Škoda Superb 2,0 TDI: filtr pevných částic ve standardu

Škoda nedávno uvedla na český trh Superb s naftovým motorem 2,0 TDI, který nahradil starší agregát 1,9 TDI 96 kW. Ten nyní automobilka nabízí pouze ve Fabii RS. Ve standardu má „nový“ motor filtr pevných částic, nabízí výkon 103 kW a točivý moment 320 Nm. Na stovku se rozjede za 9,9 s (oproti staršímu modelu poměrně výrazné zlepšení), maximálka je 215 km/h a kombinovaná spotřeba činí 6,3 l. Díky šestikvaltu je možné lépe využít efektivní rozsah otáček než u pětikvaltové devatenáctistovky.

Ve výbavě Classic zaplatíte za Superba s tímto motorem 723 900 Kč, v Comfortu 788 900 Kč a v Eleganci 954 900 Kč. Oproti o něco silnější benzinové verzi s motorem 1,8T 110 kW je tak nafťák o 54 tisíc dražší.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků