Turbo, DSG a k tomu plug-in sustava... komplikovanejsie to uz neslo? Inak, dojazd plugin hybridu 850 km s 50 litrovou nadrzou mi nepride velky. Totiz... Ak bateria umoznuje dojazd 55 km, je to to 25-nasobok toho, co dokaze prejst moj Auris - ktory samozrejme nemozno nabit zo siete.Mam 45 litrovu nadrz a realny dojazd 900 km je bez problemov dosiahnutelny (podla papierov by to malo byt cez 1000). Takze ak s elektrickym naskokom 53 km dokaze Superb s vacsou nadrzou prejst len vypocitanych 850 km, tak ma pohonna sustava dost velke straty, nedokaze rekuperovat tak efektivne ako HSD, alebo je ten motor skratka strasne zravy.Ten rozdiel je velky aj ked beriem do uvahy velkost/hmotnost aut a ich vykon.
Ale prd, Auris hybrid jezdí v průměru za 5,9https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/9... ... passat PHEV jezdí v průměru za 4,2https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswag... ... Takže rozdíl 1,7 litru ve prospěch o třídu většího auta s PHEV a navíc ten passat má ve srovnání s aurisem dynamiku rakety.http://www.zeperfs.com/en/duel4538-5984.htm...
Já se přiznám, že by mě zajímalo, proč u toho Supů píšou dojezd 850 km... Když Passat GTE, který škodovka lajdácky okopírovala, umí jezdit v průměru za 4,2 litru, a Sup má 55 litrovou nádrž. Ty počty mi nejdou do palice...
Tak si pro srovnání dejme Prius plug-in a máme tu: hle, 3,68 litru. Plač a styď se, lháři.Navíc jsi u Aurisu přehlédl, že hybridní verze je v modelech vedena i samostatně, takže ve skutečnosti je ta spotřeba ještě nižší.
Jednak je Prius auto o třídu menší a druhak to je dynamická troska na úrovni Š100 vedle slušně dynamického auta. http://www.zeperfs.com/en/duel7319-5984.htm...
Panejo, ty se kroutíš líp jak Kalousek ve Sněmovně.Po pravdě, dynamika mě vůbec nezajímá, protože v reálném provozu ji majitelé hybridů nevyužívají. Jenže číslíčkový honimír jako ty to sotva pochopí. Ale nezoufej, taky dospěješ a budeš si moci koupit auto, pak tomu třeba porozumíš.
Majitel Priusu těžko může využívat dynamiku když žádnou nemá.
Opět nesmyslná porovnání.
Já jsem s porovnáváním Aurisu hybrid a Superbu PHEV nezačal, ale když tu někdo na toto téma plácá nesmysly, tak jen uvádím prostá a ověřitelná fakta.
Uvedl jsi nesmysl, který vůbec nedokazuje, jak efektivní může být pohonná soustava Superbu.
Není průkaznější doklad o spotřebě auta než reálné spotřeby zaznamenané a spritmonitoru. Využívají je běžně i evropské agentury životního prostředí zabývající se touto tématikou.
No jo, ale co jiného tam měli dát, když mají jen turbo a DSG? Samozřejmě, že s DSG pak nebude pohonný řetězec tak efektivní jako u Toyoty, proto taky pak takový dojezd.
ta fotka u stojanu Ionity je zajimava, ono to ma snad moznost rychlonabijeni? proc tedy pisou jen o klasicke domaci zasuvce a wallboxu? jako kombik je Superb velice zajimave auto, a ve verzi iV bude jsite slusnym prodejnim trhakem, tak snad se brzi dockame i toho kombiku :-)
850km odpoveda naftovej verzii??? mam 2.0 140kW a na jednu nadrz davam 1200+km... podla tlaku na plynovy pedal :)
Aku velku mas nadrz?
66l...
:-D 100l.;-)
Dost ma zarazilo ze to vydava ten umey zvuk pocas elektrickej jazdy. Dufam ze passat to este nema kedze bol predstaveny skor.
Tak nějak to špatné odhlučnění podběhů zamaskovat musí - v dieselu to není potřeba, tam je kravál sám o sobě :-D
Tak se škodovkáři po letech slibů konečně dočkali. Bohužel škodovka ztratila dost času výrobou zastaralých modelů rapid nebo octavia, které jsou svou technikou srovnatelné s rumunskou Dacií. Přitom ještě před 10 lety platilo, že například Korejci byli za Škodou. Dneska je Hyundai i Kia o krok napřed. Jejich konvenční modely se Škodovkam vyrovnají a elektrické už jsou o několik let před Škodovkou.
Přesně tak! Škodovka se na Hyundai absolutně nechytá. Hyundaai je před škodovkou o několik desetiletí napřed. Třeba takové autonomní vodíkové Nexo je absolutní světová špice. Na takovou úroveň se škodovka nedostane ani za deset dvacet let.
Vodíkové Nexo si můžeš tak leda namazat na prsa, prodeje mizivé v USA i v Evropě, použitelné jenom jako showcar na pár univerzitách a tím to hasne. Problém není vyrobit auto s palivovými články, to už v minulosti předvedla hromada automobilek, GM už před 50 roky, ale výroba a distribuce vodíku. A dokud nebude vyřešena problematika paliva, tak je výroba auta vodíkovými palivovými články asi tak stejně užitečná jako výroba zimníků pro pobyt člověka na slunci.
Nevím, že by někdy nějaká škodule ujela sama bez zásahu řidiče 190km jako vodíkový Hyundai Nexo na olympiádě v Jižní Korei... http://www.hybrid.cz/hyundai-nexo-vodikove-aut... ... Škodovka má proti technologicky vyspělému Hyundai leda tak pěkné houno a může od něho akorát tak kopírovat, stejně jako Audi s VW.
Samozřejmě jsi mimo, VW má autonomní řízení level 4 a mělo ho o rok dříve než Hyundai.https://www.youtube.com/watch... A má i licenci na jeho provozování v běžném provozu v některých čínských kantonech stejně jako má licenci BMW a Daimler, jediné tři značky, které s ním mohou do provozu (dnes je instalováno v A8, ve většině zemí se nesmí používat takže je odstavené a čeká na legislativu, v Číně už frčí). Hyundai povolení k provozu nemá nikde.
Hyundai získal licenci v USA už v roce 2014. https://www.autorevue.cz/hyundai-ziskal-v-usa-povo... ...
Na TESTOVÁNÍ, nikoliv na provoz.
Audi Elaine ve tvém odkazu je jen koncept.
Licenci na provoz nemá nikdo, všichni jen na testování.
Exteriéru to drobné ocumlání tvarů docela pomohlo už nepůsobí tak lacině plechově jako doteď. Vlastně se mi to i líbí. Ale interiér je opět otřesný. To je fakticky málo muziky.
Tak se vytas s interiérem od konkurence, který je taková šupa.
Tak snad kromě Talismanu a Mondea úplně každý. Neřeším kolik čokoládových fontán si můžeš do toho bytového jádra od Škody přiobjednat, ale že to prostě vypadá fádně, lacině a především bez jakéhokoli nápadu. Kdyby to bylo auto do půl mega, čemuž odpovídá design interiéru, tak neřeknu ani slovo, ale takto je to prostě velmi málo muziky.
to myslíš vážně? Vždyť ten interiér je naprosto tuctový, o ničem. V podstatě se moc nezměnil od 2015:https://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-su... ...
No bude to mít konkurence zase o dost těžší:ucelená nabídka motorů, benal 110, 140, 200kW, diesel 110, 140, kW, plug-in 160kWmožnost 4x4možnost adaptivního podvozkumatrixové LEDmožnost oplastované a přizvednuté verzelakování ve velkém množství barev. odstínůdobrá konektivita, virtuál kokpitlift i kombiprostornost ve všech směrechsesle v perf. a odvětrávané kůži, alcantaře nebo látce, v elektriceakustická sklanezávislý bufíkautomatická regulace světlé výšky bez ohledu na zatížení u kombivysoká míra konfigurovatelnosti a kombinace jednotlivých prvků výbavytři prdky asistentůNo nevidím moc modelů, které dokáží všechno toto nabídnout.
většina z těchto věcí jsou nepodstané podružnosti, respektive naprostý standard a nevidím důvod kupovat poruchový brokenwagen. Nakonec bude stejně většina kusů ve fleetové sockavýbavě s nejslabší motorizací.Design a jeho postupné zhoršování je pak další podstatná věc. Z poměrně nudné krabice se neúspěšně snaží udělat zajímavější krabici ve stylu korejských aut z předminulé dekády. Původní Sup aspoň neurazil (když nenadchnul), o tomhle si to už nemyslím.
To, že ty nevidíš důvod neznamená, že ten důvod nevidí velká skupina kupců, dokonce druhá největší v Evropě.
Tak určitě. Pašíky a ta česká paštika jsou typické fleetové auto. To si nevybíráš, to fasuješ.
Celá střední třída včetně té prémiové je jsou typická fleetová auta. A konec konců po třech letech všechna končí v bazaru a tam si je vybírá chudina.
Bacha, aby ses o tu chudinu neušpinil. Nebýt té chudiny, tak nemáš co žrát, snobe, ani bys neměl v čem jezdit, kdo by ti to vyrobil. A to raději nebudu dál vzpomínat, co všechno bys neměl.;-)
V zahraničí jdou na Passata a Insignii, tahle třída je teď celkem mrtvá. Všichni musí mít SUV.
No Insignii Superb v prodejích v Evropě celkem slušně drtí, Mondeo jasně smetl a ostatní konkurence se na Supa dívá z hodně velké dálky. Jasně na Passat se nechytá.1Q 20191. Passat 288242. Sup 182903. Insi 155484. Mon 10522zbytek konkurence paběrkuje
Necelé tři tisíce kusů nepovažuji za "slušně drtí"...
Vzhledem k tomu, že před pár lety byl Sup poslední z posledních a vzhledem k tomu, že Škůdka je daleko menší automobilka než Ford nebo Opel a před pár roky nemohla vůbec pomyslet na konkurenci takovým gigantům, tak drtí docela slušně.
Tak uvidime jak nastavi ceny to je klicove, plna vybava u koncernu stoji vetsinou 2x zakladni verze coz je hodne.
Cena je funkcí poptávky, nízká poptávka=nízká cena, vysoká poptávka=vysoká cena.
Tak s tímto názorem se zde moc nechytneš, ale máš naprostou pravdu.
Nikdo neargumentuje proti, takže všichni souhlasí. :-D
Nápis přes celej zadek vypadá super. Když se za něj někdo stydí jeho problém
ty se zřejmě za sockoidní značku stydět nebudeš. :-D
Jak bych moh, mindráky z toho v čem jezdím nemám, neboť jezdím ve starejch popelnicích tak jako tak :-P:-DB-]
Vypadá to dobře, hlavně nikdo nezmršil interiér trčícím tabletem nebo nějakým podobným nesmylem jako je např. v Mercedesu S a to stojí prosím minimálně 3x tolik co ten Superb:-D
Tak jasně, kam se na tuhle parádu hrabe s-klasse :D:D:D btw. nesmíš po merglech koukat jen v bazaru :D v současné generaci nic netrčí pokud vím :-P
Ne, tady radši v duchu koncernoVWé ergonomie plácli obrazovku tak nízko, že je zcela mimo bezpečný výhled.
Hmm, pěkná porce fejkového chromu všude možně. Od Oliviera Stefaniho se asi ještě dočkáme věcí... (v tom nejhorším možném slova smyslu :-D).
Podle té grafiky (nejsou to fotky) to vypadá spíš jak omlazená Octavia, než jako Superb. To se tedy (opět) moc nevytáhli. Klasická Škoda, faceliftem pokazí, co mohou.
Tak todle je konec všech prémiových značek. Protože proč, protože ŠKODOFKA. Všem jim ujela, naprosto všem. Nechala je v prachu, daleko, daleko, daleko za zády . Škodofka is The Best !!!
Superb nie je zlé auto ale za tie prachy jednoznačne ARTEON alebo PASSAT R-line alebo INSIGNIA GSi.Povedzme si reálne pri dnešnej hustote premávky je auto nad 200k uplne zbytočné a takisto čím viac elektroniky v aute tým vačšie riziko že sa to po...Volkswagen v rámci koncernu určuje smer a Škoda spolu so Seatom su vždy a budu voči Volkswagenu o krok pozadu /podvozok,infotaiment,výber materiálov,asistenčné systémi atd/ takže VW určí čo bude v Embéčke a čo nie.
Chlapi, ale musite uznat, ze nejlepsi Superb vsech dob! :-D:-D:-D:-D:-D
Jasne "s nabíjecím výkonem 3,6 kWh". Holinky, hodinky...
Proč to nemá projekční headup displej?
bezesporu pěkne auto s modernimi technologiemi, jen škoda .. že podobné články nesou i o jiných autech napr. si neodpustím že mazda 6 má led světla a to jsou bi led světla s vypínáním segmentů a natáčením atp tedy .. metrix světla už od z r2016 , projekční head up display barevný se zobrazením navigace, dopravních značek, mrtvého úhlu, adaptivního tempomatu od r 2018..... tak a to je ten náš objektivní server auto.cz / autorevue.cz .... , mazda prodává auta od r. 2017 s rekuperací brzdné energie ... nemluvím o technice toyoty camry .. ale určitě si koupim superb ... který je cca 3-5 let technologicky pozadu a jen dohání konkurenci..
Protože pravý HUD má např. Mazda 6 a dokonce i Mazda 3. Passat má destičku HUD.
Mazdě zase chybí motory. Tak si vyber.
Jaký motor ti v Mazdě chybí? Myslíš ty litrové tříhrnky🤮. Tobě je málo 2,5 benzín nebo 2,2 dehet? Škodofce spíš chybí kvalitní benzíny. Jen co přijde Sky Active-X do 6-ky. Koncern zkrátka benzíny dělat neumí jen do zastaralých motorů našroubuje turbo.
No vrchol Mazdy 2.5 vedle 2.0 TSI 200kW v Supu působí jako žebrák.http://www.zeperfs.com/en/duel6168-6528.htm... Zajímavé, že ten zastaralý motor s našroubovaným turbem vyhrává EOTY ve své kategorii.https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php...
A za kolík ti pojede ten 200 kW a jakou bude mít spolehlivost. Jezdím i ve Škodovkách a benzíny jsou katastrofální. Já mám ten 2,5 l SkyActive a to se nedá srovnat. Je zajímavý že v soutěžích vyhrajou i motory, které se pak ukážou jako problematické a nemusím chodit daleko WV i BMW takové maji.
A tobe mozek.
Co to kecáš, to má displaye dva a ještě navigaci. Nejlepší na světě !!!
Ten zadní nápis činí celý zadek laciným dojmem. Interiér klasický zastaralý škodovácký nudný design.
Přesně tak, to zadní označení Škoda je pro mě hnus. Ale třeba se nějaký manager probere , vycítí obchodní příležitost a nabídne v příplatkové výbavě odstranění toho označení. Dojezd a údajnou spotřebu raději nekomentuji 😀.
Dojezd a údajnou spotřebu já tedy komentuju, a je na špici třídy..
Dojezd 800 km mám i se svým benzínovým Avensisem se spotřebou 6litru. Takže nic světoborného.
Každý nepotřebuje za volantem cirkus. Pro řízení je důležitá ergonomie a klid.
Cirkus to právě je, bohužel těmi fejkovými výfuky ale oblažuje nebožáka, co jede za ním a musí na to koukat...
Superb byl vzdycky luxusni limuzina za cenu stredni tridy! To se asi v audine ted kroutej vzteky.
Proti elektrifikaci nic nemam, ale myslim, ze na ni jeste neuzrala doba. Prvni at se udela poradna sit nabijecek kompatibilni pro vsechna auta. Pak at auta maji poradne baterky a muzem se bavit. Treba dalnice nebo kopec muze mit bezdratove dobijeni zase kompatibilni pro vsechna auta. Tady takove suchteni na svem pisecku aby se vykresalo 30 (50) km jizdy je podle me boure ve sklenici vody pod umele vyvolanym tlakem.
50km je super na popojíždění na dálnici, na příjezdu do Prahy, na jižní spojce... Je to akorát na cestu do sámošky nebo pro děcka do školy. Nebo na průjezd zonou s omezeným vjezdem spalovacích automobilů někde v Německu.
No stavět nabíječky, aby se na ně prášilo... a platit to bude kdo? Není spotřeba, není nabídka
Tesla ukázala, že to jde. Zato zaostalá Evropa stále čeká, kdo to za ně udělá.
Jen Tesla pravděpodobně do příštího roku zkrachuje...
To uz jsem slysel pred rokem. A rok predtim. A predtim. A Tesla porad uspesne jede.
Úspěšně kumule především ztráty, jenom za loňský přidala do ztrát další miliardu usd. A klidně si můžeš vsadit, že jestli se dožije konce tohoto roku, tak zase bude ve ztrátě. Jediná otázka je, jestli se zase smilují investoři a ztrátu zatáhnou a umožní Tesle další život nebo ji zavřou kohout a bude mít po ptákách.
To je divné, že značka, která vznikla pro hromadnou výrobu před pár lety, musí především investovat a je momentálně ve ztrátě... Jediné, na co Musk tlačí, je optimalizace, protože kvůli rozvoji výroby prostě neměli čas a prostor na takové nesmysly.
Musk akorát tlačí aby jej co nejdříve vystřelili na Mars, protože nakrknutí akcionáři Tesly mu brzy zakroutí krkem. Jinak Tesla funguje ve ztrátě od roku 2003, tedy předlouhých 16 let. tedy bezpečně nejdelší start-up v dějinách.
Jo jo, značka, která začal z ničeho, vyvinula spoustu věcí pro infrastrukturu elektromobility, soustavně pracuje na vývoji baterií, technologií... to je strašně trestné.Opel byl ve ztrátě kolik... třicet let? A nikdo nikomu krkem nekroutil.
Ale ve ztrátě GM a nikoliv investorů...
:-D A to je rozdíl. Výhoda Tesly je, že má sice ztrátu finanční, ale zároveň má technologie a podíl na trhu, který je velmi zajímavý. Takže pokud to půjde dál blbě, stačí říct, že je na prodej. A tradiční výrobci urvou akcionářům ruce.
o jakou "technologii" konkrétně jde? :-D
A GM byl co, nějaký kolemjdoucí? Prdlajz, byl to taky investor.
a jak je definováno to slovo "úspěšně?" Myslíš to, že každý rok do ní investoři musejí nalejt ne zrovna malé prachy, aby nezkrachovala? :-D
A do te doby si budou vsichni testovat na dvorecku a doufat, ze prachy vrazene do vyvoje a budovani infrastruktury se jim po skokovem nasazeni vrati... Tech 30-50 staci na vetsinu kazdodennich jizd po meste. Proste takova ceska klasika, nemam nic proti, ale... jsem tak trochu vycuranej ;-)
Ty si úplnej filozof :-D
Luxusni limuzina za cenu stredni tridy :-D
jeto luxusní limuzína, se na to podívej, a i na výbavu, mazda ti zhnije před očima, alfu najdeš tak maximálně v servisu..
A tvou matku najdu v bordelu
Toho hotentota? Spíše v Bohnicích.
Jirko nehul to už prosím pěkně.Superb je luxusní limuzína, ale ve své třídě a to max. výbavou za cenu ne zrovna extra konkurenční. Motorem a spolehlivostí to je už bohužel někde jinde, mám na mysli dehet a jízdními vlastnostmi to taky není žádná sláva oproti jiným. Je to prostě pěkné vyvážené auto s výbornou naftou.
Jedná se o nemocného kvičalu, který často používá nick Jirky. V jedné diskuzi používá více přezdívek a sám se sebou diskutuje.
Už je to tady, už je to tady !!!!!! nemám slov......................úchvatné..
Uz sem zase tady, debilek mezi vami
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.