Škoda Superb 2,0 TDI: filtr pevných částic ve standardu

Škoda Superb 2,0 TDI: filtr pevných částic ve standardu

Škoda nedávno uvedla na český trh Superb s naftovým motorem 2,0 TDI, který nahradil starší agregát 1,9 TDI 96 kW. Ten nyní automobilka nabízí pouze ve Fabii RS. Ve standardu má „nový“ motor filtr pevných částic, nabízí výkon 103 kW a točivý moment 320 Nm. Na stovku se rozjede za 9,9 s (oproti staršímu modelu poměrně výrazné zlepšení), maximálka je 215 km/h a kombinovaná spotřeba činí 6,3 l. Díky šestikvaltu je možné lépe využít efektivní rozsah otáček než u pětikvaltové devatenáctistovky.

Ve výbavě Classic zaplatíte za Superba s tímto motorem 723 900 Kč, v Comfortu 788 900 Kč a v Eleganci 954 900 Kč. Oproti o něco silnější benzinové verzi s motorem 1,8T 110 kW je tak nafťák o 54 tisíc dražší.

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2012
Stav: 144 102 km
Cena: 320 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2015
Stav: 101 549 km
Cena: 420 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2011
Stav: 128 713 km
Cena: 300 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2016
Stav: 31 623 km
Cena: 670 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2016
Stav: 18 191 km
Cena: 680 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků