Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

31 komentářů

Driver
4. května • 0:26

Už se těším, až bude na trhu "MaxiYeti" (Snowman) nebo prostě SUV pro 7 čili dvojče Audi Q5 v designu Škoda. Cena nebude problém navybavit přes 2.000.000czk a to už někteří jedinci nepoberou a budou si myslet, že je tam překlep (200.000) :-D

tito
4. května • 8:35

s Q5 to bude mít společné jedinou věc: zasedačku správní rady ve Wolfsburgu. Jinak vůbec nic.

Arian
1. května • 23:09

Uz tady citim ten plizivy smrad "rychlovarnych konvic" na kolech ala Hnujdai... Superb je opravdu nadherny auto, skvele zpracovane s nadcasovym evropskym designem, cena odpovida kvalite. Kdo ma rad Sapu a asijskou levnotu pak sahne po Hnujdaii, je to jistota posmechu od okoli i H-faktoru. :))))

Josef
2. května • 0:00

Já spíš cítím smrad českého motoristického neandrtálce z doby kamenné Ariana. Nošovické a žilinské výrobky, které byly zkonstruovány v Německu jsou kvalitní a spolehlivá auta evropského standardu a evropského designu, která jsou srovnatelná s ostatními evropskými značkami. Pokud se někomu líbí více Superb, to ještě neznamená, aby měl důvod znevažovat a urážet komolením názvu značku Hyundai. A to, že se v případě Hyundai jedná o celosvětově úspěšnou značku, o tom nikdo nepochybuje, tedy kromě neandrtálců (a primitivů) jako je Arian.

tito
4. května • 8:39

Koukám, že ti došly prášky. Navštiv co nejdříve lékaře. Když vysadíš medikaci dlouhodobě, může se tvůj stav zhoršit nevratně a podobné bláboly by se mohly stít tvým běžným způsobem mluvy.

Josef
8. května • 23:38

Místo keců bys raději měl milý "tito" přispět nějakým objektivním argumentem do diskuse. Možná bude zajímat někoho to, co bylo napsáno v SM č. 19/2015 na str. 28 ohledně Passata, což je etalon koncernu VW a používá stejné motory jako Superb (nebo Octavia) a ohledně motoru 2.0 TDI je sděleno: "...Proto se občas zvenku zaposlouchejte do zvuku motoru. Když uslyšíte cvakání, jeďte rovnou do servisu s objednávkou nových vahadel. Zaplatíte zhruba 20.000,- Kč, dostanete už zesílená a máte po starostech. I pokud nic podezřelého neuslyšíte, nechali bychom vahadla na motorech CLLA a CFGB (u CFGC nemáme zatím výskyt závady potvrzen) nejpozději při 200 000 km vyměnit preventivně. Jestliže teď říkáte, že si snad radši koupíte nějaký benzinový motor, zapomeňte na to. Jednak se na trhu ojetin skoro nevyskytují, navíc jsou jejich rizika ještě vyšší a dražší než u dvacetitisícových vahadel v případě 2.0 TDI. Vlastně se dá říci, že Passat je už od roku 2005 velmi zajímavým úkazem: zpracováním zanechává mimořádný dojem kvality, ale mnohé jeho motory zlobí více než ekvivalentní jednotky od Korejců či Francouzů. A to je na zamyšlenou."
(poznámka: v článku jsou i fotky a ukázky jednotlivých problémů...)
Takže milý "tito", než příště budeš zviditelňovat, tak se zamysli nad sebou a nad případným "ohrnováním" nosu nad Korejskými automobilkami. Nejsou na tom tak špatně, jak si myslíš ty a stejně tak i řada "znalců". Existuje celá řada objektivních informací, které dokazují, že se pomalu stírají rozdíly v kvalitě mezi srovnatelnými značkami a každý, kdo je trochu soudný, tak to pozná. Z pohledu spotřebitele, jeho běžných potřeb používat auto pro přemisťování z místa A do místa B, není vůbec důležité řešit nic jiného, než to, aby se mu auto líbilo, aby mu "sedělo" uspořádáním a ergonomií. Ať si auto vyzkouší a to, co mu bude vyhovovat, tak ať si klidně koupí. Je jedno, jestli to bude Škoda, Ford, Opel nebo Mazda, Hyunai či KIA. Chybu rozhodně neudělá.

jednabedna
4. května • 8:41

...hehe tito, sis zas nevšiml, že Vošický slintá pod novým nickem?

Josef
8. května • 23:44

??? Opravdu podnětné sdělení "jednabedno"... (to, že se jedná o prázdnou bednu, to už vím :-) )

Jan Novak
1. května • 13:18

... a potom se majitel takového štřepu sveze v lépe vybaveném, lépe zpracovaném a silnějším MB C a konečně pochopí, že konfort není o díře za předními sedadly, ale o deštníku a škrabce a bude mít s maminou dobrý pocit jak skvěle nakupili a že do serivsu s TSI/TDI jezdí jen dvakrát ročně :-D:-D:-D

Q
2. května • 20:56

no vidis, ja se svez a ne jednou. superba sem mel 4 roky jako sluzebni (TSI DSG 7kvalt, porizovaci cena asi 9 kilo) a po nich nova car policy zavelela ze budeme mit MB C. no a pote co sem se s nim nekolikrat svezl, tak sem seznal ze to auto je mensi, horsi, mene pohodlne (bylo to v podobne cenove hladine) takze sem si nakonec nechal Supa a mergla odmitl. ted ty nove Cecka byly o neco lepsi, ale porad zadna hitparada na to ze mercedes.. samozrejme, kdyz to Cecko nalozis "na max" tak asi bude lepsi, ale taky za podstatne vetsi penize.. je to jen auto. me je celkem jedno jestli to ma na haubne slepici nebo zamerovac (teda, priznavam ze pokud by tam byla spirit of ecstasy tak asi nejaky emoce nastoupi .-)), je to kus plechu na pokud mozno bezpecne a komfortni premistovani lidi a nakladu na ruzne vzdalenosti. pokud to splni nejake zakladni + nejake dalsi minoritni pozadavky, je mi ukradene ze jezdim skodarnou a "nevozim si prdel v medu".

tito
4. května • 8:33

Občas mě po světě hotelové služby vozí z/na letiště v MB E, C a S, BMW5/7 a A6/A8 a komfort zadních sedadel mercedesů je katastrofální. BMW i Audi v pohodě.
Superb, kdyby nebyl úzký, tak (krom nesmyslné ceny) taky v pohodě.

Tom
2. května • 20:01

No vidis, pro me je to i o te dire za zadnimi sedackami. Takze vyhrava sup II, kdyz davame decka do sedacek, tak v klidu nastoupi pred sedadlu a tam si i stoupnou. Nemusime se je snazit nalozit jako pytel brambor.
Jo a neokopou nam sedacky;-)

Dr.Iver
30. dubna • 9:32

Klid, hysterky. 1,4 mega je extrem. Sup za tuhle sumu bude vozit jen predstavenstvo Skoda Auto, par ministru a velvyslancu a hradniho ozralu. Beznej klient bude nekde kolem 850t.

roomstein
2. května • 8:20

Drsné, velvyslanec v 2.0TDI :-D

Josef
30. dubna • 23:13

Ano Dr.Ivere, už jeden z mnoha kupců sdělil ve vedlejší diskusi svůj pohled na věc nákupu nového Superba:Tomas | 28. 04. 2015 18:07 | [37.221.246.xxx]
Nádhera. První auto, které jsem si objednal, aniž bych ho viděl....jen ta čekací doba. Dneska psali , že bude 7.9. ale vyplatí se : 2,0 TDI, 140kW, DSG, 4x4 LK :)Mohu jen dodat, že za Superba budou ve Škodě (u VW) požadovat tolik, kolik bude ochoten zákazník zaplatit. Proč by ho tedy měli prodávat za menší peníze? Situace na trhu ukáže, jak si nakonec Superb svoji pozici obhájí. Jednoduché to mít nebude, konkurence je velká. Už jen jeho koncernový rival Passat může zahýbat prodejními čísly stejně, jako nedávno dokázal zahýbat prodejem Octavií konkurent Golf, když byl nabízen v některých konfiguracích levněji než Octavia. Předpokládám, že si ale nový Superb své zákazníky najde. Je hezký, má šmrnc a pro řadu zákazníků bude "neodolatelný" podobně jako pro Tomase, jehož příspěvek jsem uvedl. Důležité je, že zákazník bude nakonec spokojený a o to jde především. Ať si každý vybere podle libosti a za svůj výběr zaplatí tolik, kolik bude chtít. O tom, že je na trhu z čeho vybírat, o tom snad nikdo nepochybuje. Jen si dovolím poznamenat moje překvapení, když jsem si večer v posledním čísle SM přečetl "test" trojice Mondeo, Mazda 626 a Passat a kupodivu "vyhrála" Mazda. Když si to člověk přečte pečlivě a popřemýšlí, tak může konstatovat, že je to naprosto vyrovnané a záleží především jen na subjektivních hlediscích a prioritách potenciálního kupce ("hodnotitele"), pro co se nakonec rozhodne. Rozhodování ale nebude jednoduché a platí to i pro nového Superba. Tedy pokud nepůjde o podobný případ jako u zákazníka Tomase, který se rozhoduje jinak - jednoduše koupí to, co chce, aniž srovnává, zkouší a vybírá. A proč ne? Je to každého osobní věc.

O
30. dubna • 10:30

Presne tak, uz mam objednano, teda firemni aby me tu nekdo nekamenoval zena jezdi v renaultu, takze zadnej vyhranenej skodovkar. Ale ta cena co sem dali je tupe poscitani ceniku. Ja objednaval 190k dehet(narizeni firmy) v manualu met. k tomu sedadla s pameti i pro zrcatka (kvuli zene ktera je mnohem mensi), otvirani kufru nohou vyhrivane celni sklo hlidani mrtveho uhlu, bezklic otevirani dveri a start auta a dalsich x kravin jako 10 repro se sub atd ktery bych nakonec ani nepotreboval, ale kdyz sem byl v limitu tak proc to tam nedat. cenikovka 880 a nechtejte vedet za kolik to leasingovka kupuje (desitky procent dolu), takze cena urcite neni mimo za auto ktery se rozmery pohybuje na urovni vyssi stredni tridy. Rad bych videl podobne velke auto se stejnou motorizaci a podobnou vybavou ktery koupite levneji.

Ludek_II
1. května • 7:06

To se to utraci z ciziho. :-P

Josef
30. dubna • 23:23

Velmi zajímavá je cenová politika Škody v případě fleetového prodeje. Bohužel retailový zákazník zaplatí plnou cenu a maximálně ukecá nějakou drobnou slevu u prodejce.
Z výše uvedeného vyplývá, proč auta Škoda jsou tolik rozšířeny především jako služební auta.

Hat
30. dubna • 9:13

Zeptejte se v nějakém neznačkovém servisu na kvalitu současných Škodovek a nebudete se stačit divit!!! :-D:-D:-D

čuk
30. dubna • 9:48

ano, zeptal jsem se a nestačil jsem se divit. Prý to patří k tomu nejlepšímu (kromě prémiových značek) co k nim jezdí

Tom
1. května • 21:23

Suzuki SX4 pry hodne slusny drzak, hadej proc?

Ludek_II
1. května • 7:04

slovy Cimrmana: Vojto, ty tvoje buliky, uz je mam zase na nose.Ptat se v servisu, ktery je zavisly na poctu oprav, je jako radit se se zlodejem o zabezpeci kvartyru.

mex
30. dubna • 13:27

Presne tak, me taky potvrdili, jak na těch ubozacich vydelavaji.

Nothing
30. dubna • 9:02

Me ne :-)))))
MBcko bych si nekoupil ani kdybych musel jezdit na kole.

Ondrej
30. dubna • 8:47

Jaky to ma smysl? Kliknout na kazdou kravovinu v konfiguratoru a vyhnat cenu nahoru? To je nejaka zabava skodovkaru? Maximalni cena uz sla vypocitat z ceniku. Jenze redaktor asi chybel na scitani v zakladni skole :-)

tito
4. května • 8:27

A proč by si někdo, kdo v autě tráví půl života, do něj neobjednal adaptivní tempomat, ventilovaná sedadla, televizi a nezávislé topení?Otázka je jen, zda to nasází do Superba 2,0 za 1,4mega nebo si ne zas až moc připlatí a nasází to do šestiválcové A6 či něčeho v tomto smyslu.Já nemám kopřivku z boleslavských aut, výbavu do auta zásadně zaklikám tu, co tam chci mít, včetně výše uvedených položek, ale 1,4M za Superb s dvoulitrem mi nedává smysl. To auto je i v tak rozsáhlé konfiguraci v pořádku a má místo na slunci. Jen ta cena je značně, značně přehnaná a pochybuji, že kromě pár centrálních úřadů a možná krajských hejtmanů se do rukou firem či soukromníků dostanou v zaznamenatelném počtu jinak, než jako 25tkm referentská auta výrobce s 40%slevou.

Ludek_II
1. května • 6:47

Napriklad muj cas je vzacny, takze jsem rad, ze tyto kravinky udela nekdo za me.

Čechystán
30. dubna • 8:15

No panečku :-DA teď babo raď... nejlepší auto vesmíru Superb? Nebo radši něco prémiového s vytříbenou hystorií?Patrioti mají jasno :-P

Barrichello
30. dubna • 8:41

A to se vyplatí. Za 1,4-1,5 mega je 470 konový Dodge Charger SRT8 v plné palbě nebo nejetá skladovka jaguaru XF 3,0 V6 http://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xf/1... ...

Barrichello
30. dubna • 8:42
wisastar
2. května • 12:12

Tohle cechum nevysvetlis... radsi si koupi golfa erko za mega :-D

Doporučujeme

Články odjinud