Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

M  |  28. 07. 2020 09:28

Korona, nedostatek času. Dobře, to je skutečný problem. No tak si práci rozdělim na dva ročníky, abych udělal, co bylo záměrem.
Tady přece nejde o čas, ale o vysledek. Ale dělat, jen abych to nějak dopatlal, je nejhorší výchovná lekce, kterou mohli ti učni do života dostat.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  28. 07. 2020 11:05

To tam mají ty učně držet kvůli tomu o rok déle? Že by je třeba nechali propadnout z Dějin koncernu VW?

Odpovědět  |   | 
LP  |  28. 07. 2020 11:45

Proč učně ? Stačí to auto.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  28. 07. 2020 12:08

Jako, že půlku auta nakreslí, rozpárají, povaří, nalakují, elektrifikují, očalouní, vybaví, poladí, otestují, nafotí, odprezentují, a tu druhou nechají na další rok?

Odpovědět  |   | 
M  |  28. 07. 2020 12:32

Provokuješ? Pokud se jedná o odcházející ročník učňů, tak přeci mohli prezentovat to, co stihli udělat podle původního projektu. Pokud by to nebyl hlupák, tak by to každý normální člověk v kontextu letošního jara pochopil. A následující ročník by to dokončil. K prezentaci dokončeného auta by se mohli sejít všichni příští rok. A mohli by mít dobrý pocit z práce. Takhle si odnesli jen ponaučení, že dodržet ideu vlastně ani není vůbec důležité. Stačí jen něco dopatlat. Pokud si to přenesou do osobního života, tak to z nich elitu neudělá.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  28. 07. 2020 14:52

Chci, abys pochopil, že smyslem toho projektu není konečný produkt, stejně se vyrábět nebude, ale provést co nejširší škálu prací na a kolem toho auta. Za rok už mohou být rozlezlí po světě a dělat na jiných věcech. Taky nevíš, jestli další ročník nepracuje už na vlastním projektu. Na druhou stranu se naučí přizpůsobit novým podmínkám, improvizovat, atd.. To se jim v životě taky bude hodit. Vedení školy a projektu prostě rozhodlo takto, oni měli všechny informace i odpovědnost a udělali to jistě podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud by část týmu chtěla udělat auto v původním záměru, má možnost.

Odpovědět  |   | 
M  |  28. 07. 2020 18:00

Nemá cenu vyvracet váš názor. Ale z hlediska specializací je zřejmé, že mechanik nebude dělat práci lakyrnika, klempíř čalouníka etc. A k té improvizaci. Pokud vychováte učně k improvizaci, tak to je cesta do pekel pro něj i pro servis, který ho zaměstná. Postupy předepsané výrobcem jsou nepřekročitelné a každá svévolná improvizace na úrovni opraváře je jen na škodu.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  28. 07. 2020 15:49

Nevím kolikaleté obory má škodovácké učiliště, ale kdyby se na tom mělo dělat dva roky, tak by mi dávalo větší smysl, kdyby na tom začali třeba už ve třeťáku v případě čtyřletého oboru.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 07. 2020 09:34

Pride mi trapne vyhovarat sa na virus...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  28. 07. 2020 11:07

Jasně, to přece nikdo nedělá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 07. 2020 13:56

Bavime sa o nejakom projektovom aute, ktore okrem PR nic neznamena...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  28. 07. 2020 16:15

Já se naopak spíš divím, že to vůbec dodělali. Co máme učně na praxi, tak k nám přestali chodit někdy během března, jak to celé začalo. Kdyby chtěli chodit dál, tak by s námi museli mít nějakou pracovní smlouvu. Škola jako taková od toho dala ruce pryč, protože praxe je ve své podstatě výuka a ta byla možná jen distančně.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 07. 2020 16:58

Mě přijde trapné, když se automobilka musí chlubit učňovským ořezaným autem, protože není schopná pustit na internet jednou za rok nějakou vizi a jednou za pět let dát na plac nějaký halo prototyp.
Škoda neumí počítat, tak oslavuje falešné výročí učněma a vytáhnutím jednoho veterána. Ubohost.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  29. 07. 2020 10:55

presne tak, dopadlo by to stejne i bez viru

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  28. 07. 2020 09:41

Ty sedacky jsou cool.. vypadaji snad jeste lip nez moje pohodlne a na dlouhe cesty v zime hodici se, vytapene Recaro.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  28. 07. 2020 16:50

Mějte rozum, dát do té roztáhlé fábie motor dozadu, tak se ti v zatáčce pokroutí kastle. Byla by to pak z toho Škoda Varhánek.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  29. 07. 2020 10:52

Virus do toho netahejte. Ten za to nemuze. Koncept je uplne stejny jak vsechny podobne od S.O.U.S.A. z drivejsich dob. Veta mela spravne znit "Přílišná komplikovanost ale rozhodla o zanechání pohonné jednotky na původním místě." Tak jako vzdycky jde jen o designove cviceni, zadna technicka reseni ci zajimavosti. Vysledkem je priserne neprakticke auto ktere nedava smysl. Simply Never.

At se stredoskolaci uci, nic proti, je to super cviceni, ale at z toho Skoda nebo mistni platek nedela neco co to neni.
Sportovni auto se zadnim nahonem? Na to skodovka nema koule ani jako koncept.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan