Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE: V čem vězí ten cenový rozdíl 250.000 Kč?

Aladin  |  17. 09. 2019 13:04

Čekal bych porovnání kvality (nadimenzování, materiálové řešení a technologii zhotovení) podvozku, ložisek, množství zvukové izolace, skla, lak a mnoho jiných aspektů. A článek je o nějakém prvku výbavy. Naprosto zbytečné čtení.

Odpovědět  |   | 
holomek vyhonek  |  17. 09. 2019 13:31

To by jsi cekal prilis.

Odpovědět  |   | 

vše co jsi napsal, jsou stupně výbavy a u toho hybridu si vybereš style, L@K nebo sportline a podle peněz si porovnáš tu výbavu, jen motor a mokrou dsg budeš mět stejnou. Nevidím důvod dát přednost VW před škodovkou.

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 09. 2019 16:56

Nene, srovnání výbavy neni srovnání technologie...

Odpovědět  |   | 

jak nééé, já jsem měl třeba fábiu v nejvyšší výbave a pod tím fábka třeba měla jiný posilovač brzd, jiný kompresor klimy, jiná skla, jiný potahy, izolace a odhlučnění, jiný koberec atd. Nebo ty si myslíš, že ta výbava je jenom na papíře? Mám pokračovat u citroena, že moje výbava má dvojité boční skla, jiné čelní atd . Copak není technologie, že tam máš čidlo stěračů propojený na čidlo setmění?........bezklíč, odpojení vnitřních klik..co výbava, tak jiná technologie. Co máš za auto? Základ?

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 09. 2019 19:52

no a kde se o těch technologických vychytávkách pro různé výbavové stupně (odhlučnění, dvojité boční skla, jiné čelní atd.) člověk dočte? Předpokládám, že kdyby něco takového u kterékoliv dnešní automobilky existovalo, tak se tím v popisu výbavy pochlubí...
Mimochodem dvojitá (všechna) okna jsem měl kdysi u dvojkové Octavie (samozřejmě za příplatek). Dneska něco takového nenabízí snad ani Superb L&K (nebo nám to tají? )

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2019 09:08

Dovod, preco sa niecim nepochvalit je, ze nechces dat zakaznikovi vediet, ze auto z nizsou vybavou je v podstate nekvalitny lowcost s podradnymi komponentami.

Odpovědět  |   | 

katalogy dílů, katalogy, internet, vinkodér atd. Redaktor není technicky vyučen a tak mu to nedávejte za zlé.

Odpovědět  |   | 
Lidoop  |  19. 09. 2019 14:35

Nabizi, v konfiguratoru se to jmenuje "Akusticka skla" a koupil jsem si to za 3000,- Kc

Odpovědět  |   | 
Ivka  |  17. 09. 2019 20:30

Pleteš tady jablka z hruškama.

Odpovědět  |   | 

nepletu, ty tomu nerozumíš a nevíš ani co je to guma, ta taky je jiná u dražší výbavy.

Odpovědět  |   | 
ferda  |  19. 09. 2019 11:16

A ty tomu rozumíš, gumo. Ty tam máš místo gumy na těsnění gumu ze šprcky

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 09. 2019 17:11

petrumr | 17. 09. 2019 15:28
Cituji tě: "Nevidím důvod dát přednost VW před škodovkou." - to je od tebe hezké a Škoda má z tebe určitě radost.
Jenže mnoho jiných naopak vidí celou řadu důvodů dát přednost VW před škodovkou. Je zbytečné je uvádět, protože pro "katalogového" "řidiče" tvého ražení nic neznamenají...

Odpovědět  |   | 
H4H2  |  19. 09. 2019 13:50

Hlavním důvodem proč dát přednost VW je ten, že VW je originál, škodovka bude vždy jen jeho podřadný klon. Stejně tak dám vždy přednost Hyundai před jeho klonem Kií nebo Renaultu před Dacií.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  17. 09. 2019 23:00

A myslíš si, že takové aspekty jsou zdejší redaktoři schopni zhodnotit?

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  17. 09. 2019 14:07

Hurá, Dane,prémie jsou v kapse! Norma opět splněna, další článek o škodověnce je na světě.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  17. 09. 2019 16:51

Rozdíl je v tom, že do Boleslavského hnoje se namontuje kde co a zejména to, co se už nehodí mastným prstům od Bratwurstů...

Odpovědět  |   | 

ježíši ty si netechničák, proč by asi to byl koncern? Tam je všechno stejný a máš to i na dílech-vw a ty kruhy audi. Podívej se do katalogu ND a srovnej si to než napíšeš tady hnupovinu.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  17. 09. 2019 17:24

ty máš od Škodovky slušně vymytý mozek....

Odpovědět  |   | 

tvůj názor nemusí bý pravdivý, nechám ti ten tvůj sen.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  17. 09. 2019 20:38

Raději mít sen, než jezdit po servisech se škodovkou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 09. 2019 06:47

Kecáš. Ostatně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
Anal.ytik  |  17. 09. 2019 17:40

Srajda ako srajda.

SKODA penez a koncern vzhladom na miliardove pokuty za ojebavky musi vycicat zakaznikov cez predrazene plechofky!

Koncernrevue.cz je trapny poskok ojebavakov z Reichu!

Propaganda horsia ako po vojne!

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 09. 2019 18:44

Ty jsi se taky povedl.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 09. 2019 21:07

Mohu se autora zeptat k cemu je tabulka, kde jsou uvedeny pouze ty veci, ktere jsou shodne a vynechany ty, ve kterych se ta auta lisi?
To mi prijde “jak u blbejch”.
Taky jsem ocekaval porovnani ceny pri ekvivalentni vybave (nebo nejblizsi mozne), ale to jsem asi cekal moc.

Mimochodem jak NEJRYCHLEJI to jde dobit? (odpoved: jde to strasne pomalu)

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 09. 2019 21:24

1) Superb je LONG rozvor, Passat je Short.
2) Superb má v zadní části karosérie od B sloupku nahoře levnější materiál. Je těžší a slabší, při nárazech zezadu se to projeví.
3) Rozdílů je mnoho ale reálně jde o to, co kdo ocení. Nezáleží co je zcela nejlepší. Třeba přední světlomety jsou nesrovnatelné. Jenže kdo jezdí max 130kmh v CZ tak mu stačí Sup. Kdo chce jezdit téměř 2x tak rychle tedy nad 200 v DE tak ty Passat světla patří mezi nejlepší na světě ve své třídě, lepší už mají jen premiové vozy s mnohem vyšší cenou.

Odpovědět  |   | 
Muflon evropský  |  17. 09. 2019 21:40

Biled Passat a Superb jsou jiná?

Odpovědět  |   | 
OgAr  |  18. 09. 2019 00:05

Ano. Bohuzel je tomu tak.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  18. 09. 2019 04:47

Nevýhoda slabších led světel že se nedají potunit lepšími výbojky jak xenony.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 09. 2019 06:49

Což je naopak výhoda pro ty protijedoucí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2019 09:11

Kto chce jazdit cez 200 v DE, tak si nekupi Passata ;)

Nehovoriac o tom, ze aut, ktore jazdia po DE nad 200 zratas za den na prstoch ruk a to su vacsinou auta s ceskou SPZ.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 09. 2019 09:23

U Supa mi vadi tvrde sedacky. Clovek misto, aby se usadil v kresle. Sedi na drevene lavici a po 200km cesty vas prdel.
Ja mel drive passata kupovaneho noveho a to tedy byl zazitek za tezky prachy.
Porad v servisu nebo se mi auto nekde pos.alo.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  18. 09. 2019 09:47

No ona je otázka, kdo dnes ještě používá měkké pohodlné sesle? V podstatě nikdo, už ani Francouzi.

Odpovědět  |   | 
ferda  |  19. 09. 2019 11:19

kvůli světtlům si nebudu kupovat passata

Odpovědět  |   | 
Smutnej smudla  |  18. 09. 2019 07:16

no ... tak ... vlastne jenom ve znacku na kapote

Odpovědět  |   | 
ijon  |  18. 09. 2019 08:13

Tyhle manažerské pluginy mají zatím jeden problém - moc nefungují. Pokud není ve firmě nabíječka, nebude žádný manager plugin dobíjet doma za své nebo někde hledat free nabíječku někde po městě.
A bez nabíjení je to trochu zbytečný luxus, auto pak jede jen v režimu klasický hybrid. GTE byl taky docela prodejní fail, sloužil jen k papírovému snižování spotřeby firemních flotil. Správci pak ale byli lehce (nebo spíž těžce) překvapeni spotřebou reálnou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 09. 2019 13:47

Tak jasně, plug-in mají smysl jen pro lidi, co je nabíjejí doma nebo v práci (ideálně pak doma i v práci). Nabíjet někde u veřejné nabíječky je vzhledem k velikosti baterie nesmysl (než dojedete domu, tak si polovinu zase vybijete )
A pak mají taky smysl pro lidi, co nechtějí elektromobil, ale přitom ve městě rádi využijí jeho výhody. Zatím se zřejmě ve městech na Plug-iny s CO2 do 50g (30g?) bude pohlížet jako na elektro (což je fér, pokud to tak člověk i používá, pokud ale někdo za celou dobu vlastnictví auta ani nevybalí nabíjecí kabely, ta už to až tak fér není - tohle by řešilo snad jedině satelitní mýto napojené na diagnostiku vozidla)

Odpovědět  |   | 
Buffalo007  |  18. 09. 2019 10:12

Pokud přidám výbavu, která chybí superbu oproti Passatu, tak se z částky 876.900 Kč dostanu na 977.000 Kč. Takže rozdíl tam je. Podstatný v tomto bude materiálové a funkční provedení. Z mé zkušenosti má VW většinou modernější podvozek a rozdílů bude určitě více.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 09. 2019 13:50

No podle mě tentokrát Škodovka cenami docela zabodovala a jak Superb PHEV, tak eCitiGO, jsou prostě výhodné

Odpovědět  |   | 

cena se mě taky líbí, ale to hybridní soustrojí už ne.

Odpovědět  |   | 
Lidoop  |  19. 09. 2019 14:40

Proc ne? Ja to dokonce zvazuji, ze si to koupim pote co to bude tak rok ve vyrobe a uz budou zkusenosti a zname vady. Z meho pohledu je to jediny hybrid ktery dava smysl. Doma v garazi nabiju, po meste poskacu na elektrinu, na ceste do Mnichova na benzin. Ta 1.4TSI je osvedcena a i na dalnici v pohode. Nevidim problem, naopak, prijde mi to jako super kombinace. Co se Vam na tom nelibi?

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 09. 2019 18:49

Petrum radši Toyotí planetové vysavače...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 09. 2019 19:03

Zásuvkovýho Superba se bude vyrábět 60 kusů denně což je ročně nějakejch 16 000 kousků. Teda žádná záplava. je to jen compliance car na pokrytí flotilovejch emisí.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  20. 09. 2019 12:00

Teda pane Fuglevič..... "wallboxu s nabíjecím výkonem 3,6 kWh" smažte si tam to "h" nebo se pobleju....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A