Škoda Superb dostala s výfukem Supersprint vyšší výkon i hutnější zvuk

Sportovní verze Škody Superb se v dohledné době nejspíš nedočkáme. Aktuálním vrcholem, minimálně co do vizuální stránky, je provedení SportLine. To přidává černé doplňky, sportovní podvozek a osmnácti nebo devatenáctipalcová kola. Co do techniky ovšem zůstává beze změny.

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Naštěstí vám nic nebrání sáhnout po tuningových dílech, které z motoru 2.0 TSI 206 kW (280 k) dokážou dostat pár koní k dobru. Řeč je o kompletním výfukovém systému od společnosti Supersprint se čtyřmi koncovkami, který dokáže kromě hutnějšího zvuku vykouzlit také o 10 koní vyšší výkon. Nově tak vrcholné provedení Superbu produkuje 290 koní.

Lepší obrázek o vlivu na zvuk auta si uděláte z přiloženého videa, kde zároveň můžete slyšet i rozdíl při otevřených a zavřených klapkách ve výfukovém systému.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků