Porsche byla do příchodu F.Piecha jedna velká nula.
Mimochodom, v tom 1950 do ciela prislo ceskoslovenske auto ceskoslovenskeho timu - Aero Minor 750 timu Rudý Letov Letnany - a vyhralo triedu S750 :)Akurat sa tato informacia nezmestila do PR clanku od Skodovky.
pšššt to tu nesmíš říkat přece...nasereš demokraty...
Mno , když to pochválil i Hans Joachim Stuck, tak to asi žádná plečka nebylahttps://www.youtube.com/watch... Ty voe já ho fakt pamatuji když aktivně závodil a dnes takový děda.BTW malá technická k redakci i když nerad sem tahám politiku. V roce 1950 ještě zdaleka nebyl západ bohatý a východ chudý. to začalo až o cca 10 let později. Víte např, že v UK trval lístkový systém déle než v SSSR ?To jsou para Doxy co ?
Stejnou poznámku jsem chtěl napsat. Ještě přidám k tomu podivu, že se nezapsala jediná německá firma. Německo bylo totálně rozstřílené, vybombardované demoralizované, do toho jsme jim tam ještě poslali milion uprchlíků. Ti měli jiné starosti než motorsport. Spíše je zázrak, že už za rok v LeMans byli. A podiv nad tím, že auto na podvozku předválečného Brouka se vzduchem chlazeným motorem za zadní nápravou bylo pomalejší než závodní Škoda, no co k tomu dodat. Byli jsme po válce bohatí, ale soudruzi dokázali naše hospodářství úspěšně domrvit také orientací na těžký a zbrojní průmysl.
Škodovka byla ... jenže pak začali dělat auta a bylo to v dupě.:-D Wikov, Praga i Tatra byly ve své době daleko lepší česká auta. Věnoval bych se raději tomu co Škodovce jde, než tu zveličoval nějaké vzdušné zámky.
Jaké vzdušné zámky? Myslíte ten závod, kterým Škoda nasrala Porsche a naštěstí pro ně se auto porouchalo? Ano, dokud nevyhráli, vyhrál někdo jiný. Ale to, že lepší vůz měla Škoda je fakt a prostě by Porsche porazili. To není vzdušný zámek.
Proč by se mělo Porsche nasrat? Škoda měla všechny předpoklady k tomu, aby byla lepší, ale nakonec selhala.
V 50. Rokoch nebolo nahodou Ceskoslovensko?
Víš Jean, na ten tvůj dotaz by se dalo napsat spoustu "pichlavých" odpovědí, protože já osobně vám Slovákům tu separaci jaksi nemůžu zapomenout. Ale protože existovali Slováci kteří se nechtěli trhnout a snad patříš mezi ně a v případě, že neexistuje něco jako kategorie"národní rychlostní rekord ", tam mělo být československý rychlostní rekord.
"protože já osobně vám Slovákům tu separaci jaksi nemůžu zapomenout."1. Slovensko sa od federacie neseparovalo. Federacia sa rozdelila.2. Federacia zanikla zakonom, ktory prijal najvyssi zakonodarny organ federacie.A pokial ide o priciny, tak dnes uz sa medzi vzdelanou verejnostou nevedu spory o tom, ze dovodom zaniku federacie bola neochota dominantneho partnera pokracovat v jej udrziavani.
Slováci jsou jako poláci, vždycky to všechno po...serou.
Jean, Joe Doe,Hoši, napsal jsem "Já osobně" to znamená je to můj osobní pocit a víc se v tom nehodlám nimrat.Jeanovi jsem přiznal chybu za redakci a jestli Vám to pomůže tak se vám za to omlouvám.;-)
:-D No, čakal som to na diplomatickej úrovni, ale asi mi to bude stačiť aj takto
To som presne myslel, auto bolo síce české, ale rekord v tej dobe mohol byť len československý. Aj ked je to úsmevné, ak si uvedomíme, aké výkony mali produkčné autá napr. v GB (XK 120), alebo v USA....A za rozdelenie som nebol, aj ked teraz, ked vidím, čo sa u vás deje s nejakým Burešom, tak mi je to menej ľúto... :-)
jo segrovku nestačí jen dat, musí se pootočit a kdyžtak čep poklepnout nazpátek když se dá napoprvé za tepla na doraz.
Jó, ségrovka je sfiňa. Mě kdysi před 30 ti lety málem vystřelila oko, když jsem se ji snažil nasadit k pístnímu čepu babetty 3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.