Nová Škoda Superb odhaluje ceny a výbavu. Zbavila se základu a je levnější

54 komentářů

František
30. května • 10:43

Více výbavy za méně peněz? Nějak se všude (obecně ve všech článcích) zapomnělo uvést, že zároveň také vypadla dosavadní standardní výbava v hodnotě desetitisíců:-(. V reálu Superb vůbec nezlevnil a zároveň nedošlo ani k navýšení výbavy (něco se jen přidalo, něco jiného se naopak ubralo).

jenicek54
29. května • 11:01

novější Citigo el bude dražší o 150 než nejlevnější Superb

Jozef
28. května • 21:45

Za tie prachy radšej TOYOTU CAMRY .......to je už iné kafe !!!

Freddka
29. května • 8:21

Jo to je jiny kafe, ja se do toho nadsene posadil, zanadaval si infotainment, NEpripojil se telefon, nedostal jsem zadnou slevu a zase jsem sel domu.
V recenzich blaboa buhvijaka to neni pecka, v realu nic moc, Superb nebo Passat nebo Mondeo je lepsi a levnejsi volba, vcetne odhlucneni a prakticnosti.

OnlyTruth
28. května • 16:44

ta technika a podvozok je sam o sebe zaklad v hociktorej vybave .. predavat auto natiahnute na malej platforme pre nizsiu strednu triedu a s rozmerami vyssej strednej ( na ukor bezpecia ) a niekto da za toto obrovske peniaze ... fakt cim dalej tym menej ludi je co sa vyzna :-|

sasa krusty
28. května • 17:58

Podle meho uz prestalo davat smysl resit, ktera platforma nalezi ke ktere tride. Jasne, ono se to tak pise, ale nepouziva. Ony se totiz ty platformy daji ruzne natahovat a i jinak upravovat v jistych mezich. Spis je to o tuhosti & stabilite a hmotnosti ...

Rossi
28. května • 18:09

S tim natahovanim a upravovanim sdilenych platforem mate sice pravdu, ale i to natahovani ma svoje limity, na ktere zrejme Skoda se svym natahovanim uz narazila (Scala) a ta tuhost jak pisete a obecne dimenzovani komponent na vetsi "krabici" hraje taky svou roli. Kdysi to byvalo markantni napr. pri porovnani Golf vs. Octavia, golf jizdne v limitinich situacich daleko stabilnejsi nez Octavia, dnes uz ty rozdily nejsou tak velke, ale poznat je to stale.

Manobb
28. května • 16:06

"Zbavila se základu a je levnější" je NEPRAVDA. Základu sa síce zbavila (to je pravda), ale lacnejšia nie je !!!, keďže od MR2020 si človek bude môcť kúpiť superba o 30k drahšie.Logika asi redaktorom veľmi nejde. ;-)

sasa krusty
28. května • 17:51

Hele, nemel byste se vy jmenovat "blesk"? :-O B-] :-D

JirkaX
28. května • 15:51

Hurá, Škodovky už nejsou předražené ale jenom drahé. Jen tak dále a za pár let bude i tato značka prodeje schopná.B-]

sasa krusty
28. května • 17:46

Samozrejme. Podle toho, co se zde pise, mezigeneracne dostal Superb vice vybavy a pritom zlevnil. To by se vyplatilo pockat, az to Superb dotahne do limitniho stavu: Dostane uplne vsechnu vybavu a bude uplne zadarmo. :-D:-)):-);-)

Ota
28. května • 15:17

s takovejma cenama ty elektormobily neprotlacite

jarda
28. května • 14:43

škodovka je bomba

Roman
29. května • 14:01

Ano pane Jardo, Škodovka je bomba pro tupé stádo ovcí.

Libor
28. května • 14:05

neuvěřitelně škaredé auto

E15
28. května • 12:33

Koukám, že Superb nějak ztratil konfigurovatelnost. 2.0TSI s automatem 4x2 není vůbec a 2.0TSI s automatem 4x4 stojí raketu...

Mates
28. května • 13:57

Souhlasím. Kdo nevyužije 4x4, bude mít jen vyšší cenu a vyšší spotřebu. Snad se to do nabídky časem dostane.

OnlyTruth
28. května • 16:50

tu je 4x4 typu haldex ... cize vacsinou 70:30 a niekedy ani zadne nejdu .. je to cez viaclamelovu spojku .. nie ako prave ozajstne 4x4 , ktore su cez medzinapravovy dif ... a tym padom nebude mat skoro o nic vacsiu sportebu z dlhodobeho hladiska , lebo axialne cerpadlo zapina ked predok nestiha cize ked clovek nebude jazdit ako blazon alebo odrana dovecera offroadovat tak mu to tam ani nevadi a v dedine v krcme moze povedat, ze ma auto 4x4 .... ako ked sa nato pozrieme z hladiska beznych automobilovych pouzivatelov je to dobre ... podlamna je to pekne auto ale tak vrchol by mal stat tak do 20-25k a vtedy by to odpovedalo tejto lacnej technike a zlemu malickemu podvozku

homer
28. května • 14:52

4x4 vyuzijes pri rozjezdu na kazdym bordelu, na snehu,na ledu, pri aquaplaningu, pri zapadnuti do pisku na plazi, pri parkovani na mokry trave vsechno uplne bezny situace zadny erzety. Tak proc ho nemit - lakota?

West
28. května • 16:06

No já bych řekl, že jej využiješ i při běžné jízdě na běžném povrchu, auto s trakcí na zadek i předek se stáčí lépe do zatáčky a je vyváženější než předohrab, který je prostě jenom nedotáčivý protože přední kola musí přenášet veškerý dopředný výkon a boční síly dané od zatáčení.

Rossi
28. května • 15:53

Bezne situace kazdy den ? :-D Pokud ty situace co jste popsal zazivate bezne (alespon parkrat do mesice), pak si nejsem jisty je pro takovy zpusob uziti nejvhodnejsi Superb. Vyhody 4x4 nezpochybnuju, ale ne kazdemu se vyplati za to dat cca 200 tis. Kc. Koncekoncu, kdyby se to kazdemu vyplatilo, tak mame kazde auto na trhu 4-kolku :). Ovsem jak je vidno, bud je vetsina lidi naprosto hloupa, nebo neni a umi si to vyhodnotit podle sveho vlastniho rozumu.

Bro
29. května • 14:17

Ja tyto situace zažívám denně. Mám Kodiaq 110kw, DSG, předek. Má to docela krouťák a když chceš vyjet z vedlejší na hlavní, tak to prostě gumuje i přes ESP. Přední gumy zhoblované, zadní jako nové.

JiriX
28. května • 16:38

Auta s cenou pres milion vetsinou maji automat a velmi casto 4x4 pohon ... za co jineho by si ti lide taky meli priplacet?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rossi
28. května • 17:45

Odpovedel jste si sam, Superb s cenou pres milion 4x4 ma, ale v rozmezi 700-800 tis. ktere clanek zminuje za predni pohon se asi moc jinych ctyrkolek ve stredni tride koupit neda. Takze pokud ma nekdo omezeny rozpocet a verte ze vetsina soukromniku a firem si stanovuje limity na nakup noveho auta, tak si musi vybrat: bud superb s prednim pohonem nebo neco mensiho se 4x4. A kazdy vybere to, kde vidi vetsi hodnotu pro jeho vlastni potreby.

sasa krusty
28. května • 17:41

Za pate kolecko u vozu? :-D

veka
28. května • 12:14

Honzikovo oblibene úsloví o "odhalovani "...😁 Perfektni pisalkovsky koncern-styl.

Petr
28. května • 11:37

By mě zajímalo kdo ve Škodovce vymyslel to nejdebilnější ovládání tempomatu na trhu páčkou vlevo pod volantem? Chápal bych to pro trhy kde jezdí " v protisměru" :-D , ale tady?
Pravou rukou totiž každý řadí, ovládá klimu, rádio atd. a když chce nastavit tempomat, tak musí použít levou ruku. Za to bych vraždil. Proč to nedají na volant jako každá jiná rozumná automobilka kdy se to pohodlně ovládá palcem (alespoň mě tento systém sedí nejvíc) ?

Adam
27. září • 1:07

Za mě nejlepší řešení. A to jsem zkusil hodně řešení. Ale mozna tím, že odjakživa řídím levou rukou a tu packu ovládám bez potřeby tou rukou hýbat

Petr
28. května • 16:20

Možná že se pletu, ale třeba adaptivní tempomat by se na volant dával celkem složitě. Separátní páčka pod páčkou blinkrů má 9 funkcí (Zap, Vyp, Deaktivace, Res/+1, Set/-1, +10, -10, Vzálenost +, Vzdálenost -) to už by zabralo třičtvrtě volantu. Jsem rád, že drží jednotnou linii a nedávají do stejného, pouze jinak vybaveného auta, jednou tempomat na volant a jednou na páčku, Než jsem si ale zvykl na druhou páčku, tak jsem asi měsíc při aktivaci tempomatu na protijedoucí omylem blikal dálkovýma.

Marek71
31. května • 15:18

Ano, pleteš se. Měl jsem adaptivní tempomat ve Volvu S80, ovládání vlevo na volantu. Velmi dobré a ergonomické ovládání. Teď mám Lexuse a ten má ovládání na páčce vpravo. Ano, jde to, ale ty tlačítka na volantu mi přišly lepší. A není jich potřeba 9, to opravdu ne :-)https://www.tipcars.com/volvo-s80/sedan/nafta/vol... ...

seky
29. května • 7:18

Suzuki ma vsetky tlacitka tempomatov na volante a je to velmi dobre riesenie.

Petr
28. května • 19:32

A o tom to přesně je, musel sis zvykat. Musel ses koukat pod volant co že to vlastně chceš udělat a v tu chvíli si nedával pozor na cestu, proto to považuji za špatné řešení. Navíc tím, že je to vlevo musíš používat jinou ruku než na všechno ostatní. Já těch aut střídám víc a na tento systém nadávám nejvíc. Pokud má člověk jen jedno auto, tak si zvykne na cokoli :-D

Aladin
28. května • 17:00

Zkus si ve vw, jak je to parádní na volantu. Lze naklikat po hmatu a stále držíš volant. Jednodušší už to být nemůže.

Ota
28. května • 15:19

PSA ma tempomat take nalevo na pacce pod volantem, ovsem, neskonale vic logicky

bzzz
28. května • 15:37

Vic logicky? Vetsi polovina? Nejoptimalnejsi?

Noclaf
28. května • 12:31

Passat 2008 a tempomat ja na pacce vlevo pod volantem. Ovladani naprosto bez problemu.

Aladin
28. května • 11:56

"každý řadí"- neřadí :-)
Je to ze stejného důvodu, proč je čudlík startování pod volantem a ne u řadicí páky. Tohle si chce nechat VW pro sebe. Je to od nich blbost.

Petr
28. května • 19:34

I přesun z P do D je řazení :-D Ale jo beru, každý teda ne :-)

pacho
28. května • 19:28

P309 má štartovacie tlačítko pri radiacej páke, neskutočne pohodlné.

pacho
28. května • 19:28

p308

Jan
28. května • 11:49

Mame obe ovladani a me vic vyhovuje packa pod volantem.

mpolan
28. května • 10:49

Cenově to není špatné. Jenže se pořád nemůžu zbavit dojmu, že facelift autu spíš ublížil, podle zatím zveřejněných snímků se přibližuje více Octavii, od které by se naopak měl vzdalovat. Chybí mi ta uhlazenost a elegance předchozích tvarů přídě.

Klobásyn
28. května • 11:47

To neni zacelit,to je zbrusu NOVA Skodovenka!

Puk
28. května • 10:56

Souhlas. Nastesti porad vypada docela dobre. Co mne prekvapilo, jsou velmi dobre ceny. Kdyz se podivam jak konkurence silne podrazila, bude mit tohle auto urcite velky uspech.

Rada
28. května • 11:20

Navíc firmy dostanou takové slevy, že budou mít Superby za podobnou cenu za jakou má běžný spotřebitel Octavii. Nedivil bych se, kdyby byl Superb nejprodávanější Škodovka.

Freddka
29. května • 8:10

Jo jasny a na Octavii ty firmy slevu nedostanou, ty jsi chytrak :-)

Rada
29. května • 8:52

Moje poznámka byla v tom smyslu, že pro firmy bude Superb za podobnou cenu jako pro běžného občana Octavie. Což bude ve výsledku znamenat, že pro firmy bude Superb mimořádně dostupný, protože pro většinu firem je 0,6 milionu za auto pakatel (většina firem si navíc odečte DPH). Pro rodinu to je většinou dost peněz.Nevím, jestli je to tak vždy, ale třeba naše firma má větší procentuální slevu na Superby než na Octavie. Octavii nedávno zdražili, Superb naopak zlevnili. Jak jsem psal, nedivil bych se, kdyby byl u nás Superb nejprodávanější model.

DarkshoCkZ
28. května • 11:08

Která Škodovka nemá úspěch...

bzzz
28. května • 12:34

Tipoval bych Rapid...

Rada
28. května • 13:05

Co se zisku týká, tam bych tipoval, že koncern není spokojený se ziskem z Fabií. Nejdříve ji připravil o manuál k nejsilnější verzi, potom skoro o všechny motorizace a pro MR2020 se údajně chystá vykuchání (zmizí odhlučnění motoru, zásuvka v zavazadelníku, kapsy na zadní straně předních sedadel a na zadní kola se mají vrátit bubnové brzdy). Cena samozřejmě zůstane stejná.Už teď začíná cena Fabie kombi těsně pod 300 tis., což není zrovna málo.

JirkaX
28. května • 10:36

dokonalé auto, a jak je to levné, neskutečné..

Klobásyn
28. května • 10:35

Jsem tady prosím vás spravne na webu pro skodafily?

Pepe
28. května • 12:06

() mil. 😂

Vóša
28. května • 10:45

ano, co ŠKODOMIL to jedna velká pakáž !!!!

Doporučujeme

Články odjinud