Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

17 komentářů

lethal924
29. července • 10:52

Virus do toho netahejte. Ten za to nemuze. Koncept je uplne stejny jak vsechny podobne od S.O.U.S.A. z drivejsich dob. Veta mela spravne znit "Přílišná komplikovanost ale rozhodla o zanechání pohonné jednotky na původním místě." Tak jako vzdycky jde jen o designove cviceni, zadna technicka reseni ci zajimavosti. Vysledkem je priserne neprakticke auto ktere nedava smysl. Simply Never.At se stredoskolaci uci, nic proti, je to super cviceni, ale at z toho Skoda nebo mistni platek nedela neco co to neni.
Sportovni auto se zadnim nahonem? Na to skodovka nema koule ani jako koncept.

Karel
28. července • 16:50

Mějte rozum, dát do té roztáhlé fábie motor dozadu, tak se ti v zatáčce pokroutí kastle. Byla by to pak z toho Škoda Varhánek. :-)):-)):-))

WRC Fabia R2 TwinCharger
28. července • 9:41

Ty sedacky jsou cool.. vypadaji snad jeste lip nez moje pohodlne a na dlouhe cesty v zime hodici se, vytapene Recaro.

Joe Doe
28. července • 9:34

Pride mi trapne vyhovarat sa na virus...

lethal924
29. července • 10:55

presne tak, dopadlo by to stejne i bez viru

Karel
28. července • 16:58

Mě přijde trapné, když se automobilka musí chlubit učňovským ořezaným autem, protože není schopná pustit na internet jednou za rok nějakou vizi a jednou za pět let dát na plac nějaký halo prototyp.
Škoda neumí počítat, tak oslavuje falešné výročí učněma a vytáhnutím jednoho veterána. Ubohost.

brk77
28. července • 16:15

Já se naopak spíš divím, že to vůbec dodělali. Co máme učně na praxi, tak k nám přestali chodit někdy během března, jak to celé začalo. Kdyby chtěli chodit dál, tak by s námi museli mít nějakou pracovní smlouvu. Škola jako taková od toho dala ruce pryč, protože praxe je ve své podstatě výuka a ta byla možná jen distančně.

puk123
28. července • 11:07

Jasně, to přece nikdo nedělá.:-))

Joe Doe
28. července • 13:56

Bavime sa o nejakom projektovom aute, ktore okrem PR nic neznamena...

M
28. července • 9:28

Korona, nedostatek času. Dobře, to je skutečný problem. No tak si práci rozdělim na dva ročníky, abych udělal, co bylo záměrem.
Tady přece nejde o čas, ale o vysledek. Ale dělat, jen abych to nějak dopatlal, je nejhorší výchovná lekce, kterou mohli ti učni do života dostat.

puk123
28. července • 11:05

To tam mají ty učně držet kvůli tomu o rok déle? Že by je třeba nechali propadnout z Dějin koncernu VW?

LP
28. července • 11:45

Proč učně ? Stačí to auto.

puk123
28. července • 12:08

Jako, že půlku auta nakreslí, rozpárají, povaří, nalakují, elektrifikují, očalouní, vybaví, poladí, otestují, nafotí, odprezentují, a tu druhou nechají na další rok?

M
28. července • 12:32

Provokuješ? Pokud se jedná o odcházející ročník učňů, tak přeci mohli prezentovat to, co stihli udělat podle původního projektu. Pokud by to nebyl hlupák, tak by to každý normální člověk v kontextu letošního jara pochopil. A následující ročník by to dokončil. K prezentaci dokončeného auta by se mohli sejít všichni příští rok. A mohli by mít dobrý pocit z práce. Takhle si odnesli jen ponaučení, že dodržet ideu vlastně ani není vůbec důležité. Stačí jen něco dopatlat. Pokud si to přenesou do osobního života, tak to z nich elitu neudělá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brk77
28. července • 15:49

Nevím kolikaleté obory má škodovácké učiliště, ale kdyby se na tom mělo dělat dva roky, tak by mi dávalo větší smysl, kdyby na tom začali třeba už ve třeťáku v případě čtyřletého oboru.

puk123
28. července • 14:52

Chci, abys pochopil, že smyslem toho projektu není konečný produkt, stejně se vyrábět nebude, ale provést co nejširší škálu prací na a kolem toho auta. Za rok už mohou být rozlezlí po světě a dělat na jiných věcech. Taky nevíš, jestli další ročník nepracuje už na vlastním projektu. Na druhou stranu se naučí přizpůsobit novým podmínkám, improvizovat, atd.. To se jim v životě taky bude hodit. Vedení školy a projektu prostě rozhodlo takto, oni měli všechny informace i odpovědnost a udělali to jistě podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud by část týmu chtěla udělat auto v původním záměru, má možnost.

M
28. července • 18:00

Nemá cenu vyvracet váš názor. Ale z hlediska specializací je zřejmé, že mechanik nebude dělat práci lakyrnika, klempíř čalouníka etc. A k té improvizaci. Pokud vychováte učně k improvizaci, tak to je cesta do pekel pro něj i pro servis, který ho zaměstná. Postupy předepsané výrobcem jsou nepřekročitelné a každá svévolná improvizace na úrovni opraváře je jen na škodu.

Doporučujeme

Články odjinud