Škoda slaví půl milionu vyrobených exemplářů modelu Yeti

Škoda slaví půl milionu vyrobených exemplářů modelu Yeti

Škoda se dnes pochlubila dalším milníkem ve své výrobě. V závodu v Kvasinách byl vyroben Yeti s pořadovým číslem 500 000. Kompaktní mladoboleslavské SUV se vyrábí od roku 2009 a patří k velmi oblíbeným modelům této kategorie.

Galerie: Jak se dělá z totálky nová Škoda Yeti

Galerie: Jak se dělá z totálky nová Škoda Yeti

Jubilejní Škodou Yeti se stala ta nejatraktivnější, tedy verze Monte Carlo s karoserií lakovanou červenou barvou Corrida a s černými disky. Kromě české továrny v Kvasinách se tento vůz vyrábí ještě v Rusku, v Indii a v Číně, kde existuje i varianta s prodlouženým rozvorem náprav.

Prodloužená Škoda Yeti dorazila na čínský trh

Prodloužená Škoda Yeti dorazila na čínský trh

Čtyři roky po světové premiéře prošel Yeti faceliftem, který rozdělil nabídku na dvě provedení, když zájemci kromě klasické verze mohli začít kupovat ještě terénně střižený Outdoor. V současné nabídce automobilky je po ukončení výroby Roomsteru (mimochodem podle neoficiálních zpráv nakonec jeho nástupce vůbec nepřijde) Yeti nejstarším modelem. Nové generace bychom se měli dočkat příští rok. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků