Škoda Superb 2006: sportovní paket, Alcantara aj. (ceník)

Pete  |  17. 05. 2005 08:57

Proč nejsou součástí paketu taky sportovní sedačky? A proč nemá podobný paket třeba taky Fabia?

Odpovědět  |   | 
irizar  |  17. 05. 2005 10:38

Pláčeš na špatném hrobě!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 05. 2005 11:03

Fabia má také paket Dynamic I a Dynamic II. Jsou tam sportovní sedačky, tříramenný volant a malý kožený paket. U Dynamic II navíc ještě15" al. kola Band.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  17. 05. 2005 11:05

To jo, ale myslel jsem, proč si nemůžu připlatit sportovní podvozek? Můžu jen RS, která ho má ve standardu, ale k benzínu, třeba 1.4 16V si ho nedám. A Superb zase nemá sportovní sedačky, Octavia taky ne. Není to nějaký divný?

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 11:13

Jakto že Octavia nemá sportovní sedačky? Paket Dynamic II v O2 má komplet vše. 17" kola, snížený podvozek, upravenou charakteristiku řízení, sportovní sedačky, tříramenný volant v kůži a malý kožený paket. Vypadá to dobře. Navíc možnost volby barvy čalounění.U Fabie nelze sportovní podvozek, to je pravda.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  17. 05. 2005 11:22

Chybička se vloudila  Ale ten sportovní podvozek u Fabie mi nejde na rozum.

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 12:15

Buďme rádi, že máme aspoň toto. Většina značek Ti nic podobného nenabídne vůbec. Ale jinak sportovní podvozek na Fabinu by byl prima, a k tomu ještě 2,0 TFSI... nebo aspoň 1,6 FSI místo 2,0MPI.

Odpovědět  |   | 
goes  |  17. 05. 2005 11:23

Jaky je rozdil, kdyz si "sportovni" podvozek koupis primo s autem od Skody, nebo opravdu sportovni podovzek po koupi auta samostatne za +- stejny peniz?

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 11:56

Ouha! Rád bych věděl, kde koupíš za +- stejnou cenu 17" kola na Octavii 2 se sportovním podvozkem. Na O2 toto stojí ze škodovky komplet 13.600,-.......

Odpovědět  |   | 
Pete  |  17. 05. 2005 12:22

Koukám, že jsi škoda fan, když máš takový přehled

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 13:37

Nejen fan, je to moje práce...

Odpovědět  |   | 
virtual  |  17. 05. 2005 15:06

2pete: Superb má dobrý seriový sedačky (přední, v zadu sem neseděl), spíš Octavia (nová snad víc, než stará) má ty standardní úzký s malým bočním vedením :(
2goes: Když koupíš sport. podvozek jinde, zůstane ti ten původní. Navíc se většinou nemění jen tlumiče a pružiny, ale i zavěšení nebo stabilizátory. Za takovou cenu (paketu z automobilky) stejnou úpravu neuděláš.

Odpovědět  |   | 
Anndy  |  17. 05. 2005 11:59

Myslim, ze superbu by viac pomohol nejaky "paket elegancie" ako sportovy paket. Take nieco by imho pomohlo kazdej skodovke :)

Odpovědět  |   | 
:-)  |  17. 05. 2005 13:24

Elegantny paket by sa hodil viacerym autam - trebars takemu novemu Toledu, z vnutra je to samy lacny tvrdy plast, ktory sa tak hodi maximalne do Wartburgu, ale nie do dnesneho auta za 650tisic Sk a viac

Odpovědět  |   | 
Kostej nesmrtelny  |  17. 05. 2005 13:04

Stejne Superb uz neobstoji v primem souboji s konkurenci. Minimalne Passat je s novou generaci uz o minimalne jednu tribu vepredu.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  17. 05. 2005 13:31

A proto je taky dražší. A dávat jako základ 1.6 MPi je výsměch  Passat s jakžtakž rozumným motorem 1.6 FSI a základní výbavou jde přes 700 tisíc. Superb 85 kW stojí 619, výbava nepatrně slabší, ale je to rozdíl 80 tisíc.

Odpovědět  |   | 
Kostej nesmrtelny  |  17. 05. 2005 14:28

Porovnavat 2,0MPI a 1,6 FSI je mimo misu. Proto je Passat mnohem dal nez Superb.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  17. 05. 2005 18:35

Technologicky ano, ale vykon je stejny, tocivy moment slabsi u 2.0. Spotreba je otazka do pranice. Pokud nema passat pro CR nastaven motor na spalovani vrstvene smesi a natankujete do nej 95ku, tak si myslim, ze spotreba obou vozu bude pri podobnem stylu jizdy +- stejna (0,5 litr na 100 km ve prospech VW vyssi cenu nevykoupi).

Novy Passat je urcite o tridu dal. Bezpecnosti, moznou vybavou, komfortem, dilenskym zpracovanim (i kdyz v Autotipu meli na test 6ti kvalt ale na radicce bylo jenom 5 stupnu, takze ...), nicmene je proste drazsi nez Skoda. Nevim o nikom, komu by bylo v Superbu tesno.

Takze pokud nekdo mysli ekonomicky, koupi Skodu, pokud chce neco navic, je za to potreba zaplatit a to mel asi na mysli kolega.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 19:13

2.0 MPI má točák tuším 170 Nm (2500 ot.), 1.6 FSI jen 155 Nm (cca 3500-4000 ot., přesně to nevím). Tj. dvoulitr bude pružnější, ale bude určitě víc "papat". Jinak skutečným základem je až motor 2.0 FSI, pak se už dá mluvit o rozumně dynamické jízdě, případně 2.0 TDI.

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  17. 05. 2005 13:49

Skoda ze marketing nepustil do obehu pripravovany facelift. Na druhou stranu je to pochopitelne, dobre si spocitali, ze by se jim to nevyplatilo, vzhledem k tomu, ze radsi popohnali vyvoj nove generace, ktera ma prijit mnohem driv, nez si vsichni mysli (pokud se do te doby marketingove oddeleni nebo vedeni folcfagnu nerozhodne jinak...)

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  17. 05. 2005 13:55

Teď doufám, že jsem to jenom špatně pochopil, protože mi přijde podle autora, že si vlastně za vyhřívání předního skla musí připlatit 5500 Kč! TO si s nad dělaj srandu, že do auta za 700 tis. si musíte připlatit za vyhřívání předního skla!
"V zimě majitele Superbu určitě potěší vyhřívané čelní sklo. Tento prvek výbavy se automaticky dodává s vyhřívanými ostřikovači čelního skla a stojí 5 500 Kč"  podle tohodle mi to tak přijde

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 14:10

Je to tak. Příplatek za vyhřívané čelní sklo je 5.500,-Kč. A které auto za 700 tis. to má v základní výbavě?

Odpovědět  |   | 
Pete  |  17. 05. 2005 14:18

Neznám jiný auto v této třídě kromě Mondea, co má vyhřívání předního skla.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 14:21

Vyhřívání čelního skla je geniální věc a rozhodně není v této třídě v základní výbavě. Vždy se za ní musí připlatit, nehledě na to, že některé automobilky tuto funkci v této třídě ani nenabízí. Pět tisíc mi přijde jako optimální, už jen proto, že dostanete i vyhřívané trysky ostřikovače (cca 1000 Kč).

Odpovědět  |   | 
Tomm  |  17. 05. 2005 14:43

Naprostý souhlas. Jsem rád, že je tento doplněk v nabídce, dobře si jej pamatuji ještě z doby, kdy jsem pracoval u Fordu a bylo to fakt příjemný. Někteří lidé v diskusi mi přijdou,že by považovali za optimální, mít v autech úplně všechno v základu a vyrábět jen jednu kompletně vybavenou řadu. To že by se pak nedalo odlišovat a auta by byla pekelně drahá, neřeší. Nejvíc mě pobavil příspěvek k O2 model 2006, kdy dotyčný by rád nezávislé topení v základu...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 14:58

Právě u Mondea jsem se s vyhříváním setkal poprvé a dost se mi to líbilo

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  17. 05. 2005 15:07

No ja se s tim poprve setkal v Alhambre, ale jakmile jsem si vsiml tech dratku, tak jsem uz je videl porad (stejne jako kdyz si vsimnete vadneho pixelu na LCD..dokud o nem nevite tak ho nevnimate, ale jakmile ho najdete, tak ho vidite porad...)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 15:10

Je pravda, že pokud jedu v noci, prší a přede mnou svítí auta červenými zpětnými světly, je vše trochu rozmazané. Ale nic, co by mi extra vadilo. Ty proužky jsem naopak přestal vnímat okamžitě. 

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  17. 05. 2005 19:59

aha...tak tady jsem se spletl....teď mi došlo, že je vlastně ani my nemáme přední vyhřejvaný! já sem si to nějak spletl se zadním a  to přední sem bral automaticky! tak to se omlouvám!

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 20:24

Mě napadlo, že jste asi myslel něco jiného, přední vyhřívané sklo není příliš obvyklá záležitost.

Odpovědět  |   | 
Smoother  |  18. 05. 2005 14:33

Souhlas, mám to v Mondeu a je to bomba...
Zamlžení neexistuje, námzaza na skle -pche , drátky nevidím a nevěřte kecalům že to vadí - když jedu tak oči ostří 100m dopředu!!!!

Odpovědět  |   | 
virtual  |  17. 05. 2005 15:13

2pete: Superb má dobrý seriový sedačky (přední, v zadu sem neseděl), spíš Octavia (nová snad víc, než stará) má ty standardní úzký s malým bočním vedením :(
2goes: Když koupíš sport. podvozek jinde, zůstane ti ten původní. Navíc se většinou nemění jen tlumiče a pružiny, ale i zavěšení nebo stabilizátory. Za takovou cenu (paketu z automobilky) stejnou úpravu neuděláš.
2Kostej nesmrtelny: Jelikož to sou auta jednoho koncernu, tak si konkurovat právě nemaj´... tzn. VW je dražší (má třeba i osmiválec) a Superb je zase pro jiný zákazníky...

Odpovědět  |   | 
virtual  |  17. 05. 2005 15:15

2 Kostej nesmrtelny: Navíc je Passat o mnoho let novější...

Odpovědět  |   | 
Kostej nesmrtelny  |  17. 05. 2005 16:20

Virtual: Pro jaky okruh zakazniku je urcen Superb oproti Passatu??? Naopak, cilova skupina techto dvou aut je totozna. Ja nezpochybnuji to, ze Pasik je novejsi. Ja rikam, ze je mene konkurenceschopny nez Pasik. A to hlavne diky stare konstrukci a nicotne inovaci.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  17. 05. 2005 19:31

Superb je samozrejme vlemi zastaraly, ale na druhou stranu za dost dobrou cenu. Je to proste takova Dacia Logan vyssi tridy, dostanes za dobrou cenu velke auto a nesmis moc hledet a malickosti. Superb napriklad vyjde levneji nez srovnatelne vybavena malickata Octavia II, takze sve zakazniky si asi najde. Urcite bych sel radeji do Superba nez do te Octavky.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  17. 05. 2005 19:42

Ta cena je skutečně nízká, dobře vybavený model s 1.8T vyjde na cca 750-800 tisíc. Testoval jsem Superb už několikrát, ale zastaralost koncepce (pokud se dobře pamatuji, tak rok 95/96, kdy byl uveden předchozí Passat) mi nijak extrémně nevadila.

Odpovědět  |   | 
Hnisan  |  18. 05. 2005 22:13

Musím souhlasit. Škodovky zrovna sice moc neprožívám , nicméně jezdím služebním Superbem 1,8T. Jsem spíše konzervativně zaměřený na časem prověřené konstrukce než na horké novinky. Z toho důvodu považuji současný Superb za zcela technicky dostačující. A to včetně motoru 1,8T, kteří mnozí považují za dědečka ) He he... Od sedaček, interiéru až po jízdní vlastnosti podvozku. V přeelektronizovaných vozech novějších generací jakékoli značky neshledávám nějaké zásadní výhody, spíše je možno očekávat komplikace. Můj Superb má vše co potřebuji - velké a bezpečné auto, pohodlné sedačky, spousta místa, automatická klima, okýnka v elektrice, přiměřeně silný motor a dobrý podvozek. Považuji ho za dobré a praktické auto. Můj názor

Odpovědět  |   | 
virtual  |  18. 05. 2005 11:05

Passat nabízí nejmodernější/dražší techniku (FSI, 4x4, osmiválec, nová TDíčka) koncernu a image směřuje k A6 nebo BMW 5. Superb má "jen" starou VR6 a obyč. V6 TDI (nejprodávanější je myslím stejně 1.9 TDI), nemá 4x4 atd.
Takže Passat je pro lidi, který chtěj´ image, nejmodernější techniku, snesou mírně vyšší náklady...
Superb je konzervativní, zaměřenej na praktickej a levnej provoz.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A