Škoda Superb 2,0 TDI: filtr pevných částic ve standardu

Škoda nedávno uvedla na český trh Superb s naftovým motorem 2,0 TDI, který nahradil starší agregát 1,9 TDI 96 kW. Ten nyní automobilka nabízí pouze ve Fabii RS. Ve standardu má „nový“ motor filtr pevných částic, nabízí výkon 103 kW a točivý moment 320 Nm. Na stovku se rozjede za 9,9 s (oproti staršímu modelu poměrně výrazné zlepšení), maximálka je 215 km/h a kombinovaná spotřeba činí 6,3 l. Díky šestikvaltu je možné lépe využít efektivní rozsah otáček než u pětikvaltové devatenáctistovky.

Ve výbavě Classic zaplatíte za Superba s tímto motorem 723 900 Kč, v Comfortu 788 900 Kč a v Eleganci 954 900 Kč. Oproti o něco silnější benzinové verzi s motorem 1,8T 110 kW je tak nafťák o 54 tisíc dražší.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků