Tak 5 nádrží, jo? To zase bude pan matematik....Já jen, že trojčlenkou z uvedených km, spotřeby a objemu nádrže vychází ty nádrže 4.Klasická novinářská amatéřina. Jeli jsme na výlet a pak jsme něco napsali, aby se neřeklo. Mimochodem TDI EVO 147kW je tišší jak TSI 2.0 a taky lehčí. Ale to bude trvat zase tak 10 let, než si toho někdo všimne...
Pri cene vozu a ocekavani akusticke pohody ten hybrid vypada jako mnohem lepsi volba. Pritom evo tdi v audi mi prijde na 4valec prijatelne.
Je ten motor teda vynikající, když je zároveň hlučný?
Za hluk jen ten motor nemůže, je to problém víceméně celé platformy MQB a podle všeho hlavně "katování kostů" v oblasti zvukové izolace.Ještě by mě zajímalo, jestli DSG motor brutálně podtáčí, jak je u TDI obecným zvykem.
Kazdy motor ma nejakou mouchu… jako vsechno.Ja jezdil ten predchozi 110kW bez adblue a byl jeste o neco hlucnejsi a stejne to byl vyborny motor (!) s paradni spotrebou a Passat vyborne auto.V Audi A6 pry tento stejny motor ani neni slyset, ale tam je ulozeny podelne a vsadim se, ze to neni uplne totozny motor, jak je tak u VW znam.
S dodávkou Fiat Ducato plachta 3.0 l 180 koní nájezdu za pět dní 5600 km a v pohodlnější a bez hluku
Bože to jsou kecy... Nový TDI EVO je na tom s hlučností stejně jako benzínový motor. Nemá už vůbec naftový klapot. Nekomentuj něco, čemu nerozumíš ty Ducato ...
Nedávno som sa na podobnom Superbe aj s podobnou výbavou vozil, len to bol sedan.Prvý krát som jazdil na aute s DSG prevodovkou. Najviac som na nej ocenil, že manuálne môžem podradiť, resp. preradiť kedykoľvek pádlom pod volantom. A je jedno, či som v automatickom alebo manuálnom režime. Takže pri predbiehaní, ak som potreboval väčšiu rýchlosť, stačilo k sebe krátko ťuknúť ľavú páčku so znakom "-" a auto krásne so sebou trhlo...Zaujímavé je nastavovanie tempomatu buď po 10 km krokoch alebo po 1 km krokoch. Bohužiaľ pri tom druhom je to vraj možné len smerom hore. Má niekto inú skúsenosť? Teda dá sa na trojkovom Superbe adaptívny tempomat o 1 km aj znižovať ?
hej a nebolo by jednoduchšie, keď chcem predbiehať, len šliapnuť na plyna a automat by si to sám podradil o 2-3°?? a bez toho hrknutia. Toto všetko bez hrknuitia, dokáže napr hydromenič a poviem ti pravdu, nemá stým žiaden problém a záťah je plynulý počas celého zrýchlovania, bez "hrkania". :-) Dám ti jednu radu vyskúšaj hydromenič a potom by si prestal ospevovať DSG.
DSG znám ve variantě DQ500 a za jízdy určitě neškube. Na "závodění" je vhodnější díky expresnímu řazení. Kdybych bylo na výběr, beru pohodlnější HDM.
ale veď hydromenič, je na výber, v čom je problém?. Dokonca aj škoda montuje HDM do octávie, ktoré vyvážajú do austrálie. Tam by zrejme dvojspojku nepredali. No a výhoda dsg na "závodení", je len obyčajné klišé, lebo normálny človek si nekupuje auto na závodenie, ale na vozenie. :-)
Áno, dá sa aj o 1km znižovať B-] ide to stláčaním bočného tlačidla na páčke.Je to to isté tlačidlo, ktorým aktivujete aj držanie práve aktuálnej rýchlosti, ak bol pred tým tempomat vypnutý...Ak je tempomat aktívny, tak týmto tlačidlom postupne po 1km znižujete rýchlosť
I u mě v F2 to jde a docela často to používám. Má to i paměť a naklikám si prstem přesnou rychlost, kterou zrovna potřebuju.
Aktivní tempomat v té Tvé předpotopní " kárce " opravdu nemáš
Adaptabilní není i tak to mám docela rád.. nojo, Rally Sport B-]
Adaptivní, pokud už toužíš po tom marketingovém názvu.
..skomolil sis to první, tak teď nedělej haura
Adaptivní - stále něco vyhodnocuje a reaguje na podněty a reaguje, třeba brzdí - aktivní. Tempomat klasický je pasivní, nedělá nic než pouze udržuje rychlost a žádné další funkce neaktivuje - brzdy, atd. Haura se nedělá, ale hraje. Tak toho nech, ty herečko se zastaralým střepem, ke kterému máš více, než jen zdravé emocionální pouto - úchylka.
Skomolis to, děláš haura a jezdíš v Cliu 55kw:-D:-D:-D
Hele, on asi ještě v reálu vůbec nejezdí...
Výstižně popsanej Sup v růzých režimech, každej si může vybrat co očekává a jaká vlastnost je pro něj důležitá, za mě vyborně. Na nové dieselové motory a jejich spotřebu jsem přečetl (s jistou dávkou skepse) dost chvály, ale kolega mi potvrdil že mu výrazně klesla v letošním Kodiaqu proti loňskému, tak na tom asi něco bude.
Pomalou reakci adaptivniho tempomatu lze do jiste miry vyresit v nastaveni Individual vyberem mezi tremi charakteristikami.
Myslím,že zajede do autorizovaného servisu a požádá o nastavení, jeho schopnosti nedovolují provést takovouto složitou operaci.
Létat vlajkovou lodí? Co takhle si ujasnit, co vlastně chci říct? A ten klapot VW dieslu v kabině, speciálně ve výkonnějších verzích je k smíchu. Tranzit má v kabině větší ticho.
Očividně jsi v tom nikdy neseděl, co? TDI EVO má zvukový projev jako benzinový motor. Zvenku není slyšet skoro nic a uvnitř vůbec nic. Proto má poprvé výstražné pípání, když otevřeš dveře u řidiče, kdy tě upozorňuje, že motor ještě běží. Několikrát se mi stalo, že jsem z auta vystupoval a motor neslyšel. Tak tady nemel něco o hlučnosti tranzita ty rozumbrado...
Souhlasím. Za tyhle peníze by měl být akustický komfort samozřejmostí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.