Nová Škoda Superb oficiálně: Konečně hybrid! Bezpečnější Škoda neexistuje

Eurohujer  |  23. 05. 2019 15:38

Superb byl vzdycky luxusni limuzina za cenu stredni tridy! To se asi v audine ted kroutej vzteky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 15:52

Už je to tady, už je to tady !!!!!! nemám slov......................úchvatné..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 23:16

Uz sem zase tady, debilek mezi vami

Odpovědět  |   | 
R  |  23. 05. 2019 16:01

Luxusni limuzina za cenu stredni tridy

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 16:06

jeto luxusní limuzína, se na to podívej, a i na výbavu, mazda ti zhnije před očima, alfu najdeš tak maximálně v servisu..

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  23. 05. 2019 19:14

Jirko nehul to už prosím pěkně.
Superb je luxusní limuzína, ale ve své třídě a to max. výbavou za cenu ne zrovna extra konkurenční.
Motorem a spolehlivostí to je už bohužel někde jinde, mám na mysli dehet a jízdními vlastnostmi to taky není žádná sláva oproti jiným. Je to prostě pěkné vyvážené auto s výbornou naftou.

Odpovědět  |   | 
Hubert Kačomil,  |  23. 05. 2019 19:40

Jedná se o nemocného kvičalu, který často používá nick Jirky. V jedné diskuzi používá více přezdívek a sám se sebou diskutuje.

Odpovědět  |   | 
Lumír  |  23. 05. 2019 19:23

A tvou matku najdu v bordelu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 19:41

Toho hotentota? Spíše v Bohnicích.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  23. 05. 2019 17:22

Proti elektrifikaci nic nemam, ale myslim, ze na ni jeste neuzrala doba. Prvni at se udela poradna sit nabijecek kompatibilni pro vsechna auta. Pak at auta maji poradne baterky a muzem se bavit. Treba dalnice nebo kopec muze mit bezdratove dobijeni zase kompatibilni pro vsechna auta. Tady takove suchteni na svem pisecku aby se vykresalo 30 (50) km jizdy je podle me boure ve sklenici vody pod umele vyvolanym tlakem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 19:31

Ty si úplnej filozof

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 05. 2019 19:40

A do te doby si budou vsichni testovat na dvorecku a doufat, ze prachy vrazene do vyvoje a budovani infrastruktury se jim po skokovem nasazeni vrati... Tech 30-50 staci na vetsinu kazdodennich jizd po meste. Proste takova ceska klasika, nemam nic proti, ale... jsem tak trochu vycuranej

Odpovědět  |   | 
KRD  |  23. 05. 2019 20:48

No stavět nabíječky, aby se na ně prášilo... a platit to bude kdo? Není spotřeba, není nabídka

Odpovědět  |   | 
Já první  |  23. 05. 2019 21:44

Tesla ukázala, že to jde. Zato zaostalá Evropa stále čeká, kdo to za ně udělá.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  23. 05. 2019 21:58

Jen Tesla pravděpodobně do příštího roku zkrachuje...

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  24. 05. 2019 05:42

To uz jsem slysel pred rokem. A rok predtim. A predtim. A Tesla porad uspesne jede.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 05. 2019 07:25

a jak je definováno to slovo "úspěšně?" Myslíš to, že každý rok do ní investoři musejí nalejt ne zrovna malé prachy, aby nezkrachovala?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 08:30

Úspěšně kumule především ztráty, jenom za loňský přidala do ztrát další miliardu usd. A klidně si můžeš vsadit, že jestli se dožije konce tohoto roku, tak zase bude ve ztrátě. Jediná otázka je, jestli se zase smilují investoři a ztrátu zatáhnou a umožní Tesle další život nebo ji zavřou kohout a bude mít po ptákách.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 05. 2019 09:51

To je divné, že značka, která vznikla pro hromadnou výrobu před pár lety, musí především investovat a je momentálně ve ztrátě...
Jediné, na co Musk tlačí, je optimalizace, protože kvůli rozvoji výroby prostě neměli čas a prostor na takové nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 05. 2019 10:06

Musk akorát tlačí aby jej co nejdříve vystřelili na Mars, protože nakrknutí akcionáři Tesly mu brzy zakroutí krkem. Jinak Tesla funguje ve ztrátě od roku 2003, tedy předlouhých 16 let. tedy bezpečně nejdelší start-up v dějinách.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 05. 2019 13:05

Jo jo, značka, která začal z ničeho, vyvinula spoustu věcí pro infrastrukturu elektromobility, soustavně pracuje na vývoji baterií, technologií... to je strašně trestné.
Opel byl ve ztrátě kolik... třicet let? A nikdo nikomu krkem nekroutil.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  24. 05. 2019 13:38

Ale ve ztrátě GM a nikoliv investorů...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 05. 2019 17:33

A GM byl co, nějaký kolemjdoucí? Prdlajz, byl to taky investor.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 05. 2019 10:26

A to je rozdíl.
Výhoda Tesly je, že má sice ztrátu finanční, ale zároveň má technologie a podíl na trhu, který je velmi zajímavý. Takže pokud to půjde dál blbě, stačí říct, že je na prodej. A tradiční výrobci urvou akcionářům ruce.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  26. 05. 2019 08:14

o jakou "technologii" konkrétně jde?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  23. 05. 2019 23:18

50km je super na popojíždění na dálnici, na příjezdu do Prahy, na jižní spojce... Je to akorát na cestu do sámošky nebo pro děcka do školy. Nebo na průjezd zonou s omezeným vjezdem spalovacích automobilů někde v Německu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  23. 05. 2019 15:46

Ten zadní nápis činí celý zadek laciným dojmem. Interiér klasický zastaralý škodovácký nudný design.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  23. 05. 2019 15:52

Každý nepotřebuje za volantem cirkus. Pro řízení je důležitá ergonomie a klid.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 05. 2019 18:25

Cirkus to právě je, bohužel těmi fejkovými výfuky ale oblažuje nebožáka, co jede za ním a musí na to koukat...

Odpovědět  |   | 
.-.  |  23. 05. 2019 16:08

Přesně tak, to zadní označení Škoda je pro mě hnus. Ale třeba se nějaký manager probere , vycítí obchodní příležitost a nabídne v příplatkové výbavě odstranění toho označení. Dojezd a údajnou spotřebu raději nekomentuji 😀.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 16:11

Dojezd a údajnou spotřebu já tedy komentuju, a je na špici třídy..

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 05. 2019 17:46

Dojezd 800 km mám i se svým benzínovým Avensisem se spotřebou 6litru. Takže nic světoborného.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  23. 05. 2019 16:17

Proč to nemá projekční headup displej?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 16:22

Co to kecáš, to má displaye dva a ještě navigaci. Nejlepší na světě !!!

Odpovědět  |   | 
 |  23. 05. 2019 16:36

Protože pravý HUD má např. Mazda 6 a dokonce i Mazda 3. Passat má destičku HUD.

Odpovědět  |   | 
Protector  |  23. 05. 2019 18:51

Mazdě zase chybí motory. Tak si vyber.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  24. 05. 2019 05:43

A tobe mozek.

Odpovědět  |   | 
Rayman  |  24. 05. 2019 20:49

Jaký motor ti v Mazdě chybí? Myslíš ty litrové tříhrnky🤮. Tobě je málo 2,5 benzín nebo 2,2 dehet? Škodofce spíš chybí kvalitní benzíny. Jen co přijde Sky Active-X do 6-ky. Koncern zkrátka benzíny dělat neumí jen do zastaralých motorů našroubuje turbo.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  24. 05. 2019 21:44

No vrchol Mazdy 2.5 vedle 2.0 TSI 200kW v Supu působí jako žebrák.
http://www.zeperfs.com/en/duel6168-6528.htm...
Zajímavé, že ten zastaralý motor s našroubovaným turbem vyhrává EOTY ve své kategorii.
https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php...

Odpovědět  |   | 
Rayman  |  26. 05. 2019 12:17

A za kolík ti pojede ten 200 kW a jakou bude mít spolehlivost. Jezdím i ve Škodovkách a benzíny jsou katastrofální. Já mám ten 2,5 l SkyActive a to se nedá srovnat. Je zajímavý že v soutěžích vyhrajou i motory, které se pak ukážou jako problematické a nemusím chodit daleko WV i BMW takové maji.

Odpovědět  |   | 
Rayman  |  26. 05. 2019 12:17

A za kolík ti pojede ten 200 kW a jakou bude mít spolehlivost. Jezdím i ve Škodovkách a benzíny jsou katastrofální. Já mám ten 2,5 l SkyActive a to se nedá srovnat. Je zajímavý že v soutěžích vyhrajou i motory, které se pak ukážou jako problematické a nemusím chodit daleko WV i BMW takové maji.

Odpovědět  |   | 
peta  |  23. 05. 2019 22:45

bezesporu pěkne auto s modernimi technologiemi, jen škoda .. že podobné články nesou i o jiných autech napr. si neodpustím že mazda 6 má led světla a to jsou bi led světla s vypínáním segmentů a natáčením atp tedy .. metrix světla už od z r2016 , projekční head up display barevný se zobrazením navigace, dopravních značek, mrtvého úhlu, adaptivního tempomatu od r 2018..... tak a to je ten náš objektivní server auto.cz / autorevue.cz .... , mazda prodává auta od r. 2017 s rekuperací brzdné energie ... nemluvím o technice toyoty camry .. ale určitě si koupim superb ... který je cca 3-5 let technologicky pozadu a jen dohání konkurenci..

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  23. 05. 2019 16:32

Jasne "s nabíjecím výkonem 3,6 kWh". Holinky, hodinky...

Odpovědět  |   | 
panacek skoduvkar  |  23. 05. 2019 17:11

Chlapi, ale musite uznat, ze nejlepsi Superb vsech dob!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 17:31

Tak todle je konec všech prémiových značek. Protože proč, protože ŠKODOFKA. Všem jim ujela, naprosto všem. Nechala je v prachu, daleko, daleko, daleko za zády . Škodofka is The Best !!!

Odpovědět  |   | 
Peter  |  24. 05. 2019 09:45

Superb nie je zlé auto ale za tie prachy jednoznačne ARTEON alebo PASSAT R-line alebo INSIGNIA GSi.Povedzme si reálne pri dnešnej hustote premávky je auto nad 200k uplne zbytočné a takisto čím viac elektroniky v aute tým vačšie riziko že sa to po...Volkswagen v rámci koncernu určuje smer a Škoda spolu so Seatom su vždy a budu voči Volkswagenu o krok pozadu /podvozok,infotaiment,výber materiálov,asistenčné systémi atd/ takže VW určí čo bude v Embéčke a čo nie.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  23. 05. 2019 18:00

Podle té grafiky (nejsou to fotky) to vypadá spíš jak omlazená Octavia, než jako Superb. To se tedy (opět) moc nevytáhli. Klasická Škoda, faceliftem pokazí, co mohou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  23. 05. 2019 18:22

Hmm, pěkná porce fejkového chromu všude možně. Od Oliviera Stefaniho se asi ještě dočkáme věcí... (v tom nejhorším možném slova smyslu ).

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  23. 05. 2019 18:42

Vypadá to dobře, hlavně nikdo nezmršil interiér trčícím tabletem nebo nějakým podobným nesmylem jako je např. v Mercedesu S a to stojí prosím minimálně 3x tolik co ten Superb

Odpovědět  |   | 
Já první  |  23. 05. 2019 18:53

Ne, tady radši v duchu koncernoVWé ergonomie plácli obrazovku tak nízko, že je zcela mimo bezpečný výhled.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  23. 05. 2019 19:08

Tak jasně, kam se na tuhle parádu hrabe s-klasse :D:D:D btw. nesmíš po merglech koukat jen v bazaru :D v současné generaci nic netrčí pokud vím

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 05. 2019 19:36

Nápis přes celej zadek vypadá super. Když se za něj někdo stydí jeho problém

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 05. 2019 07:29

ty se zřejmě za sockoidní značku stydět nebudeš.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 05. 2019 17:38

Jak bych moh, mindráky z toho v čem jezdím nemám, neboť jezdím ve starejch popelnicích tak jako tak

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  23. 05. 2019 20:07

No bude to mít konkurence zase o dost těžší:
ucelená nabídka motorů, benal 110, 140, 200kW, diesel 110, 140, kW, plug-in 160kW
možnost 4x4
možnost adaptivního podvozku
matrixové LED
možnost oplastované a přizvednuté verze
lakování ve velkém množství barev. odstínů
dobrá konektivita, virtuál kokpit
lift i kombi
prostornost ve všech směrech
sesle v perf. a odvětrávané kůži, alcantaře nebo látce, v elektrice
akustická skla
nezávislý bufík
automatická regulace světlé výšky bez ohledu na zatížení u kombi
vysoká míra konfigurovatelnosti a kombinace jednotlivých prvků výbavy
tři prdky asistentů
No nevidím moc modelů, které dokáží všechno toto nabídnout.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  23. 05. 2019 20:17

Tak s tímto názorem se zde moc nechytneš, ale máš naprostou pravdu.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  23. 05. 2019 21:13

Nikdo neargumentuje proti, takže všichni souhlasí.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  23. 05. 2019 20:20

Tak uvidime jak nastavi ceny to je klicove, plna vybava u koncernu stoji vetsinou 2x zakladni verze coz je hodne.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  23. 05. 2019 20:52

Cena je funkcí poptávky, nízká poptávka=nízká cena, vysoká poptávka=vysoká cena.

Odpovědět  |   | 
Hubert Kačomil,  |  23. 05. 2019 21:15

V zahraničí jdou na Passata a Insignii, tahle třída je teď celkem mrtvá. Všichni musí mít SUV.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 05. 2019 21:38

No Insignii Superb v prodejích v Evropě celkem slušně drtí, Mondeo jasně smetl a ostatní konkurence se na Supa dívá z hodně velké dálky. Jasně na Passat se nechytá.
1Q 2019
1. Passat 28824
2. Sup 18290
3. Insi 15548
4. Mon 10522
zbytek konkurence paběrkuje

Odpovědět  |   | 
Já první  |  23. 05. 2019 21:45

Necelé tři tisíce kusů nepovažuji za "slušně drtí"...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 05. 2019 21:58

Vzhledem k tomu, že před pár lety byl Sup poslední z posledních a vzhledem k tomu, že Škůdka je daleko menší automobilka než Ford nebo Opel a před pár roky nemohla vůbec pomyslet na konkurenci takovým gigantům, tak drtí docela slušně.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 05. 2019 07:35

většina z těchto věcí jsou nepodstané podružnosti, respektive naprostý standard a nevidím důvod kupovat poruchový brokenwagen.
Nakonec bude stejně většina kusů ve fleetové sockavýbavě s nejslabší motorizací.

Design a jeho postupné zhoršování je pak další podstatná věc. Z poměrně nudné krabice se neúspěšně snaží udělat zajímavější krabici ve stylu korejských aut z předminulé dekády. Původní Sup aspoň neurazil (když nenadchnul), o tomhle si to už nemyslím.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 08:01

To, že ty nevidíš důvod neznamená, že ten důvod nevidí velká skupina kupců, dokonce druhá největší v Evropě.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 05. 2019 14:18

Tak určitě. Pašíky a ta česká paštika jsou typické fleetové auto. To si nevybíráš, to fasuješ.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 15:35

Celá střední třída včetně té prémiové je jsou typická fleetová auta. A konec konců po třech letech všechna končí v bazaru a tam si je vybírá chudina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 05. 2019 21:36

Bacha, aby ses o tu chudinu neušpinil. Nebýt té chudiny, tak nemáš co žrát, snobe, ani bys neměl v čem jezdit, kdo by ti to vyrobil. A to raději nebudu dál vzpomínat, co všechno bys neměl.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 05. 2019 20:25

Exteriéru to drobné ocumlání tvarů docela pomohlo už nepůsobí tak lacině plechově jako doteď. Vlastně se mi to i líbí. Ale interiér je opět otřesný. To je fakticky málo muziky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 05. 2019 06:43

Tak se vytas s interiérem od konkurence, který je taková šupa.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 05. 2019 07:44

to myslíš vážně? Vždyť ten interiér je naprosto tuctový, o ničem. V podstatě se moc nezměnil od 2015:

https://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-su... ...

Odpovědět  |   | 
JK  |  24. 05. 2019 13:44

Tak snad kromě Talismanu a Mondea úplně každý. Neřeším kolik čokoládových fontán si můžeš do toho bytového jádra od Škody přiobjednat, ale že to prostě vypadá fádně, lacině a především bez jakéhokoli nápadu. Kdyby to bylo auto do půl mega, čemuž odpovídá design interiéru, tak neřeknu ani slovo, ale takto je to prostě velmi málo muziky.

Odpovědět  |   | 
MINI  |  23. 05. 2019 23:13

Tak se škodovkáři po letech slibů konečně dočkali. Bohužel škodovka ztratila dost času výrobou zastaralých modelů rapid nebo octavia, které jsou svou technikou srovnatelné s rumunskou Dacií. Přitom ještě před 10 lety platilo, že například Korejci byli za Škodou. Dneska je Hyundai i Kia o krok napřed. Jejich konvenční modely se Škodovkam vyrovnají a elektrické už jsou o několik let před Škodovkou.

Odpovědět  |   | 
H - Ioniq  |  24. 05. 2019 21:44

Přesně tak! Škodovka se na Hyundai absolutně nechytá. Hyundaai je před škodovkou o několik desetiletí napřed. Třeba takové autonomní vodíkové Nexo je absolutní světová špice. Na takovou úroveň se škodovka nedostane ani za deset dvacet let.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  24. 05. 2019 22:48

Vodíkové Nexo si můžeš tak leda namazat na prsa, prodeje mizivé v USA i v Evropě, použitelné jenom jako showcar na pár univerzitách a tím to hasne. Problém není vyrobit auto s palivovými články, to už v minulosti předvedla hromada automobilek, GM už před 50 roky, ale výroba a distribuce vodíku. A dokud nebude vyřešena problematika paliva, tak je výroba auta vodíkovými palivovými články asi tak stejně užitečná jako výroba zimníků pro pobyt člověka na slunci.

Odpovědět  |   | 
H - Ioniq  |  24. 05. 2019 23:10

Nevím, že by někdy nějaká škodule ujela sama bez zásahu řidiče 190km jako vodíkový Hyundai Nexo na olympiádě v Jižní Korei... http://www.hybrid.cz/hyundai-nexo-vodikove-aut... ...
Škodovka má proti technologicky vyspělému Hyundai leda tak pěkné houno a může od něho akorát tak kopírovat, stejně jako Audi s VW.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  24. 05. 2019 23:36

Samozřejmě jsi mimo, VW má autonomní řízení level 4 a mělo ho o rok dříve než Hyundai.
https://www.youtube.com/watch...
A má i licenci na jeho provozování v běžném provozu v některých čínských kantonech stejně jako má licenci BMW a Daimler, jediné tři značky, které s ním mohou do provozu (dnes je instalováno v A8, ve většině zemí se nesmí používat takže je odstavené a čeká na legislativu, v Číně už frčí). Hyundai povolení k provozu nemá nikde.

Odpovědět  |   | 
adv  |  25. 05. 2019 08:38

Hyundai získal licenci v USA už v roce 2014.
https://www.autorevue.cz/hyundai-ziskal-v-usa-povo... ...

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  25. 05. 2019 11:20

Na TESTOVÁNÍ, nikoliv na provoz.

Odpovědět  |   | 
lidar  |  25. 05. 2019 14:29

Licenci na provoz nemá nikdo, všichni jen na testování.

Odpovědět  |   | 
lidar  |  25. 05. 2019 14:32

Audi Elaine ve tvém odkazu je jen koncept.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  24. 05. 2019 07:27

Dost ma zarazilo ze to vydava ten umey zvuk pocas elektrickej jazdy. Dufam ze passat to este nema kedze bol predstaveny skor.

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 05. 2019 00:16

Tak nějak to špatné odhlučnění podběhů zamaskovat musí - v dieselu to není potřeba, tam je kravál sám o sobě

Odpovědět  |   | 
metaller  |  24. 05. 2019 07:54

850km odpoveda naftovej verzii??? mam 2.0 140kW a na jednu nadrz davam 1200+km... podla tlaku na plynovy pedal :)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 05. 2019 10:16

Aku velku mas nadrz?

Odpovědět  |   | 
Benzínový fičák  |  24. 05. 2019 23:12

100l.

Odpovědět  |   | 
metaller  |  29. 05. 2019 16:32

66l...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 05. 2019 09:58

ta fotka u stojanu Ionity je zajimava, ono to ma snad moznost rychlonabijeni? proc tedy pisou jen o klasicke domaci zasuvce a wallboxu?

jako kombik je Superb velice zajimave auto, a ve verzi iV bude jsite slusnym prodejnim trhakem, tak snad se brzi dockame i toho kombiku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 05. 2019 10:26

Turbo, DSG a k tomu plug-in sustava... komplikovanejsie to uz neslo?

Inak, dojazd plugin hybridu 850 km s 50 litrovou nadrzou mi nepride velky. Totiz...

Ak bateria umoznuje dojazd 55 km, je to to 25-nasobok toho, co dokaze prejst moj Auris - ktory samozrejme nemozno nabit zo siete.

Mam 45 litrovu nadrz a realny dojazd 900 km je bez problemov dosiahnutelny (podla papierov by to malo byt cez 1000). Takze ak s elektrickym naskokom 53 km dokaze Superb s vacsou nadrzou prejst len vypocitanych 850 km, tak ma pohonna sustava dost velke straty, nedokaze rekuperovat tak efektivne ako HSD, alebo je ten motor skratka strasne zravy.

Ten rozdiel je velky aj ked beriem do uvahy velkost/hmotnost aut a ich vykon.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 05. 2019 13:07

No jo, ale co jiného tam měli dát, když mají jen turbo a DSG? Samozřejmě, že s DSG pak nebude pohonný řetězec tak efektivní jako u Toyoty, proto taky pak takový dojezd.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 15:49

Ale prd, Auris hybrid jezdí v průměru za 5,9
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/9... ...
passat PHEV jezdí v průměru za 4,2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswag... ...
Takže rozdíl 1,7 litru ve prospěch o třídu většího auta s PHEV a navíc ten passat má ve srovnání s aurisem dynamiku rakety.
http://www.zeperfs.com/en/duel4538-5984.htm...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 05. 2019 21:40

Opět nesmyslná porovnání.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 05. 2019 21:47

Já jsem s porovnáváním Aurisu hybrid a Superbu PHEV nezačal, ale když tu někdo na toto téma plácá nesmysly, tak jen uvádím prostá a ověřitelná fakta.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 05. 2019 09:49

Uvedl jsi nesmysl, který vůbec nedokazuje, jak efektivní může být pohonná soustava Superbu.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 05. 2019 11:23

Není průkaznější doklad o spotřebě auta než reálné spotřeby zaznamenané a spritmonitoru. Využívají je běžně i evropské agentury životního prostředí zabývající se touto tématikou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 05. 2019 09:46

Tak si pro srovnání dejme Prius plug-in a máme tu: hle, 3,68 litru. Plač a styď se, lháři.
Navíc jsi u Aurisu přehlédl, že hybridní verze je v modelech vedena i samostatně, takže ve skutečnosti je ta spotřeba ještě nižší.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 05. 2019 11:32

Jednak je Prius auto o třídu menší a druhak to je dynamická troska na úrovni Š100 vedle slušně dynamického auta.
http://www.zeperfs.com/en/duel7319-5984.htm...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 05. 2019 19:58

Panejo, ty se kroutíš líp jak Kalousek ve Sněmovně.
Po pravdě, dynamika mě vůbec nezajímá, protože v reálném provozu ji majitelé hybridů nevyužívají. Jenže číslíčkový honimír jako ty to sotva pochopí. Ale nezoufej, taky dospěješ a budeš si moci koupit auto, pak tomu třeba porozumíš.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 05. 2019 20:12

Majitel Priusu těžko může využívat dynamiku když žádnou nemá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A