I Škoda uměla prodávat auta skrze fotky. Dobové snímky mají ohromné kouzlo!

pepa  |  17. 11. 2020 10:03

Nevite kde je focen obr. 8 ? (Octavka)

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 11. 2020 11:42

To sice nevím, ale zajímalo by mne jak vypadají ti od kterých jsi dostal na tvoji otázku nesouhlas. To musí být idioti na první pohled.

Odpovědět  |   | 
Předseda  |  19. 11. 2020 22:46

Ve Špindlu.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  17. 11. 2020 10:31

aspoň nějaký článek o škodovce, už bych myslel, že ani neexistuje..děkuji mnohokrát..

Odpovědět  |   | 

přesně popsaná galérie, tu č.16- 1000mb s pozičkama a takové barvy jsem měl a ty reklamy dělané pro lidi už jsou minulostí, škodovka se vzdaluje od pracujících a na reklamách uvádí pro koho ty vozy jsou- musí mět kravatu, oblek za dvacet a hodinky za sto a doma deset sim karet, zvláštní modem v garáži a v telefonu aspon padesát kontaktů na servis a hlavně nejezdit na krátký jízdy. Poslední dobrá byla fabie II s HTP dvouvačka 12V.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  17. 11. 2020 11:20

Posledni dobra byla dvanactiventilova F2 dvouvacka? Posledni nejlepsi F2 byla sesnactiventilova R2 dvojladovacka

Odpovědět  |   | 
Pepo  |  17. 11. 2020 11:50

to určitě ty koncernová špíno kolaboranstká..

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  17. 11. 2020 12:10

Uz upust od tech urazek.. Dost na to, ze mam smulu, ze jsem behem zivota v Americe onemocnel laskou k tak melodickemu pretlatu v motoru.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 13:30

Zabijte se oba, píšete jeden jak druhý totální sračky.

Odpovědět  |   | 

ty kluku, myslím, že se hodíš ještě převychovat. Vlastnil někdy motor bmw kde je zvlášt proměnlivá sací a výfuková vačka a technicky ještě proměnlivý zdvih sacích ventilů? O technice se nesmí vyprávět obzvlášt o té západní?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 15:10

Ty se k nim přidej. To víš, převychovávat po socialisticku, to by se ti líbilo, co, šmejde?

Odpovědět  |   | 

Ne, pěkně po kapitalisticky. Máš v autě turbo?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 16:02

Ty o kapitalismu vůbec nic nevíš, moulo.

Odpovědět  |   | 

ne, dvanáct ventilů stačilo a budoucnost? taky dvanáct, bez turba, nepřímý vstřik, žádný startér na věnec setrváku, žádný altík, žádný řemen na klimu a vodní pumpu, joo proměnlivý časování tam bude.

Odpovědět  |   | 
jean  |  17. 11. 2020 20:51

Človek v kravate a v obleku za dvacet nemôže pracovať?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  17. 11. 2020 11:41

Nejvíc "profi" je číslo 12. Stejšn, pruhovaná slečna a auto-bagr

Odpovědět  |   | 

to bude asi ještě T111.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  17. 11. 2020 17:59

Ups, chybička se vloudila, slepota mě ranila.
Ne stejšn, ale Octavia combi.
Jestli je to T111 nebo T138 nejsem schopen poznat. Na fotce není zřetelně vidět jestli je tam vzadu odkrytý setrvačník/T111/ nebo dekl/T138/
Tedy alespoň já to nevidím.

Odpovědět  |   | 

je to blbé rozlišení, to nebyl setrvák, ale ruční brzda, 138 to už měla na převodovce nad rourou. 111 měla menší rozvor a ten bagr měl do zadu menší převis, u 138 to dozadu přesahovalo tak 1,5m.

Odpovědět  |   | 
M  |  17. 11. 2020 12:59

Nějak mi chybí informace, že ve vzpomínaných letech byla auta po složení ve vinkulace na pořadník. Čekací doba cca 3 až 5 let, podle vybraného typu vozidla. Takže nějaké fotky byly pro normálního človeka v podstatě na nic. Mimochodem si dodnes pamatuji památný dialog mého otce s předávacím technikem Mototechny při přebírání Š 1000 MB. Podotýkam, že předtím měl Octavii. Tatík sedící vevnitř, ale s levou nohou na futru dveří : ,,Kam se tu proboha dává levá noha?"
Technik: ,, Pod sebe." Tož tak, to byl pokrok za sociku. A tak to bylo skoro se vším. Od deseti k pěti.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 13:35

Tak si říkám, jak zamindrákovaný musí být autor článku... místo aby třeba víc rozepsal dobové skutečnosti kolem focení aut, neustále se naváží do politiky a tehdejší politické situace, jako kdyby za to snad mohla ta auta nebo automobilka.

Odpovědět  |   | 

ta toba se nesmí zapomenout a když zlobí děcka a řekne se mu, že na něho přijde komunista, tak se musí třepat jak ratlík.Ukazovat děckám fotky, komunistický lágry a vězení. Obzvlášt 17 listopadu. Já třeba mám z vojny schovaný sešit PŠM- prázdný, nepopsaný.....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 15:10

Komunista mi vypráví o tom, jak se děti mají bát komunistů. Absurdnější situaci prostě nenajdeš...

Odpovědět  |   | 

Jestli doložíš, že jsem byl někdy komunista, tak máš na dva měsíce pujčený bmw z4. Kolik měls na vojně ostrých?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 16:03

Kolik tvých příspěvků, kterými po vzoru komunistů chceš omezovat, diktovat, zakazovat a likvidovat lidi, chceš zkopírovat? BMW si nech, nezajímá mě.

Odpovědět  |   | 

tak to pujčím tvojí mladé.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 17. 11. 2020 20:31

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 11. 2020 21:55

Hodně štěstí, Péťo.

Odpovědět  |   | 

tak ji nemáš a jsi svobodný mládenec.........

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  17. 11. 2020 13:43

Když jsem kdysi protekčně koupoval s bráchou první auto Škoda 125L, prodávají se nás zeptal, jakou barvu chceme. Bratr pak málem dostal facku, měli jen zelené Škodovky a nevšiml si mírně odlišného odstínu zelené u jiných... .

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 11. 2020 19:12

Mnohe fotky su urcene pre zahranicne trhe - 1000MB pri bruselskom Atomiu atd.

Skvelu reklamu mali skodovky v Zandarskej serii s Funesom. Zdemolovali ich tam celkom slusny pocet ;)

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 11. 2020 19:12

v tomto okamžiku 22 příspěvků, z toho 7 petr.r a 6 allamarein.
obsah diskuse je zbytečné rozebírat, je dostatečně výmluvný.

Odpovědět  |   | 

ano, je to zbytečné stebou diskutovat o technice aut, protože ty nevíš ani to, že na 1000mb jsem měl tlumič řzení a mechanický ostřkovač. Diagonální pneu-to taky nevíš co to je a pro tebe technická slova jsou nesrozumitelná. Ty neumíš ani diskutovat o tatře 111 natož nevíš nic o časování ventilů.Napiš proč tatra 815 už nemá ten buben ruční brzdy na převodovce? Tvoje první auto bylo jaký?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  17. 11. 2020 21:45

Luxusni prispevek. Nejdriv si vymyslis dle tematu nejake sve otazky a pak dotycneho obvinis, ze o tom nic nevi.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  18. 11. 2020 01:48

Pane Petrumr, jak to prosím děláte, že máte tak brilantní příspěvky?

Odpovědět  |   | 

zkušenosti z dopravy a ještě perlička, jak jsem dělal řidičák, tak se pokazila škoda 105 a tak jsme jezdili ifou na B, školitel věděl, že jsme od 14 jezdili drifty s ŠLkama. Neřikej mě pane, tykej mě.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 11. 2020 13:07

Petr r. (Petrumr) zvýšil náskok v počtu příspěvků na 12 a vítězí nad Allamareinem 12 ku 7. Úspěch v podobě 50 % z celkového počtu 38 příspěvků. Měl by přidat, aby dosáhl i absolutního vítězství.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 11. 2020 20:44

Tohle už připomíná první stupeň ZŠ, kdy nám (tehdy ještě soudružka) učitelka říkala, že předvádění našeho mírně mentálně retardovaného spolužáka máme ignorovat, protože jediným jeho cílem je upoutat pozornost. Na petra r. to funguje stoprocentně.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  17. 11. 2020 22:03

Já mám propagační knížečku A5 naležato ve stříbrné metalíze, kde jsou naleštěné všechny exportní Š105-Š130 a vypadá to vizuálně fakt dobře! Ale obrázek se skupinkou roztodivných Š100 z úvodní fotografie by mě ke koupi nepřesvědčil ani tehdá. Ne nadarmo jsme měli Fiata600, Wartburg353, Simcu a pak Ladu1200. Po 89 následovala ihned západní auta, protože cokoliv z RVHP bylo ve srovnání s nimi nekoupitelné. Ale jestli bylo účelem napsat článek o Škodovce nebo udělat pár socialistickým tatíkům, teď už spíš dědečkům radost. Tak jooo na 17.listopad máme splněno, jsem pro. I když by to šlo i o chloupek lépe.

Odpovědět  |   | 

Koumoušskej šrot a znouze cnost.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
puk123  |  18. 11. 2020 09:02

Už je tu psáno, že ty fotky byly z velké části určeny pro Západ, u nás se reklama moc nepěstovala a vlastně jí ani nebylo třeba. Nežila ani jako obor, úroveň drželi zpočátku absolventi Baťovských škol, pak jejich žáci. Kvalita fotek v galerii je značně kolísavá, jsou tam i kusy málo povedené. Nejvíce mě zaujala fotka 27, kde si slečna se svým autíčkem fotí selfíčko. V textu mě zaujala poznámka o spojení Š1203 s byznysem - no, asi taky na západ od nás.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 59 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry