Škoda Superb Combi zná české ceny. Za ještě větší kufr si připlatíte 30 000 Kč

Škoda zveřejnila ceník nového Superbu Combi. Příplatek za ještě větší zavazadelník činí ve všech variantách 30 000 Kč. Do showroomů dorazí tato novinka přesně devatenáctého září, kdy také zároveň oficiálně odstartuje prodej na českém trhu. Závazné objednávky ale můžete podávat už teď. 

Škoda Superb Combi je tady! V základu zvládne 660 litrů

Škoda Superb Combi je tady! V základu zvládne 660 litrů

Nejlevnější Superb Combi má pod kapotou stejně jako liftback benzinový motor 1.4 TSI naladěný na 110 kW (150 k) a kombinovaný je s výbavou Active. Za takové auto zaplatíte 629 900 Kč. Kromě základní výbavy jsou k dispozici také vyšší úrovně Ambition, Style a Laurin & Klement. Výbavy jsou shodné s liftbackem, kombík přidá navíc akorát střešní ližiny (ve výbavě Active černé).

Škoda začala v Kvasinách vyrábět nový Superb Combi

Škoda začala v Kvasinách vyrábět nový Superb Combi

Nový Superb Combi je tak papírově levnější než Passat Variant, který stojí s motorem 1.4 TSI (110 kW) minimálně 717 900 Kč. Oproti Superbu se ale nabízí pouze ve výbavách Comfort nebo Highline, kdy už v základní výbavě najdete třeba parkovací asistent nebo duální klimatizaci.

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Test VW Passat Variant 2.0 TDI B8: Skvělý, nikoliv však bezchybný  

Na rozdíl od Passatu Variant je Superb Combi dostupný také ve verzích 1.4 TSI s pohonem všech kol a vrcholné variantě 2.0 TSI (206 kW), která u německého sourozence v ceníku stále chybí. Samozřejmě naopak ani Superb Combi nekoupíte s motorem 2.0 TDI (176 kW/240 k). 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků