Škoda Superb 2,0 TDI: filtr pevných částic ve standardu

Škoda nedávno uvedla na český trh Superb s naftovým motorem 2,0 TDI, který nahradil starší agregát 1,9 TDI 96 kW. Ten nyní automobilka nabízí pouze ve Fabii RS. Ve standardu má „nový“ motor filtr pevných částic, nabízí výkon 103 kW a točivý moment 320 Nm. Na stovku se rozjede za 9,9 s (oproti staršímu modelu poměrně výrazné zlepšení), maximálka je 215 km/h a kombinovaná spotřeba činí 6,3 l. Díky šestikvaltu je možné lépe využít efektivní rozsah otáček než u pětikvaltové devatenáctistovky.

Ve výbavě Classic zaplatíte za Superba s tímto motorem 723 900 Kč, v Comfortu 788 900 Kč a v Eleganci 954 900 Kč. Oproti o něco silnější benzinové verzi s motorem 1,8T 110 kW je tak nafťák o 54 tisíc dražší.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků