Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE: V čem vězí ten cenový rozdíl 250.000 Kč?

46 komentářů

Pepa
20. září • 12:00

Teda pane Fuglevič..... "wallboxu s nabíjecím výkonem 3,6 kWh" smažte si tam to "h" nebo se pobleju....

Tomáš Dušek
17. března • 19:56

Určitě máte pravdu, ale určitě to lze říci i slušně.

Kuk Vykuk
19. září • 19:03

Zásuvkovýho Superba se bude vyrábět 60 kusů denně což je ročně nějakejch 16 000 kousků. Teda žádná záplava. je to jen compliance car na pokrytí flotilovejch emisí.

Buffalo007
18. září • 10:12

Pokud přidám výbavu, která chybí superbu oproti Passatu, tak se z částky 876.900 Kč dostanu na 977.000 Kč. Takže rozdíl tam je. Podstatný v tomto bude materiálové a funkční provedení. Z mé zkušenosti má VW většinou modernější podvozek a rozdílů bude určitě více.

E15
18. září • 13:50

No podle mě tentokrát Škodovka cenami docela zabodovala a jak Superb PHEV, tak eCitiGO, jsou prostě výhodné :-)

petr r. (petrumr)
18. září • 15:29

cena se mě taky líbí, ale to hybridní soustrojí už ne.:-/

Lidoop
19. září • 14:40

Proc ne? Ja to dokonce zvazuji, ze si to koupim pote co to bude tak rok ve vyrobe a uz budou zkusenosti a zname vady. Z meho pohledu je to jediny hybrid ktery dava smysl. Doma v garazi nabiju, po meste poskacu na elektrinu, na ceste do Mnichova na benzin. Ta 1.4TSI je osvedcena a i na dalnici v pohode. Nevidim problem, naopak, prijde mi to jako super kombinace. Co se Vam na tom nelibi?

E15
20. září • 18:49

Petrum radši Toyotí planetové vysavače... :-)

ijon
18. září • 8:13

Tyhle manažerské pluginy mají zatím jeden problém - moc nefungují. Pokud není ve firmě nabíječka, nebude žádný manager plugin dobíjet doma za své nebo někde hledat free nabíječku někde po městě.
A bez nabíjení je to trochu zbytečný luxus, auto pak jede jen v režimu klasický hybrid. GTE byl taky docela prodejní fail, sloužil jen k papírovému snižování spotřeby firemních flotil. Správci pak ale byli lehce (nebo spíž těžce) překvapeni spotřebou reálnou.

E15
18. září • 13:47

Tak jasně, plug-in mají smysl jen pro lidi, co je nabíjejí doma nebo v práci (ideálně pak doma i v práci). Nabíjet někde u veřejné nabíječky je vzhledem k velikosti baterie nesmysl (než dojedete domu, tak si polovinu zase vybijete :-D )
A pak mají taky smysl pro lidi, co nechtějí elektromobil, ale přitom ve městě rádi využijí jeho výhody. Zatím se zřejmě ve městech na Plug-iny s CO2 do 50g (30g?) bude pohlížet jako na elektro (což je fér, pokud to tak člověk i používá, pokud ale někdo za celou dobu vlastnictví auta ani nevybalí nabíjecí kabely, ta už to až tak fér není - tohle by řešilo snad jedině satelitní mýto napojené na diagnostiku vozidla) :-)

Smutnej smudla
18. září • 7:16

no ... tak ... vlastne jenom ve znacku na kapote :-D

manga
6. prosince • 10:40

Kéž by... koncernová hierarchie je jasná - produkt VW bude mít vždy lepší světla, odhlučnění, tlumiče, materiály v interiéru nebo třeba materiály v různých částech karoserie. Bohužel.

Driver
17. září • 21:24

1) Superb je LONG rozvor, Passat je Short.
2) Superb má v zadní části karosérie od B sloupku nahoře levnější materiál. Je těžší a slabší, při nárazech zezadu se to projeví.
3) Rozdílů je mnoho ale reálně jde o to, co kdo ocení. Nezáleží co je zcela nejlepší. Třeba přední světlomety jsou nesrovnatelné. Jenže kdo jezdí max 130kmh v CZ tak mu stačí Sup. Kdo chce jezdit téměř 2x tak rychle tedy nad 200 v DE tak ty Passat světla patří mezi nejlepší na světě ve své třídě, lepší už mají jen premiové vozy s mnohem vyšší cenou.

ferda
19. září • 11:19

kvůli světtlům si nebudu kupovat passata

Lojza
18. září • 9:23

U Supa mi vadi tvrde sedacky. Clovek misto, aby se usadil v kresle. Sedi na drevene lavici a po 200km cesty vas prdel.
Ja mel drive passata kupovaneho noveho a to tedy byl zazitek za tezky prachy.
Porad v servisu nebo se mi auto nekde pos.alo.

Shimi
18. září • 9:47

No ona je otázka, kdo dnes ještě používá měkké pohodlné sesle? V podstatě nikdo, už ani Francouzi.

Joe Doe
18. září • 9:11

Kto chce jazdit cez 200 v DE, tak si nekupi Passata ;)Nehovoriac o tom, ze aut, ktore jazdia po DE nad 200 zratas za den na prstoch ruk a to su vacsinou auta s ceskou SPZ.

Michal
18. září • 4:47

Nevýhoda slabších led světel že se nedají potunit lepšími výbojky jak xenony.

.
18. září • 6:49

Což je naopak výhoda pro ty protijedoucí.

Muflon evropský
17. září • 21:40

Biled Passat a Superb jsou jiná?

OgAr
18. září • 0:05

Ano. Bohuzel je tomu tak.

Freddka
17. září • 21:07

Mohu se autora zeptat k cemu je tabulka, kde jsou uvedeny pouze ty veci, ktere jsou shodne a vynechany ty, ve kterych se ta auta lisi?
To mi prijde “jak u blbejch”.
Taky jsem ocekaval porovnani ceny pri ekvivalentni vybave (nebo nejblizsi mozne), ale to jsem asi cekal moc.Mimochodem jak NEJRYCHLEJI to jde dobit? (odpoved: jde to strasne pomalu)

Anal.ytik
17. září • 17:40

Srajda ako srajda.SKODA penez a koncern vzhladom na miliardove pokuty za ojebavky musi vycicat zakaznikov cez predrazene plechofky!Koncernrevue.cz je trapny poskok ojebavakov z Reichu!Propaganda horsia ako po vojne!:-D

.
17. září • 18:44

Ty jsi se taky povedl. :-D

Vóša
17. září • 16:51

Rozdíl je v tom, že do Boleslavského hnoje se namontuje kde co a zejména to, co se už nehodí mastným prstům od Bratwurstů...

petr r. (petrumr)
17. září • 17:06

ježíši ty si netechničák, proč by asi to byl koncern? Tam je všechno stejný a máš to i na dílech-vw a ty kruhy audi. Podívej se do katalogu ND a srovnej si to než napíšeš tady hnupovinu.

Vóša
17. září • 17:24

ty máš od Škodovky slušně vymytý mozek....

petr r. (petrumr)
17. září • 18:10

tvůj názor nemusí bý pravdivý, nechám ti ten tvůj sen.

JirkaX
17. září • 20:38

Raději mít sen, než jezdit po servisech se škodovkou.:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
18. září • 6:47

Kecáš. Ostatně jako vždy. :-D

Josef Buřt
17. září • 14:07

Hurá, Dane,prémie jsou v kapse! Norma opět splněna, další článek o škodověnce je na světě.

Aladin
17. září • 13:04

Čekal bych porovnání kvality (nadimenzování, materiálové řešení a technologii zhotovení) podvozku, ložisek, množství zvukové izolace, skla, lak a mnoho jiných aspektů. A článek je o nějakém prvku výbavy. Naprosto zbytečné čtení.

JaSo
17. září • 23:00

A myslíš si, že takové aspekty jsou zdejší redaktoři schopni zhodnotit?:-D

petr r. (petrumr)
17. září • 15:28

vše co jsi napsal, jsou stupně výbavy a u toho hybridu si vybereš style, L@K nebo sportline a podle peněz si porovnáš tu výbavu, jen motor a mokrou dsg budeš mět stejnou. Nevidím důvod dát přednost VW před škodovkou.

H4H2
19. září • 13:50

Hlavním důvodem proč dát přednost VW je ten, že VW je originál, škodovka bude vždy jen jeho podřadný klon. Stejně tak dám vždy přednost Hyundai před jeho klonem Kií nebo Renaultu před Dacií.

Josef
18. září • 17:11

petrumr | 17. 09. 2019 15:28
Cituji tě: "Nevidím důvod dát přednost VW před škodovkou." - to je od tebe hezké a Škoda má z tebe určitě radost.
Jenže mnoho jiných naopak vidí celou řadu důvodů dát přednost VW před škodovkou. Je zbytečné je uvádět, protože pro "katalogového" "řidiče" tvého ražení nic neznamenají...:-)

R
17. září • 16:56

Nene, srovnání výbavy neni srovnání technologie...B-]

petr r. (petrumr)
17. září • 17:20

jak nééé, já jsem měl třeba fábiu v nejvyšší výbave a pod tím fábka třeba měla jiný posilovač brzd, jiný kompresor klimy, jiná skla, jiný potahy, izolace a odhlučnění, jiný koberec atd. Nebo ty si myslíš, že ta výbava je jenom na papíře? Mám pokračovat u citroena, že moje výbava má dvojité boční skla, jiné čelní atd . Copak není technologie, že tam máš čidlo stěračů propojený na čidlo setmění?........bezklíč, odpojení vnitřních klik..co výbava, tak jiná technologie. Co máš za auto? Základ?

Ivka
17. září • 20:30

Pleteš tady jablka z hruškama.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
18. září • 15:46

nepletu, ty tomu nerozumíš a nevíš ani co je to guma, ta taky je jiná u dražší výbavy.

ferda
19. září • 11:16

A ty tomu rozumíš, gumo. Ty tam máš místo gumy na těsnění gumu ze šprcky

E15
17. září • 19:52

no a kde se o těch technologických vychytávkách pro různé výbavové stupně (odhlučnění, dvojité boční skla, jiné čelní atd.) člověk dočte? Předpokládám, že kdyby něco takového u kterékoliv dnešní automobilky existovalo, tak se tím v popisu výbavy pochlubí...
Mimochodem dvojitá (všechna) okna jsem měl kdysi u dvojkové Octavie (samozřejmě za příplatek). Dneska něco takového nenabízí snad ani Superb L&K (nebo nám to tají? :-D)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lidoop
19. září • 14:35

Nabizi, v konfiguratoru se to jmenuje "Akusticka skla" a koupil jsem si to za 3000,- Kc

petr r. (petrumr)
18. září • 15:43

katalogy dílů, katalogy, internet, vinkodér atd. Redaktor není technicky vyučen a tak mu to nedávejte za zlé.

Joe Doe
18. září • 9:08

Dovod, preco sa niecim nepochvalit je, ze nechces dat zakaznikovi vediet, ze auto z nizsou vybavou je v podstate nekvalitny lowcost s podradnymi komponentami.

holomek vyhonek
17. září • 13:31

To by jsi cekal prilis. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud