Kapitoly článku:
Fotogalerie
Interiér
Výrazná čelní maska je posunuta hodně do kapoty --- Z profilu připomíná Superb Passata, odlišná je prakticky jen linie zadních dveří
Záď má podobné světlomety jako první generace Octavie; z dálky první Octavii a Superb rozeznáte ztěží
Superb má velmi výrazné světlomety --- V zrcátkách jsou sice světla pro osvětlení vozovky, když nastupujete, ale blinkry chybí --- 17" litá kola 225/45 jsou za příplatek
Solární střešní okno vyhřívá nebo ochlazuje interiér za slunečného počasí --- Anténa rádia a GPS
Zavazadlový prostor
Novinkou Superbu v modelovém roce 2005 je možnost sklápět zadní sedadla. Základní velikost zavazadlvoého prostoru 462 l se tak zvýší na více než dvojnásobek
Místo vzadu
I když jsou přední sedadla hodně vzadu, je za nimi stále dost místa pro kolena --- Za loketní opěrkou se může nacházet buď vak na lyže, nebo malá lednička
Řidič (190 cm) se za volantem cítí pohodlně a bez problémů se posadí i sám za sebou; na třetí fotografii sedí za vysokým řidičem 176cm vysoká osoba
Místa je v Superbu skutečně na rozdávání, není problém si přehodit i nohu přes nohu
Interiér
Takřka k nerozeznání: na prvním obrázku Superb s manuálem, na druhém s automatem
A opět: nejprve manuál, poté automat
Detail: automatická versus manuální převodovka
Palubní deska je mohutná a nezapře svou příbuznost s Passatem --- Detail na středovou konzolu obloženou dřevem --- Volant z Octavie se dobře drží, ovšem působí trochu lacině
Palubní přístroje nejsou příliš přehledné, tachometr je ocejchován nepravidelně; displej Maxi-DOT je u šestiválců ve standardu
Multifunční volant: ovládání tempomatu --- El. ovládání oken a centrálního zamykání --- V levých zadních dveřích se schovává obligátní deštník
Sedadla jsou příjemně profilovaná, na delších cestách nebolí záda; jen opěradla mohla být delší --- El. ovládání sedadla s pamětí --- Přední sedačky jsou vzadu vybrány, takže i skuteční dlouháni budou mít kam schovat kolena
Loketní opěrka je polohovatelná jak vertikálně, tak horizontálně; uvnitř se skrývá odkládací prostor
Do dveří toho moc nedáte --- Schránka před spolujezdcem je docela rozměrná --- Vedle ruční brzdy jsou držáky nápojů, v loketní opěrce pak popelníček
Navigační systém
Navigační systém je společně s rádiem umístěn ve středové konzole nad klimatizací; na prvních čtyřech obrázcích je dražší grafická navigace, na posledním pak levnější textová
Motor
Pod kapotou se u obou vozů nacházel šestiválec 2.5 TDI
Na pravém obrázku je patrné, že přístup ke světlům je velmi komplikovaný. Není proto divu, že Škoda doporučuje výměnu žárovek v autorizovaném servisu