Facelift Škody Superb odhalen. Větších změn se dočká hlavně vzadu

Kaa  |  17. 01. 2019 09:10

Totálně sprasený facelift.

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 01. 2019 11:34

Jak vše od Škodovky. Vzpomeňme facelifty OII a OIII.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 01. 2019 18:03

Ten zadek je opravdu prasečina

Odpovědět  |   | 
Deevin  |  28. 01. 2019 10:16

trochu zprasily, ty skla zadní, to se mi chce blejt.. skoro to smaé jak oktávie kombi 4 generace

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  17. 01. 2019 09:22

No moc se nevytahli. Predek mirne horsi, zadek vice horsi. Nastesti byl puvodni Superb III nadherne auto, takze vysledek neni tak hrozny a designove to faceliftem jen zkazili z 1 na 2-. Asi jako facelift 3 oke Oktavky. Vrtali do hotoveho dila az byl vysledek horsi. Radeji at panove reknou, jak zapracovali na perovani a vylevnenem vnitrku.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  17. 01. 2019 09:36

Superb jediná pěkná plečka z Boleslavi co se mi líbila a oni ji prostě zprasí...

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  20. 01. 2019 09:57

V Boleslavi jim je názor takových jako ty u zadele, protože ty a tobě podobní, si nikdy nebudou moci nové auto v takové cenové kategorii dovolit.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 01. 2019 10:10

Ani bych nevěřil, že takové relativně malé změny dokáží původní design tak brutálně zkazit. Tohle se vážně nepovedlo. To taky dělal ještě Kabaň a nebo už ten nový patlal? Připadá mi, že design celého koncernu VW (a nejen jeho) jde poslední dobou čím dál více do háje, resp. směrem k čínskému cinkrlátkovému vkusu. Čest výjimkám jako nový je např. Peugeot 508.

Odpovědět  |   | 
Devast8  |  17. 01. 2019 13:08

Připadá mi že takhle kdysi vypadali čínské kopie evropských značek - dostáváme se do bizarního bodu, kdy čínské auta začínají vypadat dobře a evropské automobilky vyrábějí čím dál větší paskvili, aby se zalíbili rejžožroutům... Na celé oddělení zabývající se facelifty u škodovek by měla být uvalena karanténa a mezinárodní zatykač. Na jejich práci je fakt bolest pohledět

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 01. 2019 23:22

S karanténou a mezinárodním zatykačem, to bys měl jít spíše za premiérem Ale na počátku příspěvku, že jsme v bodě kdy se Evropě začíná dodávat paskvil a snaží se zalíbit cituji rejžožroutům, to máš pravdu. Však zápaní civilizace náskok který měla po průmyslové revoluci začíná pozvolna ztrácet. Stále jsme sice výš, ale trend je jasný si zvykej. Tobě podstrčené poruchové TSI, jim hybrid už x té generace

Odpovědět  |   | 
king014  |  17. 01. 2019 10:11

To je nějaká verze pro Čínu? Tradiční facelift u Škodovky, z celkem pohledného auta uděláme hnus aby další model vypadal proti němu nádherně

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 01. 2019 10:13

je to čínská verze, ale obávám se, že evropská bude stejná...

Odpovědět  |   | 
Sova  |  17. 01. 2019 10:28

No v porovnání s faceliftem 7er velmi povedený facelift i když se moc nepovedl.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  17. 01. 2019 10:40

Před facem to bylo hezké auto, nyní je rize ošklivé a to se změnily jen detaily a kolik to udělá.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 01. 2019 11:01

Já bych s vynášením rozsudku počkal až na moment, kdy budou k dispozici fotky auta v nějaké lepší výbavě, nejlépe v L&K, na větších kolech a v jiné barvě než v odporné dodávkové bílé. Co si budeme nalhávat, v nejnižší výbavě, bílé barvě a na malých kolech není ani stávající Superb před faceliftem rozhodně žádný krasavec.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 01. 2019 11:03

Tak tak + jak bude vypadat kombi.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:01

Změna oro změnu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 01. 2019 11:09

Mě se líbí ta napůl fejková mřižka chladiče kdy je díra jen v dolní půlce a horní půlka je skeoá nemá žádnou jinou funkci než se tvářit jako chladič. Kde jsou ty doby kdy na autech funkce určovala formu a nemuseli se dělat takové zoufalosti To samý má Ochcáfka 3 nebo i Superb 2. Prostě stylistická onanie. Dizajn je v první řadě o funkci pak teprve o tvaru a ne naopak.

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 01. 2019 11:28

Krásné auto, bohužel mám jen na Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 01. 2019 13:26

Hyundai je lepší než Škoda, takže žádné bohužel...

Odpovědět  |   | 
Alexis Papadakis  |  17. 01. 2019 13:33

Ehm, motory jsou lepší? To je velké přání.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 01. 2019 13:46

Ano, jsou lepší a je jich víc.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2019 14:23

No i40 je vedle Supa pěkná žebrota.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 01. 2019 14:37

Místo Supa mají u Hyundaie Azera, nad ní Genesis a nad ním Equus.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 01. 2019 19:13

Blbost, jako konkurenci Supa zde prodávají i40.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 01. 2019 07:27

i40 je dobre auto, ale naprosto bezcenné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 01. 2019 10:15

Kde dávají i40 zadarmo, když je naprosto bezcenné, hned si tam pro ni zajdu.

Odpovědět  |   | 
Smith  |  19. 01. 2019 16:12

Uvědom si, že škodovka není žádným konkurentem Hyundaie. Ten míří do nejvyšších sfér trhu, vyrábí nejvyšší segmenty. Škodovka končí nejvýše u střední třídy - Superba nebo Kodiaqa a to je směšně nízko, auta pro"chudé". Hyundai vyrábí v luxusním F-segmentu - Genesis G90, mimo to G80, G70. Škodovka na tuto nejvyšší třídu absolutně nemá. Nemá na ní mozky, techniku, zkušenosti, výrobní kapacity, prodejní místa, ani jméno.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 01. 2019 12:27

Však oni tomu škodovkáři přijdou na chuť, je celkem jedno jak to vypadá.

Odpovědět  |   | 
Devast8  |  17. 01. 2019 12:59

S každým novým modelem chápu útěk Kabaně víc a víc.... Tohle není facelift - to je znásilnění!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 01. 2019 19:56

tak mezi námi, zrovna Kabaň měl se zadky všech svých aut dost problém. Právě Superb 3 byl čestná výjimka. A teď s tím provedou tohle ve stylu Hyundai 1996..... blééé

Odpovědět  |   | 
Igor Jenik  |  17. 01. 2019 20:00

Kaban mal inteligentny koncept, prepracovane dizajnove elementy, ktore podla potreby aplikoval. Jeho auta mali stylovu jasnost, identitu a charakter. To co robia teraz v skodovke a to sa tyka vsetkych postkabanovych modelov, je len bezduche dekorovanie prinalepsom v skutocnosti zodpoveda tento t.z. "design" obsahu detskych plienok. Staci sa pozriet kto je Oliver Stefani. Dobru noc Skoda. RIP

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 01. 2019 14:40

Škodu Superb II v ohyzdnosti těžko někdo překoná.

Odpovědět  |   | 
Dodge  |  17. 01. 2019 15:32

Máme jako druhé a jako auto do města Superba combi z r. 2013 tj tuším II. benzín 2.0 TSI jsme s ním spokojeni ale máme najeto přes 140 tisíc chtěl jsem ho vyměnit ale jak koukám raději projde generálkou a ještě nějaký rok dá s bude dobře sloužit. Když jsem viděl ty fotky téhle modernizace je to strašné a doufám že tam narvou ty motorky do vysavačů 1.0 TSI ale hlavně bude v každém Superbu škrabka na led s měrkou hloubky pneumatik a možná deštník .....to bude kauf

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  17. 01. 2019 19:57

2013 to byla FL verze dvojky, dosti odporně faceliftovaná

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  17. 01. 2019 23:27

No pozor, deštník si můžeš zastrčit do zádele a pak si hrát s otvíracím tlačítkem Simply ever 1.0TSI to jak plíšky od piva v popelníku. Superb by pod 2000ccm vůbec neměl mít bez ohledu na to, kolik to má papírově Nm.

Odpovědět  |   | 
GeM  |  18. 01. 2019 01:20

Mám Superb kombi z roku 2018 ve výbavě L&K a nemůžu se pořád na to auto vynadívat. V podstatě z každého úhlu pohledu je super. Neřeším techniku, ale vnější design hravě schová do kapsy Passaty, Renaulty a další i prémiové vozy.Bohužel tento facelift situaci nevylepší, ale zhorší. Přední část ještě OK, nemusel bych mít přechromovanou masku, ale ten zadek. Proboha proč? Ohavná chromovaná lišta, kterou má například Mazda 6 je jak pěst na oko. Zadní část se nepovedla, bohužel. Aktuální prdel Superbu je stále TOP. Za mě pozitivní věc jsou ty full-LED světla, které to auto chtělo jako sůl. Bi-xenony nejsou nic moc, to i nová Octavia s LEDkama svítí lépe. No uvidíme.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 01. 2019 01:38

kombi designově trochu trpí na příliš dlouhé zadní dveře, ale to je problém i v lepších rodinách...

Odpovědět  |   | 
Smith  |  19. 01. 2019 16:25

Když se daří, tak s daří... Další hnusné auto jako Kodiaq s nevkusně prokopnutou prd°lí a s hnusnými koncovými světly. Škodováčtí designéři by za to jejich flákání zasloužili nakopat zádele.

Odpovědět  |   | 
Devast8  |  21. 01. 2019 12:38

Prokopnuta prdel Kodiaqu! clovece nevedel sem jak presne definovat co mi na tom zadku vadi, ale tohle je vyjadreno presne Nemohl sem najit jak to popsat, ale tys to trefil presne

Odpovědět  |   | 
CZC  |  21. 01. 2019 02:58

je ZLATÝM PRAVIDLEM, že facelift u Škody znamená vždy hnus, jinak ta bílá verze má na sobě čínské klikyháky, kdo ví jak tomu bude u evropské verze

Odpovědět  |   | 
Tomeš  |  03. 02. 2019 14:03

Kdo dá přednost škodovce, je hloupější než ovce.

Odpovědět  |   | 
hlupáku  |  20. 02. 2019 19:55

Odpovědět  |   | 
Potooczech  |  11. 02. 2019 20:43

Tak ten zadek je teda nechutná prasárna. I ten předek se moc nepovedl. Jak tohle mohlo projít interním výběrem ... to byl zrovna dne slepců nebo co?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  17. 02. 2019 08:43

Facelift Škoda Superb je odporné auto! Původní Superb III 2018 je naprostý skvost. Nechápu jak je možné že vždy přijdou s takovým fuj! :D Každopádně sto hlav sto názorů... ;)

Odpovědět  |   | 
Jožka  |  19. 02. 2019 19:53

ty škodovky vypadají poslední dobou hrozně, lacině, přestali mě oslovovat a pak ještě ty stupidní názvy, na čem tak jedou v té boleslavi

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 03. 2019 18:53

Idu na to dobre, ale pomaly. Aby to konecne za nieco stalo, vacsich zmieny by sa mal dockat aj spredu, z boku, zvnutra a pod kapotou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A