Škoda si skrytě pohrála se svým novým logem

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto mírně graficky upravila své logo, které oficiálně představila na začátku března na autosalónu v Ženevě. Nová varianta se bude používat v tištěných propagačních materiálech a na internetu. Informaci přinesl dnes server Novinky.cz.

Automobila nepokládala za nutné o těchto drobných vizuálních změnách oficiálně informovat, tiskové oddělení nevydalo v této souvislosti žádnou zprávu, napsaly dále Novinky.cz.

Klepněte pro větší obrázek
Vpravo je nejnovější logo společnosti Škoda Auto, vlevo je podoba, která se používala od 1. března

Informace k novému logu se ale objevily na stránkách interního časopisu Škoda Mobil, kde tento krok automobilka odůvodnila potřebou „výraznějšího vizuálního dojmu“ a „použitelnosti na tmavém podkladu“. Veškeré prvky zůstávají jinak stejné - barvy i okřídlený šíp. Změny se udály v případě silnějšího orámování šípu (to je patrné ve spodní části tohoto symbolu). Tmavší je pak i vnitřek kruhu. Nové logo se objevilo na oficiálních materiálech od 1. července, od 15. července je využíváno také v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví již od příštího roku.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků