Virus do toho netahejte. Ten za to nemuze. Koncept je uplne stejny jak vsechny podobne od S.O.U.S.A. z drivejsich dob. Veta mela spravne znit "Přílišná komplikovanost ale rozhodla o zanechání pohonné jednotky na původním místě." Tak jako vzdycky jde jen o designove cviceni, zadna technicka reseni ci zajimavosti. Vysledkem je priserne neprakticke auto ktere nedava smysl. Simply Never.At se stredoskolaci uci, nic proti, je to super cviceni, ale at z toho Skoda nebo mistni platek nedela neco co to neni. Sportovni auto se zadnim nahonem? Na to skodovka nema koule ani jako koncept.
Mějte rozum, dát do té roztáhlé fábie motor dozadu, tak se ti v zatáčce pokroutí kastle. Byla by to pak z toho Škoda Varhánek. :-)):-)):-))
Ty sedacky jsou cool.. vypadaji snad jeste lip nez moje pohodlne a na dlouhe cesty v zime hodici se, vytapene Recaro.
Pride mi trapne vyhovarat sa na virus...
presne tak, dopadlo by to stejne i bez viru
Mě přijde trapné, když se automobilka musí chlubit učňovským ořezaným autem, protože není schopná pustit na internet jednou za rok nějakou vizi a jednou za pět let dát na plac nějaký halo prototyp.Škoda neumí počítat, tak oslavuje falešné výročí učněma a vytáhnutím jednoho veterána. Ubohost.
Já se naopak spíš divím, že to vůbec dodělali. Co máme učně na praxi, tak k nám přestali chodit někdy během března, jak to celé začalo. Kdyby chtěli chodit dál, tak by s námi museli mít nějakou pracovní smlouvu. Škola jako taková od toho dala ruce pryč, protože praxe je ve své podstatě výuka a ta byla možná jen distančně.
Jasně, to přece nikdo nedělá.:-))
Bavime sa o nejakom projektovom aute, ktore okrem PR nic neznamena...
Korona, nedostatek času. Dobře, to je skutečný problem. No tak si práci rozdělim na dva ročníky, abych udělal, co bylo záměrem. Tady přece nejde o čas, ale o vysledek. Ale dělat, jen abych to nějak dopatlal, je nejhorší výchovná lekce, kterou mohli ti učni do života dostat.
To tam mají ty učně držet kvůli tomu o rok déle? Že by je třeba nechali propadnout z Dějin koncernu VW?
Proč učně ? Stačí to auto.
Jako, že půlku auta nakreslí, rozpárají, povaří, nalakují, elektrifikují, očalouní, vybaví, poladí, otestují, nafotí, odprezentují, a tu druhou nechají na další rok?
Provokuješ? Pokud se jedná o odcházející ročník učňů, tak přeci mohli prezentovat to, co stihli udělat podle původního projektu. Pokud by to nebyl hlupák, tak by to každý normální člověk v kontextu letošního jara pochopil. A následující ročník by to dokončil. K prezentaci dokončeného auta by se mohli sejít všichni příští rok. A mohli by mít dobrý pocit z práce. Takhle si odnesli jen ponaučení, že dodržet ideu vlastně ani není vůbec důležité. Stačí jen něco dopatlat. Pokud si to přenesou do osobního života, tak to z nich elitu neudělá.
Nevím kolikaleté obory má škodovácké učiliště, ale kdyby se na tom mělo dělat dva roky, tak by mi dávalo větší smysl, kdyby na tom začali třeba už ve třeťáku v případě čtyřletého oboru.
Chci, abys pochopil, že smyslem toho projektu není konečný produkt, stejně se vyrábět nebude, ale provést co nejširší škálu prací na a kolem toho auta. Za rok už mohou být rozlezlí po světě a dělat na jiných věcech. Taky nevíš, jestli další ročník nepracuje už na vlastním projektu. Na druhou stranu se naučí přizpůsobit novým podmínkám, improvizovat, atd.. To se jim v životě taky bude hodit. Vedení školy a projektu prostě rozhodlo takto, oni měli všechny informace i odpovědnost a udělali to jistě podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud by část týmu chtěla udělat auto v původním záměru, má možnost.
Nemá cenu vyvracet váš názor. Ale z hlediska specializací je zřejmé, že mechanik nebude dělat práci lakyrnika, klempíř čalouníka etc. A k té improvizaci. Pokud vychováte učně k improvizaci, tak to je cesta do pekel pro něj i pro servis, který ho zaměstná. Postupy předepsané výrobcem jsou nepřekročitelné a každá svévolná improvizace na úrovni opraváře je jen na škodu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.