Škoda Superb Exclusive: pro nejnáročnější škodovkáře

24 komentářů

konopas
24. května • 12:37

Proboze ty tachometry vypadaju strasne jako hrnek na kafe, pri ceste ho tam na lijete a chlompete.:-D:-D:-D Ale pry ma v listopadu byt superb combi aje pry nadherny ale stejne raci bych bral pasat cc

KORNAZ
24. května • 11:55

AKO NOVE TO VYZERA KRASNE, NO SPINIT SA TO BUDE STRASNE.

goob
24. května • 10:47

Teď mi vysvětlete, proč se utrácí nehorázné peníze za drahé audiny pro politiky, když do milionu korun se dá pořídiit nádherné, luxusní, reprezentativní a pohodlné auto s velkým prostorem uvnitř?

Otan
25. května • 20:58

protože to je pouze škodovka a ta stačí obyč.lidem ,kteří neshání nic kromě ceny i když i tady prodělávají.Já být politikem tak bych do šadovky taky nechtěl,ale do audiny taky ne ,škoda je prostě divná....:-/

Dusan
25. května • 7:52

Mozna proto, ze ty "drahe audiny za nehorazne penize" stoji ve skutecnosti ne o mnoho vice nez ten Superb a jsou to pritom auta uplne nekde jinde. Audi je zname tim, ze dava pro statni sektor opravdu obrovske slevy. Audi A8 se davaly jestli si dobre pamatuji neco malo pres mega a mensi Audi A6 sly dokonce vyrazne pod mega a to i ve velmi peknych vybavach. Audi si proste zaklada na tom, ze v nich jezdi politicka elita a dokazi se podle toho chovat.

gfd
24. května • 19:01

pětikoruna pod kachličkou?

richie
24. května • 12:15

SuperbII je nesporně výborné auto po mnoha stránkách. Dojem kazí pouze podvozek, který asi ladili na silnicích a dálnicích někde daleko na západ od nás. Auto na horších cestách a na kolech od velikosti 17" ODSKAKUJE a podvozek mlátí jak na autě o dvě generace starším. Řešením by možná byl el. podvozek a la Passat CC, nicméně ani po zavedení krásného Combi se o tom zatím neuvažuje. Velké mínus. Jeden z důvodů, proč jsme zvolili jiná auta. Velká škoda pro velkou ŠkoduB-]

Rhino
25. května • 8:16

Superb je opravdu skvele auto, akorat ho kazi par detailu. Treba ty zadni svetla, vypadaji jak z renaultu. to opravdu neskousnu. To se spis smirim s temi prednimi, jakkoli podivne jsou clenena. A panove, co to proboha je na ty strese? Ploutev a na ni prut? Kristepane, ta antena vypada jak tuzersky doplnek od rakosniku...Jinak samozrejme, a5 nebo bmw5 jsou nekde jinde. Presneji receno, ve vyssi stredni, a navic to sou premiove znacky. Superb je hezky i veliky, ale je to "jenom" mainstreamovy vuz ve stredni tride. Muzeme ho srovnavat treba s insignii, ale vys uz ne...

homer
25. května • 13:01

Superbu II evidentně chybí jednotící designerský prvek a odpornější záď nenajdeš u žádný civilizovaný automobilky. Ve světle statistiky každý vidí jak OII "zařízla" JETTU a dojde mu že to není neschopnost ale úmysl.

Rudi
25. května • 20:06

nezbývá mi než souhlasit, to jak zpackali zadní svítilny a ten design volantu, to je strasny :-D:-/

Robo
24. května • 11:33

Proč? Odpověď je jednoduchá. Škoda nemá takovou prestiž. On (rozuměj politik) přeci nebude jezdit ve Škodovce "za mega", když může - ne, vlastně podle něj musí jezdit v autě "alespon za dvě mega"! Politik se u nás považuje za nadčlověka a jako takový také jedná. Z toho plyne i jejich morálka, ale to už je z jiného soudku a sem to nepatří.
Ono stačí se podívat na diskuze pod jednotlivými příspěvky o autech. Jsem ochoten se vsadit, že ačkoliv vyjde článek o jakémkoliv autu, tak se v diskuzi pod ním bude kritizovat Škodovka.
A takové je smýšlení našeho národa. Neříkám, že celého, ale minimálně toho, co se nebojí (a v některých případech ani nestydí) přispívat do diskuzí.
Podotýkám, že nejsem příznivcem Škody, ale jejich auta se mi líbí. Ne už tak jejich cenová politika.

Otan
25. května • 21:13

ano,máš pravdu v prvním bodě,ale na druhou stranu každej máme(naštěstí) právo volby( i politik)a i právo na názor:ten můj je že škoda dělá jednoduchý auta za docela dost peněz,vzhledem k tomu co nabízí,vždyť si musíte při koupi auta dokoupit lékárničku,trojúhelník a pod,to myslím dobrou f.nedělá,za další je cenová politika a tady je to opravdu podraz,ale to je problém těch,ktěří si šádovky kupují.No ateď ten suprd: fakt je to RITO za mega?Vem si třeba subaru legacy které ti za ty samí prachy dá mnohem větší kvalitu pohon čtyř kol,minimálně stejnou výbavu a to je prosím auto z dovozu a platí dovozní clo,který je už sice menší ale je,ten nic moc ,za ty prachy vidím minimálně 10 lepších..

Sutrak
26. května • 14:47

Problem je, ze pohodli Ti subaru legacy na 300km trase opravdu neda a hlavne, po 20tkm je to rozvrzana plecka...

Otan
26. května • 19:45

Tak tady nemá cenu diskutovat,protože jsi Legacy neviděl myslím ani z rychlíku,natož tak v něm seděl,já to štěstí tady měl a opravdu bez předsudků to auto je prostě vynikajicí a rozvrzaná plečka? tady máš na mysli favorita,120ku nebo nějakou jinou pecku od škody?

goob
24. května • 11:52

No, některá auta se jim moc nepovedla, taková Fabie sedan je docela zoufalost :-) Jinak počínaje Octavií výše to jsou pěkná auta a také se mi líbí...

julo9
24. května • 12:07

a to pockaj rok na hurvinka sedan to este uvidis

goob
24. května • 12:43

Hurvínek? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
slaine
24. května • 21:33

Fabie II :-D

Egi
24. května • 11:42

No, co jsem si všiml, tak třeba Kalousek jezdil jenom v Superbu.

mclown
24. května • 11:15

na Slovensku maju niektori prave superby :) (napr. I.Radicova prezidentska kandidatka sa v tom vozila ked boli volby)

goob
24. května • 11:28

No jasně... Je to reprezentativní auto a navíc je to česká značka a je to myslím naše největší perla, jako je třeba pro Finy Nokia.A není to jen u politiků. Stejně tak můžou Superby doprovázet papaláše (naše i cizí při státních návštěvách) místo policejních audin nebo pětkových bavoráků.

nornik
24. května • 12:05

Ty doprovodna vozidla by klidne Superby byt mohli ... 3,6l s 4x4 jim stacit fakt musi.

Aloha
24. května • 13:57

To muzete byt v klidu, jelikoz velmi casto vidim kolony vozici delegace z letiste, tak vam muzu potvrdit, ze Superby se jako doprovodna nebo i primo politiky vezouci vozidla pouzivaji opravdu hodne.

goob
24. května • 12:39

Na to by jim stačily i 1,4 Greenline ;-)

Doporučujeme

Články odjinud