Systémový výkon činí 160 kW (218 koní), točivý moment má hodnotu 400 N.m. a řazení má na starosti šestistupňové DSG jako u Passatu GTE.

Systémový výkon činí 160 kW (218 koní), točivý moment má hodnotu 400 N.m. a řazení má na starosti šestistupňové DSG jako u Passatu GTE.

O technice hybridního Superbu jsme se podrobněji rozepsali  během jeho premiéry.  Menší rekapitulace ale není na škodu. Ústrojí tedy kombinuje přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 koní) a elektromotor o výkonu 85 kW (115 koní).

O technice hybridního Superbu jsme se podrobněji rozepsali během jeho premiéry. Menší rekapitulace ale není na škodu. Ústrojí tedy kombinuje přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 koní) a elektromotor o výkonu 85 kW (115 koní).

U prodejců bude Škoda Superb iV k mání na sklonku letošního roku, nejpozději začátku roku 2020.

U prodejců bude Škoda Superb iV k mání na sklonku letošního roku, nejpozději začátku roku 2020.

Baterie má kapacitu 13 kWh a má zajistit dojezd v čistě elektrickém režimu až 56 km dle cyklu WLTP. Celkový dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem je pak udáván na 850 km. Emise CO2 činí méně než 35 g/km, což po přepočtení značí spotřebu 1,5 l/100 km.

Baterie má kapacitu 13 kWh a má zajistit dojezd v čistě elektrickém režimu až 56 km dle cyklu WLTP. Celkový dojezd v kombinovaném režimu se spalovacím motorem je pak udáván na 850 km. Emise CO2 činí méně než 35 g/km, což po přepočtení značí spotřebu 1,5 l/100 km.

Z běžné domácí zásuvky se baterie nabije pohodlně přes noc. Pokud se nabíjí pomocí wallboxu s nabíjecím výkonem 3,6 kW, trvá nabití 3,5 hodiny, při dobíjení z běžné elektrické zásuvky pak 5,5 hodiny.

Z běžné domácí zásuvky se baterie nabije pohodlně přes noc. Pokud se nabíjí pomocí wallboxu s nabíjecím výkonem 3,6 kW, trvá nabití 3,5 hodiny, při dobíjení z běžné elektrické zásuvky pak 5,5 hodiny.

Netřeba to více protahovat,  hybridní Superb  bude v Česku startovat na částce  876.900 Kč . 

Netřeba to více protahovat, hybridní Superb bude v Česku startovat na částce 876.900 Kč

Uvedení plug-in hybridní varianty  modernizovaného Superbu  bylo pro Škodu dalším důležitým krokem k elektrifikované budoucnosti, do které s českou limuzínou vyráží třeba i čistě elektrický prcek Citigoe iV (jeho základní cenu už také známe).

Uvedení plug-in hybridní varianty modernizovaného Superbu bylo pro Škodu dalším důležitým krokem k elektrifikované budoucnosti, do které s českou limuzínou vyráží třeba i čistě elektrický prcek Citigoe iV (jeho základní cenu už také známe).

Na této číslovce bude samozřejmě začínat základní výbava Ambition. Tu ovšem v nabídce hybridu doplní rovněž Style a vyšší stupně L&K nebo sportovně střižená Sportline. A pochopitelně bude Superb iV dostupný jako liftback i praktické kombi.

Na této číslovce bude samozřejmě začínat základní výbava Ambition. Tu ovšem v nabídce hybridu doplní rovněž Style a vyšší stupně L&K nebo sportovně střižená Sportline. A pochopitelně bude Superb iV dostupný jako liftback i praktické kombi.

| Škoda Superb plug-in hybrid iV

| Škoda Superb plug-in hybrid iV

| Škoda Superb plug-in hybrid iV

| Škoda Superb plug-in hybrid iV

26
Fotogalerie

Škoda Superb PHEV má kompletní ceník. Není drahá, dost věcí vám ale nedopřeje

První cenu plug-in hybridního Superbu zveřejnila Škoda Auto včera ve Frankfurtu. Teď už na oficiálních stránkách visí kompletní ceník, stejnou sestavu výbavy jako u konvenčních verzí však nečekejte.

Na počátku elektrické éry, o níž se ve spojitosti s právě probíhajícím autosalonem ve Frankfurtu mluví, vypustila Škoda do světa dva modely do zásuvky. Elektrické Citigo s krkolomným názvem Citigoe iV i Superb iV jsme si již v květnu prohlédli v Bratislavě a včera jsme vám přinesli i ceny pro český trh. Oba vozy už mají i kompletní ceníky, jenže zatímco v případě elektromobilu jsme už napsali vše podstatné, u vlajkové lodi je toho k poznávání mnohem více.

Plug-in hybridní pohon si budete moci dopřát ke všem dosud nabízeným liniím s výjimkou dobrodružnějšího Scout. A také s karoserií liftback i kombi, mezi nimž je cenový rozdíl 30.000 Kč. Nejlevnější Superb PHEV stojí včera zveřejněných 876.900 Kč. Jde o linii Ambition, sestava výbavových prvků však není v porovnání s běžnými verzemi Superbu stejná. Dostanete 17palcová kola namísto 16palcových, místo infotainmentu Bolero je Amundsen s navigací, v sestavě je dokonce i adaptivní podvozek DCC, který má jinak ve standardu pouze Laurin & Klement a připlácí se za něj až 25.700 Kč.

Pak je tady pár věcí, které Škoda Superbu PHEV odepírá. Nemůžete mít třeba akustická přední boční skla, která lépe izolují interiér od hluku, nelze si připlatit za progresivní řízení nebo systém Media Comand, díky kterému lze ovládat infotainment ze zadních sedadel prostřednictvím tabletu. Hybrid nemůže mít ani paket pro špatné cesty, sportovní podvozek či Nivomat, systém udržování výšky vozu při proměnlivém zatížení podvozku.

PHEV je však jedinou verzí Superbu, která může mít panoramatický kamerový systém Area View. K linii Ambition je za 18.000 Kč, pro Sportline není vůbec a všechny zbylé linie jej mají za polovic. Dostanete tři roky vzdáleného přístupu zdarma místo jednoho u běžných verzí.

Plug-in hybridní systém nabízí kombinovaný výkon 160 kW, nejblíže jsou mu tedy dvoulitry TSI a TDI se 140 kW.  Cenově je Superb PHEV lépe srovnatelný s motorem 2.0 TDI/140 kW DSG, který s linií Ambition vychází na 849.900Kč (PHEV stojí 876.900 Kč).

Stran spotřeby verze do zásuvky pochopitelně kraluje celé nabídce, protože díky 13kWh akumulátoru ujede čistě na elektřinu až 56 km (WLPT). Škoda udává 1,5 l/100 km, nejblíže tomu je dvoulitr TDI/110 kW s manuálem, který se dostal na 3,8 l/100 km. Stojí 739.900 Kč, s převodovkou DSG je za 804.900 Kč.

Škoda Superb 2020: Ceny všech verzí k 10. září 2019
Motor Ambition Style L&K Sportline
1.5 TSI ACT/110 kW 689.900 739.900 884.900 789.900
1.5 TSI ACT/110 kW DSG 754.900 8,4.900 949.900 854.900
2.0 TSI/140 kW DSG 799.900 849.900 994.900 899.900
2.0 TSI/200 KW 4x4 DSG 973.900 1.023.900 1.168.900 1.073.900
1.4 PHEV/160 kW DSG 876.900 916.900 1.050.900 966.900
2.0 TDI/110 KW 739.900 789.900 934.900 839.900
2.0 TDI/110 KW DSG 804.900 854.900 999.900 904.900
2.0 TDI/140 KW DSG 849.900 899.900 1.044.900 949.900
2.0 TDI/110 KW 4x4 DSG 914.900 964.900 1.109.900 1.015.900
Příplatek za kombi je 30.000 Kč. Scout 2.0 TSI/200 kW 4x4 DSG stojí 1.078.900, 2.0 TDI/140 kW 4x4 DSG stojí 1.019.900

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud