Škoda si vystřelila ze zákazníků s bio implantátem na ovládání Kodiaqa

Škoda si vystřelila ze zákazníků s bio implantátem na ovládání Kodiaqa

Mladoboleslavská automobilka si pořádně vystřelila ze svých zákazníků a zároveň udělala reklamu své nové aplikaci pro smartphony. Ta se propojí se Škoda Connect a nabídne zajímavé funkce. Díky ní zjistíte například polohu svého vozidla, stav zámku dveří nebo můžete na dálku zatroubit. 

Kodiaq má 5 hvězd na vysvědčení od EuroNCAP. Dospělé chrání špičkově

Kodiaq má 5 hvězd na vysvědčení od EuroNCAP. Dospělé chrání špičkově

Škoda ale lidem v showroomu neukazovala novou aplikaci. Prodejce je začal přesvědčovat, že tyto funkce ovládá pomocí bio implantátu na své ruce. Dokonce jim nabídl možnost si od přítomného lékaře tuto vychytávku pořídit také. Zákazníkům téměř vypadly oči z důlků.  

Nakonec samozřejmě vyšel prodejce s pravdou ven a lidem se očividně ulevilo. Kdo ale ví... Možná přece jen budeme jednou takový implantát používat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

bazar

Smart Fortwo 0,7
Rok výroby: 2005
Stav: 113 664 km
Cena: 66 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2014
Stav: 37 127 km
Cena: 160 000 Kč
Smart Fortwo 0,6
Rok výroby: 2002
Stav: 118 538 km
Cena: 50 000 Kč
Smart Fortwo 1
Rok výroby: 2010
Stav: 76 911 km
Cena: 100 000 Kč
Smart Fortwo 0,8
Rok výroby: 2003
Stav: 141 970 km
Cena: 50 000 Kč
Smart Fortwo 0,6
Rok výroby: 1998
Stav: 176 488 km
Cena: 46 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků