Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda zveřejnila ceník nového Superbu Combi. Příplatek za ještě větší zavazadelník činí ve všech variantách 30 000 Kč. Do showroomů dorazí tato novinka přesně devatenáctého září, kdy také zároveň oficiálně odstartuje prodej na českém trhu. Závazné objednávky ale můžete podávat už teď. 

Škoda Superb Combi je tady! V základu zvládne 660 litrů

Škoda Superb Combi je tady! V základu zvládne 660 litrů

Nejlevnější Superb Combi má pod kapotou stejně jako liftback benzinový motor 1.4 TSI naladěný na 110 kW (150 k) a kombinovaný je s výbavou Active. Za takové auto zaplatíte 629 900 Kč. Kromě základní výbavy jsou k dispozici také vyšší úrovně Ambition, Style a Laurin & Klement. Výbavy jsou shodné s liftbackem, kombík přidá navíc akorát střešní ližiny (ve výbavě Active černé).

Škoda začala v Kvasinách vyrábět nový Superb Combi

Škoda začala v Kvasinách vyrábět nový Superb Combi

Nový Superb Combi je tak papírově levnější než Passat Variant, který stojí s motorem 1.4 TSI (110 kW) minimálně 717 900 Kč. Oproti Superbu se ale nabízí pouze ve výbavách Comfort nebo Highline, kdy už v základní výbavě najdete třeba parkovací asistent nebo duální klimatizaci.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Na rozdíl od Passatu Variant je Superb Combi dostupný také ve verzích 1.4 TSI s pohonem všech kol a vrcholné variantě 2.0 TSI (206 kW), která u německého sourozence v ceníku stále chybí. Samozřejmě naopak ani Superb Combi nekoupíte s motorem 2.0 TDI (176 kW/240 k). 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků