Škoda Superb Combi oficiálně odhalena

homer  |  15. 09. 2009 02:25

je o pět let mladší než passat ale vypadá to přesně naopak - to musela bejt fuška

Odpovědět  |   | 
trent  |  15. 09. 2009 02:55

To je věc názoru. Passat se mi okoukal cca po půl roce a čím déle je na trhu, tím je mi protivnější(mluvím o designu).

Odpovědět  |   | 
Ondra S.  |  15. 09. 2009 06:13

Podle mne taky celkem ujde - me vysnene Audi A4 Avant to sice neni, ale oproti Passatu se mi libi minimalne sklon zadniho okna - Passat v tomto ohledu vypada dost neohrabane, jako pohrebak

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  16. 09. 2009 09:41

Tvym snem je A4 Avant? Az je mi te lito, asi jako ve 30 snit o misionarske poloze s tlustou buchtou

Odpovědět  |   | 
Minardi  |  15. 09. 2009 20:55

East block Hungary:

http://www.minardi.eoldal.hu/cikkek/veteran/az-egyik-kedvenc-skodam

http://www.minardi.eoldal.hu/cikkek/veteran/az-egyik-kedvenc-skodam-_2_

http://www.minardi.eoldal.hu/cikkek/auto/az-uj-mini-konkurest-trabantnak-hivjak_

Odpovědět  |   | 
majklef  |  15. 09. 2009 02:55

schválně jsem nakouknu do dikuze a je to tady zase
Hned tupá kritika podpořená kecama bez argumentů....
Tak třeba budu jedinej komu se Superb combi líbí...
Mě se Superb combi líbí!!!

Odpovědět  |   | 
trent  |  15. 09. 2009 03:06

Jsme dva. Mě se také líbí.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 09. 2009 08:11

Většina, které se líbí, nemá potřebu zvracet své názory jako příslušnící druhé strany.

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 09. 2009 08:56

Ta "většina který se líbí" jsou patrně geronti zdegenerovaný totalitní sorelou a ty maj problém i sami se sebou natožpak někam přispět do diskuze

Odpovědět  |   | 
mclown  |  15. 09. 2009 10:25

tak si sa nam predstavil, homer

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  16. 09. 2009 08:23

Ty seš nepochybně jeden z těch MBA(mladý-blbý-ambiciozní),co krom nějakých pochybných škol nikdy nic jiného nedělali,pak jsou dosazeni, aby vedli společnost,všechno tam bylo úplně špatně,nepružné,málo flexibilní,vše se musí zničit,rozbít,zpřeházet a pak vítězoslavně MBA"pokálet", ať nepíši posr*t, tj. společnost/firma krachne.Nicméně doufej,že tě tohle auto v pohřební variantě odveze z místa úmrtí ne na smetiště, ale k důstojnému spálení. OK, jsem škola, která ctí zásadu:"Na hrubou díru hrubá záplata", byť x123456789 ti to jemně naznačil....Já bez okolků.Nazdárek.Jo,rada zkušeného: nekupuj si to.Já si to také nekoupím.ale dokáži si představit, že např.dcera,která časem zvažuje i rodinu,bude potřebovat auto, kterým při prac. schůzkách s klienty moc neurazí a souč. jí auto poslouží jako velký rodinný vůz a bude zvládat běžně 500 a víc km/den.Cenu neřeší, dělá v advokacii,ovšem denně jezdí i v pražské džungli,takže nehodlá zbytečně utrácet za načančaná auta.Spotřebák.Jo, páč patříš do generace,která nerozumí psanému textu-tak ti sděluji, že nemám žádný názor na design tohoto auta.Ono když auto řídím,pak design exteriéru je opravdu hodně,ale hodně nepodstatný.No a abychom auta při parkování obcházeli a kochali se pohledem,no se opravdu nevede.Výjimkou by bylo Porsche či Ferrari.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 09. 2009 11:21

Doufám že má dcera kromě vzdělání i vkus a pošle tě s nápadem aby si koupila SII do háje.
Jestli nevnímáš estetický a designerský nedostatky a prohřešky (úmyslný! ) na celý modelový řadě škody tak bych tu firmu co řídíš ty chtěl vidět fungovat.

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 10:30

Je to pořád o jednom....Vám se Škoda nelíbí a ze všech, kterým se líbí děláte blbce.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  18. 09. 2009 20:35

No a tvůj problém spočívá v čem? Že ho máš malého a honíš si triko logem auta, nebo co? Teď se jí fakt nezeptám, je na cestě do USA na svat. cestu. Mobil v letadle nezapíná. O firmy neměj péči, fungují od sametu naprosto skvěle.Na založení třetí se něco málo dělá, ale to je naše věc, tvoje starost určitě ne.Daně platíme...

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 09. 2009 13:15

Tady se natřásáš ekonomickym statusem ale termíny design a estetika zaměňuješ se znakem automobilky. Takový detaily jako vyvážené proporce, navazující linie nebo jednotící prvky jsou evidentně pod tvý rozlišovací schopnosti - tak se dál věnuj tý těžbě nerostnejch surovin a auto ať si dcera radši vybere sama.

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 10:36

Myslíš, že v 26 jsem geront? To ti pravděpodobně bude tak 15 s lehce objemnější slovní zásobou, že?

Odpovědět  |   | 
mta  |  15. 09. 2009 03:09

Také se mi líbí, ale asi budeme v menšině i když řada těch, co to kritizují po něm stejně touží a toužit budou

Odpovědět  |   | 
Majk  |  15. 09. 2009 15:24

No jo, holt někdo na lepší auto než Shade nemá.

Odpovědět  |   | 
viko  |  15. 09. 2009 20:09

Ako Ti slúži Tvoj pätnásťročný bavorák?

Odpovědět  |   | 
Majk  |  15. 09. 2009 21:49

Nemám patnáctiletýho bawora.

Odpovědět  |   | 
Majk  |  15. 09. 2009 21:52

Nemám ani desetiletýho a ani dvacetiletýho a nemám vůbec ani bawora. To je žebřiňák stejně jako Schade...

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 10:42

Jezdit tramvají není žádná hamba

Odpovědět  |   | 
4.martin  |  15. 09. 2009 07:50

Přesně tak všichni tu mají jen blbý kecy a na škodovky nadávájí. Mě se líbí. Design parádní a ceny ujdou. Stejně ti co tu škodovku pomlouvají, tak to dělají jen proto, že na škodovku nemaj a tak si to potřebují vybít alespoň tady v diskuzi. Já jsem štastným vlastníkem Octavie 4x4 2.0 TDI a je to moje první škodovka (předtím Ford Mondeo, Nissan Primera, Mazda 323) a už bych škodovku nikdy za žádnou jinou značku nevyměnil. Jsou nej! A teď se do mě klidně puste vy chudinkové...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:06

Ceny nikdo zatim nevim, nezacala se prodavat. Ty cenikove polozky jsou takove usmevne vize kolik by za ten kombik Skodovka chtela, ale ty se nenaplni. Bude to jako normalni Superb, tj. realne ceny vyrazne pod temi cenikovymi. Muj soukromy odhad bude nejakych sto tisic dolu u Elegance se strednimi motory az po dveste tisic za nejvyssi model.

Odpovědět  |   | 
Geo  |  15. 09. 2009 18:58

A to si ake rocniky Mondea, Primery a 323 jazdil? Ako to citam, tak su riadne predpotopne k tym sucasnym. Kde bola Skoda vtedy a akej urovni? A ty tu porovnavas tu tvoju sucasnu Octacku so starytmi konkurentami. Ani sa Ti nedivim, ze Skoda je ta NAJ pre teba a som rad, ze ti staci. Za tu cenu Skody Octavia 4x4 sa da kupit aj ina znacka. Skus si napr. nove Mondeo ako daleko je ta Octavia, ktorej ergonomia, priestor a podvozok je kdesi uplne inde. Jedina vyhoda je ten podvozok 4x4. Ale je za cenu vyssej spotreby a hmotnosti, nizsej maximalnej rychlosti, vyssich nakladov na udrzbu, ale neviem kolko krat v roku ho bezny clovek skutocne vyuzije. Ak potrebujem auto do terenu, tak Okctavia prilis na to nehodi, ak potrebujem sportiak tak radsej Subaru Impreza, ci Mitsubishi Evo. Na bezne jazdenie je 4x4 zbytocne neefektivne. Na vyjazd 3x do roka do svahu so snehom, ci blatom voz so 4x4 nemusim. Na lade ani 4x4 nepomoze. Pekny Superb ten nas este len caka. Na sucasnu dobu a vyvoj u konkurencie je ponukany motor PD u noveho Superba ako riadny ulet.

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  15. 09. 2009 20:53

Mohl sis ušetřit čas a rovnou napsat, že s pohonem 4x4 nemáš žádné zkušenosti

Odpovědět  |   | 
Geo  |  16. 09. 2009 04:44

Skusenosti so 4x4? Dufam, ze rozlisujes zaroven na akom voze to mas, s akymi pneu, akou pasivnou vyskou podvozku a prevismi atd..? Nestaci posadit kazde auto na 4x4. Par uzavierok diferencialu je bonus navyse, pripadne redukovane rychlosti, automaticka spojka pre rozjazd do kopca, to sa ceni. Aj v tejto kategorii pohonu auta sa znacne lisia. S beznym Mondeom som po spevnenej trase dosiel bezne tam, kde kamarat s Nissanom Quasqai, ci Subaru Outback. Na normalnej ceste v zakrtutach sa tie auta na Mondeo nechytaju. Ved aj preco, su to hlavne konstrukcne celkom odlisne vozy. Mam tie vozy vyskusasne. Outback podobne aj Octavia 4x4 sa hodi na kusok clenitejsi a klzky teren, (Outback mal vrchne sanie, tazke prejazd brodu hlbsou vodou asi 1/2m nebol problem, akurat tesnenie dveri pred vodou ale nebola to tragedia pre par kvapiek), pripadne vyslapanie do kusok strmejsieho svahu. Ak Ti to sadne do hlbokeho snehu na brucho, kolesa si hrabu dalej. Previsy su dlhsie, tazke s tymi autami treba opatrne. Prednokolka si tam neskrtne a nejazdim niekde, kde neprejdem. Rocne 1-2x by som mozno vyuzil aj 4x4. Mnohi si kupuju 4x4, ze na to maju a pre dobry pocit, ze to proste chcu mat. A ci to dokazu vyuzit naplno je casto druhorade. A podvozok Octavie 4x4 zdvinhuty o 2.5, Scout oviac ako 3.5 cm cm pomoze, ale neriesi vyraznejsie nerovnosti. To ze 4x4 robi tazsi voz, spotrebu, vyssie naklady na prevazdku (poistne, naplne oleja atd..) a pri oprave .. je realitou.

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  16. 09. 2009 16:46

Zřejmě neumíš česky, tak se to pokusím napsat čobolsky: mohol jsi si ušetrit čas a rovno napisať, že s pohonom 4x4 nemáš žiadne skúsenosti

Odpovědět  |   | 
Geo  |  16. 09. 2009 16:54

Dik za info. Ani som netusil, ze ovladam navyse este aj cobolsky. To si musim niekde poznamenat, raz sa to hodi. Musim uznat, ze v slovencine sa zdas byt skutocne dobry. Inac bezne skusenosti so 4x4 mam, a vobec mi to nevadi.

Odpovědět  |   | 
4.martin  |  16. 09. 2009 11:14

To GEO: Pardon podle časové osy to mělo být 323, Primera ročník 2006, Mondeo 2007 a teď mám octávku a jsem s ní mnohem spokojenější než s mondeem. Jinak To, že mondeo má větší maximální rychlost k čemu mi to asi bude, když je u nás povolena jen 130 :) A když se dostanu do německa tak mi těch 190 stačí. Takže sorry, že ti kazim radost, ale předpotopní modely to fakt nebyly.

Odpovědět  |   | 
Geo  |  16. 09. 2009 17:33

To s tym Mondeom bol nejaky problem, ze ho Octavka prekonala v spokojnosti? Alebo sa zmenili naroky na auto? Bolo to Mondeo MK2 alebo MK3? Mondeo MK2 koncila vyrobu koncom roku 2006 a dopredavala sa aj v roku 2007. V 03/2007 sa zacala vyroba MK3. Znamy kupil posledny z dopredavanych 02/2007 Mondeo Combi MK2 s 2.2 TDCiza 770000 SK a za tie prachy a spolahlivost neda na to dopustit. Priestor a jazdne vlastnosti bez pochyb. Trosku strohy interier, ale inac v pohode. V tom case bol ten model s vychytanymi konstrukcnymi chybami. Kvalita poslednych Fordov sla o dost hore a su bezne zrovnatelne s ostatnymi nemeckymi znackami. Ta Primera bola modelova rada 2002 (aj ked vyrobena 2006), uz by mala mat aj nastupcu, ale aj Nissan, aj Mitsubishi v tomto segmente akosi stagnuje. Maju urcite problemy. Japonske auta su kvalitne, ale je pravda, ze medzi ich sucasnu spicku patri hlavne Toyota, Honda a Mazda. Pomaly sa mi nechce verit, ze je Skoda nakoniec u teba vyzdvihovana aj nad japonskym Nissanom.

Odpovědět  |   | 
4.martin  |  17. 09. 2009 10:13

Jednak u nissanu byl furt nějaký problém a servis byl naprosto příšerný, proto bych do nissanu už nešel mám prostě špatné zkušenosti. A pokud porovnám mondeo a octávku, opět co se týče spolehlivosti je octávka lepší (alespoň tedy v mém případě), je pravda, že je mondeo prostornější, ale to byl jediný klad. Rozhodně neříkám, že Mondeo je horší než Octávka, to bych si fakt nedovolil, ale v mém případě jsem více spokojenější se škodovkou a už bych ji neměnil za jinou značku. Navíc jsem patriot tohohle Kocourkova :)

Odpovědět  |   | 
Geo  |  17. 09. 2009 16:59

Dik za info. Ja som povazoval japonske auta za dost spolahlive vratane Nssanu. Tak nech Ti sluzi Octavia a hodne stastnych km.

Odpovědět  |   | 
radek  |  15. 09. 2009 11:42

me se superB taky libi a to zrovna skodovka neni muj favorit ale ta cena?

Odpovědět  |   | 
viko  |  15. 09. 2009 20:12

Aj mňa by zaujímalo, kto u škodovky "vymýšľa" také sebavedomé ceny. Teraz vyšiel slovenský cenník yetiho a skoro som padol na zadok - oni ho chcú aj predávať?

Odpovědět  |   | 
mikes  |  17. 09. 2009 00:24

A s cim ho srovnavas?

Odpovědět  |   | 
bambus  |  15. 09. 2009 16:40

Já se přidám, design se mi zdá dost povedený, v letošní várce aut, která jsou si dost podobná se mi zdá aspoň trochu jiný. A ani nevypadá moc Korejsky :)

Odpovědět  |   | 
p.petric  |  15. 09. 2009 06:15

TAK TO OPET VYPADA ZE VERZI 4X4 TDI 125 KW A NEBO JAKOUKOLI JINOU 4X4 S DIESELOVYM MOTOREM A AUTOMATEM JIM WOLKSWAGEN ZASE ZAKAZAL. ASI SE TOHO U SKODY NIKDY NEDOCKAME !

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  15. 09. 2009 08:34

...to je presne muj problem, i kdyz bych vubec netrval na ropakovi, stacil by mi 1.8 TSI 118kW DSG 4x4... Nicmene slysel jsem, ze v YETIm by casem mela byt dostupna motorizace 2.0TDI 103kW 4x4 DSG, takze se treba blyska na lepsi casy i u SuperbaII nebo OII...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  15. 09. 2009 10:00

Všechen prach nemůžou vystřílet hned na představení vozu. Počkejte rok dva, dočkáte se.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  15. 09. 2009 10:26

Počítej nejdřív MY 2011.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 10:37

Holt si musite koupit Passat, tam ctyrkolka v 125kW diesel neni problem. Dostanete za dnes o neco mensi penize, prostornejsi auto, s rekl bych lepsim designem exterieru, vyrazne horsim designem interieru a mene praktickymi patymi dvermi. Zbytek bude asi plus minus stejny.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  15. 09. 2009 11:50

Prostornější??? Passat??? To ne. Jinak 4x4 125kW zjevně u Supa taky není problém...

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  15. 09. 2009 22:29

Pasat by mel byt jako prostornejsi nez Superb??????Toje asi preklep,ne?!?Ani nahodou,sedni si do obou a pak hodnot.A design je vec nazoru...a co se ceny tyce,taky bych to tak nevidel,kazdopadne technologie je novejsi u superba...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 09. 2009 15:57

To je nějaká novinka. V Passatu se pokud vím 125kw 4x4 nenabízela.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  15. 09. 2009 10:40

dělám ve vývoji a některé věci opravdu zakazuje...například český šestiválec ktery byl mnohem lepší než ten německý...prostě se bojej že by sme němcům dali na prdel..řeknu vám škodovka nebýt v koncernu a mohla být sama je to uplně jiná značka kvalitnější s lepší paletou motorů...ale na druhou stranu u němců musej bejt :(

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  15. 09. 2009 11:57

Jestli děláš ve vývoji, tak určitě víš, kolik Němci vytopili za rozvoj Česany a nebýt Němců, tak to Škodovka zřejmě nepřežila... Jinak souhlasím, že spoustu věcí v rámci strategie nedovolí, ale také nám spoustu věcí dali...

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 13:03

Nesmysl!
Vše co Škoda VW investuje to jsme tvrdě zaplatili!
Bez němců by ale Škodovka nebyla to co je! Češi se jinak smekaj když je dirigujou cizince a když se dirigujou sami!
Výrobní náklady na auto jsou daleko nižší ale jsou uměle nafouknuté a z toho se vše cáluje!
Hele víš jak to chodí s dodávkami na linku nebo alespoň chodilo?
Nemecká firma si objedná u českého dodavatele zhotovení komponenty ta téměř výrobní cenu a dodání na místo rozuměj do škodovky na linku. Česká firma vyrobí dodá na linku fakturu pošle německé firmě s tím že dostane zaplaceno až za 6 měsíců Německá firma vezme v lepším případě ji vynásobí 2 a le klidně i 3 nebo 4 nebo 5ti a pošle Škodovce fakturu!

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  15. 09. 2009 13:46

To je sice všechno možné. Jisté ovšem je, že škodovka v roce 1993 byla na kolenou, neměla peníze na technoplogii výroby ani na vývoj a změnit bylo potřeba úplně všechno. Z Favorita by to samozřejmě nezaplatila, když v té době byl již dávno morálně mrtvý.
Takže bez vstupu někoho s penězi a technologickým zázemím to nešlo. A byl na výběr buď renault (kam by to došlo - viz rumunská Dacia) nebo VW. Zaplať pánbůh, že to nebyl renault.
Měli bychom tu brazně řečeno favorit pickup na prodlouženém podvozku twingo.
Sebevědomé řeči domnělého "vývojáře" z česany sice chápu, ale on by ze svého technologický přeskok generací těžko zaplatil. Zaplatil ho VW. A je docela logické, že si své knowhow v rámci koncernové politiky řídí. Taky se mi nelíbí, že škoda nemá k dispozici všechny technologie VW, ale logicky to chápu. Nakonec porsche taky nedostalo motory 4,2TDI.

Odpovědět  |   | 
Cena  |  15. 09. 2009 15:30

Ale VW nic neplatil! Nezapomeň na oddlužení úlevy na daních podpory investic atd!
Škodovku dostal zadarmo a doteď za ní všichni platíme daně!
Vůbec celej automobilovej průmysl je defakto nevýdělečný jsou to jen přerozdělovny!
Kdejakej hokynář a soukromníček má nesrovnatelně větší zisky!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 09. 2009 19:31

Hmm,taky názor. Jen úplně mimo. Domníváš se, že současnou pozici si škoda zaplatila ze svého??? Že za své peníze vyvinula platformu Octavie 1, která ji postavila na nohy, že sama vyvinula motory, že ze svého zaplatila vývoj fabie a superbu? Ani omylem, Tyto hodnoty vnesl VW. A škodovku to zařadilo mezi skutečné automobilky.

Odpovědět  |   | 
OOO  |  16. 09. 2009 13:08

Nejenom škoda ale i my všichni na daních! nejde jen o superba ale od píky už od favoritů!
Jen si vemte že favorit se prodával za 70 tisícale ke konci atakoval hranici 200 a více tisíc! náklady na jeho výrobu ale klesly oproti tomu za 70 000Kč! A tak to šlo dál. Škodovka defakto neprodukuje zisk ten se profakturovává na jiná zahraniční firmy. A pak se to jako naoko investuje a čecháčci chrochtají blahem!
I když na druhou stranu bez němsů by to nešlo protože češi jaklo zaměstnanci by na české vedení srali z vysoka!

Odpovědět  |   | 
Honzin  |  15. 09. 2009 06:42

Nešiml jsem si nebo Superb Combi neumí otevřít okno v pátých dveřích? Vždyť to uz měla Laguna v roce 2001 a běžně to mají i BMW. Po Twin Dooru u "sedanu" jsem to bral jako samozřejmost... Vždyť je to tak praktické! Pro mě asi největší vada na kráse. Vzhledově sice jen průměr, ale až bude v létě nějaká akční sleva, je to horký favorit na nové rodinné auto.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:02

V seznamu priplatkove vybavy je oteviraci zadni okno tusim za osm tisic.

Odpovědět  |   | 
jets  |  15. 09. 2009 08:22

Co je na tom tak praktického? Na plato stejně nic nedávám protože když bych náhodou střelil auto tak předmět na platě pak sestřelí mně a plato mám vždycky zatažené aby nebylo vidět do kufru. Souhlasím s tím že je to v příplatcích, kdo chce ať si to objedná... Jinak je Superb combi podle mně moc povedené auto. Je horkým kandidátem na následníka mého pašíka...

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  15. 09. 2009 08:37

...otvirani pateho okna, pro me uplne zbytecna a potencialne problematicka ficura... Moji tri znami, co to maj (Fiat Stilo, Renault Laguna a BMW 5er ) to puzili asi dvakrat, kdyz to bylo novy... Pro lidi s atrofovanym svalstvem, kterym dela problem zavrit pate dvere jsou tady elektricky ovladane pate dvere...

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:51

Sestra pouziva u petky kombika otevirani pateho okna casteji nez cela vrata. Jdes z Liedlu, otevres okno, strcis dovnitr kos s nakupem, zabouchnes a jedes. Pro padesatikilovou holku mnohem mene namahy nez otevirat cele velke zadni dvere kombiku, nehlede na fakt ze ten horejsek je obvykle mene spinavy nez spodek. Otevirani na elektriku je hezke, ale nebude levne, je pomale a technicky mnohem problematictejsi nez oteviraci okno.
Obzvlaste prakticke je otevirani okna v Nemecku, kde se na parkovisti auta nezamykaji a tudiz vubec nepotrebujes hledat klice pred odlozenim nakupu.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:04

V Nemecku se auta nezamykaji? Ses dival na detektivku zase co?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 09:13

Zamykaji se ve velkych mestech zijicich bohatym multikulturnim zivotem, ale na mensich mestech a vesnicich auta u supermarketu nezamyka snad vubec nikdo. Kdyz jsem tam prijel pred lety poprve, zaparkoval a podle prazskeho zvyku schoval navigaci a zamknul auto, tak jsem byl oznacen za magora a upozornen, ze tohle neni Jizak.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:23

No dost pohadky. Zamyka se tam vsude jako u nas. Dokonce i v te slavne americe se zamyka vsude.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 09:36

A koukam uz zase vsudybylek, vsude byl vsechno zna. Mimochodem ve Statech jsem videl na parkovisti dokonce v prubehu nakupu nechane auto s nastartovanym motorem, aby v horku neprestala makat klimatizace.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:39

To, ze se najde clovek, co to takto udela neznamena, ze je to pravidlem. Na severu Skandinavie se taky v zime auta nevypinaji, to neni zadna novinka. V Dubai taky auta nevypinaji ani na benzinkach a co?
Proste v DE i USA se auta bezne zamykaji a to jako u nas. Ze to par exotu neudela je jina vec.

Odpovědět  |   | 
astario  |  15. 09. 2009 10:20

nevim jak v DE ale v travil jsem nejaky cas v Nizozemi, a tam se opravdu nezamyka nic, od rodinnych domku, pres auta a kola u obchodu...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 10:24

Jo, tam se nezamyka ani vezeni. To je uplny raj. Nejsou tam zlodeji, vrazdy, znasilneni. Auto se tam nekrade apod. ....

hele chapu, ze iluze jsou z nektereho huleni solidni, ale az takove?

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  15. 09. 2009 10:40

Nepochopitelné, že? Krade se všude, ale bohužel pouze u nás a směrem na východ je kradení národním sportem a nouze dostatečnou obhajobou, jinde bývá dobrá pověst podstatně cennější než krátkodobý užitek.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 11:01

Neni to nepochpitelne. Je to proste vymysl.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  15. 09. 2009 11:42

Kdepak, není.
Neříkám, že tam nezamyká nikdo nic, ale najít nezamčené auto nebo dům není žádný problém. Jít do obchodu pro zámek na kolo, tak se na vás budou dívat jak na marťana - zámek s pravděpodobností 95% mít nebudou. Kola se tam nezamykají vůbec.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 11:43

S kolem souhlasim. Jinak ja auto taky nezamykam. Kdo by taky kradl Facko.

Odpovědět  |   | 
Honzin  |  15. 09. 2009 09:15

Ja auto take nezamykam... zamyka se samo A okno v patych dverych je samo nejlepsi pro prevoz delsich nakladu... Proste to vystrcim z toho okenka a je to bez problemu

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  15. 09. 2009 10:17

Já otvírám u naší E46 Touring sklo o poznání častěji než celé zadní dvéře, prostě je to mnohem praktičtější když chce člověk strčit dovnitř nějakou drobnost a jít.

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 13:08

Vždy dlažební kostkou!

Odpovědět  |   | 
Zbůďa  |  15. 09. 2009 07:08

3,6 FSI V6 4x4/ 118 kW, 6° AP DSG Co takhle 191kW?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 09. 2009 07:44

S velikostí kufru bych byl opatrný. Škoda lže jako když tiskne. OII má menší kufr než OI a to dost významně, nicméně v číselném vyjádření je to obráceně. Takže těch 633litrů bych v reálu viděl tak na 533 litrů.

Odpovědět  |   | 
bohous  |  15. 09. 2009 08:44

už jsem to psal minule: kufr je kratší než OII, šířka bude stejná, kde se tam vzalo tolik litrů !

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 08:48

Protoze v oblasti kufru panuji velke hratky. Kazdy muze pouzivt metodu VDA, tedy pocet krychli, ktere se do kufru vlezou o objemu 1 l. Tedy o hrane 10x10x10 cm.

Jenze pak nastava problem. Jedni udavaji objem po hranu operadla zadnich sedadel, druzi objem po hranu zadnich bocnich oken a treti az po strechu. To uz pak nikdo neuvadi a tak mensi kufr uvedeny s objemem po strechu ma pro zakaznika vetsi litraz, nez vetsi kufr uvedeny objemem po hranu spodniho okna.

Toliko k hratkam ohledne objemu kufru :)

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  15. 09. 2009 08:56

Jednou sem nekde cetl, ze si nekdo tu metodu prispusobil tim, ze sice pouzival 1l-krychle, jenze ruzneho tvaru (treba 5x20x10cm, nebo jeste divnejsi rozmery). To se pak ten prostor da vyuzit mnohem lip, nez kdyz se pouzivaji jenom 10x10x10cm...

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:00

No a o tom to je. Pak ma clovek kufr 500 litru a marne uvazuje, kde je chyba, ze tam neda ani to, co dal do toho s temi 400 litry.

Odpovědět  |   | 
Kočárník  |  16. 09. 2009 22:49

VW používá bloky dle 40*20*10 a 20*10*5.

Odpovědět  |   | 
mikes  |  17. 09. 2009 00:37

Dle VDA se pouzivaji rozmery 200x50x100, ne 100x100x100.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  15. 09. 2009 11:35

kde si vzal že je kratší podívej se pořádně...

Odpovědět  |   | 
bohous  |  15. 09. 2009 17:01

Superb 1058mm OII HB 1065mm OII Combi 1068mm něco je nejasné?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 09. 2009 18:56

Jennom moje zkušenost. Passat má dle papírů kufr 512 litrů a OII má 580litrů. Potřeboval jsem převést k zákazníkovi nějaké zboží, které bylo v pytlích po 25kg. Objemově něco jako pytel vápna. Nejprve jsem to narval samozřejmě do okty a oha dva pytlíky jsem musel dát za sedadla. Přeložil jsem to tedy do passata a tam se vešlo všechno do kufru. Takže pro mně je to zcela jasné. V objemu kufru škoda lže jako když tiskne.
Jinak nejdelší kufr má OI.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:08

Teda zrovna sokujici ten vysledek Skodovackeho designu neni. Uprimne receno na ulici bude velky problem ji rozlisit od pofaceliftove Octavie II, je to jenom takova trosku prerostla OII, vypada sedive a obycejne uz nyni natoz po par letech az bude jezdit v pulce fleetu v republice. Proti vyslovene osklivemu SII nova zad samozrejme pomohla, ale nejaka alespon minimalni designerska invence by neuskodila. Proti tomuhle je dnes uz postarsi Passat odvaznym designerskym pocinem desetileti.

Odpovědět  |   | 
manga  |  15. 09. 2009 10:13

presne, SII ta zad sice trochu pomohla, ale rychle se okouka, bez invence...

Odpovědět  |   | 
eof  |  15. 09. 2009 10:50

Je to pravda, je to "šedivý" auto, ale o to šlo, škodovky jsou zkrátka konzervativní, a nikdo snad ani nečekal něco jinýho :)

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 11:06

Všechny vozi koncernu jsou jaksi "šedivé".

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 11:09

vozy samozrejme

Odpovědět  |   | 
radek  |  15. 09. 2009 11:48

moje řeč

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 08:35

Paleta se do něj vejde v pohodě možná dvě za sebou.
Jen to bude chtít nechat udělat ze silnější překližky vkládací podlahu. Jo a ty sedáky zadních sedadel jdou vyjmout? aby se prodloužil zavazadlový prostor? to by se tam mohli dostat věco kolem 2500mm délky a 1400 šířky! A při otevřených 5 tých dveřích se dostanete i ještěrkou až k nakládací hraně!
Je to dobré auto. Ještě jak budou pevné úchyty pro náklad a jestli bude možné do vozu montovat modul s dvojicí sedadel navíc, aby se dal používat jakéo sedmimístný tak to by bylo super!

Odpovědět  |   | 
CyberVic  |  15. 09. 2009 08:38

...paleta do SUPERBAII...?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:54

Proc ne? Treba se zivit prevozem palet. A prazdna paleta by se tam opravdu vejit mohla.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 08:54

Doporucuji studeny obklad. Kam asi tak do toho nizkeho kuferku chcete nacpat treti radu sedadel? Jesterkou do Superbu? Dobry napad a nebudou trochu prekazet ty dlouhe zadni dvere co pujdou otevrit jen nekam kolem 100 stupnu?

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 09. 2009 08:58

Už to tady někdo psal včera: poposedni si!

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 09:07

Dno kufru je dvojité takže se to dno prohloubí když se odsunou ty desky navíc t další dvě sedadla by se možná daly i sklopit do toho prostoru.
A ty 5té dveře se otvírají právě tak že ve zvednuté poloze jsou na úrovni hrany kufru podívejte se.
já například v Octviisedanu odvezl colou hedromasážní vanu pravda musel jsem sedět trochu blíže volantu.
Právě nemožnost využítí vozu pro praktické účely byl problém prvního superbu, který byl odsouzen do role papalášwágenu už jen díky tomu že neměl 5té dveře!
Nele takhle hodíš do superby dvě palety po 300 Kg jednu s letákama pro ČSSD a druhou s letákama pro ODS.
Vepředu budou sedět socan a odsák a při řízeňí se budou střídat!
Jestli jim ještě škodovky stříkne půlku auta na oranžovo a druhou na modro tak to nebude mít chybu!
Ideální předvolební vozidlo!

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:12

no jo, ale kde pak povezou kotlik s gulasem?

Odpovědět  |   | 
Sutrak  |  15. 09. 2009 09:49

na voziku na taznem?

Odpovědět  |   | 
radek  |  15. 09. 2009 11:52

ted sem se musel neskutecne zasmat..dik hosi

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 11:57

No jestli je otvírací okno v pátých dveřích tak je možné ho jistě vyndat a místo něj nasadit přídavný vnější kufr, mimo jiné to umožní i převážení delších předmětů.
Třeba pro skokany na lyžích to pak bude ideální auto!
Případně do toho okna půjde namontovat pojízdný Byby box!
Konečně se škodovce povedlo auto!
Akorát nevím přooč zadní část kufru není klopná jedna by tam mohli zezadu pohodlně najíždět invalidé a jednak by se nemuselo nakládat ještěrkou ale šlo by tam v poho najet paleťákem!

Odpovědět  |   | 
lex  |  15. 09. 2009 09:47

vždy se směju udajům o objemu v litrech u všech možných kombíků včetně škodovky. Zodpovědně můžu říct že těch 560litrů u oktávky kombi je naprosto stejně, možná i hůř využitelných jako 500litrů u Astry. Ptáte se proč??
Protože škodovka ten objem trapně skrývá ve výšce. Základné objem se měří ode dna po plato. Stačí o 4 centimetry snížit dno a pár cenťáků zvýšit plato a hned máme skoro 100 litrů objemu navíc.
Kočárek který do Astry složím naprosto bez problému jsem do oktávky soukal jak magor a nedosoukal.
Zkuste si srovnat Mondeo předposlední generace o Oktávky kombíku - na litry má kokta víc ale nidky do ní nenaskládáte to co do mondea.
Já jsem kupoval Astru s metrem v kapse, stejně tak jako předtím mondeo a ještě k tomu přidat onen kočárek. To jste měli vidět ty ksichty prodejce když po předchozí 10 minutové masáži o největším kufru ve třídě nedokázal vysvětlit proč do kombíkové kokty nedostanu svůj kočárek.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 09:54

Tedy my mame velky kocarek, jeden z nejvetsich a dame ho po mirnem slozeni i do SX4 ktery ma 270 litru a kufr pidi na sirku i vysku. To mate co za kocarek, ze ho nedate do kufru Octy? ne ze bych se ji zastaval, ale rad bych videl to monstrum, co po slozeni nejde dat do kufru octafky.

Odpovědět  |   | 
mclown  |  15. 09. 2009 10:29

tiez kukam ... to ma asi tank miesto kocarku

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 15:36

Tak jsem koukal Logan má objem kufru 700l takže kam se prdí Superb!

Odpovědět  |   | 
Kočárník  |  15. 09. 2009 16:27

Kočárek nebo sporťák? Jaký máte? Nedovedu si představit dát do kufru cca300l celý kočár s korbou a zavřít dveře.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 16:50

Nerikam cely, rikam slozeny. Uprimne cely kocarek date tak mozna do dodavky ci extra velkych MPV. Mluvim o beznem rychlem slozeni, ne zadna demontaz kolecek apod.

Odpovědět  |   | 
Kočárník  |  15. 09. 2009 16:53

Ale korbu nebo sporťák?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 22:09

korbu

Odpovědět  |   | 
Kočárník  |  16. 09. 2009 22:47

Korbu s podvozkem do 300l kufru? Jaký je to kočár?

Odpovědět  |   | 
olina  |  16. 09. 2009 16:08

normálne korbu s odkliknutou vaničkou (ktorá slúži ako detská sedačka) napcháš aj do Swifta.

Odpovědět  |   | 
trent  |  18. 09. 2009 11:18

Pravděpodobně má Libertu a ještě nejde složit
Jinak se mi to zdá jako nesmysl. Když jsem se hodně snazil, tak jsem nacpal kočárek i do minulé fabie kombi. A to taky máme kočárek podstatně větší, než je dnešní běžná konfekce. Ale to je na jinou diskuzi.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  15. 09. 2009 10:38

promin ale objem se měří opravdu po strop

Odpovědět  |   | 
Zbůďa  |  15. 09. 2009 12:25

Zkusil bych ten kočárek složit.

Odpovědět  |   | 
BigMac  |  15. 09. 2009 09:55

Keesy = Keyless Entry and Start SYstem

Odpovědět  |   | 
SF100  |  15. 09. 2009 10:27

Tak s tímhle autem nemám sebemenší problém...mít na něj, tak neváhám, škodovky byly vždycky můj favorit.

Odpovědět  |   | 
lukas  |  15. 09. 2009 10:37

Souhlas.....tohle je hodně fajn kvalitní auto.....sam sem se trošku podilel na vývoji a moc se mi libil.....máme doma fabii ročník 2001 a ford mondeo 1997...u fordu vyměna motoru a další drahé věci...a fabika nám jezdí skvěle bez jediné poruchy dodnes....takže škodovky to je moje krevní skupina....a se supikem kombi udělaly skěvlou práce....jen tak dál škodovko

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 09. 2009 10:48

no pokud jsou vyvojari tak dobri jako vase cestina, tak potes koste.

Ten podil na vyvoji byl jaky? Zvedal jste zavoru na vratnici sefum?

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 11:53

To auto je na to jak dělané

Odpovědět  |   | 
Pavel_KR5  |  15. 09. 2009 12:21

Hmm, moc hezke kombi. Na rozdil od sedanu, jehoz design (hlavne zezadu) mi vubec nesedi, tak tohle bych si nechal libit. Zatim jsem ohledne sveho budouciho auta premysles jen o Mondeu a Mazde6, ale Superb mne mile prekvapil a jejich kombik si dam hned do seznamu favoritu Mj. proto, ze se silnym CR turbodieselem je k mani za lepsi cenu nez ti dva konkurenti. A navic nabizi za rozumny peniz i variantu s Haldexem. Fakt pekne. Myslim, ze prodejni uspechy v Nemecku a jinde ma tohle auto zarucene.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 12:40

To rozhodne neni. Kdyz si vezmes od Mondea akcni modely Enterprise, kde je akcni sleva skoro dveste litru vuci puvodnimu ceniku, tak se Superb nechyta pokud nepujde na krame pod cenik dost vyrazne (srovnatelny Supeb je o sedesat tisic drazsi s mensi vybavou).

Odpovědět  |   | 
škoda auto  |  15. 09. 2009 15:30

Kvality fordu nejsou lepší než kvality škodovky....to se budu klidně hádat...škodovka je kvalitnější ohledně motorů a použitých materiálů....

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  15. 09. 2009 17:26

Ja jsem rikal neco o kvalite? Resilo se pouze, ze je SII levnejsi nez Mondeo, coz neni pravda. Co se tyce kvality interieru, tam bych se nehadal. Co se tyce kvality motoru, tak tam bych se hadal velmi. Pokud se bavime o dieselech, coz je dneska naprosta majorita aut, tak Mondeo ma rozhodne lepsi sortiment dieselu nez SII s jednim jedinym alespon trochu modernim dieselem v nabidce.

Odpovědět  |   | 
Pavel_KR5  |  17. 09. 2009 11:51

vis, Dusane, porovnavat nove tovarni ceny Superbu a akcni ceny Mondea neni zrovna koser ale jinak jsem za "enterprize" samozrejme rad. skoda jen, ze Mondeo neni v nabidce s 4x4. tak mohutne auto + silny motor vepredu = potize s trakci na kluzkem povrchu.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 09. 2009 12:31

Jo, koupil bych si to. Bohužel na to stejně jako na spoustu dalších věcí, které by se mi líbily nemám love Ten kufr se naprosto fajnovej - z fleku bych mohl prodat stan :o)

Odpovědět  |   | 
Cena  |  15. 09. 2009 15:25

Než například srovnatelná kategorie Logan!
A to logan je navíc sedmimístnej!

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  15. 09. 2009 16:16

Logan je auto?

Odpovědět  |   | 
OOO  |  15. 09. 2009 16:43

A má o dost větší kufr 700l!
A to nemluvě o tom že je 3x levnější!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 09. 2009 19:32

Jo a je v něm 6x lepší svezení než v Superbu, co?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  16. 09. 2009 09:46

Kdepak, Superblb je neco jako S-klasse kombi, akorat mnohem lepsi - navic si bude lip drzet cenu, proto MB radsi kombika ani nevyrabi, protoze se boji, ze ho skodifka prevalcuje.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  16. 09. 2009 12:16

jj, vyrazy skodifka, superblb, hnisan, hnujdaj atd. a hned je jasno, jak je na tom pisatel s inteligenci

Odpovědět  |   | 
Roba  |  15. 09. 2009 21:06

to s tim nemuzes srovnavat,to je uplne neco jineho nez logan

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  16. 09. 2009 10:07

Proc by nemohl, nekteri zdejsi odbornici (diagnostikovani skodifkari) srovnavaji Superblba s A6 a Ochcafku se stredni tridou.

Odpovědět  |   | 
zdenda  |  16. 09. 2009 14:49

A proc by je nemohli srovnavat? Proc jsou podle tebe "skodifkari?"(do dneska jsem nepochopil, co to znamena). Srovnavat muzu cokoliv s cimkoliv, jen zalezi na nastavenych kriteriich...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  16. 09. 2009 15:09

Ano, srovnavat lze skutecne cokoliv s cimkoliv, treba jabka s mrkvi. Nicmene pokud uz to delam, pak je ponekud usmevne kricet na jine, ze nelze srovnavat pomeranc s okurkou.

Skodifkar - fanaticky majitel skodovky, majici pocit, ze nic lepsiho na svete neni, cimz se stava diskusnim kasparkem.

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  16. 09. 2009 16:54

Skodifkari patri do stejne celedi jako hondivkari, fordifkari etc. Jde o fanaticke zastance resp. odpurce jedne znacky automobilu. Typickym predstavitelem hondivkáre je mistni smesna figurka s nickem Skyline.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  16. 09. 2009 17:27

Tak tohle se ti fakt povedlo!!!!!! Počítám, že ten blb se tady teď hodně dlouho neobjeví.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  16. 09. 2009 22:48

Pocitam, ze je uplne jedno, jestli se tady blb zdenda objevi nebo ne, protoze ho vzdycky ochotne zastoupi jeste neco mnohem blbejsiho, treba nejakej malej Jarda

Odpovědět  |   | 
zdenda  |  18. 09. 2009 15:24

Jo a muzu se zeptat, co vas vedlo k tomu, nazvat me blbem?

Odpovědět  |   | 
Jyrka von Volkshaus  |  18. 09. 2009 16:50

Vrozená omezenost hondivkáře

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 09. 2009 03:09

Blbem te nazval Jarda, mylne jsem se domnival, ze ti smysl me reakce docvakne. No nic, treba priste.

Odpovědět  |   | 
t  |  15. 09. 2009 17:01

Pri pohledu na prvni snimky jsem myslel, ze koukam na prodlouzenyho golfa. Ta unifikace tomu autu moc nesvedci

Odpovědět  |   | 
Roba  |  15. 09. 2009 21:02

nadhera

Odpovědět  |   | 
KikoKK  |  17. 09. 2009 02:03

... neviem ci je skodovka naozaj tak utlacana koncernom, ze neponuka automaticku prevodovku kombinovanu s dieslovym motorom a pohonom 4x4 ... urcite nebola by tato varianta predavana na desiatky percent, ale viem si predstavit prechod zakaznikov od inych etablovanych znaciek ... je to naozaj s(S)koda

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 09. 2009 18:01

nie som sice fanusik tejto odnoze VW, ale...spredu sa mi to celkom paci, designersky team sa mohol viac pohrat so zadnou castou. Dekel na kufri /v zatvorenom stave/ sa podoba na staru calex-ku, nech mi to nema nik za zle.... Kazdopadne ale urcite lepsie ako S2 sedan (nie, o limuzinu sa naozaj nejedna a vela vyrobcov si toto oznacenie dost pletie)

Co sa tyka motorov, chyba mi tam 2.0TFSI. Ked ma uz O2 1.8-ku, preco by S2 nemohol mat dvojliter? K relativne velkemu autu by to bol urcite ten pravy motor.... 3.6 neriesim, ten je naozaj zbytocne prerasteny a pretazenym podvozkom na nasich cestach odpisany po par kilometroch....

Na druhej strane, za takuto cenu a vzhadom na ponuknute rozmery a techniku to je celkom fajn. Uz len pockat prve dva roky, kym /ako je to vo VW dobrym zvykom, priamo v seriovej produkcii/ sa budu odstranovat technicke problemy no a potom by sa dalo o tomto aute celkom seriozne uvazovat...

Odpovědět  |   | 
robinho  |  19. 09. 2009 16:10

ste fakt vedla, hádate sa o objeme kufra, o motore, priestore a asi o všetkom čo kto niekto druhý pochváli!Ved autosalóny škoda su na každom rohu tak idem pomeram típkovy v servise poviem že ide o dôležitú hádku, ktoru ked nevyriešim tak budem musieť denno denne písť nové neoverené fakty na net...juj bieda superb je fakt dobré auto, može isť však len tak daleko ako ho pošle celý koncern...Objem kufru je výnimočná kapitolka ktorá dobre pobaví, ešte som nevidel podobné auto ktoré by odviezlo tolko čo oktávka...superb má kufor ešte väčší, načo mi je rovná podlaha v kufri bez nakladovej hrany ked tam potom bez nejakej bedničky alebo sietí nič nedám lebo mi to po otvorení padne na zem... tých 633l je v pohode, ved o chvíľu už ani na koniec kufra nedovidno a kto che prevážať tehly, a podobne tak si objedná alebo požičia starú dobrú aviu alebo niečo podobné!Mna by len potešilo ak by do spuerbu začali montovať motor 3.0tdi myslím, že by to malo úspech...takže kto má doma mondeo a myslí si že je to najlepšie na svete tak nech si píše na svojom fóre tiež kto má vectru, passata a všetky podobné stroje a vedia že si nebudú mocť v najbližšej dobe kúpiť nový superb2 v kombíku a len mlčky závidia a hľadajú každú chybyčku a na svojom aute všetko vychvaľujú aj ked vedia že to tak nieje tak majú smolu ale aspon nech tu nepíšu take kraviny ale rozumné overené fakty...niesom na strane žiadnej značky ale treba si uvedomiť tie čísla v predajných tabuľkách a človek vlastne veľmi rýchlo pochopí kto vedie a všetkým je jasné že cenou to nebude...a p.s. preč sTDCI...

Odpovědět  |   | 
Geo  |  19. 09. 2009 19:35

Hele chlape, v mnohom mas pravdu, ale s tou nakladacou hranou asi ziadne skusenosti. To o com pises (nakladoca hrana) je tak dobra na male a lahke, ked vezies velke gule, aby nevypadli. Na to su tiez kotviace oka a sietky, ci zabrany. U kombika (pretoze to by malo byt auto viac prakticke aj ked tiez imidzove) ma byt nizka nakladacia hrana, dostatocne siroky a vysoky vysoky otvor piatych dveri, a rovnomerna sirka az do interieru po sklopeni sedadiel. Na to aby som previezol chladnicku nebudem jej cenu dvihat volanim taxisluzby, ked mam praktice kombi. Skus si do Octavie kombi nakladat chladnicku, je to tu zlozite, pretoze cez zvysenu nakladaciu hranu kufra sa ti vnutri sikmo hranou dolu zasekava 80kg chladnicka do podlahy a je to nebezecne, ze zi pri tom dodrbes ruky vnutri pri jej nadvihovani, kde sa casto nemas na tu vaku ako zapriet. Opacne pri vytahovani ju musis cez zadny zvyseny previs najskor nadvihnut, co pri 80kg bremene ide dost tazko, lebo si v predklone. U rovnej podlahy, sklopenu chladnicku proste polozis na bok az od hrany kufra lahsie ju posunies az do vnutra po celej dlzke, a zaistis bud polystyrenom tesne k zadnym dveram. Vyberanie je omhoho jednoduchsie, lebo staci tazky box len povytiahnut po rovnej podlahe priamo von. Rovna nakladacia hrana nevznikala preto, aby z nej veci iba vypadavali, ale aby sa do nej a aj tazsie predmety jednoduchsie nakladali, ci vykladali. Mozno Ti toto kus pomoze, lebo z tvojho textu citam, ze si nevedel a neriesil podobny problem u auta so zvysenou nakladacou hranou, ci bez nej. Skoda Superb kombi sa snazi byt aj praktickym autom, ale iba ciastocne. Sklon prilis zosikemeneho zadneho okna tomu nedovoluje vyuzit kapacitu kombi prevednia na toklo, ako u kombikov, ktore maju zadne dvere a sklo zvislejsie (Volvo, Ford, VW ... ). Tak vela zdaru.

Odpovědět  |   | 
robinho  |  20. 09. 2009 13:22

Sieťky háčiky a tieto pindurinky majú trvanlivosť obmedzenú a kto sa má s tým stále naťahovať všetko niekde vešať a sieťky su tiež za príplatok, sú to veci,ktoré sa využívaju veľmi málo skôr na mnoho vecí nemajú spôsob uchytenia alebo su príliš slabé. No ale vezmime si ako často kupujeme chladničku a ako často kupujeme nejaké PEt fľaše s nápojmi...Takže ak idem z tesca a v kufri sa mi vysype taška tak mi to pred domom vypadne na zem ale ked mám aspon malú hranu tak to tam ostane a naťahovať sa s každou blbosťou popod sieťku alebo ak mám väčší nakup tak sieťku už nemôžem použiť, sú to veci ktoré majú malú využitelnosť podobne ako otváranie okná zadných dverí, dobré akurát tak pre zlodejov,tak no neviem jednoznačne som za hranu a radšej nejaký predelovací box. Beriem že oktávia má hranu riadne vysoko ale také 4 kusy 15palcových pneumatík sa tam odvezú úplne bez problémov a ostáva tam ešte miesto na nákup a tú hranu preklínate tak raz do roka...Ked niekto niečo chce ukladať pod strop tak si kúpi úplne iné auto a pod...

Odpovědět  |   | 
Geo  |  20. 09. 2009 20:33

Rozumiem suvisiacim problemom aj tvojho pohladu. Mali se vo firme aj v sukromi rozne kombi auta, a zatial najlepsie sa uplatnili hlavne tie s rovnou podlahou, cize bez previsu. Chladnicku som prevazal 2x, a castejsie aj zopar kusov mensieho nabytku, ci valendu s bocnicou bez jej rozoberania az na chatu. Ked ze mi to bez problemov voslo do auta na dlzku (az 1,95m, predne sedadlo slo dopredu) neriesil som iny voz. Inac na tie pneu som si spravil a odporucam maly hoci dreveny 5 cm vysoky ramcek medzi podbehy (105 x 35 cm) do toho postavit pneu a s gumennym remenom na obopnut ich dokopy. Ziadny kufor presne nevystihne 4 pneu sirku na tesno, aby to tam neplavalo. Inac to asi v kazdom kufri lieta zo strany na stanu, ci prevaluje z vpred a vzad. Ten ramcek viem pouzit skoro v akomkolvek aute a na cokolvek. Nevykladam ho, nezabera vela miesta, viem ho odlozit - zavesiot sikmo pod roletu (takto nic nehrka), tazke nezavadzia, alebo ho pouzijem, v zadnej casti pod zadmymi operadlami, alebo na okraji kufra, alebo pozdlzne pri jednom boku. Este to neskor zdokonalim o jednoduchy rozovieraci vysuvny ram s poistkou, takze bude to bude maximalne jednoduche po nahodeni pneu do kufra, kde 2. cast ramu zodvihnem a zaisti mi to kolesa v stojatej pohohe pekne pokope, aby sa neprevalovali na boky zo strany na stranu. V starsom Mondeu MKII kombi sa dali nalezato ulozit 16" pneu 2 vedla seba nalezato a dalsie 2 navrch, dala sa nad nimi dokonca zhrnut aj roleta. A nic nelietalo aj bez zaistenia. Kufor bol tak dobre tvarovany a hlavne siroky. U novsich aut mi tak chybaju vacsie vyklenky po bokoch kufra. Zial trendy sa menia. Na tie nakupy sa mi tasky neprevracaju, nedavam ich volne aby sa neprevratili. Mam na to po 2x2 bocne haciky a na rolete mam iba nasadene dalsie 3 haciky (aj viac podla potreby, ako spony, nic netreba srubovat, da sa to nasunut skoro do kazdej rolety), takto viem zavesit samostatne na 7 hacikov aj viac tasiek bez zbytocneho prevratenia. Jednoduche, a ziaden problem, nic sa tak v kufri nepregulava ani nevysypava z volne polozenych tasiek. A rovna podlaha a jej vyhoda nizkej nakladacej hrany nadalej ostava. Nakladat cosi tazke a dvihat to hoci iba o dalsich 10cm niekedy moze robit problem. Tazke predmety nevozim casto ale, aj tych par rozdielne pristupnych kufrov a cm navyse som pocitil. Vyrobcovia uz ciastocne riesia rozne priehradky, ake je to len vo vynimocnych znackach a pripadoch. Robia sa dokonca vysuvacie podlahy kufra, pretoze sa to niekde maximalne oplati z roznych dovodov. Niekedy staci drobny napad za par centov, ak som spominal, a hravo prestavaju iste problemy. V jednoduchosti je krasa a ucel. Kto kupuje kombi, prepoklada a ziada vyuzit aj priestor kufra po strop a bezpecne to aj zatvorit. Inac sa efekt kombi straca, pretoze casto 5D prevedenie a kombi maju uplne porovnatelny kufor pod roletou. Asi 90% aut na trhu v combi prevedeni pouziva iba rovnu podlahu bez nakladacej rany. Co stym narobime, ak niekto tuto hranu preferuje zuzuje sa mu sortiment aut. Az tolko z mojho pohladu a skusenosti.

Odpovědět  |   | 
robinho  |  20. 09. 2009 22:46

No tak vidno, že kufor využívaš dosť podstatne a máš aj pár patentov.Ja len tvrdím že niektoré zlepšováky sú v autách dosť nanič a najčastejšie pomôže obyčajná skladacia bednička, ktorú majú v hypermarketoch za pár drobných. Využitie kombi pod strop je jedna vec a kúpiť si superb na to aby som toto s ním prevážal takéto veci neviem skôr je to o vkuse a z malej časti o úžitkovosti ktorá sa od sedanu veľmi nelíš, no a neviem tá chladnička sa dá od elektra priviezť aj otvoreným kufrom ked tak. Beriem ludia kupuju kombi lebo väčšina sedanov sa otvára bez zadného okna, nech ešte urobia super scout a s motorom 3.0tdi a paráda čistý allroad. Ja nemám nič proti kombi O2 pred faceliftom sa mi dokonca viac páčila v kombi...No nápríklad honda accord ale vyzerá ako čistý pohrebák a predpokadám, že v tom ludia tiež nevozia miešačku a iné veci na stavbu, preto si ostatní kúpia octaviu alebo superb so skoseným oknom ale superb je už predsa o niečom inom a nie o úžitkovosti...

Odpovědět  |   | 
Geo  |  21. 09. 2009 17:44

Nech sa na to divam akokolvek, posledny Superb sa mi stale nepaci. Sedel som v sedane. Interier pre vodica este ako tak ujde. Aj ked je priestor na dlzku vzadu OK, ale zadne sedadla utopene medzi podbehy, ak tam, sedia 3 ludiam na bokoch citai tvrdost skeletu blatnika, pri vystupovani som narazal stehnami do klenby blatnika. Svetla vpredu a vzadu nic moc, rovnako ako zvislejsie bocne linie okien, linia starej Volgy sa mi pripomina. Starsi Superb mal na tu jeho dobu v sebe o cosi viac z pri pohlade zvonku. Tu sa Skoda este musi riadne posnazit. V niecom sli hore a v niecom podla mna dolu. Suhlasim, ze predchadzajuci Accord je pohrebak. Novy je krajsi, ale trpi uzkymi zadnymi bocnymi dverami, a tiez utopenym sedakom medzi podbehy. A v kombi zbytocnymi zuzujucimi vyklenkami v kufri nad uchytmi tlmicov. Tak to sa ukazuje, ako sa da aj cosi navonok dobre, vnutorne pokazit. Ergonomia je velmi dolezita, malo ktory vyrobca zvladne vyuzit kazducky priestor tak, aby sa neuberalo z vyuzitelneho priestoru. Casto navonok aj maly voz moze ukazat ten spravny priestor. Koncernove VW diesle aj ked CR (Common Rail) na moj vkus zeru hodne oleja a v tom istom rezime su hlucnejsie nez u inych znaciek. Treba skusit Hondu, ci dokonca podcenovany Renault s motormi konstrukcie Nissan. Skoda si mohla u Superba odpustit sice modernizovany PD diesel. Ten nekultivovany chod a hluk na Superb je cosi hrozne. Neviem komu tym chceli ulahodit, ale kto jazdil CR, tak vie ze je to o inom, hlukom, kultivovanostou, spotrebou a vykonom. Nic nie je dokonale, Skodu nevynimajuc.

Odpovědět  |   | 
robinho  |  21. 09. 2009 22:41

Ja som v novom aj vstarom superbe tiež išiel a oba ma nadchli priestorom na zadných sedadlách.Starý nemal twindoor nový má tak je to zase niekde inde...Nový superb neá na sebe žiadne prečačkané zbytočnosti akomnohé iné autá od konkurencie a hlavne interiér je úžasný krajší z klasických značiek má pre mna už asi iba audi!Všetko je na mieste žiadne lacné plasty, pofiderné odkladacie priestory, v ktorých veci iba hrkajú a sú celkovo zbytočné, ovladanie klimatizáacie je troška divné,ale to si človek rýchlo zvykne!čo sa týka motorov a ich odhlučnenia tak úplne v pohode príjemne klepkajúci diesel je akurát aspon viem že je naštartované a má nádherú silu motory z fordu sú tichšie ale výdrž a spolahlivosť podstatne nižšia čo sa týka renaultu nemám veľké skúsenosti čo sa týka dieslov ale jednu predsa a aj ta je na prd, lebo tá laguna nikdy poriadne nejde a keby to chlapík servisoval v originál servise tak to s ním asi sekne.Super je pekne konzervatívny a zároveň elegantný a pri správnej voľbe farby a veľkosti a tvare diskov sa za ním kde kto otočí. Nenšiel som na nom vec v ktorej by si oproti stršej geneácii pohoršil.Jasné že nieje dokonalý to nikto ale zase hovoria za neho predajné čísla...Lenže skúsiť hondu nevravím nie ale predať to potom je problém a elektronika vtýchto autách je kamen úraz, ked to raz začne už sa toho človek nezbaví.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 44 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta