Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Automobilka Škoda pustila konečně do světa i klasický korunový konfigurátor nového Superbu, kde si můžete naspecifikovat auto přesně podle představ a dozvědět se tak koncovou cenu. To nám nedalo a opět jsme si museli zahrát naší hru „kolik stojí škodovka v plné náloži“?

Dalo by se říci, že stačí sáhnout po motoru 2.0 TDI (140 kW) s pohonem 4x4 a převodovkou DSG, po výbavě Laurin&Klement (základní cena 1 006 900 korun) a zaškrtnout v katalogu všechno.

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Jenže to není ono, protože Laurin&Klement má plno luxusních položek v základu a když si je nakonfigurujete k nižším výbavám Škody Superb, dostanete cenu ještě výš. Šli jsme tak do výbavy Style a stejné motorizace (cena od 931 900 korun).

Výsledek nás trochu překvapil. Čekali jsme cenu přes milion, ale ne o tolik. Po zaškrtání všeho, co konfigurátor umožnil, jsme se s cenou Superbu 2.0 TDI dostali na 1 385 190 korun. Pravda, některé položky jsou zbytečnost, ale třeba ventilovaná přední sedadla za 58 000 korun nebo adaptivní podvozek za 25 000 korun mohou být příjemné doplňky.

Dokážete novou Škodu Superb nakonfigurovat ještě dráž? Dejte nám vědět do komentářů pod článkem.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků