Škoda Superb Autem roku 2002 v Jugoslávii

Jen několik hodin před oficiálním uvedením nové vlajkové lodi společnosti Škoda Auto - modelu Superb - na jugoslávský trh získal tento vůz první významné mezinárodní ocenění.
Škoda Superb Autem roku 2002 v Jugoslávii
Vůz Škoda Superb byl vyhlášen absolutním vítězem ankety „Auto roku 2002 v Jugoslávii“. Rozhodla o tom komise složená z odborných motoristických novinářů. Na dalších místech se umístili VW Passat, Peugeot 307, Hyundai Santa Fe a Fiat Stilo. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety proběhlo včera (4. dubna 2002) při příležitosti otevření mezinárodního autosalonu v Bělehradě. Hlavní cenu převzal Milenko Kostić, majitel firmy AČ Autočačak, oficiální zástupce společnosti Škoda Auto v Jugoslávii.

V souvislosti s touto anketou byl zároveň vyhlášen i „Nejlepší prodejce automobilů v Jugoslávii“ za uplynulý rok 2001. Podle hodnocení odborných novinářů a zákazníků se jím stal oficiální dealer značky Škoda Auto v Bělehradě, firma Vidovdan.

Od ukončení embarga v roce 1996 je Škoda Auto pravidelně nejúspěšnějším dovozcem automobilů v Jugoslávii. V minulém roce se zde pro značku Škoda rozhodlo 2105 zákazníků a tržní podíl dosáhl téměř 15 %. Vůz Škoda Superb byl dnes oficiálně zaveden na jugoslávský trh a rozšířil tak stávající nabídku oblíbených a úspěšných vozů modelových řad Škoda Fabia a Škoda Octavia.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků