Škoda skončí se spalovacími motory v roce 2035. Cesta zpátky už prý neexistuje

28 komentářů

lucky saša
16. ledna • 11:13

Vždy jsem si myslel, že trh určuje proces poptávky a nabídky. Ale když se budou vyrábět elektrovozy, o které bude minimální zájem, tak potom bude jejich produkce vršit sklady a lidí budou kupovat ojetiny se spalovacími motory do té doby, než se trh s auty úplně položí.

Gilgit
15. ledna • 1:59

Mohou klidně končit dneska, stejně nemají čipy

Petr
14. ledna • 17:14

Můžeme se smát nebo můžeme brečet, ale je to tak. Jdu chce přežít na trhu bude vyrábět elektrické vozy.

lucky saša
16. ledna • 11:16

A co s ními budou dělat, když je nikdo nebude kupovat?

lucky saša
16. ledna • 11:16

A co s ními budou dělat, když je nikdo nebude kupovat?

Franra
14. ledna • 15:03

Však ať škoda skončí lidí koupí jinde celý koncern Volkswagen ať jde ke dnu bude jenom dobře už to měli zavřít jak podváděli s smíšená.

Net
14. ledna • 11:20

Elektromobily jsou jen záminka, cílem je omezit osobní mobilitu a vlastnictví aut. Pár automobilek si vytáhne černého Petra, zbytek bude dělat sdílené autonomní elektroauta, a vydělá balík na jejich pronájmu.

šofér
14. ledna • 8:13

Burselské politbyro v čele s Německem od toho ustoupí, nebojte se, stejně jako o Lisabonské strategie ( "do roku 2010 bude EU nejmodernější a nejkonkurenceschopnější ekonomikou světa"), nebo od dalších . Už nyní jim to začíná pomalu docházet, co teprve za dva roky ....https://oenergetice.cz/komoditni-trhy/zelena-inf... ...

viper
14. ledna • 7:31

Konec Škodovky kdy ?

grrr Škoda
14. ledna • 6:57

...ať jde Škoda třeba do prd.le.Už mi leze krkem jen co vidím nadpis Škoda.🤮

Matěj
13. ledna • 19:24

Ale v roce 2035 nebude dostatek energie ani síťe. Ani když si to ti dementi odhlasují.

homer
14. ledna • 7:52

Kapitál cejtí kořist a vrhne se do ev a infrastruktury okolo. Jako se kdysi vrhnul na textil, na dolování uhlí, na stavění železnic, na pc, na mobily atd.

idealista
13. ledna • 21:05

Doufejme, že v té době bude na trhu aspoň dostatek Dacií s motory na LPG, benzín či naftu? ;-)

Pepa
14. ledna • 0:25

Jo, Dacie budou. A bude benzin, nafta, LPG?

idealista
14. ledna • 7:00

Jo, budou. Co bychom asi s těmito zbytky po rafinaci ropy kvůli výrobě plastů a izolantů pro elektromobily dělali? Mělo by se to snad spolu s ostatními odpady typu mazut vypouštět do přírody? ;-)

smějící se bestie 2
13. ledna • 19:02

Kecálisti !
Místo aby se bránili, tak se plazí před zelenými fanatiky nejen z Bruseli.

Praktický auto
13. ledna • 18:53

Ač to píšu nerad není hlavní vína na úředníkovi z EU i když ten k tomu taky dost přispěl. Hlavní vína je na 1) vedení automobilek a 2) na voličích.
Ad 1) když šéfové koncernu místo tlaku na rozumné snižování emisí se vždy chtějí tvářit zeleně a ochotně řeknou že každou emisní normu splní, že to jejich technici zvládnou tak se nedivme kam to došlo Ad 2) když většina volí do europarlamentu i národních parlamentů politiky, kteří nemají chuť a sílu prosadit zdravý rozum a řešení se budou fotit s nevzdělaným arogantním teenagerem tak to dopadlo takhle. Cesta zpět by ještě byla, ale je za 5 min 12, než se zruší linky na spalovací motory. No přes noc se to pak už neobnoví kdyby se poslanci uhlasovali. Normální člověk je odsouzen na moderní nevolnictví...

Ernie
13. ledna • 17:32

Takze po 140 rokoch slavnej a bohatej historie, zabije tuto uzasnu automobilku greendeal a bruselsky byrokrat...

David
14. ledna • 9:08

Škodovka neda ani 2025 a euro 7... Připlácet na emisní pokutu za cokoliv na 30g CO2 tu nedává smysl - polovina ceny auta.

Franta
13. ledna • 21:43

Ne 140, ale jen 117 let uplynulo od zahájení výroby prvního automobilu v Mladé Boleslavi a to ve firmě Laurin & Klement, která před tím vyráběla maximálně motocykly. První škodovka - auto to bylo až v roce 1925. To znamená, že Škoda jako automobilka je stará pouze 97 let. Tečka.

Pepa
14. ledna • 0:23

Tecku mas mezi nohama.

Ernie
14. ledna • 0:09

2035-1895=140. Tecka.

Česílko
14. ledna • 7:40

Když už, tak 110 let.
2035 - 1925 = 110
Ale ona se toho roku 2035 ani nedožije, bude totiž ráda, když se dožije roku 2025, kdy bude slavit 100 let, kdy vyrobila své první auto. Před tím to byla auta jiného výrobce, která neměla se Škodou nic společného.
Marketing Škody značně nadhodnocuje a kecá. V ničem se mu nedá věřit. V zásadě si přivlastňuje úspěchy jiných.

smějící se bestie 2
14. ledna • 8:22

No, když se nevrátí k lidovému autu, jako hlavnímu produktu a to s pokorou, tak ten rok 2025 je celkem reálný. bohužel.
Čína totiž nastupuje !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Česílko
14. ledna • 14:08

Copak Čína, ale hlavně Jižní Korea s giganticky velkou společností Hyundai je v čele světového EV a alternativního (fuel cell) pelotonu.
Přesněji řečeno společnost Hyundai je před ostatními v trháku a má už dnes značný náskok. Když to vezmeme komplexně, tak má, nebo v blízké době bude mít, ze všech nejširší portfolio výrobků, potažmo služeb pro naplnění Green deal (osobní i nákladní EV / fuel cell, aerotaxi, vlaky, lodě, ... nebo zdroje pro výrobu ,,zelené energie" - staví solární, větrné, jaderné elektrárny, výrobny zeleného vodíku atd).

petr r. (petrumr)
13. ledna • 19:41

spolu nebo pirstan? Nevím proč to píšeš dvakrát a ještě tady, kde chodí ti co měli škodu která je zklamala a mají včil auto, kde manažéři si nestěžují na čipy ani nevymýšlí jak mají být natočena kola na stk, natož zapnutá klima.

neodborník
13. ledna • 18:39

A byl jste s tím u doktora ? To je řešení.

Ernie
13. ledna • 17:28

Takze po 140 rokoch bohatej historie tato skvela automobilka skonci. Zabije ju green deal a Brusel...

Doporučujeme

Články odjinud