Značka Škoda se pomalu chystá na debut dalšího modelu pro indický trh. Po  crossoveru Kushaq  tak přichází na řadu sedan Slavia.  Zdroj: Škoda Auto

Značka Škoda se pomalu chystá na debut dalšího modelu pro indický trh. Po crossoveru Kushaq tak přichází na řadu sedan Slavia.  | Zdroj: Škoda Auto

Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl. Zdroj: Škoda Auto

Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl. | Zdroj: Škoda Auto

Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní).  Zdroj: Škoda Auto

Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní).  | Zdroj: Škoda Auto

Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva. Zdroj: Škoda Auto

Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva. | Zdroj: Škoda Auto

Oba motory spoléhají se šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. Zdroj: Škoda Auto

Oba motory spoléhají se šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. | Zdroj: Škoda Auto

Slavia má 4541 mm na délku, 1752 mm na šířku a 1487 mm na výšku. To vše při rozvoru náprav 2651 mm. Zdroj: Škoda Auto

Slavia má 4541 mm na délku, 1752 mm na šířku a 1487 mm na výšku. To vše při rozvoru náprav 2651 mm. | Zdroj: Škoda Auto

V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. Zdroj: Škoda Auto

V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. | Zdroj: Škoda Auto

Škodu zaujalo spojení teplých indických barev s prvky českých studených barev odkazujících na sklářství a kubismus. Zdroj: Škoda Auto

Škodu zaujalo spojení teplých indických barev s prvky českých studených barev odkazujících na sklářství a kubismus. | Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

 Zdroj: Škoda Auto

| Zdroj: Škoda Auto

Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl. Zdroj: Škoda Auto
Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní).  Zdroj: Škoda Auto
Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva. Zdroj: Škoda Auto
Oba motory spoléhají se šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. Zdroj: Škoda Auto
11
Fotogalerie

Škoda Slavia na prvním pořádném videu. Známe i motory a technické detaily

Škoda Slavia je druhým modelem postaveným v rámci nové strategie na indickém trhu. Takto se připravuje na tamní cesty.

Značka Škoda se pomalu chystá na debut dalšího modelu pro indický trh. Po crossoveru Kushaq tak přichází na řadu sedan Slavia. Projekt vznikl v rámci vize INDIA 2.0, do nějž byla investována miliarda eur. Volkswagen a Škoda totiž chtějí na tamním trhu získat do roku 2025 pětiprocentní tržní podíl.

Auto stojí na platformě MQB-A0 IN a nyní již máme potvrzené motory. Základem modelu Slavia bude přeplňovaný tříválec 1.0 TSI naladěný na 85 kW (115 koní) a dále bude k dispozici čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní). Oba motory známe i z našich trhů, ale jejich indické verze jsou samozřejmě upravené pro spalování tamního méně kvalitního paliva.

Oba motory se spoléhají na šestistupňovou manuální převodovku. Za příplatek je ale k mání pro litrový motor šestistupňový automat a pro patnáctistovku sedmistupňový automat DSG. Slavia má 4541 mm na délku, 1752 mm na šířku a 1487 mm na výšku. To vše při rozvoru náprav 2651 mm. Mezi další klíčové prvky řadí značka i bohatou bezpečnostní výbavu s až šesti airbagy.

V nejnovějším videu můžeme nový model vidět konečně v akci. Stále má ale maskování, jehož design je výsledkem vypsané designérské soutěže, kterou vyhrál Shreyas Karambelkar. Škodu zaujalo spojení teplých indických barev s prvky českých studených barev odkazujících na sklářství a kubismus.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud