Škoda Superb Combi zná své české ceny

Po úspěšném uvedení karosářské varianty liftback, přichází ŠKODA AUTO s dalším členem rodiny Superb – praktickou verzí kombi. Současně se zveřejněním ceníku začali autorizovaní prodejci značky ŠKODA přijímat závazné objednávky. Ceny začínají na částce 629.000 Kč. První exempláře se v jejich showroomech objeví 19. září, kdy odstartuje oficiální prodej na domácím trhu. Stane se tak krátce po výstavní premiéře na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.
Škoda Superb Combi zná své české ceny

Atraktivní novinka definuje nová měřítka svého segmentu v oblasti prostornosti, komfortu, bezpečnosti, konektivity a ekologie. Nová ŠKODA Superb Combi disponuje největším interiérem a největším zavazadlovým prostorem ve své třídě. Celkový maximální objem ve dvoumístném uspořádání interiéru se blíží 2000 l, při plném obsazení pěti pasažéry pojme zavazadelník 660 litrů. I posádka si může užívat velkorysé prostornosti. Řidič i spolujezdec na předních sedadlech mají k dispozici na šířku o 39 mm více místa ve výši loktů oproti předchozí generaci vozu. Nad předními sedadly zbývá 995 mm a nad zadními dokonce 1001 mm ke stropu automobilu. Prostor před koleny cestujících na zadních sedadlech činí 157 mm – zhruba dvakrát více než u nejbližšího konkurenta v dané třídě. Rekordní hodnoty neubraly nic z optické atraktivity vozu. Nová generace modelu Superb přenáší expresivní design značky ŠKODA do karoserie emocionálně a dynamicky pojatého kombi. Díky této zdařilé koncepci automobil vyniká jedinečným souladem mezi funkcí a estetikou.

Nová ŠKODA Superb Combi je vybavena řadou asistenčních systémů pro zvýšení bezpečnosti, komfortu a šetrnosti k životnímu prostředí, které se běžně vyskytují ve vozech vyšších tříd. Stejně jako liftback může mít také kombi dynamickou regulaci podvozku DCC pro zajištění maximálního komfortu na všech typech povrchu. Třetí generace modelu Superb je zásluhou nových motorů, splňujících emisní normu Euro 6, výkonnější a až o 30 procent úspornější ve srovnání s předchůdcem. Dosud nepoznaných dimenzí dosahuje také konektivita: systémy infotainmentu nejnovější generace se prostřednictvím rozhraní SmartLink automaticky propojují se všemi běžnými chytrými mobilními telefony podporujícími standard MirrorLinkTM. Volitelné vysokorychlostní internetové připojení pak promění nový Superb Combi v dobře vybavenou pojízdnou kancelář.

Vlajková loď mladoboleslavské automobilky přijíždí na domácí trh s cenami od 629.900 Kč v karosářské verzi kombi. Cenový rozdíl oproti liftbacku činí ve všech výbavových verzích 30.000 Kč. Volit lze mezi čtyřmi výbavovými stupni Active, Ambition, Style a L&K. 

Motorová paleta obsahuje 4 zážehové agregáty a 3 turbodiesely, na výběr jsou kromě šestistupňových manuálních převodovek ještě dvouspojková ústrojí DSG se šesti nebo sedmi převodovými stupni a také pohon všech kol. Rovněž specifikace výbav odpovídá provedení liftbacku s tím, že kombi přidává střešní nosič (černý u verzí Active a Ambition, eloxovaný pro Style a L&K) a od stupně Ambition automaticky odjistitelný kryt zavazadlového prostoru. Na přání lze Superb Combi vybavit mimo jiné panoramatickou posuvnou střechou, variabilní dvojitou podlahou zavazadelníku nebo dělicí sítí.

Také pro Superb Combi nabídnou autorizovaní prodejci všem tuzemským zájemcům o model Superb paket Mobilita PLUS za velmi příznivou cenu 990 Kč, který v sobě spojuje rozsáhlý výčet asistenčních služeb v případě nepojízdného vozu a prodlouženou záruku na 5 let/100 000 km. Kromě toho si lze v rámci volitelné výbavy ke každému vozu Superb Combi objednat ŠKODA Předplacený servis, který zahrnuje servisní péči po dobu 5 let ve variantách 60 000, 100 000 nebo 150 000 najetých kilometrů. Majitel automobilu tak získává jistotu fixních nákladů při jeho pětiletém provozu. V pokročilejší variantě ŠKODA Předplacený servis Plus pak čerpá služby autorizovaného servisu včetně výměn provozem opotřebených dílů zcela zdarma. 

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků