Škoda si skrytě pohrála se svým novým logem

Škoda si skrytě pohrála se svým novým logem

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto mírně graficky upravila své logo, které oficiálně představila na začátku března na autosalónu v Ženevě. Nová varianta se bude používat v tištěných propagačních materiálech a na internetu. Informaci přinesl dnes server Novinky.cz.

Automobila nepokládala za nutné o těchto drobných vizuálních změnách oficiálně informovat, tiskové oddělení nevydalo v této souvislosti žádnou zprávu, napsaly dále Novinky.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Vpravo je nejnovější logo společnosti Škoda Auto, vlevo je podoba, která se používala od 1. března

Informace k novému logu se ale objevily na stránkách interního časopisu Škoda Mobil, kde tento krok automobilka odůvodnila potřebou „výraznějšího vizuálního dojmu“ a „použitelnosti na tmavém podkladu“. Veškeré prvky zůstávají jinak stejné - barvy i okřídlený šíp. Změny se udály v případě silnějšího orámování šípu (to je patrné ve spodní části tohoto symbolu). Tmavší je pak i vnitřek kruhu. Nové logo se objevilo na oficiálních materiálech od 1. července, od 15. července je využíváno také v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví již od příštího roku.

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků