Mam super 2.0 TSI.Som sklamany . Auto by malo v normal mode "normalne pracovat. Uz pri 60 km je zaradena automatom 6-ka. A z nej zrychlenie je fakt problem. 4 valca objem neoiklames.... MAl som volakedy 1.8 T motor Audi pred 10 rokmi . Bol neporovnatelne lepsí.... Odstup Superb I od Octavie bol znacný teraz minimalny. 5 ka už bude ako octavka. BENZIN VOBEC NEODPORUČAM. A SPOTREBA ? 9,2
Mám superba 2,0TSI předokolku, laurin- klement.162 kw , dsg. najeto 12 tis . Po městě je spotřeba vždy nad 10 l/100. Mimo město okrsky do 7mi, pokud moc nepřekračuji povolené rychlosti. Měřil jsem v Německu na dálnici po 10 km úsecích po rovině spotřebu palubním počítačem, ( jde to nulovat za jízdy) při cca polovičním zatížení - 2 dospělí, bagáž.. Při 100 km /h na tempomat - 5,3/100, při 120ti - 5,9, při 140ti 7,5 l/100 km. Dynamika vozu mi přijde velmi slušná , na mokru se musí opatrně s plynem, jinak je tendence k prokluzování předních kol. Závady žádné. Moc mi vyhovuje line asistent, opravdu přispívá k bezpečnosti jízdy, dá se na něj zvyknout rychle. Adaptivní tempomat je dobrý při popojíždní v zácpě, při norm. provozu zpomaluje před auty moc brzy na můj vkus. Celkově jsem s autem spokojený.
Zdravím všechny hádavce. Kluci, stejně jsou to jen plechovky, tak se kvůli nim vzájemně neurážejte! Ale k věci: měl jsem "supíka" v 3.6 a teď mám nového v "prezident version". Srovnání je následující: 3.6 bych dal podvozek a brzdy z Mondea a byla by to maxi bomba kára. Novej L&K je dle mýho vkusu takový instantní auto, udělá všechno, co čekáš, ale nepřekvapí. Sice v těch vyšších otáčkách fakt jede jak z praku, ale ten šestivál byl takovej přirozenější. Za L&K se zase otáčej i ženský, takže masírka pro péráky dobrá 😀. Co se týká spotřeby, tak v 3.6 ( najeto přes 300tis.) dlouhodobá 10.4l, u Zemanovi verze zatím 12l jen to fikne a to to fakt nehoním (auto 😀) . Ale je to syrovej motor, takže se to snad ještě změní. Jinak přehršle pí...in, snad je to schopný dát na fejsbuk i to, kolik umbrella's a škrabka's jsi kdy použil. Shrnutí: klucíí, je to fakt dobrý, ať to starší, nebo snad doufám i to nový. Každopádně moc děkuju zaměstnavateli, že mi to půjčuje, a hlavně za tu "CéCéEsku", protože za ty prachy, bych si to hoši, první, ani druhý, fakt nikdy nekoupil.
neviem čo sa tu rozoberá, je len jedna a tá istá technika od volkswagenu,len jej obliekli šaty a nazvali toto auto skoda superb!B-]
moc pěkné, podařilo se udělat slušnou káru..
Plánujete časem i test základní verze za 600 000 Kč - tj. 1.4 v Active verzi?
z mého pohledu má Superb smysl ve dvou verzích:a) nechci automat - pak 1.8 TSI (Ambition nebo Style)b) chci automat - 2.0 TSI (Ambition nebo Style)Všechno ostatní je buď moc kompromisní nebo drahé :-P
Myslím, že marketingové oddělení Bžundaje to tady vzalo střemhlav útokem, nový Superb je krásné, kvalitní a nadčasové vozidlo, které reprezentuje to nejlepší a to prostě nelze popřít, ačkoliv se tady ty paka snaží seč mohou. Chápu obavy majitelů mikrovlnek na kolech aneb "sen českých řidičů", že jsou trochu nervozní :-))) .... jestli je nějaká automobilka fakt směšná pak je to Bžundaj a jejich výrobky, které jsou asi tak stejně sexy jako ty jejich mikrovlnky a rychlovarné konvice. :-D
No, když čtu tvůj příspěvek, tak si můžeš směle podat ruku s marketingovým oddělením "Bžundaje".
jj, není nad rozohněného škodifkáře hájícího kvalitu "Supai", který nezná nic jiného než fobii a trapid.Kdybych si měl vybrat mezi vrcholnými modely Hnůjdaj a Šáde, vybral bych si jednoznačně Genesys. B-]
Jasně. A kdyby sis měl vybrat mezi Ferrari a Lamborghini tak si vybereš veloster. Tak a teď si ukliď angličáky do krabice a hybaj na svačinku, bude chleba s lučinou a kakao...
Jen jsem srovnal top nabídku obou výrobců, která je navíc skoro za stejnou cenu. S cenou jako takovou problém nemám, ale už zásadně nekupuju (soukromě) klasická auta, zvykl jsem si na vyšší a prostornější modely, do kterých nemusím nastupovat shrbený. Na blbnutí jsem si chtěl pořídit Proceeda (za tu cenu nevadí, když ho někde zruším nebo poškrábu), ale manželka mi to zakázala, řkouc že i tak jezdím moc rychle.Jo, a kakao ani Lučinu nemám rád. :-/
Hyundai staví dobrý auta... Rozhodně za ty prachy, co za to chtěj.. Ale souhlas, ta reklamní kampaň je hodně trapná...
Ta česká reklamní kampaň jim musí odehnat min 50% potenciálních zákazníků... A nejde jen o nějakou jednu reklamu, ty reklamy jsou příšerné úplně všechny, už jen ten hlas, co to dabuje... děs běs...
No kdyý se do toho vloží vošický..... výsledek se dostaví. :-D
Bude to auto v benzínu vůbec dostupné? Nebo to bude jako u Passatu, že "ještě nemají termín"......?
Zrychlení 0-100 pod 6sec., 4x4, adaptivní podvozek, ventilované sesle, to moc soupeřů v mainstreamové střední třídě nemá, Insignia OPC a pak už je to jen mlčení jehňátek.
no jak už tu někdo psal výše - Škoda představuje z pohledu techniky i marketingu koncernové dno (jak byla jednu dobu před Seatem, tak už je zase až za ním) a pak je otázka, jestli má takové auto za cca 1,2 mil. vůbec smysl... Jestli není lepší plnohodnotnější alternativa za řekněme 1,25 mil v podobě Passatu a nebo za 1,35 mil v podobě Audi.
Porovnávat Škodovku a Seat nemá smysl, protože jsou jinak zaměřené a protože Seat nemá vůbec auto střední třídy a pohybuje se jenom o třídu níže tak o něm nemá smysl diskutovat. K diskuzi je jenom ten Passat, Audi ani omylem, protože to je zcela jiná cenová třída. V praktickém světě nikdo nebude porovnávat plně vybavený Superb s holátkem A4. Tomuto Superbu konkuruje jedině Opel Insignia OPC a nebo z vlastní stáje Passat, jiná konkurence prostě není.
Uznávám, že s Audi jsem přestřelil. Teď koukám, že kombinace automat a 4x4 je až S4 a to už je cenově fakt jinde... ;-)
No v kombíku je na živo auto výrazně hezčí evokuje A6, a podle mě to co si fakt mohli odpustit je ta jejich extra drahá kapota která ve předu přesahuje mimo obrys vozu ... prostě jak sami ve škodovce říkají je to drahé a já bych dodal a zbytečné ... a mohlo se investovat jinde ve voze možná by to udělalo víc a to že platforma MQB prostě bouchá je holt v genech platformy a když je auto na ní postaveno tak to jde jen omezit eliminovat ne, to by třeba pak už byla L platforma
To není o platformě, to je o tlumičích - nový passat bouchá podstatně méně (prý), a vždy to tak bylo a nevidím důvod, proč by teď najednou dovolili Superbu stejný komfort jako passatu, zvlášť když má být od něj ještě dál (níže)...
Pořád je zapotřebí neztrácet ze zřetele to, že škoda je v koncernu vw technické a obchodní "dno". A z toho pohledu je to pro konkurenční výrobce situace nepříjemná a nekomfortní, protože spodní laťka je hodně, hodně vysoko. A mnozí ji svými produkty nepřelezou. Proto asi ty podrážděné reakce.Momentálně je i v passatu pouze čtyřválec, ale motor VR6, který tam může být, neskončil, je stále živý a může se tam kdykoli vrátit, třeba i v turbo provedení.
nejezdím Škodou, ale ta titulní fotka se mi opravdu líbí- exterier se povedl
Nejezdím škodou a nejsem fanda toho slovenského designéra, ale v té hnědé metalíze je opravdu velmi pěkný.
"Nerovnosti možná ani tak necítíte, ale slyšíte je."Takže vlastně ta nejhorší možná varianta. Auto se houpe jako loďák, takže jízdní vlastnosti v háji, ale přitom nepůsobí pohodlně, protože dostatečně akusticky neizoluje od nerovností na silnici.Ještě by mohli napsat, jak moc je to odhlučnění špatné - např. v porovnání s tou hrůzou v Octavii.
Vůbec to není zlé. V porovnání s Octavií je nový Superb ve všech jízdních režimech velmi kultivované auto. Tedy tenhle konkrétní kus, s jinými specifikacemi jsem zatím nejel.
díky za reakci. Tak alespoň že tak. Snad z toho teda vychází, že na 17tkách už by mohl být Superb docela použitelné auto...
Ale pane Červonko, to nééééé, tokový faux pas. Takhle shodit idol a nejkultivovanější světové auto škodafans. :-D
Teeda, ty jsi nadsenec, tak tohle jsem mezi radky nikde nevydedukoval, ze by to auto melo byt nejkultivovanejsi na svete:-D
Octavia je přece nejlepší ve všem, tedy i nejkultivovanější, když čtu hodnocení škodafans. Ale za tu srandu mi to stálo. :-D
no, pokud se Ti splnil Tvůj vlhký sen a v této diskuzi jsi dosáhl vyvrcholení... já Ti to přeju Mirďo
Naštěstí těmito problémy netrpím, ale jak jsem již napsal, za tu srandu mi to stálo a pán Červenka mi na to tak pěkně nahrál. Škoda jen, že se našlo pár jedinců, kteří to nepochopili.
Nojo, ty jsi takový náš nepochopený Mireček, viď.
Copak, také bez smyslu pro humor?
Mirku, prostě bylo to trapný ... a můžeš tady dokola vysvětlovat, že ono to jinak nešlo.Tyhle zvěsti o oktávce dělají takoví lidi jako ty, všem ostatním je jasné, že to není ani k reakci, navíc tak pomatené, jako byla ta tvoje.
Doporučuji naučit se česky. To je tvůj názor a pochybuji, že ses účastnil diskuzí, kde tyhle názory, ohledně Octavie, padaly. Medvědí službu Octavii, potažmo Škodě, dělají takoví troubové jako ty, kteří bezmezně vychvalují normální auto a nevidí si přitom na špičku nosu. Evidentně máš navíc problém s chápáním textu.
hrůzou bych nazval odhlučnění v mém služebním Rapidu 1,6 Tdi, 2013. Rány jak kladivem na každé menší nerovnosti. Octavia je proti tomu MB S Klasse :-D
"Kromě prostoru pro hlavu vzadu si nelze v novém Superbu na něco stěžovat."Takze treba uzivat priestoru uplne bezhlavo :-D Tz. nechat hlavu doma.
Vzhledem k tomu, že je v tomto voze pouze čtyřválec, samozřejmě všechny zajímá spotřeba, protože pokud se reálný (ne uváděný laboratorní) průměr pohybuje nad 10,5 L, pak za mě jednoznačná volba, šestiválec a jiná značka vozu. Jediné pro u tohoto motoru by mohla být spotřeba... cena je strašná, kultivovanost nic moc a zátah v nízkých otáčkách taky žádná sláva.
ty jsi ale <>
Co si dovoluješ "sahat" na vrchol luxusu z Bolky? Vlhký sen každého správného čecháčka :-P
já ty mínusy ustojím, neboj :-D
No jmenovce, kolik jsi toho tim vozem najezdil, ze vis, ze je nekultivovany a ma horsi projev nez atmosfericky sestivalec? Ja vim, ze pokud clovek chce, tak jiny nazor nepripusti, ale pokud prekrocis svuj stin a vyzkousis, mozna pochopis, ze projevy motoru se za posledni roky dost zmenili. A mozna, pokud by ti nekdo nerekl, ze je to 4 valec a skodovka, tak bys to chvalil jak skvele auto umi ta hyundai vyrobit:-D
Tak proti 3.6FSI to bude mít horší projev a dynamiku vždy. To v tom člověk ani nemusí jet. Objem turbem nenahradíš...
Vrcholná motorizace pro Škodu Superb přišla spolu se šestiválcovým motorem o nemalou část svého motorového luxusu a o dost zajímavý charakter... konec citace. Jak bys rozebral sdělení v této větě? Četl si vůbec ten článek nebo jen trolluješ?
A DSG Vám nevadí?? Tohle mi pořád uniká, každý je fajnšmekr a chce šestiválec a škubavá převodovka mu nevadí?? K čemu je sametový chod motoru (který mimochodem u V6 nikdy nebyl ani nebude), když to zabijete škubáním při každém podřazení nebo rozjezdu?
Měl jsem kdysi, před dvaceti lety, Renaulta 30. Měl V6 do 90°. Čili horší předpoklad kultivovanosti než 60°. A mohu ujistit, že jeho charakteristický zvukový projev byl šum. Po letech se čtyřválci jsem byl unešen.
Tak s tim nelze nez souhlasit, osobne ale stavim zvuk radoveho sestivalce jeste o neco vyse, kultivovanost rozhodne... Ctyrvalec je sam o sobe zvukove velmi nezajimavy motor.
Já jsem měl DSG v Golfu GTI a nic jsem nepozoroval. Naopak jakkoliv je třeba 8 kvalt od ZF sametový a hladký, taky umí pozlobit.
Novy Superb je ale nadherne auto, zadek bych si hezci tedy predstavit umel, ale to je jen drobna vytka, auto je krasne i nazivo. Bohuzel, koncern v teto tride umi jen dsg :)
Ja mam zkusenosti jen s passatem, golfem jsem snad jeste nejel, ale pochybuji, ze v golfu to bude lepe odlazene.. Pred manualem bych to i uprednostil a mokre sestistupnove je i skoro pouzitelne, ale s automaty bych to nesrovnaval a uz vubec ne s tim zf. To, ze se najde situace, kdy zf cukne, jeste neznamena, ze cukani pri kazdem podrazeni a kazdem druhem rozjezdu u dsg je v pohode.. A to nemluvim o zivotnosti, kdy se ty suche sedmistupnove sypou po 150 tisicich, proste dsg je pro me tragicka prevodovka a pokud nekdo nesouhlasi, rad bych si precetl protiargumenty... (Ale opet jdu pozde, ja vim, bohuzel prace mam nad hlavu a doma uz nechci pocitac nebo telefon ani videt :)
Myslím, že pokud se nějaké auto v Boleslavi povede udělat opravdu dobře, není nutné ho nijak zatracovat. Je na něm něco špatného? Snad jen ta absence šestiválce, ale pořád se bavíme o mainstreamu ve střední třídě. Navíc to auto musí jít hierarchicky pod Passat, takže těch 206kW výkonu je super.
Jak jsem začal číst tvůj příspěvek, tak jsem se úplně vylekal, když jsem četl "Snad jen ta absence..." a mi to tam hodilo při počátečním písmenu dalšího slova "š" škrabky. No fuj, to mi nedělej, už jsem se lekl, že ta speciální škodovácka výbava tam bude chybět.Teď vážně, zatím vnějšek opravdu nejpěknější auto z Boleslavi. Jen nechápu, proč to museli pokazit uvnitř. Opravdu mi to silně připomíná Rapida, Fabii a Octavii. Stačí se podívat už jen na madlo dveří a vím, která automobilka to vyrobila. To se nemohli alespoň tady trochu odvázat?
já vidím jednu zásadní špatnou vlastnost: vypadá to jako přerostlá oktávka, nebo ještě hůř, více přerostlý trapid.
Jojo. BMW 7 vypadá jako přerostlá pětka a BMW 5 jako přerostlá trojka.Tak to prostě chodí, design je přes celou značku stejný. Naštěstí aspoň mají ve Škodě nápady na jiné interiéry. Když sedneš do sedmičky a pak do pětky, tak nepoznáš co je co...
jojo. A od té jisté doby co se 7er nedá skoro poznat od 5er se Brambora tak trochu stahuje z výsluní. Podobnost čistě náhodná... B-]
akorát, že ty tři nerozlišitelné BMW vypadají všechny dobře. To MB vypadá Céčko jako čínský pokus o Sko... :-D
C je nádherné... :)
podla tvarov by som povedla ze dizajn MB je dnes robeni pre zeny a gayov.
Moje řeč.
Je to auto, ve kterem jezdi Bolek i Lolek
34m zo 100ky? sak tolko ma tusim porsche 911 :)
No vidíš a kouzelníci z Boleslavi to dokážou i bez keramiky B-]
Máš pravdu. Na klasické brzdy je ta hodnota decelerace fakt dobrá. Dávám plus konstruktérům ze Škody.
Jo a Avensis z 2009 to umi taky tak ...
Tak jistě, nemusíme tady sázet jeden vůz za druhým, který to umí podobně. Moje auto má skoro dvě tuny a zastaví na 35 metrech, ale je dobře, že to v Boleslavi zvládli s těmito hodnotami a neskončilo to nějakým fiaskem.
no tak ked tu nedavno robili porovnanie passata s mondeom, tak mal passat 100-0: 39,67m
Jasne, len o 6 rokov neskor a za inu cenovku.
No a co jako?Tak si třeba představ, že takový Peugeot 405 měl 100 kW motor 15 let před Avensisem. A za jinou cenovku :-D
před 20 lety měla taky 405 přes 150 kw a před 30 lety 205 taky
hmm, a kde je teď? tehdy měl Peugeot pěkná auta...
To, kde je Peugeot teď s tímto vůbec přece nesouvisí.Pouze jsem poukazoval na tu absurdní argumentaci
No jo no, FIAT mal v 1998 2.0 Turbo a 220 koni a co dalej ... Nepochopil si. 34m brzdnu drahu ma kolko aut dnes v tejto cenovej ? Kolko ich malo v 2009 ? Ked ma to ma ine auto, tak si redaktor nevsimne, ze ... ked to ma Schade, tak je TOP feature.
A nebude to spíše tím, že s tímto měřením začali teprve nedávno? ;-)Já osobně tyto grafy zde vidím teprve podruhé.
Nahoda jak svina co :-D:-D:-DKed uz to dokaze Skodofka, tak to treba zmerat ... aspon tak to prislo mailom z Boleslavi ... :-P
To už je slušná paranoia :-D
No tak by si mal menej chlastat. :-OVed OK, konecne Skoda dosiahla uroven Toyoty v tomto atribute. Zasluzi si to. Asi neobjednali lacnu ftakovinu od Boschu, tak uz to brzdi na urovni. Proste pecka daleko pred Passatom.
Nechapu zklamani kvuli odchylce 6km/h.Jinak je vskutku prekvapujici nahoda, ze na novinarsky test se dostavil Superb ve vrcholne vybave a vrcholne motorizaci...
Ne, náhoda to není. I u většiny prodejců jsou právě výbavy LK a to z důvodu, aby byla možnost ukázat vše, co je u nového Superbu k dispozici. Je na tom něco špatného?
A kolik byla spotřeba ? 12l na 100 ? ;-)
To by bylo stejne nebo i mene jak obdobne vykonne motory
ale v reálným světě (ne v tabulkovým) cca stejně jako u toho V6...
Je to prostě béčko mezi vozy. SuperB. :-)
Ty jsi kokot mezi lidmi. LudeK :-)
I ty brumlo jeden malej. Sahnul jsem ti na hracku ?
Na anglicaka :D
Díky za skvělý článek s měřenými hodnotami.
"Auto váží 1540 kg" ... to je papírová hodnota, nebo reálně zvážená?
Auto neváží 1450 kg! Auto má hmotnost 1450 kg. Váží člověk, který obsluhuje váhu. Váha je zařízení na vážení. Nezaměňovat za hmotnost.Diskutujícímu se to dá odpustit, ale redaktorovi ne!
No jo poučovat, v tomto případě celkem o blbině, je jedná věc, ale co tak alespoň správně číst a opisovat. Kolik že má auto hmotnost?
Ano, došlo k překlepu, ale trvám na tom, že redaktor by měl ovládat češtinu.
Úplně normálně se hovorově používá slovní spojení že něco váží tolik a tolik. Nevím, proč by to nemohlo být užito i zde. Až půjde o nějakou odbornou literaturu, tak si stěžuj.
V hovorové řeči ano, ale v psaném projevu redaktora ne! Pane Quebeku!
Hele šmudlo, běž vysvětlit boxerům, že nejsou těžká váha, ale vysoká hmotnost. A vem si sklenici na zuby... B-]http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php...
Malá omluva, trochu vedle mi to hoplo.
Hele šmudlo a proč to píšeš mi, asi také neumíš dostatečně česky. Vím na co narážíš, ale to evidentně narážíš na svou nechápavost a hlavně na to, že nejsem toho autor.
K dotazu se pripojuji a doufam ze redakce i tento superb zvazi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.