Škoda spustila konfigurátor pro novou Fabii

101 komentářů

Vítek
2. srpna • 0:29

Fabie je minimálně o 50% Předražená. Mám služební 1.4 tdi - HRŮZA.
Fabie je nejužší auto - cca 1640 mm. Ve větru se s tím nedá jet.
Je užší než nový Fiat 500, který má délku jen cca 3500 mm.
Za Fabii bych odebral Škodovce licenci na výrobu aut.
Asi bych jim nedovolil vyrábět ani skůtry.
Jim je jedno co Vám prodají, je zajímá jen zisk.
Fabie je strohý uzký hnus.
Ohrožuje bezpečnost uživatele.

Vítek
2. srpna • 0:27

Fabie je minimálně o 50% Předražená. Mám služební 1.4 tdi - HRŮZA.
Fabie je nejužší auto - cca 1640 mm. Ve větru se s tím nedá jet.
Je užší než nový Fiat 500, který má délku jen cca 3500 mm.
Za Fabii bych odebral Škodovce licenci na výrobu aut.
Asi bych jim nedovolil vyrábět ani skůtry.
Jim je jedno co Vám prodají, je zajímá jen zisk.
Fabie je strohý uzký hnus.
Ohrožuje bezpečnost uživatele.

Freddy
21. března • 23:43

Kluci, nechci Vam nikomu brat iluze, ale jezdil jsem s tim 3 tejdny na WDC FABIA 2007, dělal jsem řidiče, a říkám vám předem, že nic moc.. Nebo takhle.. V plný pálce za 350 tisíc by se o tom dalo uvažovat, samozřejmě vč. nejsilnějšího motoru... Benzíny jsou naprostý sra...ky, navíc i ta blbá 1.2 si brala 11 litrů!!!! na druhou stranu je pravda, ze Diesel 1.9 krásnej 4,5... ale zase ta cena.. a jízdní vlastnosti spíš podprůměrný.. toť můj názor a to si nemyslete, že jsme tomu pořádně nedali dole v garážích :D

štaflík
22. března • 8:38

Cože, 1,2 Vám brala jen 11 litrů??! Tak to jste srágora, vždyť ta bere běžně 40 až 80 litrů. To jste se vážně málo snažil, nebo Vás někdo tlačil.
Nevím, jezdím s HTP 3 roky a dlouhodobou mám kolem 6ti a to jezdím 70% po kopcovatém městě. Mimo město se dá (při jízdě kousek nad povolenou rychlostí) jezdit mezi 5,5-6,4 úplně v klidu. Miluji "znalce", co tvrdí, že HTP žere 111 - 15 -200 litrů...

lederson
22. března • 14:04

jj, když to auto budeš tlačit, tak nebude žrát skoro nic :-P Až zase pojedeš do vedlejší vesnice, zamysli se nad tím, kolik 1.2 žere při předpisových 130 na dálnici (na tacháči lehce pod 140) a jakou těžou nohu to chce, aby tam ta 130ka do kopečka taky zůstala... Jestli nic nevymyslíš, tak ti poradím, že je to tak 9-10 l/100km 3-[

kerzy
20. března • 20:15

za 250 tisíc je to fakt bída! Ten konfigurátor má co dělat s tím aby tu základní cenu vůbec sežvýkal. Moc se mu nechce, když chce člověk auto v základní výbavě apod..

Maro
28. března • 16:08

S tímto názorem souhlasím. Osobní auto za 250 t. bez dvířek na palubní desce a s příplatkem za díru pro rádio, to je fakt výsměch. Nemám nic zásadního proti Fabiím (mám kombíka a jsem s ním spokojenej), ale moje příští auto už určitě nebude F 1,2 HTP. Ta stačí tak možná do města na nákupy. Jako rodinné auto je to z nouze cnost. Za cenu solidně vybavený Fábky si člověk může koupit ledacos, třeba CEEDa.B-]

Čenda
20. března • 15:49

Nechápu proč se plno lidí hned rozčiluje jak je to předražené...podívejte se kolik stojí se stejným motorem a výbavou takové Clio, Peugeot 207, Corsa nebo nedejbože Fiesta...naopak korejci a třeba GPunto je levnější...ale ty škoda ceny se rozhodně nevymykají konkurenci...jsou takové ani moc ani málo...prostě průměrné...

kmarty
20. března • 13:15

Ackoliv nejsem priznivcem Skodovky (o celem koncernu VW ani nemluve), tak se mi ty ceny nezdaji zase tak uplne hrozny (soudim podle konfigurace kterou jsem si vybral v tom konfiguratoru - provedeni "holobyt" to nebylo, spis takovej stred).
Teda pokud ta cena v konfiguratoru neni bez dane, coz doufam ze neni protoze to by uz tak zajimavy nebylo. Na druhou stranu je to ted skodovacka novinka, takze by tu byl i duvod momentalni vyssi ceny.

kmarty
20. března • 13:21

Tim teda nechci rict ze bych sel do Skodovky, tak zhavy to zase neni :-). A nejsem si jist ze nekdy bude.Ale nemyslim si ze by se na ni melo tak plivat. To si zase nezaslouzi. Takhle brzo ne.

hlupák
20. března • 11:19

jak se píše v jednom reklamním materiálu na kia ceed. Nová fabka je hnusná plechovka a navíc tomu nejde zavřít kufr. Nebo teda možná jde ale má to takovou fuku, že málem vidíte dovnitř. Nevíte kdo to splácal dohromady toho paskvila?????

pitrs
20. března • 11:43

co to je za blábol? Kde jste to vzal?

hlupák
20. března • 11:52

To je propagační materiál na nového ceeda a mají to u dealerů Kia a ještě ke všemu si myslím, že to je pravda. A bylo by to jenom dobře kdyby škodovce trochu šlápli na paty. My zákazníci bychom na tom jenom vydělali.

Sias
20. března • 12:05

Taky nezapomen, ze nez Kia dala Ceeda dohromady, tak od všech známých automobilek přetáhla lidi, kteří jí ho udělali.. všimni si ovládacího panelu klimy - prakticky by snad do toho Golfa5 i pasoval atd..
Takže to vlastně ani Kia není.. spíš je to, snad první pořádné auto, co pro Kiu někdo vymyslel.

Pitrs
20. března • 12:14

Základem propagačního materiálu je vychválit svoje a ne pomlouvat konkurenci. To jako kdybych si pozval maníka na nová okna a on místo toho, aby mě vysvětlil a vybarvil parametry jeho oken, tak pomlouval konkurenci. To svědčí o jednom. Kia je hold takový šmejd, že nemá nic, čím by se zvyditelnila, čím by nadchla nebo přesvědčila, ale musí hanit ostatní značky. No není to tak :-D:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
abc
20. března • 12:36

"Kia je hold takový šmejd, že nemá nic, čím by se zvyditelnila, čím by nadchla nebo přesvědčila, ale musí hanit ostatní značky."Člověče, kromě té hrubky, sám v této větě pomlouváš něco, o čem prakticky nic nevíš. Zamysli se nad sebou.. :-/Např. nebýt změny v zákoně, tak by dodnes Škoda nabízela jen 1 rok záruku na své výrobky. Na Ceed dávají 7 let (5+2).. Škoda slov..BTW: Po Ceedu pokukuji již od začátku. Ten jejich motor 1.6i 90kW mě pořád připomíná staré Toyoty Corroly, které měly motor tuším 1.6 92kW. Jo to byly super autíčka.. Sice dnes již přes 20 let staré, ale naprosto skvělé.. :-)

Radek Ondrášík
20. března • 12:17

Srovnávací testy apod. jsou legitimní formou propagace. To, že tuto možnost využívá jen hrstka firem je druhotné. Každopádně musí být jasně nastaveny parametry takového srovnání a musí být maximálně objektivní, tedy měly by se srovnávat údaje, které jsou jasně měřitelné a to opakovaně.Pokud tomu tak je, je to správná forma jak ukázat, že mám něco více, než má konkurence.

chytrak
20. března • 11:15

tak nevim, zřejmě to ještě nemají úplně vychytané, ale já jsem signalizaci pásu právě našel v z¨ákladní výbavě classic. Tak to bude asi standard. (Což mne třeba zrovna mrzí).

Saman
20. března • 10:33

tam se musi kupovat i ve vybave eleganc takova blbost jako kontrolka zapnuteho pasu u ridice a rovnou za 1000 kacek :-D , se divim ze v priplatkove vybave neni treba volant a radici paka, jako ze davat to do serie je zbytecnost :-P

chytrak
20. března • 11:06

víš šamane, já bych tu diodku teřba do auta nechtěl. Ono ta tvoje diodka totiž docela vříská. A i když se poutám téměř furt, tak někdy těch 5 sekund kdy vyjíždím třeba z parkoviště složitějším manévrem vč. couvání pěkně znepříjemní. Tak jsem za tu možnost volby rád.

Honza
20. března • 13:30

Spousta lidí tu kontrolku nechce,
předtím byla u Fabie v základu, teď tam není. Zase špatně?

Saman
20. března • 12:42

no ale nevriska dioda, ale nejaky vriskatko s tim spojene, me teda v aute nic nevriska a jen mi sviti dioda a nic se zani platit nemuselo, takze si kup Fabii bez vriskatka afsichni budem spokojeny :-D

MELLO
20. března • 10:03

Jsem tak nedočkavý, že bych nejradši koupil FII 77kWTDI Elegance, ale musím se ovládnout a počkat na RS, ale jestli škodovka zblbne a dá tam benzín, tak mi stejně nic jiného nezůstane - alespoň bude už za ten rok trochu vychytaná od porodních bolestí.;-)

šraflík
20. března • 9:41

OK - porovnejme zhruba podobně vybavená auta: Opel Corsa 1,4 5dv. Cosmo:
6 x airbag, ABS, klima, centrál s DO, el. okna, zrcátka, radio s CD. Přidejme za 2500,- ISOFIX, cena je 406 500,-
Fabia II - 1,4 Ambiente + klima (20 000) + okenní airbagu (+7 000) + rádio s CD (+8 000) + DO kc entrálu (4 000).
cena je 363 900,-
Nevýhodou Fabie je nepatrně menší výkon (na druhou stranu obecně VW uvádí citelně nižší výkonny, než jeho auta mají doopravdy - viz. Fabií 1,2 -44kW - na zkušebně 51kW), výhodou větší kufr.
Jak sám vidíte, Fabie stojí o cca 43 000,- méně a to se domnívám že Fabie (s despektem k oběma značkám, s nimiž mám zkušenosti) je nepatrně kvallitnější auto. Opravdu je tak drahá??

vlke
2. dubna • 15:41

Fabiu 1,4 by som porovnával s Corsou 1,2 (výkony takmer rovnaké) a výbavu Ambiente s výbavou Enjoy (Elegance s Cosmo) - porovnanie Ambiente s Cosmo je dosť skreslené. Na mojej Corse 1,2 Enjoy mám oproti základu navyše metalízu a paket klimatizácia, rádio CD MP3 (vrátane 7 reproduktorov) a predné hmlovky. Fabia 1,4 Ambiente v takmer identickej výbave (kde to bolo možné) by ma podľa konfigurátoru vyšla o 10.000 lacnejšie. Vzhľadom k nižšej spotrebe, designu a spoľahlivosti Corsy je výber jasný.

pitrs
3. dubna • 8:06

Ano, výběr je jasný, ta lepší je Fabia, že? A srovnávat Fabii 1.4 s corsou 1.2, no dovolte abych se zasmál. Porovnejte výkon a točivý moment, Fabia na tom bude určitě lépe v porovnání 1.2 x 1.2!

vlke
5. dubna • 12:13

Tým by som si nebol až taký istý. Porovnanie Fabia vs. Corsa - motory 1,2 (u Fabie som samozrejme zvolil silnejšiu verziu 1,2).
Fabia - 1,2 12V (trojvalec!) 51 kW(70 k), točivý moment 112 Nm pri 3000 otáčkach, zrýchlenie 14,9 s, maximálka 163, spotreba 5,9
Corsa - 1,2 16V (štvorvalec) 59 kW (80 k), točivý moment 110 Nm, zrýchlenie 13,9, maximálka 168, spotreba 5,8.Až na točivý moment (rozdiel iba 2 Nm) vo všetkých parametroch lepšia Corsa. Samozrejme, že motor Fabie 1,4 je lepší ako Opel 1,2, ale výkonový rozdiel je podľa mňa menší ako u motorov 1,2. Nehovoriac o tom, že Fabia 1,4 žerie už 6,5 litra...

petr
21. března • 12:43

"Fabia II - 1,4 Ambiente + klima (20 000) + okenní airbagu (+7 000) + rádio s CD (+8 000) + DO kc entrálu (4 000).
cena je 363 900,-"Toyota Yaris 1.3 64kW Sol - klima, el. okna, přední, boční, hlavové a kolenní airbagy, autorádio s CD + MP3 a WMA s ovládáním na volantu + 6 repro, centrál s DO
cena 369.900,- KčCenově je tedy Škodovka na úrovni Toyoty :-D

no.problem
21. března • 15:18

s tym, ze yaris ma o kusisko variabilnejsi kufor a ma pre styroch viac priestoru pre kolena ako stara fabia (predpokladam, ze aj viac ako nova, ale skusat sa mi nechce)

JirikH
22. března • 11:05

A hlavne v Yarisu mam najeto 120tis. a menil sem 2 zarovky, olej, desticky a tlumice... Auto vydrzi podstatne vice nez Fabia

zdeněk
20. března • 15:26

koukni na auto.cz na ceny nový Astry;-)

Ráďa
20. března • 10:08

Děkuji panu šraflíkovi za tolik aktivity pro mě. Ano Corsa levnější není, však jí taky nevychvaluju (byť vzhledově se mi její zadek libí). Prosím, vy si F II kupte .... já si ji nekoupím a je to vyřešené. ...Spíš jsem to myslel tak, že podstatně větší a luxusnější zánovní auto za stejné prachy (a musí se fakt vědět kde koupit) udělá mnohem víc radosti.

šraflík
20. března • 10:25

Pane Ráďo, domnívám se, že máte asi nějaké problémy. Pokud napíšete, že nová FII je drahá (a k ceně dospějete tím nejblbějším způsobem - do základu si dokupujete výbavu, místo toho, abyste si vzal vyšší stupeň), pak je Vám jednoznačně a racionálně doloženo, že většina konkurence je dražší (často i citelně), tak začnete kecat o ojetinách. Pokud jste od začátku myslel, že je FII ve srovnání s ojetinami drahá, tak jste to mělo napsat hned. Prozradím Vám tajemství: Ojetá auta jsou levnější, než nová. Fakt. A dokonce se to netýká je "předražené" Škodovky. Představte si, že za cenu Getze či Ria koupíte Audi. Je proto Getz předražené auto?

Ráďa
20. března • 10:55

Rozdíl je ojetina jako klasická což myslíte vy (z tuzemských bazarů v 90% fakt past) a rozdíl je jak myslím já třeba předváděčka či skladové auto v nějakém zahraničním autosalonu na které ještě chytnete další slevu vlivem nějaké akce atd. Ono když člověk nespěchá, umí jazyky, dobře si to obhlídne a má štěstí tak se občas dá koupit za slušný peníz fakt něco velmi zajímavého. Nevím já bych necelých 400 tis roztočil jinak. Ale jak říkám, nebudu se přehadovat, každý svého štěstí strůjcem, každý čeká od auta něco jiného atd. Není podstatné jaké auto máš, podstatné je, že jsi spokojený majitel. Tak proč bychom nemohli jít každý jinou cestou? (Na dokupování výbavy vs. vyšší stupeň možná něco bude) ...Getz a podobní nééé:-(

šraflík
20. března • 11:08

Pochopte, že nemám nic proti kupování ojetin (spálil jsem se jen jednou), i když bych si jí už nekoupil. Jde mi o tu pitomost pořvávat, že nějaké nové auto je strašně předražené a když se ukáže, že je to jen mylný dojem dotyčného, tak uhýbat směrem k ojetinám. Prostě není důstojné dospělého člověka srovnávat jablka a hrušky. Pochhopil bych přízpěvek, že si nové auto nekoupíte, protože ojeté je levnější, ale pořvávat, že je nějaké nové auto drahé a argumentovat tím, že ojetina je levnější je prostě blbost hodná učně. Srovnejte nové auto s novým. Snad to není tak složité.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ráďa
20. března • 22:10

Ojetinám? Je 3/2007, myslíte že někde není skladovka 2006? Hm a sleva na ní bude výrazná. Ale ano ano to obhlížím ojetiny. Však si Fabiu kupte, vám vůbec nebráním, nechápu proč nechcete připustit že mě jejich nabídka nemusela oslovit. Nikam neuhýbám, jen říkám že mě F II neoslovila a dané auta nepovažuji za ojetiny v pravém slova smyslu, tak je klidně srovnám.

štaflík
21. března • 7:20

Ráďo, Vy asi máte opravdu problém, pochopit poměrně prostý text. Několikrát jsem napsal, že si FII kupovat NEHODLÁM. Tuto informaci by snad pochopil i blbec, tak se snažte. Je mi úplně jedno, zda Vás nabídka FII oslovila či nikoliv. Je to Vaše věc a potřeba toto vytrubovat do světa svědčí také o nějaké divnosti ve Vaší hlavě. Já jsem Vám jenom dokázal, že Vaše úvodní kecy, se kterými jste vletěl do diskuze (tj. že Fabie je strašně předražená, že se dodává jen v bílé barvě etc. etc.) jsou nehorázná pitomost. Což je jednoznačný fakt. To, že jste pak uhnul k ojetinám svědčí jen o tom, že jste pochopil, že jste mimo, ale bohužel nemáte úroveň to uznat. Jo a mimochodem - kdybyste to stále nepochopil: NEHODLÁM si kupovat FII. Ještě jednou? nebo stačí "jen" třikrát?

Tomas
20. března • 12:18

100% souhlas s celou větví tvých komentářů. Mimo jiné, měl jsem tu pochybnou čest jen ve všech konkurentech Fabie 2 ( na školení) a musím říct, že jsem razantně změnil názor na motory HTP. 1.2 motory ostatních konkurentů ( obzvláště ta Corsa a 1.4 Peugeot 207) jsou do dost línější a do otáček se jim tolik nechce, jako HTPku. A s tou cenou bych to taky neviděl tak tragicky. Prakticky stejná jako minulá generace, navíc + 2 pytle zdarma a silnější motor o 4kW. Jediné co je škoda, že ochranné boční lišty co byly zadarmo jsou teď za 1.000,- Kč, ale to je snad opravdu jen detail.

Sias
20. března • 13:11

Slyším to od čím dál tím více lidí, že HTP pocitově není vůbec špatný motor a dobře se s ním jezdí. Ale bohužel jsem stále neměl tu čest se s ním svézt.

Sias
20. března • 13:12

A třeba prý i Toyota 1.0 napč v Yarisu je mnohem horší při normálním svezení a to je myslím 4 válec s vyšším nominálním výkonem.

petr
21. března • 12:33

Současný Yaris 1.0 je tříválec, čtyřválec 1.0 byl v předchozí generaci Yarisu a na ten se Fabka HTP nechytá. S novým jsem ještě nejel.

no.problem
21. března • 15:14

kamaratka vyberala auto, tak som mal moznost nedavno porovnat fiestu, noveho yarisa 1.0 a foxa (myslim 40kW), yaris ma celkom zaujimavy zatah v strednych otackach, myslim, ze lepsi ako ten fox (a to sme v yarise sedeli styria). Zvuk je hrozny u oboch, s tym rozdielom, ze studeny yaris po nastartovani bol uplne sialeny, mal som pocit, ako keby mal bud deravy vyfuk alebo nieco od znacky "ramus" ;-). Nastasie sa po chvili ukludnil a zohrial, ale jazda s yarisom vraj nebola celkovo velmi prijemna, hoci zvyknut sa da vraj na vsetko B-] . Fox pre zmenu extra netahal (tam sme sedeli traja), ale aspon po starte bol zvuk o stupen prijatelnejsi.

štaflík
20. března • 13:31

Kolem HTP je zbytečně moc emocí, jak do plusu, tak do mínusu. Prostě je to malý benzínový motor a svůj stín nepřekročí. Na druhou stranu je na trhu celá řada horších základních motorů.12V ventilová verze IMHO není vůbec špatná, pokud nejede do kopce s naloženým autem a puštěnou klimačkou. To je opravdu děs. Jinak je hodně v pohodě a spotřeba OK. Zvuk se mi hrubě nelíbí a řeším to Volume na autorádiu doprava. V FII je údajně mnohem více utlumený. Z mého pohledu velké plus.

no.problem
20. března • 9:52

To porovnanie kvality - netrufal by som si porovnat dva uplne nove (?) modely o ktorych spolahlivosti nie su ziadne statisticke udaje. Na druhej strane som stretol vela nazorov, ze opel je v poslednej dobe velmi kvalitny. Ak by som si musel vybrat tak by predsa len vyhrala prave corsa, 5dv je designovo o hodne lahsie stravitelna ako fabia (aspon pre mna), jazdne vlastnosti na ceste po meste nema zmysel hodnotit, ale napr. interier/palubka mi sedi lepsie. Ako je to z vnutornym priestorom, to je otazka.

šraflík
20. března • 9:56

No proto jsem napsal, že si myslím, že je jen o kousek lepší. Obecně ve statistikách se Opelům moc nedaří, na druhou stranu to není vše. Nicméně jsou to rozhodně velmi srovnatelná auta a ta škodovka je podstatně levnější. Design je subjektivní, popravdě řečeno mě nějak extra nebere ani jedno z těch aut, interiér možné (pro mě) hezčí u škodovky, ale nic podstatného.

no.problem
20. března • 10:20

jedine co v tejto faze (paradoxne) moze hovorit v prospech spolahlivosti fabie je, ze je to technicky viac-menej face lift, takze systemove chyby by mohli byt vychytane, ale myslim, ze vzdy sa najde nieco nove, co vyrobcu prekvapi svojou poruchovostou. Keby som bol zaujemca asi by som pockal este na fiestu a mozno sa obzrel aj po nejakom japoncovi (aj ked ma tiez prave ziadny vzhladovo stravitelny nenapada). Skusim poskladat hondu city, co to spravi, ale asi sialenu cifru na konci:)

Petr
20. března • 9:03

Pro mně jsou to ty nejleší ceny na světě.... a víte proč protože prodávám auta u jedné nejmenované korejské automobilky:-)):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Jen tak dál naše milá domácí Škodovko;-)

JaJa
20. března • 22:21

Prodavas auta od lidi, kteri jeste predevcirem jezdily na oslech, tomu rikam terno :-P
Rejze je pro socky B-]

Petr
21. března • 6:41

Možná kdyby jsi znal trochu z jejich historie tak bys tady neplácal takovýhle nesmysly - akorát se ztrapňuješ.... B-]

JaJa
21. března • 7:10

Znal jsi pred revoluci nejakou korejskou automobilku? Ja ne, takze zustavaji ti oslici ;)

Petr
21. března • 17:24

A před jakou revolucí??? ty experte na automobilky??? To si jako myslíš, že svět automobilek se řídí podle revoluce v 89??? Především děláš oslíka sám ze sebe...... To že se sem v 89 dostal první DAEWOO RACER neznamená, že v tom roce začli v Koreji dělat první auta...

Mirko
20. března • 9:47

Konečně někdo, kdo pochopil, že Škodofka to s náma myslí jen dobře ... :-D

Petr
20. března • 11:48

Jasně i zdravotně, protože když jsem si kofiguroval ceny tak jsem se ráno smál, jak už dlouho ne.... a smích je přece zdravý....:-D:-D:-D

Pitrs
20. března • 12:08

No vidíš to, ceny směšné. A pak pište, že je drahá. :-D:-))B-]

Petr
20. března • 12:53

No jasně ty ceny jsou naprosto skvělý :-D:-D:-D já proti nim nemůžu říct jediný slovo....B-]

Sias
20. března • 9:15

Škoda, že mě většinou, když začnu popřemýšlet o nějakém novém autě, ne že bych na něj měl, většinou korejec ani nenapadne zařadit do výběru, cena není to hlavní u výběru auta, řekl bych.

Petr
20. března • 11:33

To asi právě proto, že na něj nemáš:-D:-D:-D když se dostaněš z fantazírování do reality.... tak pak příjdešB-]

Sias
20. března • 12:30

Nemyslím si, že by jakýkoliv korejec v ceně do 300t Kč byl lepší než moje ojeté auto co mám teď. A pokud bych nové kupoval, sakra bych si rozmyslel do jakého auta bych takovou částku investoval. Určitě by to ale bylo auto, které za 5 let nebude mít hodnotu 30% nového, opravdu bych ho nechtěl na doživotí. Takže vím, že by to bylo asi něco z koncernu VW. Korejci si hodnotu opravdu nedrží. Takže to, že si teď koupím korejce o něco levnějšího, neznamená, že nakonec ušetřím.

Petr
20. března • 12:51

Já prostě jenom nechápu proč se tu píše a hodnotí bazarová auta?? I když asi chápu v nových autech v tomhle sockově jezdí málo lidí... a ty co mají ojetá auta musí neustále každýmu a ať to bude jakákoliv značka smysl dokazovat, že jejich ojetina je lepší volba než nová auta... proboha tak si jděte diskutovat někam na tipcars nebo někam jinam.... ale tady to je diskuse o nových autech a ne o ojetinách... A nevím pokolikáte už to mám psát kyžy si koupím korejské auto za 250 000 Kč tak mně netvrď že ho někde koupím za 30% ceny.... ukaž mně někde Getze, Kalose za 75 000 Kč??? Jseš mimo mísu stojej tak kolem 130 000 Kč a Teď mně řekni proč mně před salonem stojí ojetý Fabky za podobný ceny???? který byly nesrovnatelně jako nový dražší....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdeněk
20. března • 15:23

v čem jezdíš ty socko :-))

Petr
20. března • 17:53

Promiň já nikoho nenazval sockou, ale napsal jsem v sockově a za tím si stojím - rozhodně náš stát nepatří k nejvýkonějším ekonomikám světa... a nebo otevři oči a začni se dívat kolem sebe.... a v čem jezdím auto střední třídy s motorem 1.8 v plné výbavě... a jsem hrdý že bylo před rokem koupený jako nový, a jsem hrdý že ho vlastním já - nikoliv firemní...B-]

Sias
20. března • 13:09

Já nehodnotím bazarová auta, ale nového korejce a výhodnost jeho nákupu, když se tu tak vlastně chlubíš jak jsou proti škodovce levné.
Ty moje čísla byla nadsázka, pokud jsi to nepochopil. Stačí se podívat na ten Tipcars, zatímco nejlevnější Fabie jsou tam kolem 110t Kc rocniky 1999, tak Hyundai Getz je kolem 130t Kc a to rocniky 2003,2004,2005. Kolik bude stat az mu bude tech 5 let? Verim tomu, ze bude kolem 80t Kc, coz je tech 30% hodnoty noveho. Ale petiletou Fabii urcite za 80t Kč nekoupis, ani kdyby jsi se na hlavu stavel. :)

Petr
20. března • 13:27

"byl lepší než moje ojeté auto co mám teď." a to není hodnocení??? Prosím tě už nehul..... takže vklidu - cena tříletýho getze je spíš kolem 155 000 až 160 000 ... takže v reálu bude stát po pěti letech tak kolem 120 - 130 000.. kdyby byl po pěti letech za 80 000 tak se můžeš jít v bazaru s těma tvejma "neztracejícíma" EU autama vyfotit... protože by je už tuplem nikdo nekoupil... tvý názory a znalosti jsou jak ze školky... víš já se pohybuji mezi lidma co kupují spíše nová auta... a nad korejskýma autama většinou nejvíc ohrnují nos ti, kteří na nové auto nikdy mít nebudou, ale to je můj názor a má zkušenost....

Petr
20. března • 13:28

A víš co stejně je to fuk.... ty si jezdi v ojetině - já v novým Korejcovi.... a oba budem spokojení...

Karel
20. března • 14:25

Klidně jezdi v korejci, vždyť ona jedna hvězdička z nárazových testů EuroNCAP bohatě stačí.

Petr
20. března • 11:41

I když ty asi fakt ne, protože ty už máš z tý Škodovky tak reklamně vymaštěnou hlavu, že už neumíš začít ani větu jiným slovem než ŠKODA:-D:-D:-D

pitrs
20. března • 11:48

Zatím to ale vypadá, že to hlavu máte vymaštěnou od korejců vy, nemyslíte?:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
20. března • 11:51

Nemyslím, mně jenom živějB-] Já jenom zastávám jednoduchou rovnici čím dražší Škodovka tím víc papírků v mojí peněžence.... jestli jsi to nepochopil já Škodovce děkuji za jejich cenovou politiku.... já jsem právě jeden z mála kdo jim za to děkuje... :-))

Lub
20. března • 11:36

Než korejce, tak raději cokoliv ojetého :-D

Petr
20. března • 11:43

Jasně koupeno v D první majitel a nebourané;-) myslím že je to diskuze o nových autechB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lub
20. března • 11:50

Dobře opravím se. Ne cokoliv ojetého. Lepší? Auta z D mě vůbec nezajímají, vím jak to s nimi je.

Petr
20. března • 11:53

Jenomže pak to můžu aplikovat stejně "lepší než nová Fábie, je lepší cokoliv ojetého".... prostě argument o ničem...

Lub
20. března • 12:03

To určitě můžete. Prostě jsem chtěl napsat, že korejce bych si nikdy nekoupil, asi tak. Stačí? Každý hold uznává něco jiného.

Petr
20. března • 12:41

Jasně - stačí to napsat stručně a jasně.... já to tak i pochopil, ale já ti ho taky nenutím, je to tvůj názor a každý je strůjcem svého osudu.... já jsem jenom psal, že mám čím dál tím větší radost z cenové polity Škoda AutoB-]

Jirka
20. března • 15:18

Zde ve Škodě jsme rádi, že konkurenci těší meziroční růsty našich tržeb.

Petr
20. března • 17:58

No mně především těší nárusty našich tržeb, a pěkně potichounku a polehoučku opouštějte náš trh a zabírejte ho v zahraničí... to mně taky těší... Ne pokud se odprostíme od všech srand a blábolů tady.... tak je opravdu znát, že spousta lidí ztrácí předsudky proti korejským autům, spousta lidí začíná počítat co si za ty peníze koupí, spousta lidí najednou zjistila že si za ty peníze můžou koupit i jiný auto než ŠKODA, já už nemusím lidem vysvětlovat, že to auto jim bude sloužit stejně.... a na prodejích je to opravdu znát...

Ráďa
20. března • 8:35

Sedlák si chtěl místo starého auta koupit novou Fabii.
V novinách si přečetl, že základní model stojí 249 000,- Kč.
Vybral tedy knížku a šel za dealerem. Ten mu spočítal, co by takové levnější provedení Fabie stálo.
Sedlák zaplatil 376 tisíc a naštvaně odjel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxPo čase se na něj Škodovka obrátila, že potřebuje koupit dvě dobré dojnice
na statek v rekreačním zařízení, aby měli čerstvé mléko pro zaměstnance
a aby si jejich děti mohly sáhnout na opravdovou krávu. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxI sedlák nelenil, krávy odeslal a připojil fakturu: položka ..................... Kč / ks .............. ks ................ celkem Kč kráva, základní provedení 70 000,- Kč 2 x 140 000,- Kč
potah z pravé hovězí kůže 5 000,- Kč 2 x 10 000,- Kč
černo-bílý lak (příplatková barva) 3 000,- Kč 2 x 6 000,- Kč
zásobník mléka na celoroční provoz 8 000,- Kč 2 x 16 000,- Kč
2 x 4 vypouštěcí ventily k zásobníku mléka 2 000,- Kč 8 x 16 000,- Kč
2 ochranné přední oblouky (rohy) 3 000,- Kč 4 x 12 000,- Kč
celoroční kopyta 4 ks 1 500,- Kč 8 x 12 000,- Kč
poloautomatický odháněč hmyzu 5 000,- Kč 2 x 10 000,- Kč
jednohlasé signalizační zařízení 6 000,- Kč 2 x 12 000,- Kč
umělá inteligence v provedení Standard 24 000,- Kč 2 x 48 000,- Kč
čtyrstupňové zařízení na zpracování pohonné směsi 35 000,- Kč 2 x 70 000,- Kč
zařízení na ekologické hnojení 12 000,- Kč 2 x 24 000,- Kč
Celkem za 2 kusy dojnic ======== 376 000,- Kč

šmankote
20. března • 8:30

Těším se velmi :-D Neopomeňte zdůraznit, že Škoda je předražená, HTP nejede, výbava Sport ve spojení s HTP směšná a vy si stejně koupíte Octavii II, tedy možná, až bude mít najeto 0.5 mio km, že? Fabia II výbava Sport s motorem 1.2 s automatickou klimatizací je za velmi slušnou cenu, panáčci, na běžné drncání po Česku v pohodě stačí.

doubt
20. března • 12:19

Škoda je předražená, HTP nejede a výbava Sport ve spojení s HTP je směšná!!! :-D Octavii II si nekoupím, i když na rozdíl od Fabie je to dobré auto.Teď vážně: Škodovka není nejlevnější, ale ani nejdražší, není nejlepší ani nejhorší, a ty ceny jsou prostě takové, za jaké se prodá dostatečný počet kusů (který se navíc každým rokem zvyšuje). Tedy v tržním prostředí zcela přiměřené. Já s tím nemám problém, jenom prostě půjdu jinam a šel bych, i kdyby Octavia byla o 50k levnější.

Ráďa
20. března • 8:13

Ha vy přisluhovači VW. Vy kteří se toho koncernu zastáváte, vy co se do mě navážíte když kritizuju. Vy co z vás VW grup dělá neplacené testovací jezdce. Tak kde máte těch 249 fialových? Za 249 je opravdu tak leda suché z nosa (aby někoho neuráželo mé slovo buzerantwágen, či auto co si nezaslouží SPZ). Nakonfiguroval jsem zcela normální základní Fabiu II classica s tím, že by to bylo druhé auto do rodiny. Teda nouzovka na druhotné pojížďky po městě, jako do krámu ráno pro rohlíky, když cestáři posolí aby se nerasovalo normální auto atd. Jinak mi to nutilo sportovní paket za 13 litrů i když jsem ho nechci. A připlácet za rezervu aby byla stejná jak ostatní kola je taky cool. Za lak kromě bílé 8 litrů taky korektní. Rádio základovka jinak žádná rozmazlovačka, jen nutné věci co patřily už do minulého století. Takže omyl, NORMÁLNÍ základní Fabia II nestojí 310 jak jsem si předtím myslel ale 372.400 Kč :-(:-(:-( cena: 372400 Kč Fabia Classic 1.4 63 kW
5-stup. mech.modelFabiavýbavaClassicmotor1.4 63 kW 5-stup. mech.
interiérPulse šedočerná Pulse šedočerná / Onyx-Onyx /melír černá-šedábarvaOranžová Tangerine metalíza
extra výbavaAirbag spolujezdce vypínatelný (1 500 Kč)
El. ovládání oken vpředu + centrální zamykání (12 000 Kč)
Kola ATIK z lehké slitiny 6J x 14" - 4ks (12 000 Kč)
Paket pro špatné cesty (4 000 Kč)
Prodl. servis. intervalu a brzdového obložení (2 000 Kč)
Přední mlhové světlomety (4 000 Kč)
Rádio Beat (1 DIN) + audiozdířka (4 500 Kč)
Sportovní paket Dynamic (13 000 Kč)A kdo se bude teď do mě navážet mě nezesměšní, jen ukáže že je blb co žere masáž koncenu a dál než za svůj Favorit nevidí a v ničem normálním ještě nejel.

petr
20. března • 8:54

"Prodl. servis. intervalu a brzdového obložení (2 000 Kč)"To jsou jako brzdy za příplatek ? :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Mirko
20. března • 9:45

Prostě za dva litry ti prodloužej brzdový obložení o pár cm a hotovo :-D

Petr
20. března • 9:04

ne brzdové obložení:-D:-D:-D

Fero
20. března • 8:50

Krásná červená Fabia s radiem je za 256000kč.Tak ne-er prde:-P

štaflík
20. března • 8:25

Panáček asi neumí číst - kde jste vzal, že bez příplatku je jen bílá?? Je tam i červená a modrá. Ostatní automobilky to mají podobné. Jinak vemte třeba Corsu, ClioII a dejte si tam motor a výbavu co máte tady (tj. včetně sportpaketu a paketu pro špatné cesty) a pak kritizujte.
Jinak na už ten nadpis je fakt vtipný" Kde je těch 249???" Hádej šašku - hned na začátku. Mrkni na cenu, výbavu a motor základní Corsy. Stojí stejně, má jen tři dvěře, nemá boční airbagy a má o dost zoufalejší motor.

Ráďa
20. března • 8:42

Ok, uznám svou chybu v tom, že jsem si po ránu v tom rozčarování nevšiml, že jsou i další barvy na výběr, ok odčítám 8500 kč no problem:-P

štaflík
20. března • 8:53

Jaké rozčarování? To jste opravdu čekal, že Fabie s druhým nejsilnějším motorem a hromadou výbavy navíc bude stát tolik, co základní model? A jinak Vám chutná? Znáte automobilku, která si za silnější motory a výbavu neúčtuje žádné peníze?

Ráďa
20. března • 9:19

Vím že nebude stát 249, ale zas tolik by se od té ceny vzálit nemusela. Však jsem nedal nejsilnější diesel, kůži, automat, CD, aut klimu... Beru že to by bylo opravdu navíc, jak říkám dal jsem normální městské auto. Druhý nejsilnější motor, ale notak, to tam můžeme nabízet i motor ze Záporožce a hned ta 1.4 nebude třetí nejsilnější ale čtvrtý nejsilnější motor. Ale beru že cenu udává trh a prodávat se to bude a hodně, tak proč by to kluci v Boleslavi tak nenastavili že. Spočítané to mají určitě dobře. Jen se divím těm zákazníkům. A vzhledem k tomu co to auto váží, tak mi 1.4 jako nadstandart nepřipadá. Už jak to redakce AR testovala tak napsala cituji: "1.2 pro důchodce či začínající řidiče".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
20. března • 19:12

tady je asi spousta lidi, co prispevky poradne nectou... pise, ze sportpaket nechtel, ale v konfiguraci proste nesel nezadat. Nevim jak to je, ale chtelo by to pozorne cist, nez budete nekoho kritizovat.

štaflík
21. března • 7:27

Jo a mimochodem - mrkněte se na úvodní Ráďův příspěvek. Píše, že do normálně vybaveného auta na popojíždění ve městě Sportpaket chtěl, a ne že ne. Chce to pozorně číst, než budete někoho kritizovat :-))

štaflík
21. března • 7:22

Vždyť nikdo nepsal, že Ráďa napsal, že chce sportpaket. Dělali si jen legraci z jeho definice městského auta na vození rohlíků. Jinak sportpaket zadat jde, ale Ráďa má elementární problémy se čtením (viz. jeho teze, že bez příplatkku je jen bílá), takže trochu shovívavosti.

pitrs
20. března • 9:44

Ten Ráďa je snad úplně blbej nebo co? Ať si sestaví podobné auto u konkurence a cena nebude určitě nižší, ale bohužel (bohudík) vyšší. A kvůli rohlíkům si připlácet sportovní paket, no nevím nevím. To si ty rohlíky rovnáš na sedačku a cestou nesmí vypadnout? Proto ty sportovní sedačky?

pitrs
20. března • 9:47

Ještě jedna věc, asi by bylo vhodnější pro ty rohlíky koupit verzi SPORT! Ta bude mít sportovní sesačky, větší AL kola, klimu a spousty dalších věcí. Když už luxus pro rohlíky tak pořádný a vyjde levněji než to připlácet všechno k verzi Classic. Chce to nejdřív pročíst, pár aut sestavit a pak až zajet pro ty rohlíky. :-D

štaflík
20. března • 9:29

Tak znovu - vemte si konkurenční 5ti dvéřové auto s motorem kousek pod 100 koní, nasypte tam do něj tu výbavu, co jste si dal (mimochodem většina konkurenční aut třeba paket pro špatné cesty nemá a za sportovnější sedačky a doplňky v kůži se připlácejí podstatně větší částky) a pak to napište znovu.
To hodnocení 1.2 motoru se týkalo 8V verze. 12V jede podstatně lépe. Navíc po městě, jak píšete, je ta 8V úplně v pohodě. Na padesát se (díky převodům) vyhrabe opravdu rychle. Takže pokud píšete auto do města, není důvod nevolit nejslabší motor. Popř. 12V verze je už dynamikou relativně rozumná i mimo město.
A to pomíjím fakt, že po velmi krátkém boomu se dají u prodejců (jako u všech značek) očekávat nemalé slevy, popř. výbava zdarma.

Bobek
20. března • 19:15

Jenom taková technická - jak vypadá tříválcový motor s osmi ventily? :-D Jinak s hodnocením HaŤaPky souhlas, do města je to pochopitelně úplně v klidu.

šmankote
20. března • 8:25

Jo tak auto, cituji "Teda nouzovka na druhotné pojížďky po městě, jako do krámu ráno pro rohlíky..." musí mít hliníkokvá kola, sportovní paket Dynamic, motor 1.4 a rádio, áno? Normálním, sluvko normální zdůrazňuji, neb ho rád používáš, tedy normálním lidem na pojíždění v kolonách po městě stačí social edition Fabia 1.2 s klimatatizací. Ostatní je naprosto zbytečné, za chvilku to bude otlučené, poškrábané, ochcané od čoklů, odrbané od čorkařů, tak asi tak.

gewehr
20. března • 8:18

cicham cicham komplexy :-D koncern si nezastavam, ale ze by to boli auta nehodne SPZky sa tiez povedat neda. Proste normalny priemer. Neboj, raz si to favo kupis ;-)

Figaro
20. března • 8:08

1.9 TDI PD DPF 77 kW 5-stup. mech. 605 900,- výbava Elegance (zdroj: www.skoda-auto.cz)

Figaro
20. března • 8:05

Tak to už bych si raději koupil Oktavii 2 v TDI. :-O

Fero
20. března • 8:05

Komu se Škoda nelíbí,ať si vejfuk políbí!:-P:-P

AM
20. března • 7:21

To si snad ve škodovce pořád dělají prd... Ty ceny jsou šílené. Se divím, žen to někdo kupuje za tu cenu. Tady je snad vidět nejhorší poměr cena/výkon.

Doporučujeme

Články odjinud