Škoda slaví jubileum, vyrobila 100 000 Superbů třetí generace

Míra  |  12. 05. 2016 11:27

Jubileum je výročí.

Odpovědět  |   | 
arnold  |  13. 05. 2016 00:19

:) mate pravdu Miro. Ani ten nazev nevysel

Odpovědět  |   | 
Petr Klapáč  |  13. 05. 2016 12:06

Škodovkou tam a vlakem dom!!! Tahle značka už nesmí přes práh domu!!!

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  12. 05. 2016 12:14

Adaptivní tlumiče co na ně hned udělali svolávačku,místo honění kusů by se mohli věnovat kvalitě,ale chápu je to jen škodofka.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  12. 05. 2016 12:21

Luděk: Ty jsi chytrý jak rádio. Zrovna Superb používá DCC teprve až, když už byly v Passatech jednu generaci vyzkoušené, protože český tankodrom je specificky náročný. Výsledek bohužel vidíme, a je to přístupem dodavatelů. Pro ně je zřejmě levnější svolávačka a reklamace, než rovnou vyrobit kvalitnější produkt. Z pohledu zákazníka je to jedno, já bych za nové tlumiče grátis určitě nebyl naštvaný a co se týká jakéhosi pocitu "nespolehlivého dodavatele" tak jsem úplně klidný, viz kauza Takata.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  12. 05. 2016 12:58

VW podvodník neumí nic jiného než to hodit na dodavatele,jako třeba i ty řetězy,možná to byl právě VW,který řekl vyrobte to jak chcete ale hlavně levně. Zajímavé,že jiné automobilky problémy nemají.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 05. 2016 19:23

Ludku, jine automobilky maji spoustu svych problemu, jen o tom nevis, protoze kazde druhe auto prodane v CR je z koncernu VW, a tak je to proste vic videt. Mel jsem Ceed 1.4 CVVT a hadej co se stalo, preskoceny retez rozvodu... A info v servisu? To nam bohuzel tyto motory Hjundaj Kia obcas delaji. Nastesti se jedna o motor, kde nedojde k setkani ventilu s pistem, a tak zadne drama, ale vsechny Hjundaje a Kie s motory 1,4 a 1,6 benzin maji uplne stejny problem...

Odpovědět  |   | 
KALIMERO  |  12. 05. 2016 15:36

Je to úplně jinak... dneska se auta už nevyvíjí... něco narychlo spíchnou a potom řeší průsery za běhu. U VW hlavně nechutným tutláním a vyjebáváním se zákazníkem...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  13. 05. 2016 14:24

ale lidi (kupujici) to tak chteji, tak co proti tomu mate? Hlasovani(nakupem) davaji najevo, ze jim to tak vyhovuje ... elektornika je toho zarnym prikladem

Odpovědět  |   | 
arnold  |  13. 05. 2016 00:11

Redakce,
muzete podobne clanky vzdy doplnit o informace kolik trvalo vyrobit stejne mnozstvi 1. a 2. generace.

Clanek je imbicilni. Zminite tlumice u 3. generace, sestivalce u predchozich generaci, pak jejich zrychleni. Nezni to cele kvalitne jak u nekterych jinych vasich clanku.

Dekuji

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 05. 2016 19:25

Jo jo, souhlas... Jen musim rict, ze me prekvapilo to cislo. Superb se neprodava jeste ani rok a uz sto tisic? To je velmi slusnej pocin v tomto segmentu...

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 05. 2016 09:25

Také je to v prodejích evropská dvojka v mainstreamové střední třídě hned za Passatem, Insignie i Mondeo na něj nestačí a ostatní modely se plácají daleko vzadu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A