doma, tak do toho zase vic nalozis...

hlava pomazana
25. ledna • 19:57

Proc by si nekdo chodil pro notebook do kufru, kdyz se chysta prave odjet? :-O

wrc
25. ledna • 9:40

Já myslím,že je to pěkné a luxusní auto.To že někdo není příznivec Škodovky ještě neznamená,že ji tady musí pomlouvat a hanit.Každý má jiný vkus.Když mi někdo řekne,že se mu prostě líbí BMW NEBO Mercedes tak to respektuji a nepomlouvám mu je.Design nového Superbu je krásný a pokud tady někdo píše z čeho všeho je to splácané,tak ať nám zkusí nakreslit karoserii,která se nebude podobat žádné značce a přitom bude vypadat jako limuzína roku 2008.

Kamil
17. ledna • 18:13

Prodám RENAULT-Clio 1.2 rok 1998, najeto 77 000 Km, s celkovým ručním ovládáním pro vozíčkáře nebo amputáře. Velký pomocník pro spojení se světem. Jako nový. Cena 75 000 Kč. Volat na 607 921 818.

mamlas
17. ledna • 2:03

prohlížím detail světlometu na webu škodovky a nějak nevidím světla respektive žárovky pro denní svícení ?? že by xenony i přes den ??

Jozef.K
12. ledna • 18:59

Myslím, že škoda se postupně vrací do svých tradičních tvarových kolejí.
Je to šedý průměr, který nikoho neurazí, ale taky neuchvátí.
Stačí si zajít do jejich muzea a shlédnout vystavené kousky a zjistíte,
že po odchodu z muzea si nemůžete vybavit nic zvláštního co by vás zaujalo. Prostě šeď a průměr. Vyrobeno a prodáno. Na rozdíl od muzea např. v Kopřivnici, kde po shlédnutí vozů tatra vás několik vozů vyloženě uchvátí. Je v tom invence a snaha to někam technicky posunout. To ve škodě nikdy nebylo. Ani za komančů. A bohužel ani nyní.

chytrak1
13. ledna • 11:09

a ještě jeden rozdil je mezi kopřivnicí a škodou - škoda stále vyrábí auta zatímco v kopřivnici na ně museli kůli nezájmu zapomenout. Ne vše co je originální jedobré. :-/

Jozef.K
13. ledna • 11:46

Tak to je na trochu jiné diskuzní fórum. Proto jenom jednou větou.
O tom kdo bude a co bude vyrábět škoda, tatra, java, čz..... rozhodovali od roku 1938 soudruzi různých stran.
A díky tomu i škoda skončila tam, kde je nyní. Bohužel.

Pepa
11. ledna • 22:44

Co na tom jestli je okopirovano to nebo tamto, design je povedeny a cisty. V porovnani ze starym Superbem, ktery nemel zadnou individualitu a to bylo asi pricinou jeho neuspechu, tak toto auto je svebytne. Pokud design skutecne evokuje "francouzske BMW" tak to je od Skodovky genialni marketigovy tah, ktery jim umoznuje v Evrope zamerit presne tu cilovku, kterou v ramci koncernu (jak se zda) dostali pridelenou, primy utok na Fiat a Renault. Pokud Skoda neprestreli cenu a nebude nejaka zrada v jizdnich vlastnostech, tak se bude vyborne prodavat. Mimo to bude tahnout prodej oktavek, zvlaste pokud dostanou facelift ala Superb.

Jozef.K
12. ledna • 19:07

Facelift Octavie ala Superb. To je to, čeho se lidi v diskuzních fórech obávají nejvíc. A když vidí, jak se maska rum stáru šklebí ve fábii a nyní i v superbu, mají oprávněné obavy o octávii.
Jak je vidět z myšlení německých manažerů v automobilkách "je jednotící maska základ modelové řady".
Zprasit se dá cokoliv.

myst1X
11. ledna • 15:04

Jen takovej detail, 2.0TDI 103kW nebude CR, ale PD;-)

Jozef.K
25. ledna • 11:33

Nechápu proč se tak halasně hrnou do systému CR. Není k tomu z hlediska uživatele žádný důvod. Pokud by namontovali CR do stávajícího auta s tím odhlučněním, které dneska ve škodovkách je, tak to bude stejně možná i více hlučné. Otevřte si kapotu na vychvalovaném accordu a prohlédněte si ty vrstvy izolace, k tomu si dejte dva vyvažovací hřídele a vyjde vám slušně odhlučněný auto. Když nasněží accordu na kapotu jezdíte celý den a sníh tam drží. Přes tu masivní izolaci na kapotě ani nestaje. A co se týká spolehlivosti, která nakonec majitele nejvíc potrápí, pročtěte si fóra, kde se řeší spolehlivost CR, výměny trysek....... Zlaté PD, žádné problémy... Spotřeba mimo jakoukoli konkurenci. To, že centrála VW nechce systém PD odstřelit je rozumné je třeba počkat až horké hlavy vychladnou. To co je pro VW zajímavé je nižší pořizovací cena vstřikovacího systému CR a menší zástavbová výška motoru.

aaa
11. ledna • 22:01

2.0TDI bude Common Rail, protoze PD konci...

Skylineho nocni mura
11. ledna • 20:31

A to jsi četl kde?

myst1X
25. ledna • 16:52

to je jedno, kde sem to cet...ted si to muzes precist i tady:-)

Kristian
11. ledna • 10:28

Predchadzajuci model sa mi pacil viac. Toto vyzera ako Fiat Linea na steroidoch. A ta antena?

Tom
11. ledna • 12:21

Ale anténa je ještě v pohodě. Co mi se na tomhle superbu nelíbí je vzorek na pneumatikách a tvar šroubů kol.

BmoMtom
11. ledna • 15:00

A me se zase nelibi, jaky to auto vrha stin, když je tma :-D

Ivan
11. ledna • 5:45

Rozumím tomu dobře, že nový Superb je užší než Ford Focus, Fiat Bravo, Kia Cee’d nebo Peugeot 308?

puck
11. ledna • 16:19

a co jako ? :-) nejaky problem so zaradenim do triedy ? je to trieda SuperB !

Shimi
11. ledna • 9:39

Ano, rozumíš tomu dobře, ale neříkej to tady moc nahlas, páč bys mohl narazit :)

Jenyk
10. ledna • 23:42

No jestli bude takhle nabušený za rozumný peníze, tak nemá konkurenci a do roka ho mám v garáži.

Karlos
11. ledna • 0:07

Tady někdo neumí číst. B-] Žádná 3,2 nebude. 3,2 je tak v Golfu R32.V Superbu bude 3,6/191kW FSI VR6 DSG 4x4

Filda
10. ledna • 19:53

aaa

Karlos
10. ledna • 19:42

Nevím jestli autor nerozuměl zdroji nebo se přepsal, nebo jestli si důvěryhodný zdroj (george)dělá srandu, ale v Superbu rozhodně nebude 2,0/103 TDI CR, stotrojka bude normálně pumpik, CR přijde mnohem později. Takže jediný CR bude zatím 2,0/125.Zrovna tak v některých komentářích se objevuje motorizace 3,2l. Ale jak už autor zmínil bude tam 3,6/191kW FSI.

Lojza
14. ledna • 9:37

No George uvadi v diskuzi u toho 103kW ze to bude PD, takze jde spis o chybne prepsani ze strany p Ondrasika.

waikiki
10. ledna • 18:30

VSETCI STE KRETENI :-D:-D:-))

Michal Liska (zmizik)
10. ledna • 15:13

Klobuk dole, velmi pekne auto :-)

rs
10. ledna • 13:32

panove, prozradte mi prosim, co je spatneho na tom, ze se pouzije rendr ?
dyt se vychazi z 3d modelu podle ktereho se auto pak vyrabi ( zjednodusene receno).rendry pouziva kde kdo. a masiny na to stojej miliony. a pak se najde par chytraku kteri snedli veskery rozumy ohledne rendrovani a hrave strcej do kapsy cele tymy ktere na to maj automobilky, protoze si myslej, ze kdyz si vcera hrali s 3d maxem, tak tomu strasne rozumej.prosim tyto kritiky cehokoliv, aby mi jasne rekli, co je na tom spatne?
nic zasadniho co by tam bylo spatne nevidim. kola to ma na zemi, dvere na boku , vejfuk vzadu. myslite, ze miliony lidi lustej kazdej stin a odlesk, jestli nahodou neni o milimetr jinak ?nebo ze kazdej resi ze znacka je z jineho auta. opravdu hanba ! jak si to jen mohli dovolit, zejo....( to byla ironie)fakt nerozumim tomu, proc je to takovej problem...nekdo mi to smysluplne vysvetli ?

Martin
10. ledna • 17:53

No problém zveřejnění redneru je v tom, že nikde nenapsali, že je to render a všude hlásají, že jsou to fotky, což každý kdo někdy viděl reálnou fotku pozná, že to prostě fotky nejsou. Problém je asi v tom, že něco takového si dnes umí vyrobit každý na obyčejném PC a na webu se takových modelů všelijakých aut povalují mraky. Různá designová studia se přímo vyžívají v různých úpravách všeho možného, takže render je v dnešní době zkrátka naprosto nevěrohodná informace obzvláště když tvrdí, že jsou to fotky. Prostě ještě nechtějí ukázat světu, jak to bude opravdu vypadat, a proto o tom nemá vůbec smysl diskutovat. Asi na tom ještě plánují různé úpravy, tšžko říci. Do termínu premiéry je ještě daleko, do výroby ještě dále. Ale potřebují něčím krmit média, zvyšovat zájem a sledovat reakce v předstihu. Aby pak mohli vítězoslavně prohlásit, že to byl jenom model a to co bylo nejvíc kritizováno tam třeba vůbec nebude. Prostě render je nevěrohodná informace, podobně jako "fotky" v bulvárních časopisech a novinách, které mají k fotkám většinou hodně daleko. Ale i ten bulvár často napíše, že se jedná o koláž. Kdyby Škoda napsala, tady máte aktuální renderovaný model jak jsme ho vyjeli z počítače podle aktuálního návrhu a můžete se vyjádřit, tak bych to bral. Jenže to by asi nezaujalo tisk jako bomba zpráva, první fotky Superbu!

Karlos
10. ledna • 19:59

..Asi na tom ještě plánují různé úpravy, tšžko říci. Do termínu premiéry je ještě daleko, do výroby ještě dále. ...Tak ty seš dobrej srandista. Vážně mě dojímaj lidi co si myslí, že vývoj auta trvá 2roky a že se může dva měsíce před výrobou ještě něco měnit :-)Ty si jako myslíš, že je možné jentak provést nějaké úpravy na karosérii, a hurá do série?? No tak to ani náhodou, pominu-li to, že by se muselo vše přezkoušet, jak dlouho si myslíš, že se dělá takové lisovací nářadí??? Zásah do plechů by znamenal nejmíň půlroku zpoždění.
A jak to myslíš, že do termínu premiéry a výroby je daleko. Má se představit v Ženevě. Než pude do prodeje, tak to bude sice ještě třeba čtvrt roku potom trvat. Ale myslíš, že v Ženěvě představí prototyp? Ne, bude to auto z 0-tý série. Takže výroba je v podstatě připravená (jede v zkušební provozu) a naplno se rozjede možná dřív než bude Ženeva.

Martin
10. ledna • 21:08

Ale já neříkám, že musí dělat něco úplně nově. Na to, jak dlouho se ten Superb vyvíjel je jistě možné, že mají vyvinuté a otestované různé varianty některých dílů, třeba připravované pro různé speciální edice, luxusní výbavy, apod. a teď nám předložili jednu z variant a zkouší si rekace, co tam ve finále dát. Třeba ty kliky dveří klidně můžou mít ve více verzích, stejně tak tu otřesnou anténu na střeše, i ty kritizované mlhovky, jinak tvarovanou podobu části zadních světel v tom víku kufru, apod. Prostě vyjadřuji názor, že tím, že nezveřejnili skutečné fotky si vytvářejí nějaký prostor pro něco. Co to je konkrétně, nevím. Možná je to jenom z marketingových důvodů kvůli premiéře, aby ty opravdu první fotky byly až z té Ženevy a zase o to byl větší zájem, ale jak říkám, může to být i nějaký technický důvod.

Karlos
11. ledna • 0:05

O tom co bude použito je už dávno rozhodnuto, nemůžeš se na to dívat jen z hlediska konstrukční varianty. Samozřejmě, že při vývoji existují různé varianty všeho možného, ale ty se redukují na základě designu, nákladů, funkčnosti, životnosti, atd. a vybere se jedna, která jde do výroby (samozřejmě nepočítám různé dekory sedaček, kůže a takovýhle ptákoviny). A ano, v budoucnu se může vytáhnout ze šuplíku dříve zamítnutý nápad, ale prostě to není možné udělat těsně před zahájením výroby. Někdo ty nové věci musí vyrobit a vyzkoušet a to prostě trvá nějaký čas. Škodovka opravdu není žádná čínská fabrika, kde něco rychle upíchnou a hurá do výroby. Takže co bude ve finále je rozhodnuto.Ale v jedné věci ti musím dát zapravdu. Jde o světla v pátých dveřích. Ty natěhlech "fotkách " jsou opravdu divné, vypadají ve skutečnosti jinak. Schválně se podívej na špionážní foto z blesku (idnes) co bylo cca před rokem v únoru, . Zbytek auta odpovídá realitě. A ve skutečnosti je hezčí než na těch fotkách.

Fénix56
10. ledna • 15:41

Tak mají soudruzi v AZNP říct, tu vám ukazujeme model a originál už stejně nafotil tamten externista. Ne Škoda nám své splašky musí dávkovat po kapkách asi aby vyvolala zdání že je to nějaká ambrozie. Ale když vidím tvůj nick "RS" tak je jasné že ty asi budeš slepě obhajovat ty kraksny. Nezapomeň napsat jak to bude fajné auto:-D

rs
11. ledna • 9:20

slepe obhajovat kraksny ? to ze se mi neco libi je slepe obhajovani ? a ze se mi tohle auto libi, a je to zrovna skodovka, tak prece nebudu tvrdit, ze se mi nelibi. hodnotim design, a ten je pro me ok.a zda se mi, ze prave urcita zaslepenost je to, ze kdyz se mi neco libi/nelibi, tak tvrdim opak jenom proto, ze je to od firmy, kterou treba nemam rad.takze abys to pochopil tak to shrnu. neobhajuju skodu jako takovou, komentuju konretni vec, v tomto pripade design noveho superbu.a nick RS ? s auty nema nic spolecneho. je to jen shoda nahod...a pravda, kdyz to tak pises, rs jsou i skodovky...

chytrak1
10. ledna • 17:25

Ja teda nevim jestli je todle rendr, tendr, pendl, nebo mandl, ale rozhodně jsou ty obrázky věrohodnější než když např. citroen představil novou C5. Tam to bylo jak od Neprakty. :-D

chytrak1
10. ledna • 17:25

Ja teda nevim jestli je todle rendr, tendr, pendl, nebo mandl, ale rozhodně jsou ty obrázky věrohodnější než když např. citroen představil novou C5. Tam to bylo jak od Neprakty. :-D

chytrak1
10. ledna • 17:25

Ja teda nevim jestli je todle rendr, tendr, pendl, nebo mandl, ale rozhodně jsou ty obrázky věrohodnější než když např. citroen představil novou C5. Tam to bylo jak od Neprakty. :-D

Radek Ondrášík
10. ledna • 15:47

Je to zcela standardni zpusob, ktery pouzivaji vsechny automobilky. takze nic specialniho.A proc si spojujete RS se Skodou? Davno pred Skodou toto oznaceni pouzival treba Ford a mnoho jinych automobilek.........

Skyline
10. ledna • 16:02

Staci se podivat o neco vys na srazku RedBarona s blbc.. s rs a hned je jasne, se kterou automobilkou si ho spojit;-)

PetrQ
12. ledna • 15:42

Zatímco u tebe se stačí podívat na nick a je jasné co k*k*tinu s tebe zase vypadne. By sis mohl podat ruce s wolffem - to je druhý podobný šašek.

Jasonek
10. ledna • 13:25

Mně se nový Superb líbí. Oproti předchozí generaci je to zásadní posun vpřed. Bravo Škoda! :-)

Fénix56
10. ledna • 13:21

A JEN TAK MIMOCHODEM, TA SPZ 7S2 5292 PATŘÍ AUDINĚ :-D

Péťa
10. ledna • 11:32

C sloupek a (klasicky) mlhovky katastrofa

Skyline
10. ledna • 11:10

pekac!:-D:-D:-D:-DJe videt, ze VW toho Skode moc nepovolil a vylezla z toho matrjoska, hnusna jak Fabia sedan. Nemuzu verit svym ocim, socasny superblb byl nudna plechovka a v nabidce Skody pusobila tak nejak bezvyrazne, ale toto, to je NECO.:-D:-D:-DU me se hrde radi po boku 207 SW, nove Fabie a doplnuje staronove vladce hruzy Multipla/Fabia/Thalia. Bravo Skoda, bravo VW:-D:-D:-D:-D:-DOmlouvam se za tu kupu smajliku, ale pohled na fotky me proste slozil pod stul, tohle by dnes nevyrobil ani Landwind.

PetrQ
12. ledna • 15:39

Už jsem se začínal bát, že nás Skyline neobšťastní a nevyblije sem svoje standardní zamindrákované bludy:-(

Skylineho nocni mura
10. ledna • 14:21

Mno, oproti soucasnym Hondam to alespon vypada jako auto, ne jako kolotocova atrakce :)

Skyline
10. ledna • 14:50

Nocni mury nemam, takze vlastne neexistujes. Zajimave.

Skylineho nocni mura
11. ledna • 11:39

Noční můry možná nemáš, ale nějaký mindraček se určitě najde, jinak si nedokážu vysvětlit proč lezeš pod každý článek o produktu Schadewerke a vypouštíš tam svoje "rozumy". Vždyť maňásci s velkým Há mají svůj klub B-]

Skyline
11. ledna • 12:15

Nekdo, kdo nedokaze prenest pres srdce kritiku sveho oblibeneho vozu a zmuze se jen na kritiku me osoby tu mluvi o mindracich?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skylineho nocni mura
11. ledna • 14:04

Ty skutečně znáš moji oblíbenou značku aut, nebo se jedná o Tvůj další textový vyblitek? Třeba mám taky rád rejži ;-)

Radek Ondrášík
11. ledna • 12:23

No slyset od Skylineho, jak rika, ze nekdo nedokaze prenest kritiku sveho oblibenho vozu je docela zabavne. Neni moc vetsich fanatiku, nez je Skyline a jeho velke "H" B-]

Skyline
11. ledna • 12:39

Jasne, proto tady pisu ublizene rozbory vsem, kterym se nelibi CivicB-]

Jaj
10. ledna • 12:14

Znám ten pocit. Něco se Ti líbí, ale nemůžeš to svému okolí přiznat, asi by si ztratil tvář odpůrce čehokoliv s logem škoda a tak to prostě musíš pomluvit stůj co stůj. V duchu si říkáš, proč s tím nepřišel xy (asi nějakej japonec či amík bych to u tebe tipnul), to by byla paráda. Těžko něco konkrétního zkritizovat, tak napíšeš pár nicneříkajících blábolů. Je to o ničem, ale aspoň kopeš. Rozumím Ti, taky jsem neměl škodovky rád, když jsem byl ještě velmi mladý... Ale věř mi, vypadáš pak stejně jako já před lety, jako pitomec, který akorát upozorňuje na svou omezenost.

Pete
10. ledna • 16:52

To snad ani neni mozny, takovahle zaslepenost. Ani ja na tomhle aute nevidim nic zvlastniho. Nuda o neco mensi nez predchozi generace ale to se dalo cekat vzhledem k tomu kolik casu od uvedeni stareho modelu ubehlo. Jinak co je noveho - co nejvetsi karoserie na podvozku o tridu nizsi nez by si auto zaslouzilo aby se do kufru veslo co nejvic brambor a Vencove si mohli potrasat rukama jakou ze to maji limuzinu. Proti Skode nic nemam, VW ji dostal velmi daleko. Co me ale stve je to jak si v ceske kotline lidi namlouvaji jaky ze jsou to uzasny auta kdyz 200km na vychod, zapad, jich i sever Skodovky vsichni berou jako nudnou (a vitanou) alternativu ke korejcum kterou zvazi kdyz nemaji na to aby si koupili co skutecne chteji.

Leszek
11. ledna • 19:28

JICH :-D:-D:-D BravoB-]

Skyline
10. ledna • 12:40

:-D:-D:-D:-D Neverim, ze jsi takovy hlupak, abys svuj prispevek myslel vazne. ;-)

Jaj
10. ledna • 13:02

Ne už nejsem, z hlupáctví jsem už narozdíl od Tebe vyrostl, ale neboj taky Tě to čeká, taky pochopíš, že bezduché pomlouvání čehokoliv je dětinské... Každý máme své oblíbené a své neoblíbené, ale u tebe je to hlavně o tom dětinství (soudě podle způsobu vyjadřování - neber to zle)

Skyline
10. ledna • 14:54

Je to hnusny tak moc, ze me to rozesmalo. Jestli opravdu jsi takovy hlupak, tak potom doufam, ze ze me nikdy nic takoveho nebude. Ze nedokazes prenest pres srdce, ze to na fotkach ve me vzbuzuje vybuch smichu ti nezavidim, ja bych takovyhle problemy mit nechtel. Ze si tady hrajes na internetoveho psychologa a svou malost se snazis hodit na me hledanim neexistujicich duvodu z tebe dospeleho opravdu nedela, nicmene dnes udrzujes mou dobrou naladu, ke ktere prispel i novy superblb a za to ti patri dik (i kdyz si uvedomuju, ze delat si srandu z lidi, jako jsi ty, je trochu nedustojne, ale zase kdyz jinak nedas):-DB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaj
10. ledna • 15:37

Hochu, hochu... Tvé dětinství přes srdce přenesu, choval jsem se velmi podobně, chtěl jsem ti jen dodat odvahy, že tento stav brzy odezní a hned jak začneš utrácet peníze, které si sám vyděláš, začneš uvažovat realističtěji. Náhle zjistíš, že je na světe i větší zlo, než že Škodovka udělala pěkný auto... Náhle Ti přijde malicherný anonymě kopat kolem sebe a schovávat se za rádobysilácká prohlášení na adresu úspěšných výrobců čehokoliv. Ještě Tě asi čeká období kdy se budeš třeba navážet do CocaColy nebo do hodinek Casio...

Skyline
10. ledna • 15:58

a) opravdu ti neni pomoci. Snazil jsem se ti naznacit, ze snahou o rozbor me osoby ze sebe delas akorat blbce, ale ty si proste nedas rict.b) vybuch smichu nad hnusnym designem je "zlo, ze skoda udelal pekny auto"? :-D:-D:-Dc) dekuji za zpoved - ted uz vim, ze sis v minulosti delal srandu ze Skody, z CocaColy a z Casia, ale dnes uz si z nich srandu nedelas a uz se neschovavas za radobysilacka prohlaseni na adresu uspesnych vyrobcu cehokoliv. Jestli jsi takovy opravdu byl, tak me ani neprekvapuje, jaky jsi ted. Ja ti treba duverne prozradim, ze z CC a Casia jsem si srandu nikdy nedelal a to, ze ty ano, je tvuj problem. Nicmene jak vidis, tezko vyrostu z neceho, co nedelam. A nakonec jen dodam, ze jsem si na 99% jisty, ze kdyz bych napsal svuj prispevek pod Multiplu nebo Thalii, necha te to chladnym, protoze to nebudes brat jako utok na tve osobni hodnoty a mozna si dokonce i prisadis, ze je to vazne hruza. Ale to je jen takova moje mala spekulace.

Jaj
10. ledna • 16:08

Špatná diagnóza. Za mě tu byli hodinky Prima a pár dalších z NDR a SSSR. Cola v plechu byla jen v ESU (zeptej se rodičů, oni ti řeknou co to bylo za supermarket) :-D. Nemá cenu se dál dohadovat, oba víme, že se ti superb v zásadě líbí, máš k němu jistě výhrady to zcela určitě jo, nic není dokonalé, ale jako celek dobrý, povedený auto. Jen je to škodovka... Tak ahoj a zase příště u nějaké diskuze ke škodovce nebo ke koncernu, jinde jsi se totiž ještě tak nerozparádil...

Skyline
11. ledna • 8:26

Diky za pobaveni i rano, ja z tebe fakt nemuzu:-D:-D:-D

Jaj
10. ledna • 16:10

Omluvy, byli to hodinky Prim !!!

Cynik
10. ledna • 12:34

Jaj - trefa ;-)

Radek Ondrášík
10. ledna • 12:18

Chcete tím říct, že ti kterým se auto nelíbi a řeknou to, tak to dělají jenom proto, že to nemohou přiznat kvůli svého okolí?

Jaj
10. ledna • 12:41

To není o líbí nelíbí, přečtěte si pozorně ten "příspěvek". To je jen a pouze bezduché kopání kolem sebe.

Skyline
10. ledna • 14:56

Prave, ze je je JEN a POUZE o "libi-nelibi", jen tebe to strasne vytaci a tak v tom hledas neco vic. Jak uz jsem psal v jinem prispevku, nezavidim ti to.:-DB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jaj
10. ledna • 15:46

Skyline, kamaráde, ty jsi fanda do Hondy??? No vidíš, zase máme něco společnýho. Jen novýho Civica považuju osobně za takový haligali z matějský a o citi asi nemá cenu diskutovat, to je takový logan z japonska... jinak legend za jedna!!!

Pete
10. ledna • 16:54

Honda Skyline - pan je odbornik. Radost pokecat.

max
10. ledna • 10:48

mně se teda nový Superb líbí... škodovácký duch se v něm nezapře, ale současně je design odvážnější a svěží, paráda :-)

archer
10. ledna • 10:48

:-)) no neviem keby bol zeleny tak vyzera uplne ako Chick Hicks z the Cars:)))

majkl
10. ledna • 10:25

Je to krasavec...

Ondra
10. ledna • 9:32

Mně se teda líbí... Fakt že jo!

Birkov
10. ledna • 9:30

Takový motor bych dával jako nejnižší do fabie ale do superbu?

jayD
25. ledna • 10:59

to jsou zase kecy :-)staci trosku pohledatstary superb 1.8T 110kW poh. hmostnost 1438 kg
novy superb 1.4 T 92 kW poh. hmostnost rekneme o 50kg vic..
Subaru Impreza (tvuj supersport) 1,5 79 kW poh. hmotnost 1385 - 1455 kgnechapu ty kecy na zakladni motorizaci...hlavne ji maji lidi, co maji obsah nula nic..jezdi pidi autem,ale pusa plna kecu...proste ej to zakli motor, aby to auto trosku jelo a dovezlo te z bodu A do bodu B..nic vic nic min..pokud se ti ten vykon zda maly muzes si koupit ten V6:-)

RedBaron
10. ledna • 10:45

Tyto soudy diskutérů, kteří znalostmi technologií usnuli někde před deseti a více lety, opírající se o zdvihový objem motoru, už čtu poněkolikáté. Nevšimnul sis náhodou, že tento motor téměř všemi parametry převyšuje dvaapůllitrové šestiválce z devadesátých let, přičemž přináší znatelné výhody ve spotřebě paliva a úspoře hmotnosti?

ka-spel
25. ledna • 9:09

To říkej hlavně takovým, kteří tady oplakávají ukončení výroby HEMI a podobných US otesánků.

Zdeněk
10. ledna • 10:56

No a ty sis zase nevšiml že toto auto váhově převyšuje ty auta z devadesátých let tolik že podobný výkon jako měli oni tady prostě nestačí .

RedBaron
10. ledna • 13:54

Zdeňku, toho hmotnostního handicapu jsem si samozřejmě vědom, protože jsem opravdu velmi bystrý :-)) To se ovšem nedá říci o tobě, protože tady celou dobu mluvíme o ZÁKLADNÍ MOTORIZACI s 92kW a maximálkou přes 200. Dvaapůlky byly v devadesátých letech téměř vrcholem motorizace každého takového auta, zatímco jako základní motory se v takových vozech používaly většinou čtyřválce 1.6 o výkonu 55kW a zrychlením na stovku přes 15 sekund.

Ondra S.
10. ledna • 11:06

Některým řidičům 1.4 TSI postačí, komu ne, tak bude volit 3,2 či 3,6 FSI a nemusí vůbec řešit, co je v základu...

Zdeněk
10. ledna • 11:47

Pravda , proto vyhodíme motor úplně a pod řidičem necháme díru aby řidič mohl šlapat a odrážet se od silnic no a komu to nebude stačit ten si přece může připlatit . A v další edici rovnou vynecháme i celé auto a kdo bude chtít bude si moct přilepit spz na prdel a komu to nebude stačit může si koupit .... .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondra S.
10. ledna • 14:32

Jen pevně doufám, že Zdeněk nebude moci nikdy ovlivnit, jaké základní motorizace se budou ve škodárnách nabízet. Byl by totiž schopný dát do Fabie základ 1.4TSI, do Octavie 1.8TSI a Superbu snad 3.2FSI? Potom by přišla Škoda Auto o spoustu svých zákazníků.. A o tom to je - "prodat" nebo snad ne???

Radek Ondrášík
10. ledna • 14:38

On bude problém hlavně v tom, že pro některé je problém přijmout skutečnost, že prostě střední třída bude mít motory 1,4...

Cynik
10. ledna • 12:32

Myslel jsi to zřejmě jako ironii, ale věz, že kdyby se to vyplatilo, tak to tak Škoda (a všechny ostatní automobilky) dělá a není na tom nic špatného. Proč nenabídnout nějakou levnou základní motorizaci, když ji lidé chtějí? Krom toho si myslím, že zrovna tahle 1.4 TSi je na základní motorizaci VELMI slušná. S archaickým 1.9 TDi 77 kW to už bude horší...

MikeH
10. ledna • 12:42

Taky miluji dinosaury s dvoulitry o výkonu 66kW a kecy typu "objem ničím nenahradíš".

_Teddy_
10. ledna • 13:57

No ono ani 1.9tdi-pd/77kW nie je zas pre superb ziadne terno. A povedal by som, ze to bude asi velmi rozsirena motorizacia. kazdopadne na auto takychto rozmerov a hmotnosti je rozumne minimum asi tak ~100kW...

Ondra S.
10. ledna • 10:55

Souhlasím a jako základní motor pro Superb II mi přijde dostačující.

Ondra S.
10. ledna • 9:48

Hm to bys těch Fabií asi moooc prodal ty chytráku:-)

pepa
10. ledna • 10:13

a víš že možná jo

Ondra S.
10. ledna • 10:53

S tímto motorem v základu a následnou základní cenou někde mezi 350-400 tis. by jsi musel být kouzelník, aby jsi dosáhl alespoň 40% současného prodeje:-)

RedBaron
10. ledna • 9:09

Aha. Tak jsem si říkal, že škodovka bude mít konečně důstojné auto a oni z celého designu vlastně zvládnuli pouze přední čelo vozu. Zbytek je splácanina z palety celého automobilového průmyslu a jako celkový tvar je to absolutní disharmonie.

Tom
10. ledna • 9:33

Vazeny pane, dle jakych kriterii soudite, ze je dizajn disharmonicky? Az prokazete odbornou erudici na tema automobilovy dizajn, tak pronasejte takove soudy. Do te doby mate narok rikat, ze se Vam to nelibi. A ze je to spatlanina vozu, to mate urcite pravdu, ale je to spise ta parlamentni pravda. Pro pripadne utoky prosim berte v uvahu, ze ke Skode nemam prazadny vztah (krom toho, ze jsem kdysio jezdil ve Favoritu), jezdim ve Fordu a pracuji pro konkurenci Skody.

_Teddy_
10. ledna • 10:41

Vazeny pane,
nemusim byt pekar aby som smel povedat, ze ten rohlik je presoleny (hoci aj to je subjektivne, niekomu moze pripadat malo slany).
A nemusim byt odbornik na automobilovy dizajn, aby som smel povedat ze mi pripada disharmonicky...

tomek236
10. ledna • 20:09

:-D

RedBaron
10. ledna • 10:41

Celé auto je prapodivně natažené dozadu, kabina je zvenku snad větší a bachratější než u Mercedesu třídy S, přičemž auto jako celek je o dvě třídy menší. K tomu je přidán ultrakrátký zadeček a podprůměrně velký předek. Těmito disproporcemi mi možná připomíná podivně tvarovaný Seat Toledo ale rozhodně nikoli žádný tvarově zdařilý a elegantní sedan střední nebo vyšší střední třídy, který bych chtěl na našich silnicích dalších 15 let potkávat.Případné ani nepřípadné útoky neprovozuji. Erudicemi začněte u sebe, když jim přikládáte takovou váhu. Dokonce vůbec nechápu, jak jste s vaším přesvědčením bez předložené erudice vůbec mohl odeslat svůj přispěvek do diskuse :-D

Tom
10. ledna • 11:39

Tak jsem mozna prestrelil a zbytecne vyvolal konflikt, ktery nebyl cilem. Dnesni den je pro me dost zasadni a asi mi trochu ruply nervy. Sice s Vami tak uplne nesouhlasim, ale za svuj prispevek, paklize se nekoho dotknul, se omlouvam.S pozdravem a pranim hezkeho dne T.

rs
10. ledna • 10:57

boze muj...ty mas teda predstavivost...ty kdyz jdes po ulici, musis uplne silet...kazdy auto ktery vidis se ti zda jako splacanina 158 jinych aut...kolik ti je prosimte ?

RedBaron
10. ledna • 11:37

Ne, každé auto se mi rozhodně okopírované nezdá. Když ale nějaká automobilka udělá celou partii auta tak, že devíti lidem z deseti připadá naprosto stejná jako u auta jiného, pak je to legitimní důvod, aby se designér červenal, protože nedokázal přijít se svým jedinečným řešením ale jednoduše z nedostatku vlastní fantazie obšlehl. Navíc tahle zadní partie je opravdu jako utržená z jiného auta, k Superbu se nehodí ani vzdáleně. Seznamovat se s tebou sice nechci ale to, že mi bude v dubnu 30, to ti klidně prozradit můžu.Abychom tu neřešili jen osobní zbytečnosti, jaký máš názor na zadní část superbu ty?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rs
10. ledna • 13:19

to je jak reklama na prasky do mycky...ty taky doporucuje 9 z 10ti hospodyn...
no vono uz tu vsechno jednou bylo, jak uz nekde nekdo rekl...takze samozrejme ze to muze neco pripominat...me to teda zcela nepokryte pripomina auto! kzadej si zduvodni co mu to zrovna pripomina.pro me je dulezity celek. a celek se mi fakt libi. mnohem vic nez starej superb.

RedBaron
10. ledna • 13:43

Koukám, že chytat někoho za slovo a roznimrávat něčí příspěvky, to je tvá oblíbená kratochvíle, že? Ovšem když dojde na to, aby z tebe vypadl jeden konkrétní vlastní názor, pak se vše rozplyne do plytkých větiček typu "kzadej si zduvodni..."

rs
10. ledna • 13:53

ses si jist, ze si cetl cely muj prispevek ?
opravdu tam nevidis muj nazor na design superbu ?

RedBaron
10. ledna • 14:08

Já se čtením problém nemám ale ty ano, jak se zdá. Já se ptal na zadní partii a tys opět odpověděl na něco úplně jiného!

rs
10. ledna • 14:37

tak dobre...vypada to, ze musim pomaleji..cituji sebe "...a celek se mi fakt libi..."
vidis tam nekde vetu, ze do toho nepocitam i zadni partie ?

RedBaron
10. ledna • 15:10

Na tuhle srážku budu ještě dlouho vzpomínat :-O :-D:-D

Radek Ondrášík
10. ledna • 9:45

Názor kohokoli na to, jak něco vypadá je stejně erudovaný jako u kteréhokoli designéra. Vše je v oblasti vzhledu natolik subjektivní, že ani 100 škol není jediným důvodem, proč by názor takového člověka měl být významější, erudovanější, nebo jakkoli lepší, než u člověka s vychozenými osmi roky základní školy.Takže pokud má někdo pocit, že v tom cítí disharmonii, má prostě pravdu, protože to tak vnímá a neuděláte s tím nic.Možná bude pro příště lepší respektovat názory jiných lidí, hlavně pokud jde o subjektivní záležitosti.

Tom
10. ledna • 10:04

Hmm, tak v tomto se zrejme neshodneme. Beru nazor cloveka na libi/nelibi samozdrejme jako nazor subjektivni a nazor jedince, ale zda se ze obsahu slova disharmonicky davam jiny vyznam nez vy.

Janq
10. ledna • 9:04

mlhovky velikosti svetel z felicie...slusely by mensi

Tomáš
10. ledna • 8:57

co stále máte s tím 3,2 fsi? bude to totiž slabší verze nového 3,6 fsi!!!

Pepe
10. ledna • 8:32

Hmmm a pořádnou naftu, 3,0 TDI CR, ta koncernová mula opět nedostane :-/ To se jako ve VW bojej, že by jim snad Superb ubíral zákazníky Audi? Nebo to má nějaký jiný racionální důvod? Jedinný šestiválec 3,2 FSI situaci na trhu nezachrání.
Osobně tuhle politiku nechápu. Udělají slušný vůz, at už třeba Passat nebo nové Mondeo, konkrétní model zvětšej, našperkujou a vybavěj vším možným a pomyslně ho tlačej o třídu výš než kam konkrétní vůz patří, ale nakonec to zazděj nedostatečnou motorizací.

Vláďa
13. ledna • 15:30

naprosto souhlasím, pokud se potvrdí to co se zde píše a superb bude bez šestiválce v naftě je to jednoznačně krok zpět a ztrácí prestiž (znám hodně lidí kteří na naftu nedají dopustit a pokud teď nají šestiválec tak do čtyřválce již nepudou)

Vojta
11. ledna • 9:15

Naprosto souhlasím, např. Mondeo, prý konkurent BMW. Souhlasím, má určitě dobré zpracování, dobrý podvozek, ale pořádný motor si k tomu bohužel nekoupím. Takže co nám zbývá jiného než 330i.

Pepe
11. ledna • 10:28

To jedinné zásadní co dělí premiové značky od těch ostatních je motorizace. Když se podívám na palety motorů pro 3, nové C a novou A4, a pak na Mondeo, Passata, Lagunu tak by jeden zaplakal.

Sobík
25. ledna • 17:39

jenže vybav si Prasáta, Mondeo a pak trojkový báwo s šestihrnkem a zjistíš proč to nedělají... Hlavním rozdílem je cena ... S Passatem se vejdeš do mega skoro se všim co nabízí, kdežto 3jku nebo 5tku od brambroáka sežeš holátko ... (btw. vnitřní prostor je 3jky tak směšný že třeba Passatu se vyrovná spíš 5tka/Ečko/A6 tka ....)A za druhé kdž máš výkonější motor potřebuješ daleko pevnější díly, lepší brzdy což neúměrně prodražuje výrobní cenu ....

cammer
10. ledna • 9:07

Daj pokoj s TDC ;-)

Pepe
10. ledna • 10:37

netvrdim, že 3,0 TDI CR je zázrak, ale špatný motor to neni a pak nic lepšího koncern stejně nemá. Oproti 2,0 TDI je to sestakrametský rozdíl na poli výkonu i kultury

M!
10. ledna • 15:03

Problém je že 3.0TDI se tam nevejde, stejne jako u Passata. Myslim si že je to ostudné ale bohužel je to tak. Ani 2.7 tam nemůžou dát :-(

Jirka
11. ledna • 8:43

Nechápu. Tak 2,7 i 3,0 TDI se vejdou do A4 a nevlezou do nového Superba???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JB
25. ledna • 9:29

Jenže tam je motor podél, protože A4 využívá Torsen. Kdwžto Superb a Passat mají Haldex a motory napříč.

xxx
25. ledna • 10:47

myslim, ze uz jsem bekde videl napsano, ze tam ten 3.0 TDI 171 kW bude;-)

wrata
10. ledna • 8:29

Starej superb byl nádhernej: sice připomínal passata, ale tvarovějej překonával. možná jsem konzerva, ale tenhle novej se mi nelíbí :-/

Pete
10. ledna • 16:41

Clovicku, clovicku. Soucasny Superb je Passat s jinou maskou, budiky a aby se v zatacce vic kroutil tak je prodluzenej. Fakt nadhera. :-O

_Teddy_
10. ledna • 8:28

Preboha, to okno na zadnych dverach, to co je? Dizajner asi hulil lysohlavku a pocuval pritom Spajs-girls, inak si to vysvetlit neviem! Dvojity obluk, este v strede prelomeny, a navyse ani na liniu dveri sa netrafil...

Bluetoon
11. ledna • 17:32

To zadni okno je okopcena predelavka od toho krasne predelanyho Rapida, co byl napr. v klipu Rihanny......a to je krasny auto a stacilo preci jen uriznout trochu sloupky:-DTakze resume je, ze kdyz si SuperB veme od kazdeho auta to nej,tak by mohlo byt k svetu;-)

rs
10. ledna • 13:30

ano ted si na to kapl...to presne delal...ty ho nejak bliz znas ?

rs
10. ledna • 8:02

celkove mi tato skodovka pripada jako vykradene napady mnoho jinych automobilek. posudte sami:
4 kola - to ma napriklad i aston martin
volant - tady zase ukradli napad od bmw
dva predni svetlomety - typycky znam bmw a fiatu
kliky u dveri - zase se opisovalo u mercedesu
strecha- ano strechu ma take porsche
kufr v zadu - to mame zase jaguar
dokonce doslo i na ferrari - tam je ukradeny napad, aby mel ridic sedacku pred volantemto uz je do nebe volajici!!
no proste tech veci ktere skoda ukradla je plno, vlastne cele auto.hanba a hnus.

Hewer
10. ledna • 23:41

seš borec zapomněl jsi na kotouče od ferrari a motor maj z tatrovky V12:-D ne? nádrž z tanku a a máš favorita co? ta střecha od porsche je dobrá!!!! a kdyby tam náhodou dali tu V12ku tak by tam museli dát i přítlačný křídlo z subaru imprezy... máš bujnou představivost...měj se rozumbrado:-D

Greef
14. ledna • 20:15

A ty mas akorat skaldaci kolo SOBI 2000

mikes
10. ledna • 8:50

Skvely prispevek :-D Komicke je, jak nekteri moulove reaguji, jako byste to myslel vazne a hned porovnavaji :-D

JamesCloud
10. ledna • 8:14

No kdybys nám to neřekl, tak budeme do smrti žít ve tmě a nevědomosti. Nejvíc mne pobavila střecha od porsche a kufr od jaguaru. Marketing škodovky se bude rozplývat nad takovými nápady :-DUkaž mi prosím tě auto, který je naprostý a super nový originál a které nemusí nijak navazovat na zbytek vozového parku automobilky... ;-)

Cynik
10. ledna • 12:26

Tady nekdo nepochopil ironii, ze ano, Jamesi? Z jaké jste planety? :-D

pepa
10. ledna • 10:09

a co AR brera, ta je od čeho okopčená?

cert
10. ledna • 21:26

Alfa kopirovala od AMC Pacer.Podobnost je sokujuca ;-)hned to prve cervene s ciernou strechou. http://www.partaj.cz/clanky/amc-pacer-1975-1980-119.html
:-D:-D

shadowboy
10. ledna • 10:18

od mojho bicykla...

Benco
10. ledna • 8:43

A co taka Honda Civic? Ta opisovala od koho? :-D

VanJ
10. ledna • 9:48

Star Trek

Leszek
11. ledna • 16:42

Dik, budu mit fajn naladu az do vecera :-D:-D:-D:-D

TF
10. ledna • 10:06

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

bojler
10. ledna • 8:08

klobouk dolu :)

SkodaVillage
10. ledna • 7:44

Te bocni pohled mi silne pripomina (ohavnou) Hondu City. Doufejme jen, ze je to nestastny uhel pohledu...

Pavel
10. ledna • 7:38

Nemůžu si pomoc, ale první věc, která mě napadla, když jsem ji uviděl je "úlisnost".
Co vy na to?

Luis
25. ledna • 21:23

Mě jako první napadlo, že je to usedlej pán s velkou prdelí a hned nato, že zase bude mít díky této ohavnosti velkej kufr a to je v Čechách velký plus.

SonNy
25. ledna • 22:57

Ze by mel usedlej pan takovej predek? Mi pride ze vsichni ste tu hrozni rejpalove, nelibi se vam prakticky nic, tohle se skodovce sakra povedlo...

Lukas
10. ledna • 13:38

vůbec nic

FR3NK
13. ledna • 13:22

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

michal
10. ledna • 22:41

:D :D :D

mihals
10. ledna • 2:35

"Vrcholem pak bude šestiválec 3,2 FSI o výkonu 191 kW s maximální rychlosti 254 km/h. Superb tak na dálnici hravě ujede továrnímu BMW M3, jelikož ten zastaví osudový omezovač."hrave o 4km/h? no to tu M3 smete do prikopa!!! B-]
na pobaveni dobre fotky, ale doufam, ze finalni podoba bude opravdu jina...

23
10. ledna • 17:02

srovnávat tyhle auta je blbost...nemá to cenuB-]

TK
10. ledna • 10:13

No čistě teoreticky by na tom měly být oba vozy stejně a nepředjíždět se. Ono se to tiž smí u nás jezdit max. 130, takže nějakej omezovač je v tomto případě irelevantní :-D. Ale jak říkám, pouze u nás

Petr
10. ledna • 16:07

k predjizdeni by doslo ... tech 420koni ukaze superbu zadni svetla bavora

zden
10. ledna • 3:32

to sotva, jinak bude vypadat akorát ta spzka... tohle sou finální fotkyjinak s tou m3kou si to řekl trefně. já bych doplnil důležitou informaci, na kterou autoři zapomněli, že pro škodu superb nebude představovat žádný problém ani nissan gt-r nebo s class amg :))musel by být absolutně nulový provoz, aby superb mohl vyhrát nad m3kou, vždycky musíte na dálnici kvůli autům před vámi přibrzdit a právě ty momenty zrychlování sou při doháněčkách rozhodující

Topstar81
10. ledna • 7:51

Navíc nové M3 má naprosto úžasný podvozek!

x12345678
10. ledna • 9:00

To je sice pravda ale neznamená to, že superb ho mít nebude. Navíc větší vozy se díky aerodynamickým vlastnostem dlouhé karosérie ve vysokých rychlostech chovají zpravidla lépe než veozy menší.O hravém před- či ujetí bych ale vážně pochyboval. Omezovač rychlosti funguje poněkud jinak než omezovač otáček a zasahuje pozvolna. Reálně je možné i s vozem, který omezovač má dosáhnout rychlosti vyšší.

Jirka
7. září • 23:27

njn, ale které je větší? Superb s rozvorem 2761mm nebo M3 s rozvorem 2761mm?

ratatuje
10. ledna • 10:54

no obmedzovac rychlosti ma prave razantny nastup.. a pouziva vyhradne rucnu brzdu! :-D

Fénix56
10. ledna • 1:04

Jsem na to čekal kdy tu dáte:-D Protože většina webů (i nemotoristických) měli stejné info už o den dříve:-P

rs
10. ledna • 8:05

a proc si sem teda vlastne koukal, na tenhle web ? kdyz uz to vis...urcite ty osobne mas info minimalne o 2 dny drive nez vsichni ostatni...

klasik
10. ledna • 14:09

Sem sa predsa chodi na forum ;-)

robert+
10. ledna • 0:26

oficialna prezyvka pre toto auto schvalena gremiom triezvych designerov je nasledujuca: jazvecik

Radek
10. ledna • 0:28

:-D to mě taky napadlo, ale krasnej jezevčík :)

Leszek
11. ledna • 16:37

Panove, mne jezevcik napadl taky, ale pokud vim, jezevcik se rikalo i superbu prvni generace prave kvuli obrovskemu rozvoru...Jinak IMO je to nejhezci auto od Skodovky, jeste o kousek hezci nez Octavia II, ale je fakt ze jsem ho jeste nevidel nazivo.

Martin
10. ledna • 0:10

Tohle ale nejsou fotky, to jsou renderované modely. Nic víc. Bojí se ukázat skutečné fotky. Ještě to asi nemají úplně hotové.

namespace
10. ledna • 0:21

:-D:-D:-D Ty si tiez cely renderovany, inak by si taku kravinu nenapisal :-D:-D:-D

Martin
10. ledna • 0:42

Tenhle render je zepředu zkopčený Lexus se světly trochu z Passatu a zezadu Laguna. Ale diskutovat o tom vážně nemá smysl, teď si to pročítá nějaké patřičné oddělení Škodovky a smějí se těmhle diskuzím. Až zveřejní skutečně něco s vypovídací hodnotou, můžeme se o tom bavit. No a ta anténa na střeše, to je opravdu katastrofa, jak psal opět někdo v diskuzi na iDnes, myslím. Něco takového přece finální auto mít nemůže. Nehledě na ty drastické chyby v odrazech v oknech, apod. Hm, zajímavý model, ale diskutovat má opravdu smysl, až zveřejní něco skutečného. Na vývoz do Číny a Indie je to určitě supr auto. :-))

Cynik
10. ledna • 12:22

Hele, Martine, možná se vrať zase zpátky na idnes, tady na tenhle server jsi až příliš yntelygentí ;-)

rs
10. ledna • 7:55

dekujeme panu odbornikovi Martinovi za skvele odhaleni komplotu a i za to, ze ted vime, ze v cesku jsou lide kteri se jen tak napalit nenechaji...:-/

Martin
10. ledna • 0:25

No a jak byste jako něco takového fotil, helikoptérou, z jeřábu? Vždyť je to tak umělé, až se z toho člověku dělá zle. Navíc jak někdo poznamenal v diskuzi na iDnes, ty značky patří nějakému AUDI. Proč nás Škodovka vodí za nos?

Hewer
10. ledna • 23:22

ty si taky chytrej jak můj mrtvej křeček...:-D tak to vyfotili ze zhora no...ale já myslim že to je umělý už kvůli špinavejm pneu a představ si nezapomněli ani na odraz v zrcátku:-Dto jsou ale šikovný v tý škodovce že nám to tak udělali co???:-D tak si přihlaš auto který se ofic. nevyrábí... seš jen zaujatej... a ještě k tomu je vzhledově skvělej i ten zadek... měj se B-]

Karel
10. ledna • 15:20

Ano, podobné fotky se obvykle dělají z vysokozdvižné plošiny, není to nic neobvyklého. Značka je patrně domontovaná v editoru, nicméně auto má jen mírnou retuš nežádoucích odlesků (jako je ta plošina, patrně i pár odrazných desek). Když zkusíš v dobrém světle fotit auto, které je nové a navíc ho někdo dvě hodiny pečlivě leštil, dopadne to podobně.

Georga
10. ledna • 15:20

Proč helikoptérou? Na tu výšku by bohatě stačila Avia s montážní plošinou.

Jirka__S
10. ledna • 10:29

Je to tak. Dle registru ČKP ty RZ skutečně patří vozu AUDI:
SPZ vozidla Druh vozidla Tovární značka Pojistitel Pojištění od – do

7S25292 OSOBNÍ AUTOMOBILY AUDI DIRECT POJIŠŤOVNA, A.S. 12.11.2007 - 31.10.2008

gh
10. ledna • 0:09

Konečně 4x4.

Jirka
7. září • 23:21

kde? v článku se píše něco o haldexu, což není to samé jako 4x4.

rs
10. ledna • 8:03

proc nenapises rovnou 16 ? to nam vysvetlujes kam jsi se v male nasobilce dostal nebo nas tady zkousis z matematiky ?...;-)

Doporučujeme

Články odjinud