Škoda Superb PHEV má kompletní ceník. Není drahá, dost věcí vám ale nedopřeje

První cenu plug-in hybridního Superbu zveřejnila Škoda Auto včera ve Frankfurtu. Teď už na oficiálních stránkách visí kompletní ceník, stejnou sestavu výbavy jako u konvenčních verzí však nečekejte.

Na počátku elektrické éry, o níž se ve spojitosti s právě probíhajícím autosalonem ve Frankfurtu mluví, vypustila Škoda do světa dva modely do zásuvky. Elektrické Citigo s krkolomným názvem Citigoe iV i Superb iV jsme si již v květnu prohlédli v Bratislavě a včera jsme vám přinesli i ceny pro český trh. Oba vozy už mají i kompletní ceníky, jenže zatímco v případě elektromobilu jsme už napsali vše podstatné, u vlajkové lodi je toho k poznávání mnohem více.

Nová Škoda Superb oficiálně: Konečně hybrid! Bezpečnější Škoda neexistuje

Nová Škoda Superb oficiálně: Konečně hybrid! Bezpečnější Škoda neexistuje

Plug-in hybridní pohon si budete moci dopřát ke všem dosud nabízeným liniím s výjimkou dobrodružnějšího Scout. A také s karoserií liftback i kombi, mezi nimž je cenový rozdíl 30.000 Kč. Nejlevnější Superb PHEV stojí včera zveřejněných 876.900 Kč. Jde o linii Ambition, sestava výbavových prvků však není v porovnání s běžnými verzemi Superbu stejná. Dostanete 17palcová kola namísto 16palcových, místo infotainmentu Bolero je Amundsen s navigací, v sestavě je dokonce i adaptivní podvozek DCC, který má jinak ve standardu pouze Laurin & Klement a připlácí se za něj až 25.700 Kč.

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Pak je tady pár věcí, které Škoda Superbu PHEV odepírá. Nemůžete mít třeba akustická přední boční skla, která lépe izolují interiér od hluku, nelze si připlatit za progresivní řízení nebo systém Media Comand, díky kterému lze ovládat infotainment ze zadních sedadel prostřednictvím tabletu. Hybrid nemůže mít ani paket pro špatné cesty, sportovní podvozek či Nivomat, systém udržování výšky vozu při proměnlivém zatížení podvozku.

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

PHEV je však jedinou verzí Superbu, která může mít panoramatický kamerový systém Area View. K linii Ambition je za 18.000 Kč, pro Sportline není vůbec a všechny zbylé linie jej mají za polovic. Dostanete tři roky vzdáleného přístupu zdarma místo jednoho u běžných verzí.

Plug-in hybridní systém nabízí kombinovaný výkon 160 kW, nejblíže jsou mu tedy dvoulitry TSI a TDI se 140 kW.  Cenově je Superb PHEV lépe srovnatelný s motorem 2.0 TDI/140 kW DSG, který s linií Ambition vychází na 849.900Kč (PHEV stojí 876.900 Kč).

První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Stran spotřeby verze do zásuvky pochopitelně kraluje celé nabídce, protože díky 13kWh akumulátoru ujede čistě na elektřinu až 56 km (WLPT). Škoda udává 1,5 l/100 km, nejblíže tomu je dvoulitr TDI/110 kW s manuálem, který se dostal na 3,8 l/100 km. Stojí 739.900 Kč, s převodovkou DSG je za 804.900 Kč.

Škoda Superb 2020: Ceny všech verzí k 10. září 2019
Motor Ambition Style L&K Sportline
1.5 TSI ACT/110 kW 689.900 739.900 884.900 789.900
1.5 TSI ACT/110 kW DSG 754.900 8,4.900 949.900 854.900
2.0 TSI/140 kW DSG 799.900 849.900 994.900 899.900
2.0 TSI/200 KW 4x4 DSG 973.900 1.023.900 1.168.900 1.073.900
1.4 PHEV/160 kW DSG 876.900 916.900 1.050.900 966.900
2.0 TDI/110 KW 739.900 789.900 934.900 839.900
2.0 TDI/110 KW DSG 804.900 854.900 999.900 904.900
2.0 TDI/140 KW DSG 849.900 899.900 1.044.900 949.900
2.0 TDI/110 KW 4x4 DSG 914.900 964.900 1.109.900 1.015.900
Příplatek za kombi je 30.000 Kč. Scout 2.0 TSI/200 kW 4x4 DSG stojí 1.078.900, 2.0 TDI/140 kW 4x4 DSG stojí 1.019.900

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků