Škoda slaví další produkční milník. Už vyrobila 250.000 modelů Karoq

Další produkční milník pro škodovku. Po dvou letech produkce je továrna v Mladé Boleslavi na čtvrt milionech vyrobených SUV Karoq.

Po vyrobení 2,5 milionů motorů řady EA211 a půl miliontém kusu Superbu třetí generace nyní Škoda slaví další produkční milník. V Mladé Boleslavi totiž sjel z výrobní linky model Karoq s pořadovým číslem 250.000. Na čtvrtmilionovou hranici se tak menší SUV od Škody dostalo přibližně za dva roky produkce. Sériová výroba započala v červenci 2017.

Oficiálně nejdražší elektrická Škoda má jen dva příplatky. Přesně takhle vypadá

Oficiálně nejdražší elektrická Škoda má jen dva příplatky. Přesně takhle vypadá

Jubilejním kouskem je Karoq s tříválcovou motorizací 1.0 TSI o výkonu 85 kW (115 koní) a černým metalickým lakem Magic. Produkční milník přitom není zásluhou pouze továrny v Mladé Boleslavi. Zde se Karoq začal vyrábět až od ledna 2018. Start produkce v roce 2017 má na svědomí linka v závodě v Kvasinách.

Za rok 2018 dodala česká automobilka zákazníkům na 115.700 kusů Karoqu. Za letošek prozatím čísla stojí na asi 97.900 exemplářích. V současné době tedy Karoq patří mezi nejoblíbenější modely značky společně s Kodiaqem. A hlad po vozech SUV a crossoverech jen těžko poleví, jak dokazuje zájem v této kategorii rovněž u jiných značek.

Škoda Kamiq Monte Carlo je tady. Už se oficiálně ví, jak ji správně definovat

Škoda Kamiq Monte Carlo je tady. Už se oficiálně ví, jak ji správně definovat

Karoq mimochodem Škoda pro modelový rok 2020 dále technicky vylepšila. SUV nabízí bohatší výbavu pro ještě větší bezpečnost a pohodlí. K dispozici je například nový Side Assist, který varuje před vozidly nacházejícími se ve slepém úhlu až do vzdálenosti 70 metrů

„Tento milník ukazuje, jak populární Karoq je. Více než dva roky po zahájení výroby jsme již překonali hranici 250.000 vyrobených exemplářů, což je velký úspěch a dokládá význam modelu v naší atraktivní modelové nabídce,“ dodal k jubileu Michael Oeljeklaus, člen představenstva Škody Auto pro výrobu a logistiku.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek