Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Škoda Superb 2.0 TDI v plné výbavě? Přijde vás na skoro 1,4 milionu

Automobilka Škoda pustila konečně do světa i klasický korunový konfigurátor nového Superbu, kde si můžete naspecifikovat auto přesně podle představ a dozvědět se tak koncovou cenu. To nám nedalo a opět jsme si museli zahrát naší hru „kolik stojí škodovka v plné náloži“?

Dalo by se říci, že stačí sáhnout po motoru 2.0 TDI (140 kW) s pohonem 4x4 a převodovkou DSG, po výbavě Laurin&Klement (základní cena 1 006 900 korun) a zaškrtnout v katalogu všechno.

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Škoda Superb má nový konfigurátor. Vaše auto si prohlédnete také na videu

Jenže to není ono, protože Laurin&Klement má plno luxusních položek v základu a když si je nakonfigurujete k nižším výbavám Škody Superb, dostanete cenu ještě výš. Šli jsme tak do výbavy Style a stejné motorizace (cena od 931 900 korun).

Výsledek nás trochu překvapil. Čekali jsme cenu přes milion, ale ne o tolik. Po zaškrtání všeho, co konfigurátor umožnil, jsme se s cenou Superbu 2.0 TDI dostali na 1 385 190 korun. Pravda, některé položky jsou zbytečnost, ale třeba ventilovaná přední sedadla za 58 000 korun nebo adaptivní podvozek za 25 000 korun mohou být příjemné doplňky.

Dokážete novou Škodu Superb nakonfigurovat ještě dráž? Dejte nám vědět do komentářů pod článkem.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků