Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Automobilka Škoda pustila konečně do světa i klasický korunový konfigurátor nového Superbu, kde si můžete naspecifikovat auto přesně podle představ a dozvědět se tak koncovou cenu. To nám nedalo a opět jsme si museli zahrát naší hru „kolik stojí škodovka v plné náloži“?

Dalo by se říci, že stačí sáhnout po motoru 2.0 TDI (140 kW) s pohonem 4x4 a převodovkou DSG, po výbavě Laurin&Klement (základní cena 1 006 900 korun) a zaškrtnout v katalogu všechno.

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Jenže to není ono, protože Laurin&Klement má plno luxusních položek v základu a když si je nakonfigurujete k nižším výbavám Škody Superb, dostanete cenu ještě výš. Šli jsme tak do výbavy Style a stejné motorizace (cena od 931 900 korun).

Výsledek nás trochu překvapil. Čekali jsme cenu přes milion, ale ne o tolik. Po zaškrtání všeho, co konfigurátor umožnil, jsme se s cenou Superbu 2.0 TDI dostali na 1 385 190 korun. Pravda, některé položky jsou zbytečnost, ale třeba ventilovaná přední sedadla za 58 000 korun nebo adaptivní podvozek za 25 000 korun mohou být příjemné doplňky.

Dokážete novou Škodu Superb nakonfigurovat ještě dráž? Dejte nám vědět do komentářů pod článkem.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků