Škoda skončí se spalovacími motory v roce 2035. Cesta zpátky už prý neexistuje

Názory k článku

Ernie  |  13. 01. 2022 17:28

Takze po 140 rokoch bohatej historie tato skvela automobilka skonci. Zabije ju green deal a Brusel...

 |   |  Odpovědět
Ernie  |  13. 01. 2022 17:32

Takze po 140 rokoch slavnej a bohatej historie, zabije tuto uzasnu automobilku greendeal a bruselsky byrokrat...

 |   |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Praktický auto  |  13. 01. 2022 18:53

Ač to píšu nerad není hlavní vína na úředníkovi z EU i když ten k tomu taky dost přispěl. Hlavní vína je na 1) vedení automobilek a 2) na voličích.
Ad 1) když šéfové koncernu místo tlaku na rozumné snižování emisí se vždy chtějí tvářit zeleně a ochotně řeknou že každou emisní normu splní, že to jejich technici zvládnou tak se nedivme kam to došlo Ad 2) když většina volí do europarlamentu i národních parlamentů politiky, kteří nemají chuť a sílu prosadit zdravý rozum a řešení se budou fotit s nevzdělaným arogantním teenagerem tak to dopadlo takhle. Cesta zpět by ještě byla, ale je za 5 min 12, než se zruší linky na spalovací motory. No přes noc se to pak už neobnoví kdyby se poslanci uhlasovali. Normální člověk je odsouzen na moderní nevolnictví...

 |   |  Odpovědět
smějící se bestie 2  |  13. 01. 2022 19:02

Kecálisti !
Místo aby se bránili, tak se plazí před zelenými fanatiky nejen z Bruseli.

 |   |  Odpovědět
Matěj  |  13. 01. 2022 19:24

Ale v roce 2035 nebude dostatek energie ani síťe. Ani když si to ti dementi odhlasují.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
grrr Škoda  |  14. 01. 2022 06:57

...ať jde Škoda třeba do prd.le.Už mi leze krkem jen co vidím nadpis Škoda.🤮

 |   |  Odpovědět
viper  |  14. 01. 2022 07:31

Konec Škodovky kdy ?

 |   |  Odpovědět
šofér  |  14. 01. 2022 08:13

Burselské politbyro v čele s Německem od toho ustoupí, nebojte se, stejně jako o Lisabonské strategie ( "do roku 2010 bude EU nejmodernější a nejkonkurenceschopnější ekonomikou světa"), nebo od dalších . Už nyní jim to začíná pomalu docházet, co teprve za dva roky ....https://oenergetice.cz/komoditni-trhy/zelena-inf... ...

 |   |  Odpovědět
Net  |  14. 01. 2022 11:20

Elektromobily jsou jen záminka, cílem je omezit osobní mobilitu a vlastnictví aut. Pár automobilek si vytáhne černého Petra, zbytek bude dělat sdílené autonomní elektroauta, a vydělá balík na jejich pronájmu.

 |   |  Odpovědět
Franra  |  14. 01. 2022 15:03

Však ať škoda skončí lidí koupí jinde celý koncern Volkswagen ať jde ke dnu bude jenom dobře už to měli zavřít jak podváděli s smíšená.

 |   |  Odpovědět
Petr  |  14. 01. 2022 17:14

Můžeme se smát nebo můžeme brečet, ale je to tak. Jdu chce přežít na trhu bude vyrábět elektrické vozy.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Gilgit  |  15. 01. 2022 01:59

Mohou klidně končit dneska, stejně nemají čipy

 |   |  Odpovědět
lucky saša  |  16. 01. 2022 11:13

Vždy jsem si myslel, že trh určuje proces poptávky a nabídky. Ale když se budou vyrábět elektrovozy, o které bude minimální zájem, tak potom bude jejich produkce vršit sklady a lidí budou kupovat ojetiny se spalovacími motory do té doby, než se trh s auty úplně položí.

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor