Škoda Slavia je opravdu prémiový sedan. Seděli jsme v ní, v ČR ji jen tak nepotkáte

35 komentářů

Radim Erko Valášek
21. listopadu • 0:28

A u nás zase nic :-D Proto jsem si za 40 let svého života zatím žádný model od Škodovky nedokázal koupit. Nabízí zde samé kraviny a marketing vyhnaný na maximum :-/

homer
22. listopadu • 21:45

Jako že jsi zamrzl v erku a od ty doby sis nevybral?

Juraj K.
19. listopadu • 18:41

Naozaj zaujímavý model ;-)
Na autobild.de však nenájdete o Škode Slavia ani ň.
Zato e-shop klubu zošívaných áno :-)

Asd
19. listopadu • 15:49

Být to liftback. Benzín atmosféra 1.6 za rozumnou cenu, tak je to takřka ideální auto pro spousty lidí

Juraj K.
19. listopadu • 9:35

Aké auto - taký figurant/redaktor.
Vyťahané džíny, spraté tričko a frizúra na ústupe ;-)

Petr
18. listopadu • 23:43

Škoda Auto není největší českou automobilkou, ale největší automobilkou v Česku. Není pouhou součástí VW Group, ale VW vlastní 100% Škody Auto. O Škodovce 100% rozhodují Němci. Nepředstírejtě proto prosím, že se jedná o českou automobilku. Na škodovce jsou pouze čeští zaměstnanci hlavně v dělnických profesích.

neodborník
19. listopadu • 15:58

Ta poslední věta, a vlastně i ty ostatní, tím se to vysvětluje (schválně, co to je ?). Tady se někdo hrozně moc snažil a výsledek dopadl jako vždycky.

Michal121
18. listopadu • 17:41

Teda všude píšou, že je to auto ušité pro chudé Indy s lacinými plasty a Autorevue, že je to prémiový sedan. Tak nevím. Jedno vím ale jistě, že se jmenuje opravdu hnusně a že si Škodu (jakákolivi) v současných designech a motorizacích nikdy nekoupím.

Zelí
18. listopadu • 18:32

Chvilku posečkat a bude to luxusní sedan pro zchudlé čechy. Možná to nebude trvat ani tak dlouho. Bolku zastaví a budou to z indiánova dovážet.

neodborník
18. listopadu • 18:46

Jak dlouho ? To už tady někteří podobní předpovídají bratru 30 let.

JAC
18. listopadu • 22:26

S Jawou už je to realita.

neodborník
19. listopadu • 6:57

Teda to muselo dát práci tohle vymyslet, to se jako dá srovnávat ? Když dva dělají totéž, není to totéž.

.
18. listopadu • 12:32

Opravdu, to je prémiový sedan.

Hmm
18. listopadu • 13:19

Musíte to brát v Indické realitě ... tam je luxusní vše, kde se dají zavřít současně dveře i okna ... berte to tak, že polovina z té 1,25 miliardy lidí nemá vlastní záchod. Pak je tohle auto pro ně opravdu luxus, do kterého si pořídí vlastního řidiče :)

JAC
18. listopadu • 17:43

Tak v tom případě měl nápis znít " Prémiový sedan pro indický trh" Koubek na seznamu říká že by si to možná našlo kupce i u nás ale ta kvalita je o poznání jinde než u škodovek určených pro "západní" trhy.

JK
18. listopadu • 15:54

Jsem zvědavý na Indii za 10-20let. Čína už zbohatla natolik, že sama začíná vyrábět v Indii, což do budoucna jenom zrychlí bohatnutí celé země, zatím co my si v EU vyzkoušíme "socialismus s lidskou tváří", nebo ještě hůře - nepokoje a nestabilitu tím způsobené.

tonda
18. listopadu • 12:18

Je to lehce upravený model VW Polo r. 2020 !!! Takže žádná horká novinka....

JA-NE
18. listopadu • 12:18

tyyyjo opravdu luxusníí :-D

Hmm
18. listopadu • 11:42

Tak vzhledem neurazí. Jenom nechápu jednu věc. Proč Škoda dělá všechny svoje modely tak úzké? Jako pokud Fiat Tipo je proti tomu širší, tak opravdu nechápu, kdo u Škody tyhle úzké nudle neustále navrhuje. Jako třeba trojková Fabie nebo Rapid, to byl vyložené extrém. Tohle prostě opravdu nechápu. K čemu je, že to má obří kufr, který je většinu najetých kilometrů prázdný. Z čemu je, že řidič si za sebe v klidu sedne a má místo na nohy ... když pak jsou v tom autě všichni na sebe nalepení rameny. Jako u malého kompaktu typu Fabie bych to chápal, ale stísněnou nudlí byl i dvojkový Superb. A Oktávka jak trojková tak čtyřková jsou na tom stejně. Na tomhle by Škoda mohla trochu zamakat.

Mirek
18. listopadu • 21:29

Fiat Tipo je nižší střední třída celkovou konstrukcí. Škoda Slavia je postavena na platformě malého auta, určeného pro indický trh (MQB-A0-IN), typický podfuk ze strany Škodovky, platforma malého auta a na něm velká krabice. To budou asi hlavní důvody mnohých jezevčíkovských aut Škoda, platforma malých aut. Nová Fabia, jako malé auto, je však užší než Tipo jen o 12 mm. Scala je širší o 1 mm, tedy prakticky stejná.
Pokud však porovnám Octavii s Tipem, stejná třída, tak Tipo na šířku ztrácí 37 mm. Je třeba porovnávat porovnatelné, bez ohledu na přestřelené ceny Škodovek.

pacho
19. listopadu • 22:38

sláviu treba porovnávať s C elise, alebo P301. Ono sa dá aj na maléj platforme spraviť slušné auto, len treba to trocha rozšíriť. Za príklad dávam nový C4, ktorý je postavený na platforme z P208, a pritom rozmerovo je na chlp ako octávia 4, samozrejme až na ten "úžasný" kufor a nekonečných previsov, zato podstatne pohodlnejší a lepšími jazdnými vlastnostami.

Mirek
20. listopadu • 20:47

Octavia má šířku 1829 mm, Citroen C4 1800 mm. Nevím, jak silné chlupy máš ty, ale já rozhodně ne 29 mm. A C4 je v kategorii nižší střední třída, ne v malých autech. A pokud jsi nepochopil, co jsem psal, tak jsem jen uváděl, jak to bylo s těmi úzkými auty Škoda. Současná platforma malých aut VW umožňuje udělat širší auto. A pokud se jedná o platformu Citroenu C4, tak na tu menší přešel letos novou generaci, předtím používal platformu PSA PF2, což je platforma např. pro Peugeot 308.
Nechápu tedy dávání za příklad něco, co již konkurence od VW má několik roků. To, že Fabia to má až letos je jen problém kdy šla do výroby, je poslední z malých aut koncernu VW, které ji dostalo. Předchozí generace Fabie, Rapid se připravovaly ještě pro starou platformu. Proč to stále dělá i dnes pro Indii? Toť otázka.
Pohodlnější C4 může být, stále je to francouzský kočár, ale s lepšími jízdními vlastnostmi docela pochybuji. Doufám, že porovnáváš ke stejné třídě.
https://www.auto.cz/citroen-c4-1-5-bluehdi-ea... ...
Pokud si s cé-čtyřkou brousíte zuby na nějaké to ostré svezeníčko, zklamu vás. Vlastně to naznačují již zmiňované sedačky a podtrhují první kilometry. V rychlém tempu se jinak měkce a houpavě naladěný podvozek příliš necítí, na větších dírách má záď občas tendenci uskočit a ani řízení není natolik přesné, abyste si v utažených okreskách dovolili nějaký „nesmysl“. A do toho jsou tu při náhlých změnách směru vcelku striktní zásahy stabilizace. Karoserie se sice přehnaně nenaklání ani nevlaje, jen dá auto vcelku jasně najevo, že taková jízda mu není úplně příjemná.
Jízdně je C4 přesně taková, jakou jsem ji očekával. Se sportováním si netyká, naopak nabídne pohodlnou a houpavou jízdu, jíž jen tu a tam naruší bouchnutí od příčné nerovnosti.

bill
18. listopadu • 20:37

úzké pro typického českého garážníka, sám mám jednu zděděnou garáž s vraty 190, jakým autem tam dneska zajedu ... i poslední fabule ztloustla o šestnáct cm

Juraj K.
19. listopadu • 9:41

Čože o to.
Keď vidím tie úzke garáže vo všelijakých nových zástavbách a radovkách, tak sa mi zastavuje rozum! A končí to tak, že s autami radšej parkujú na ulici a z garáže urobili sklad!

petr r. (petrumr)
18. listopadu • 16:18

protože u nás nefunguje policie aby dávala pokuty radnicím, že prodají na silnici parkování a nezůstane tam 6m místa, tak škoda dělá užovky. Za vším hledej chybu ve vysokých školách a v profesorech typu Fiala.

Burešek
19. listopadu • 18:47

Tak zatáhnout do diskuze o autě premiéra Fialu a naplivat na něj, to jsi případ pro Chocholouška anebo ANOistický ukřívděnec. No, vlastně tohle bude spíš klasická souhra obou statusů....

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 12:03

Máš odkaz na toho premiera Fialu??????? JSI slepéjj a hluchééjj, tvůj příspěvek je z 19,11,2021 a hledám v archívech kdy a kde byl Fiala premiérem.

Mirek
20. listopadu • 20:59

To nemění nic na věci, že úchylně zatahuješ Fialu do této diskuze. A teď mi vysvětli, kde udělali chyby všichni "profesoři", kteří tě ve škole učili, že nejsi schopný napsat slušně česky jedinou větu? Nebude spíše problém mnohdy v žácích? U těch aut nebude problém v profesorech vysokých škol, ale ve vedení automobilky, které rozhodne o tom, co a jak se bude vyrábět. Zaměstnanci jen plní úkoly, které dostanou, nemohou si rozhodnout, že budou najednou vyrábět auta typu Rolls-Royce.

Fanoušek
18. listopadu • 18:26

Tvé příspěvky si vždy rád přečtu.

18. listopadu • 17:43

I alkoholik je jenom člověk.

Driver
18. listopadu • 12:38

Všechny škodovky jsou úzké dlouhé jezevčice a tahle je navíc na chůdách. Tato auta nejsou synonymem pro komfort cestování.
No, a s tou uniformitou už to škodováci přehánějí. Prostě ukrutná nuda.

WRC Fabia R2 Twincharger
18. listopadu • 11:16

Pěkné čtení.. člověk jakoby si zacestoval do světa radostí i strastí života maharádžů. Já bych se jako většina předpokládám asi vozil na míště řidiče, hlasitou klimu bych si pouštěl nejen abych věděl že funguje ale abych se o tom ujistil přes tu hrající hlasitou indickou hudbu. Ale to střešní okno je statusová záležitost i u nás, alespoň bývalo.B-]

Arnie J
18. listopadu • 10:49

Prémiový sedan? Vždyť to je Fabia s kufrem.

Driver
18. listopadu • 12:40

Co dům dal. ;-)

Juraj K.
19. listopadu • 9:43

Však sa hovorí. ,,Jožko, tie jablká sú síce kyslé, chrastavé a červavé - ale sú z našej záhradky" ;-)

Doporučujeme

Články odjinud