Škoda Superb Combi odhalena, automobilce unikly snad všechny snímky (80 foto)

135 komentářů

oletovsky
19. ledna • 12:48

zajímám se o novou škodu octavia s motorem 1.4tsi ,rád bych znal názory majitelů tohoto vozu na spolehlivost jízdu a hlavně spotřebu motoru

sobík
15. září • 0:57

velmi pěkné :_) je to typická německá škola (usedlý design) do který se škodováci snažej protlačit sem tam něco svýho což občas vyjde, občas ne ale zrovna tady kombík na mě působí o dost lepším dojmem než sedan. Pokud tomu dají nějaký hezký šestiválec v dieselu, 4x4 tak nebude co řešit. (jasně mám tu passata kterej to už má teď ale tak .....)

Pivon
14. září • 18:01

Ten volant je opět příííííííííííííííííííííšerný!! To nemají konstruktéři trochu soudnosti??3-[

pixy
14. září • 21:10

máš recht a ani nejvyšší výbava nemá jinej. ale u sedanu se dá 3ramenný kožený multi. volant pořídit za 6000kč (v nejvyšší výbavě)
jinak kombi je už na škodováckejch stránkách

RedBaron
14. září • 15:07

Zadek tady u kombi vypadá rozhodně lépe než u sedanu, tam dělá z auta opravdu nevzhledného jezevčíka s připlácnutým zadkem k zemi. Co ale nemohu pochopit, že po šikovném systému Twindoor u sedanu nepřijdou u kombi s praktickým separé otvíráním zadního okna, jako to má už dlouhá léta BMW, to když chce člověk něco do kufru jen hodit a jít, ne se v něm přehrabovat.

rohYpnol
14. září • 16:31

Superb kombi bude vozit europalety s cementem. Na to není výklopné okno třeba :-D

Kamil
14. září • 11:19

Superb je úzká dlouhá nudle ( a je jedno jestli je to sedan nebo kombík) prostě chtějí postavit co nejdelší auto na podvozku golfa.. jízní vlastnosti to bohužel má na prd .. jinak designově se jim to celkem povedlo

Pavel_
14. září • 9:43

nevim ale mě přijde, že vzali Audi A6 dali tam hnusný zadní světla a měly skoro hotovo:) a ještě narobobavat předek a spolu v ramci corporate designu:)

imartas
14. září • 8:28

Já tomu teda nějak nemůžu přijít na chuť.Zepředu je krásnej ale ty zadní světla to je HNUS.Na tý studii vypadají pěkně.

Pet
13. září • 22:50

Škodovko díky!
V poslední se za Tebe jako Čech opravdu stydět nemusím.
....padla nám super prezentace národa zualožená na sklářích, na polodrahokamech, na porcelánu .... zůstává jen pivo a Škodovka .... osobně budu pít český pivo a řídit český auta s hrdostí kdekoliv ve světě!

Jorg
14. září • 16:25

Kamaráde, na škodovkách už moc "mladobolevslavskýho" neuvidíš. Ale máš pravdu, sám řídím octávku 2.0 a je to pohodička. Dýsláček je celkem úspornej, 140 koníků je slušný stádo, výbava na úrovni.. Souhlasím, nevím, jestli úplně s hrdostí, ale řídím český auto taky rád ;-)

puk123
14. září • 8:53

Prosím tě, jen přehoď to pití a řízení, ať nám nedělásš ve světě spíše ostudu. :-)

John
13. září • 21:28

To auto je v provedeni sedan a ted i nove combi neskutecne hnusne :-( ovsem samozrejme respokt, ze se to nekomu ten predrazeny kocar libi, proti gustu ze ano :-)

rohYpnol
13. září • 22:43

Krása je relativní. Ošklivost absolutní - kukni do zrcadla :-D

Petr
14. září • 11:09

Mas s tim jiste bohate zkusenosti.

Pet
13. září • 22:45

na tom něco bude .... v zrcadle nic - rozbilo se .... před domem krabice na čtyřech kolech .... v posteli pěkná ženská - teorie relativity je boží

CyberVic
13. září • 23:16

:-D

Pet
13. září • 22:40

mě se líbí .... lidičky, co chcete. Buď te rádi, že máme firmu, ve který pracujou češi a má produkt, kterej je konkurenceschopnej ve světě.
Radši si běžte koupit korejce a podporujte klub slepě věřících v marketingový tahy, jako je záruka

loukot
13. září • 19:51

Škoda = drahý patriotismus B-]

Pepe
13. září • 17:25

Škodovce se zas podařilo podvést nejen novináře ale celý automobilový národ! Fotky nového auta pustili úmyslně protože jim klesá prodej aut, ve spoustě států končí šrotovné a v Česku i přes usilovný lobing šrotovné asi nebude! Škoda Roomster se neprodává, Superb končí výroba a Yeti i přes masívní reklamu stojí v prodejnách pro vysokou cenu. Mladá Boleslav bude do konce roku muset razantně propouštět!

rohYpnol
13. září • 19:07

S propouštěním máš asi bohužel pravdu, nicméně to snad každý, kdo myslí dál než na zítra musel čekat. Že by uvolnění fotek Supa souviselo se šrotovným? A kolik majitelů, co nechá sešrotovat svoji popelnici asi tak bude mít na Supa :-D ? Je logické, že dražší vozy typu Yeti či Sup se v krizi prodávají méně. levné verze Yetiho stále nejsou, takže žádná tragedie. Škoda je s ohledem na situaci v dobré kondici. V době, kdy někteří konkurenti chytají lepru, má Škoda atopický exém B-]

tomáš fuk
13. září • 19:05

Čéče Ty seš zřejmě z vedení škodovky, že? Zaručené zprávy od takovejch chytráků mám nejraději. To že naše země míří do pr..le se ví, tak co se všichni divíte? Každá firma se snaží přežít, tak uvidíme jestli se to podaří. Tyhle kecy ale nikomu nepomůžou...:-(

Kobyla
13. září • 14:01

Sice už škoda vyrábí 5 typů,ale stále je to nuda a nuda jako celek vw.Desing není povedený a stále mi připomíná fabku1.Cena má začínat na 24000 éček,ale jako vždy to bude žebrák,ve vrcholní výbavě i ze zadním stíračem bude za mega a možná i víc.Nekup to.

Jarda
13. září • 17:15

No největší nuda jsou spíš ty přiblblé výlevy různých Kobyl a jiných pubertálních mamlasů, kteří sní ve školní lavici o vlastní garáži s votuzenou Hondou Civic z roku 1990 a podle kterých by měl Superb v nejlepší výbavě stát 100 tisíc káčé. Nechápu, proč by zrovna škodovka měla mít nejlevnější auta ze všech. Jenom proto, že je to škodovka? Proč by měla být levnější než Fiat, Opel, Ford, Renault.....

Kobyla
14. září • 16:10

A to si pane myslíte,že Škodovka je něco víc než auto?To snad raději navštivte Dr.Cimickýho.Koncern VW cpe svoje díly kam se dá,jen aby měl náskok díky "technice",ale možná tak oproti číně.Nepokládá Fiat či Renault za méně hodnotný auta a podle mě jsou na lepší ůrovni v desingu či po technický stránce.Právě tyhle dvě značky daly světu víc než VW.Např. Meganu se vyrobilo 2,4 mil. a Oktávky 700tis.,asi trochu rozdíl a příkladů je víc,ale nemá cenu bušit do prázdnýho sudu.;-)

puk123
14. září • 16:41

Já nejsem nějaký zarytý fanda VW, ale argumentovat tady počty kusů jednotlivých modelů? Mrkni na počty vyrobených Golfů nebo Brouků. Pro tebe už jedně Dr. Chocholoušek. :-)

homer
14. září • 10:47

Už jenom proto že cena práce ve škodě je 1/4 ceny práce ve fiatu,opelu,fordu,renaultu....
Ale taky je možný že škoda je 4x lepší než fiat,opel,ford,renault a proto může stát stejně. ;-)

rohYpnol
13. září • 19:02

Naprostý souhlas. Ne že není jediný důvod, aby byla Škoda levnější. Ono je naopak docela dost důvodů, aby mohla být i dražší.
Dál někdo asi hódně dlouho novou Škodu v základu neviděl. Teda vlastně viděl, jenže jen jetou při hledání šoukáru v bazaršopu :-D. Základní výbavy Octavie nejsou žádná ostuda, Superb v základu naopak většině naprosto postačí. Vyšší výbavy u Superbu přidávají hlavně co do luxusu. Jestli mám 1zónovou či 4zónovou klímu bude většině majitelů šumák. Columbus také netřeba, do Ameriky Superb neplije. Když má člověk klima tak zadní okna v elektrice využijí tak maximálně děti, aby si měly s čím hrát :-P. základní motor 1.4TSi naprosto dostatečná a důstojná motorizace. Superb v základu je naprosto dostatečný a kupodivu i za adekvátní ceny B-]

Q
13. září • 22:27

hola, slyste odpoved cloveka ktery jezdi v oholene Fobii a aby si zduvodnil ze nema vyse zminene featury tak rika ze jsou zbytecne. mam superba /nejsem skodovkofil, je sluzebni, me je to sumak co ma za znak na kapote/ v temer plne konfiguraci a rozhodne nektere featury JSOU navykove.
2 zonova klima rozhodne dobra vec - zensky jsou vetsinou zvykle na jine teploty nez chlapi takze si muze svoji pulku postelovat jak chce.
okna v elektrice - ono obcas neni od veci v horkem lete rychle vyvetrat stazenim vsech oken..
1.4 - maly moturek, ale asi staci. ja mam 1,8 TSI a povazuji to za dostatecnou zakladni motorizaci, ale niz bych nesel.
navigace ze zbytecna? mozna tak pro cloveka ktery jezdi tri trasy - do Lidlu pro rohliky, na dusicky na hrbitov a dvakrat do mesice za Manou do vedlejsi Lhoty.ad cena - v teto vybave neni ani prehnane drahy, ale ani zrovna levny. je to proste normalni auto, na skodovku kupodivu docela dobre. me to staci, sem skromny..

rohYpnol
13. září • 22:40

Tak tady se někdo těžce netrefil. Ale nevadí. Někdo je skromný, já ohleduplný k tomu, kdo buď neumí číst nebo mu něco schází mezi ušima :-D.
Superb v základu naopak VĚTŠINĚ naprosto postačí. Columbus SE DOST krade a pro mnohé bude lepší přenosná navigace. Základní motor 1.4TSi naprosto DOSTATEČNÁ (pro lepší pochopení: dostatečně bylo v české škole za 4) a DŮSTOJNÁ motorizace. V Octavii rozdíl v dynamice mezi 1.4TSi a 1.8TSi není příliš znatelný v legálních rychlostech u nás B-]
Kdyby Q znalo moje názory, pak naopak ví, že výblitky typu Fabie Junior docela odsuzuji. A o dostatečné základní výbavě Fabie nepadlo ani slovo. Ta je naopak podle mě tristní. Aby byla lochna před spolujezdcem, tvrdé plasty oproti ostatním Fabiím, hnusné barevné provedení...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Q
14. září • 13:35

ok omlouvam se s narcenim, nicmene na tom ze vyssi vybava ma spoustu veci ktere jsou opravdu uzitecne a pouzavji se denodenne trvam.
ale co mi nejde do hlavy - porad ty "tvrde plasty". co s tim vsichni mate? ja nevim, to se lidi za jizdy valite po palubce a osahavate cely vnitrek auta, ze potrebujete mit vsude mekkoucko??

rohYpnol
14. září • 16:28

souhlasím s váma co se měkčených plastů týká. V tomhle uznávám, že můj názor je poněkud skrytý. Čili vysvětlím:
Mě nevadí kvalitní, byť i tvrdý plast. Byť měkčený bude mít nepochybně přínos co do akustiky. Na Fabii mě vadí, že existují 2 interiéry - 1 na kvalitativně dobré úrovni a pak jakýsi socka derivát, který je z oněch tvrdých plastů, bez krytu přihrádky... Daný model by měl mít určitý standard a ten by měl člověk dostat vždy, když sáhne po daném modelu. I v té nejnižší výbavě. Pro srovnání - Mazda 2 nemá měkčené plasty, má "pouze" kvalitní tvrdé. Stanovuje si ale určitá měřítka a ty člověk dostane, ať si koupí nejnižší či nejvyšší výbavu. A ne jako Fabie, že se pak vlastně člověk diví, že interiér v základu je pomalu úplně jiný než ten v šourůmu, co mu předváděli B-]

homer
14. září • 14:28

Zjednodušeně napsáno: měkčené plasty to je špica technologicky i cenově, naproti tomu tvrzeny plasty může vyrábět kdokoliv kdekoliv. Takže když ti do interiéru slušnýho auta narvou tvrzenej plast tam kde to nemá opodstatnění normálně tě podvedli.

jarda
13. září • 13:44

já nechápu, že neumíme udělat pěkné auto...:-/

rachot
13. září • 12:13

...mě připomíná zadní boční okno tvar z porsche cayenne

Ondra
13. září • 11:02

. . hmhm . . 4kola, 1volant, 4 dveře, nějaké ty světla atd . .prostě auto. Furt jen auto, kdy už příjde něco nového ?B-]

rohYpnol
13. září • 22:28

Co bys čekal? Vznášedlo na dřevoštěpku :-D?

Honza
13. září • 10:59

Ten zadek je hrozný, stejně tak jako u sedanu. U kombíka mohli ty světla protáhnout do pátých dveří, ale šetřilo se, tak to dopadlo takhle. Až na ty zadní světla, pěkné auto.

.
13. září • 10:33

Až si do toho člověk sedne tak pozná na čem se šetřilo.

rohYpnol
13. září • 22:27

Na tvém platu(mzdě), že :-D? Ale ti zdatnější to poznají už i dřív než do toho sednou. Někteří to dokonce poznají i z (ne)oficiálních fotek B-]

KAKAKIKI
13. září • 10:31

Ten dáždnik je podľa mňa dosť úchylný, je to Škoda a nie RR... :-D

thK
13. září • 9:42

:-D

Agent
13. září • 8:22

Docela dobré, ale na pohled moc velké přesahy vpředu i vzadu. Tomu autu by slušel o 10cm větší rozvor. (Ale to by asi neskousli u VW a Audi)

Jirka
13. září • 5:55

co říkáte na ten volant? mě ten design s tím "úsměvem" přijde příšerný....

dežo dorant
13. září • 1:32

zezadu to vypada jak octavia. . .když vezmete zadni světla a otočite o 180 stupnu tak to je total oktávka. takže nic moc soudruzi z NDR nepředvedli. . .

Anarchy
13. září • 0:57

Hnusna kopie audi A4. Nebo nikoli kopie? WV bude vedet fuj!

trent
15. září • 2:38

Taky dobrej;-)

Vladimír
13. září • 0:38

U Superbů mě vždycky štvalo, že neměly páté dveře a tedy nemožnost přepravit objemnější zavazadlo. No konečně nastala změna k lepšímu. Nedávno jsem kupoval velkou skříň v Asku, byla sice složená, ale i tak to byly dlouhé balíky, celkem 190 kg. Ještě že mám staršího kombíka z pátými dveřmi ! Víte kolik jsem ušetřil vlastním odvozem ?! 600,- Kč ! Ano 600,- Kč jsem ušetřil, že jsem měl to správné auto a odvezl jsem si to sám. Za ušetřených 600,- Kč mám jídlo na celý týden. Nechápu magory, co kupují sedany a potom potřebují nabytek, či pračku a musejí draze platit za odvoz zboží z obchodů.

Q
13. září • 22:00

ja sem do superba II sedana nacpal takovejch zavazadel kdyz sem jel nedavno na 14 dni na chalupu az sem se divil, jestli tam nemam nahodou diru do jiny dimenze. jo, nerikejte nikdy pritelkyni "klidne si sbal co chces kufr mame velkej".. a ze tam nenarvu celou postel/obyvaci stenu/dve lednicky/slozeny zahradni altanek? a jak casto to clovek vozi, jednou kdyz vybavuje byt, jednou za x let? tak to by me ta doprava nezabila.. ted na podzim me ceka stehovani, do auta nacpu choulostive veci, ostatni at si odtahaji stehovaci a prevezou, nehodlam si strhnout zada.

CyberVic
13. září • 0:49

...uprimne, koli usetris odvozem nabytku za dejme tomu 5-7 let, co ti to auto bude patrit? Tipuju tak maximalne 5x 600kc... takze tohle je argument na how.no...

Karel
13. září • 1:45

poposedni si vole:-D

Vladimír
13. září • 0:47

Myslím, že nové Superby půjdou na dračku, když konečně půjde s tím autem všechno odvést, např. nábytek, také koupelnový nábytek, vany, koberce, ledničky, pračky, myčky, kotle, tyčky a oplocení na zahrádku, lavičku na posezení, kolečko na písek, větší květiny, palmy, ovocné stromky, zahradbí nářadí, motorovou sekačku, bojler jsem zapomněl... a tak dále...

Radek.
13. září • 2:43

Jasně - a avia a ostatní výrobci zaprděných dodávek zkrachujou, beztak jim od příštího roku napařej mýto. A rohlíky se budou rozvážet superblbama...

Karel
13. září • 1:47

Mne staci, kdyz do toho v klidu dam kocarek se spoustou kravin pro prcka, az budu starej fotr a vozit jenom svoji prdel, tak si toho sedana koupim:-D

trent
15. září • 2:36

Naprosto souhlasím. Jen až budu starej fotr, tak si koupim nějaký malý a pěkný kupé.

standa
12. září • 22:05

Konečně chytře vyřešen kufr na převoz zavazadel s uchytnimy oky a posuvny kolejemi. B-]

Petr
13. září • 17:14

U Skody opravdu konecne. Toyota ma tohle vyresene uz davno, podivej se na Avensis.

Jyrka von Volkshaus
13. září • 17:47

Jenže Avensis je hnusné auto pro důchodce, tohle je alespoň na pohled pěkné auti.

Petr
14. září • 8:02

Asi by to chtelo navstivit ocare.B-]

Jyrka von Volkshaus
14. září • 9:54

Věřím, že nejsem jediný kdo považuje design aut od Toyoty za nejnudnější ze všech automobilek. Když vidím Avensis, tak vždycky začnu zívat :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
14. září • 11:08

Na Toyotu musis dozrat. No, furt lepsi, nez skodovky s hnusnym cinskym designem.

Jyrka von Volkshaus
14. září • 17:30

Radeji si dosadim misto DOZ pismena VYS B-]

Radek.
13. září • 2:40

Tak tak - budoucí favorit národně uvědomnělých funebráků...

Vojta210
12. září • 21:32

velmi pěkný.Kdybych na to měl,hned jej koupím.

tlustymirek
12. září • 21:53

moje řeč,to je kombajn mého srdce!

bohous
12. září • 20:49

ten kufr bude asi taková malá černá díra. při menší hloubce než O2, cca stejné šířce má výrazně víc litrů. asi to chlapci počítají i s prostorem co jim zbyl po rezervě.

noname
12. září • 20:12

musím se přidat k těm, kterým se to líbí, asi vím, co budeme mít k vánocům a čím nahradíme našeho současného supříka.co by mě zajímalo je, jestli se na zadní sedačky vejdou tři dětské autosedačky (do superbu ani oktávky ne, kolega si kvůli tomu musel koupit kiu).A druhá otázka - jestli už konečně škodovka udělá také nějaký automat

Radek.
13. září • 2:34

Jestli se ti tři dětské autosedačky nevlezou do stávajícího úzkého Superblba/Chrochtávie, kde bereš tu iluzi že se ti najednou vlezou do kombíka? (...snad dozadu na tu "impozantní" korbu ;-)FYI, co se týče 5 a víc plnohodnotných míst (každá sedačka zabere jedno), tak pokud cenově nemíříš do kategorie MB-S/BMW-7/RollsRoyce/Bentley, zbývají ti MPV. Ty 3-řadé jsou samozřejmě bez problémů (Sharan, Zafira, S-max, C8, Grand-Picasso, Grant-Scénic, Grand-Scénic, Espace, Corolla Verso 7m, Santa-Fe, ...a grrr, Multipla, Logan). Při dvou řadách je pak jednoduchým vodítkem počet samostatně "odmontovatelných" sedaček (musí být 3): C4 Picasso, Scénic, Multipla...

puk123
14. září • 8:51

To by nás Škodofáci překvapili, kdyby tam dali posuvné sedačky do 2.řady a 2 nouzové do kufru!

CyberVic
13. září • 20:03

Touran tuhle vyhra nakej test ohledne 3 detskych sitzu, nicmene problem je, ze tam ty sitzny sice das, ale nedostanes se normalni prackou k zamkum pasu...:-) :-)

rohYpnol
12. září • 23:22

Škoda automaty na kávu přece nedělá. Pro všechny ostatní tu je DSG. Proč jít cestou zpět s klasickým (=obstarožním) automatem? Nic víc netřeba B-]

Petr
13. září • 17:13

Problem je, ze DSG jsou poruchove. Vsechny vozy S DSG v USA svolavaji. Tady v Evrope na to kaslou, tady se s nima nikdo soudit nebude.

Q
13. září • 21:56

mam 7stupnove DSG. zatim (6 mesicu, cca 14tkm) slape jak hodinky. a musim rict ze je to jeden z nejlepsich automatu se kterymi sem jezdil - do normalniho auta, samozrejme.. zatim sem spokojen.
proti americkym automatum o tridu jinde, prumerny american ktery presedne z nejakyho chrysleru do DSG musi mit jirikovo videni. podotykam ze sem jezdil ruznymi americkymi auty s automatem, i v americe. a jestli evropske automobilky davaji nejake lepsi DSG do US? o tom nic nevim.

Jyrka von Volkshaus
13. září • 17:45

Můžeš sem hodit link na zdroj informací o vetší poruchovosti DSG oproti běžným (imho o třídu nižším) automatickým převodovkám?

Petr
14. září • 8:01

http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Volkswagen-svolava-vozy-s-prevodovkou-DSG-do-servisu/sc-3-sr-1-a-18091/default.aspx

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CyberVic
14. září • 8:34

...hmmm, porucha teplotniho cidla DSG, to je husto husty...:-) hned ten bazmeg jdu vymontovat, zahodim ho rovnou na vrakac...:-)

CyberVic
13. září • 20:01

...nemyslim, ze je DSG pruchovejsi nez jine aut prevodovky. Sam jsem mel na DSG vyrobni vadu na mechatronickym modulu, vymeneno v zaruce, ale u druhyho auta slape jak hodinky. Svolavaci akce jsou na leccos, nemam okolo sebe informace, ze by se to nejak extra kazilo. Co se dodatku o tom, ze by DSG byla o tridu vejs nez napriklad Tiptronic, to je pomerne sporny tvrzeni. Kdo hleda nizkou spotrebu a automat v relativne slabym aute, zvoli si DSG, ktera mu nazabije ani dynamiku, ani spotrebu. Kdo hleda komfortni rozjezdy v relativne silnym aute, kde dynamika neutrpi, a nevadi mu nejakej ten litrik-litrik a pul spotreby navic, bude spokojenej s klasikou s HDM ala Tiptronic... vsechno ma neco, DSG nikdy nebude pri popojizdeni po meste tak komfortni jak HDM..

MARTIN
12. září • 19:58

MÁM OCTAVII 1 A MYSLÍM ŽE TOHLE BUDE PRO MĚ NÁSTUPCE. DESIGN POVEDENÝ, TECHNIKA MI STAČÍ, NA BMW BOHUŽEL NEMÁM...

mclown
12. září • 22:38

hlavne ze mas na caps lock

Pavel
12. září • 18:54

Je to snad poprvé co Škodovka vytvořila na první pohled hezké auto ( myslím tím posledních 20 let). Vůbec jsem nebyl příznivec okřídleného šípu, ale musím říct, tohle auto je hezké. A doufám, že s tímto modelem osloví i nejenom skalní příznivce Škodovky. Tak hodně zdaru.

rohYpnol
12. září • 19:00

Zákazníci si myslí něco jiného. nebo si myslíte, že škaredý (nebo ne zrovna hezký) vůz vydrží zákazníci kupovat 14 let?
Nicméně souhlas, tenhle Combík se vyloženě vyvedl.

Petr
13. září • 22:39

Ja si napoak myslim, ze se vylozene nepovedl. Je to sice lepsi, nez sedan, ale porad je to nevyvazene.

rohYpnol
12. září • 19:01

Těmi 14 lety byla myšlena Octavia1

Petr Fiala
12. září • 17:39

Tak se divam, ze Skoda konecne ustoupila od prutove anteny :-) No to to trvalo... Je ale zajimave ze sedan ji porad ma... Ted uz myslim v tomto segmentu zustava jen Ford Mondeo...

Cpt._Redeemer
12. září • 17:24

Mylsim si, že když vemu novej model Octavie a nalítnu s ní zezadu do Superba a pak párkrát do zadu dobře kopnu tak budu mít to samý :-D:-D:-D

Cjert
12. září • 15:33

Me se to teda moc nelibi, alespon ne z fotek.. Jsem zvedavy jako to bude vypadat "na zivot". U skodovek uz jsem si zvykl, ze na fotkach ty auta vypadaj hnusne a realu to docela jde..
Ale ten zadek mi prijde proste divnej, nemuzu si pomoct, ale ja ty Cckovy svetla u skodovek nemusim (snad az na Octavku).

Martin
12. září • 15:30

Tak pro asijské trhy, zejména Čínu, Indii, to bude asi exkluzivní auto. Ale jinak je to hnus, ten zadek je opravdu jak Kia Rio kombi. Oproti katastrově sedanu je to sice lepší, ale stejně je to divné. Možná v reálu to bude vypadat lépe než na fotkách. Ale nechtěl bych to.

Radek.
13. září • 2:38

Nebudeš tomu věřit, ale číňani jsou (podobně jako USáci) posedlí sedanama. Když to nemá "kufr", není to pro ně seriózní auto...
(PS: za týden v Pekingu jsem potkal přesně JEDNU škodifku - takže moc velké terno tam naši "zlatí hoši" zatím určitě neudělali...zato ty stovky mamutích audin mezi "kufrovými hyundaji" doslova bily do očí...).

Martin
12. září • 15:30

oprava: katastrofě

Jarys
13. září • 0:15

Tak si sední zpět do své Šáde 105 a nevotravuj, když na to nemáš prachy. Je zajímavé, že nejvíce v diskuzích vždy kritizují ti, co na auta tohoto typu nikdy nenašetří, tak radějí tvrdí, jak jsou hnusná a jak by to nechtěli :)))

Jarek
13. září • 22:43

Udeřil jsi hřebíček na hlavičku. Nejvíc kritizují ti co se lakují v 15 let starých autech... A myslí si co nemaj. Kdyby na tom byl nový superb tak jich nepotkáváš každý den několik a tyká se to i nové octavie...

Petr
14. září • 7:59

Skodovky se u nas kupuji hlavne do firemnich flotil. Soukromych je vyrazne mene, nez bys myslel podle toho, kolik jich potkavas.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarek
14. září • 8:28

% fa bude vyšší, ale ne o tolik. A ty 2 roky staré si pak už firmy nekupují. Jo a kdyby se někdo chtěl navážet do dvou let , když už jsme u toho tak je to docela standartní operativní leasing- pro ty kdo neví co to je, je tu google!! Ty si kupují fyzické osoby. Takže to taky o něčem svědčí a nemyslím si že by nových oktávek byly plné bazary! No a nové superby jdou taky jako housky - samozrejme v teto cenove kategorii. :-D

Petr
14. září • 11:06

Jako housky, ale do firem.

Petr
13. září • 17:10

To, ze nekomu nejake auto nelibi, rozhodne neznamena, ze na to auto nema penize. To jen hlupaci v diskusich vyvozuji podobne zavery.
Ad Superb, je to lepsi nez naprosto nevyvazeny sedan, ale jen o malo. Nastesti vozy znacky Skoda jezdit nemusim.

polarbear
12. září • 15:25

jsem jedinej, kdo v superbu kombi vidí audi A6 v kombiku?:-))

Jirka
13. září • 1:42

čau, ne nejsi, jsme minimálně dva :)

Thor
12. září • 15:30

To asi jo, A6 to čumí do p....., tak já to řeknu slušně do vejfuku, a to hóóóóóódně velkym rozdilem :-D

rohYpnol
12. září • 15:14

... už to nebude Pašík f kombajnu, ale Superb Combi. Časoprostor, který nabízela Octavia, se začíná otřásat v základech. Einsteinova teorie relativity opět nachází uplatnění i v reálném životě. Prostor Octavie se tímto krokem začíná jevit jako nicotný. Bude to nová laťka 636 l? Nebo dokonce ještě víc?
Nikdo nemůže pochybovat nad tím, že Superb si našel svoje místo na trhu. nyní prakticky přestává důvod kupovat takové vozy jako C5, Mondeo či P407. Škoda opět nabízí po praktické stránce více. Je snad také důvod sahat po prestižních vozech typu E-Classe či A6? Po praktické stránce rozhodně ne. Kdo se obejde bez techologických špeků, které beztak skoro nezaškrtne při koupi vozu, a oné "prestiže" (neboli pocitu že mám něco víc než ten od vedle), pak může směle zamířit do autosalonu Škoda. Myslím, že tímto vozem opět strefila automobilka terč do černého. Opět tu máme elegantní, nadčasový a (snad) i všeobecně líbivý vůz. Kinetic design právě zestárl o generaci, Peugeot a jeho design ala rakovina se dostává do kritického stádia.
Tohle se Škodě opravdu povedlo. zhruba po 14 letech od uvedení po Octě 1 se tak přidává další silný kůň do spřežení B-]

Thor
12. září • 15:27

Ty voe ty ten Rohypnol i hulíš ne? :-D:-D:-D Opět strefila? A prosimtě čim všim se trefila? :-O:-O:-O Hele to, že Orion dělá dobrý čokolády a prodává, tak to neznamená, že se Nestlé ořásá v základech, chápeš? Nesmíš všechno měřit českýma očima :-D;-):-P

rob
13. září • 0:11

Orion a Nestle jedno jest, trubko.

stoural
13. září • 12:17

To teda neni trubko. Nestle vlastni Orion, opacnym smerem to neplati B-]

vv
13. září • 10:23

a otázka do flame ;-) .. komu tak trochu patří škodovka? :D .. odpovídat nemusítetím ale se nezpochybňuje krása superbu combi

Odi
13. září • 9:56

Kazdy normalni pochopil co tim chtel autor rici, jenom inteligent jako ty rejpe aby mel flame nebo blbost preci jenom vitezi?

rohYpnol
12. září • 16:36

to každopřípadně. Neznám nic lepšího B-] Asi budu muset poprosit nějakého skopčáka (bo raději vláma?) jestli bych mu nemohl nachvíli vydloubnout oči, páč jinak to budou furt ty české oči (vlastně moravské).

ja
12. září • 16:24

Nechapu :-O Mrkni se, komu patri znacka Orion, a budes prekvapen:http://www.nestle.cz/nestle-cokolada.asp

Thor
12. září • 15:28

p. s. Chápu byl to fór. A dobrej :-D:-D:-D

roti
12. září • 14:23

Z čelních pohledů to vypadá až moc "passatoidně".:-|

jidwhi
12. září • 21:00

plně s tebou souhlasim....

Filip
12. září • 13:28

hh ja uz vydel 2 tyhle seperby asi pred mesicem jak jedou nejspis z kvasin do hradce kralove... bohuzel sem je nestih vyblejsknout a poslat je sem

Mikulajda
12. září • 12:34

...litru v kufru!

MV
12. září • 12:25

V článku chybí vyjádření výrobce, že takto nová škodovka rozhodně vypadat nebude. Viz případy v minulosti. Škoda se asi vrací ke svým starým trapným marketingovým praktikám. Nejdřív nechá uniknout nějaké snímky, pak popře, že by to byl nový model. A za pár dní až týdnů oficiálně představí nový vůz, který je nachlup stejný včetně počtu lamel v masce, vzorku pneumatik a SPZ atd.

Jack
13. září • 22:24

chudák ten, komu Ty fotky nechtene utekly. Nedokazu si predstavit ten rachot v pondeli.
delam jako dodavatel a muzu Ti rict, ze skodovce fotky nahodou neunikaji. nedokazes si predstavit tu proceduru a bezpecnostni opatreni.

andre (novy)
12. září • 12:29

Ale narozdil od jinych foto, toto jsou oficialni fotky, takze by bylo hodne trapny tvrdit, ze takto novy model urcite vypadat nebude.

robin500
12. září • 12:11

Ten zadek mi strašně připomíná kiu rio combi...

Geo
12. září • 20:17

Ten zadok pripomina linou zadku zaoblenu starsiu Fabiu Kombi. Dizajnerovi zrejme dochadzali napady. Nemuseli to stihnut do premiery, tak pouzili "osvedceny trend". Tento Superb by si aj v tomto ohlade zasluzil viac, rovnako ako aj razvor naprav. Pri tomto razvore za zadna cast javi nepomerne velka az s prilis dlhym previsom. Octavie rovnako trpia tymto syndromom, o fabiach pri malych kolesach ani nehovoriac. Chyba tu sita tvarova vyvazenost celkovej linie auta k razvoru a velkosti kolies, ci pneumatik a previsom karoserie. No nemoze byt vsetko dokonale:-P. Ani u Insignie to podobne nezvladli. Zeby rovanke modne trendy a kopiruju sa tu iste linie? :-D

rohYpnol
12. září • 23:25

Podívej se na zadní převis Ečkového kombajnu, porovnej přední převis s Pažoutem 407. Soudný člověk pak musí uznat, že Superb je v rámci konkurence vcelku vyvážený. Vzhledem k délce jsou převisy tak akorát B-]

Pete
12. září • 19:46

Presne na to jsem myslel!!

astario
12. září • 11:35

jj pekná pekná, celkově musím říct, že se mi líbí, jakým směrem se škodovka ubírá, co do designu.. ale světla se mi více líbí na klasickém superbu II..

michallos
12. září • 11:28

Po dlhej dobe sa da konecne povedat, ze celkom pekna Skodovka. Uvidime aka bude zase cena za tento model.

Thor
12. září • 15:18

Jaká asi. + 40 litrů :-D, ne asi. Nebo myslíš, že to bude míň než u kokty? Jedině, že by to bylo pade a zkusej co češi zkousnou. Už těch 40 je světovej rekord :-D. Ale mě to neva, hlavně, ž to má deštník, hole se tam taky jak koukám vejdou a víc nepotřebuju. Ještě aby to mělo místo twindoor, twinwindow a táááááákovááááhle bomba :-D:-D:-D, nej kára roku ;-):-P

Jyrka von Volkshaus
12. září • 21:26

Snazis se, ale na skajlajna nemas, ten je o level vejs B-]

MShaky
12. září • 11:27

Myslim si ze se povedl =) ....zadni svetla u klasickyho superbu, nic moc, ale u kombika to vypada hezky. Jen by me zajimala cena. Aby nakonec nebylo lepsi koupit nape. Pašíka.

rachot
13. září • 12:12

...a mě zadní tvar okna přípomíná tvar z porsche cayenne

vzzzum
12. září • 12:52

Jj,ten zaobleny hnus u liftbacku vypada strasne. Tyhle pripominaji Yeti a celkem jdou...

europe
12. září • 12:21

taky se me libí, rozhodně hezčí než sedan, a na ty predni svetla uz sem si celkem taky zvykl

hefaistosh
13. září • 19:47

Jo jo,hezčí než sedan.Jediě co by se mně ještě líbilo,tak asi tak přidat 5 cenťáků na šířku.

Ondráš
13. září • 9:34

Auto hezký,ale zařízli to podle mě tím zadním oknem až moc. Ne že by těch litrů v zavazadelníku bylo málo, ale kdyby to udelali víc kombikovitý, tak se o "pár" drobností mohlo víc zaskládat zadní plato. Ps: jen můj názor, tak mě nekamenujte... :-)

Baryk
13. září • 9:46

Na zadni plato nic nepatri, joudo. Dej si tam destnik a az nekdy nabouras, tak Te ten destnik zabije. Me fascinuje, kdyz vidim jaky chujoviny (plysaky, kapesniky, destniky, naradi apod) si lidi vyskladaji do auta za predni/zadni sklo nebo na plato. Ten kufr ma v zakladu pres 630l, tak na co kvuli tomu prznit design. By to vypadalo jako krabice, jako stary volva.

Pavel Kvapil
13. září • 15:56

No kéž by to vypadalo jako krabice, jako stary volva... tohle je totiž uplně otřesny... nafouklá ochcáfka... proč nemužou udělat tu záď strmějši? vypadalo by to o hodně lip...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarek
13. září • 22:35

Me se to libi, po dvou letech dojizdim oktavku a vyjde mi to tak, ze jak vyjede ten to superb budu menit a je jasny ze jdu do nej - nadhera. Tem kterym se superb nelibi tak nemaj ani oktavku, protoze by vedeli ze na zadni plato v kombi nejde nic polozit, protoze je to roleta, chytraci! :-D Kdyby skoda delala auta podle vas tak musi propustit vsechny zamestnance protoze klekne...

Pavel Kvapil
21. září • 16:12

no, nepochopil sem jaká je souvislost v tom, že ten, komu se superb nelibi, nemá ani ochcáfku... Seš asi moc velkej škodováckej fanatik ;)

vojtisek
13. září • 20:02

Nemusi to bejt jako u volva, ale treba jako u stary oktavky. Ten udaj o litrech je neprd, pokud se vozi cela rodina, tak se tan kvuli tomu zkoseni vejde opravdu malo. A vim o cem mluvim.

puk123
14. září • 8:36

Tak nechej Deža s Erikou doma, když jim vadí, že za jízdy mají přilepený ksicht na zadním skle. :-P

mini_me
13. září • 17:47

kolmá záď alá Volvo je krása jenže dnešní doba je jiná... je tu holt doba CO2....
kolmá záď = větší odpor vzduchu = větší spotřeba a tím pádem i CO2 :(
Doba se holt mění

Doporučujeme

Články odjinud