Škoda Superb Exclusive: pro nejnáročnější škodovkáře

Škoda nabízí svým nejnáročnějším zákazníkům již druhou generaci modelu Superb, který se snaží zapůsobit především svým vnitřním prostorem a komfortem pro cestující. Pokud pro vás ovšem ani ty nejlepší ze současných verzí Superbu nejsou dost dobré, přichystala pro vás Škoda novou vábničku - špičkové provedení vozu s jednoduchým přívlastkem Exclusive.

Exclusive je de facto novou nejvyšší výbavovou verzí, která vychází z provedení Elegance. K ní přidává několik dalších luxusních prvků, které by vás při „kusovém” objednání vyšly o 36 000 Kč dráže. Výčet prvků standardní výbavy je tedy velmi dlouhý a naleznete jej níže. Proč se Škoda odhodlala k tomuto kroku je zřejmé - celých 63 procent zákazníků si vůz objednává právě v dosud nejvyšší výbavě Elegance, z čehož je zjevné, že jde o výbavu spíše typickou než spičkovou. A tak ke slovu musela přijít ještě vyšší úroveň.

Verze Exclusive tedy ve standardu obsahuje 7 airbagů, elektronický stabilizační systém (ESP) včetně ABS a ASR, hydraulický brzdový asistent (HBA), adaptivní systém osvětlení AFS (Adaptive Frontlight System), s bi-xenonovými světlomety, dešťový senzor, vyhřívané čelní sklo a vnější zpětná zrcátka. Vnější prvky doplňují. dekorativní chromované lišty, tónovaná skla, ozdobnou zdvojenou koncovku výfuku,18" litá kola Themisto. Interiér vozu obsahuje elektricky ovládaná vyhřívaná sedadla v provedení Alcantara a dekor přístrojové desky v imitaci dřeva, dvouzónovou klimatizaci s automatickou regulací a pachovým filtrem Climatronic vč. klimatizovaných odkládacích schránek, čtyřramenný, kůží potažený multifunkční volant, rádio Bolero s integrovaným CD měničem, Maxi Dot displej, audiosystém s desetikanálovým zesilovačem s digitálním equalizérem a deseti reproduktory, signalizaci vzdálenosti při parkování vpředu i vzadu nebo vkládané tkané koberce Lounge Step s oporou pro nohy.

Superb Exclusive je k dispozici se zážehovými motory 1,8 TSI a 3,6 FSI a vznětovým agregátem 2,0 TDI 125 kW, objednávat je možné manuální i automatickou převodovku a také pohon všech kol. Dostupné verze tedy vypadají následovně:

1,8 TSI/118 kW, 6 st. MP
1,8 TSI/118 kW, 7 st. AP DSG
1,8 TSI 4x4/118 kW, 6 st. MP
3,6 FSI V6 4x4/191 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. MP
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6 st. AP DSG
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6 st. MP

Základní cena modelu Superb Exclusive s benzinovým motorem 1,8 TSI/118 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 826 900,- Kč. Ceny ostatních verzí najdete ve webovém konfigurátoru Škody.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Superb
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků