Škoda se pohonu na CNG nevzdá. Bomby poputují i do Fabie či Karoqu!

39 komentářů

Matouš
6. listopadu • 9:50

Aneb, když je škodovka 100 let za opicema. Nechápu jejich taktiku, proč se zaobírat CNG, když konkurence už je u vodíku atd. Jde vidět, že škodovka nestíhá konkurovat ostatním automobilkám. Ještě, že od nich nic nemám!

Červenka J.
5. listopadu • 19:26

Když nestihli nic kloudného vymyslet v oblasti elektroaut, tak se to snaží částečně dohnat v podobě alternativního pohonu na CNG, to jim ale asi moc nepomůže, pokud si chtějí vylepšit image. Kdyby raději přišli s něčím, co všem vyrazí dech, nějaká nová technologie... No nic asi to budou muset udělat někdo jiný...

Paty88
1. listopadu • 14:51

K čemu do těch aut budou cpát CNG? To jsou tak neschopní tam dát elektromotr, či hybrida? V tomhle mě škodovka dost štve, na nové motorizace se stále čeká, ale peněz za své modely chtějí čím dál tím víc, hrůza ne?

Patrik Topitzer
5. listopadu • 11:26

Taky to prostě nechápu, ostatní automobilky vyrábějí elektromobily, auta na vodík, teď Hyundai zkouší i solární panely a škodovka je pořád 100 let za opicema. Nehorázně zaspali dobu. Osobně bych od nich nechtěl nic.

Dominik Brunclík
25. října • 11:37

Takže celý svět se pomalu a jistě přesouvá na elektromotory, hybridy a vodík, ale jediná škodovka je 100 let za opicema a věnuje se CNG? Tomu říkám krok špatným směrem, nemyslíte?

xerxes
1. listopadu • 14:57

hahahaha no jako je to tak no :D

Bartoš
25. října • 6:38

Tak co se týče CNG tak to už plánují nějákou dobu ne ? Otázka je jestli to dotáhnou do konce mají toho v plánu hodně, ale realizace je v efektu jiná nebo jim to zas bude nějákej ten rok stát na letišti kvůli homologaci ?

Kuk Vykuk
11. října • 2:16

Bum! Jó v koncernu to s bombama uměj. Nekupte to :-D:-D:-DVW Touran
CZ
http://www.novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachy... ...
Bělorusko
https://www.youtube.com/watch...

Benzín
17. října • 12:47

Nebylo by něco aktuálnějšího než 2016? Tyhle sr@čky sem kopíruješ pořad dokola už dva roky.

audax
10. října • 23:57

šQaroQ s bombou sa bude predávať ako Hamas Premium Edition

Dušan
8. října • 18:49

Pohon na CNG nevzdá ? Však jak dlouho jim trvá elektromotor ? Mě se zdá že si toho bbbere na sebe až moc ne ? Proč prostě nezačne s jedním a pak až to druhý ?

Jméno
9. října • 14:49

Přesně, o CNG Fabii se mluvilo už při představení stávající verze, ale nějak to vyšumělo.

Karel Blahovič
8. října • 12:06

Škoda si věří, že by měl být takový enormní zájem o ty jejich verze v CNG. Už těch stanic s LPG ubývá, natož pak mít CNG. V místě mého bydliště není do 50km ani jedna stanice, takže já si auto s CNG určitě nekoupím a od Škody bych na ty předražený auta neměl ani peníze. Schválně, kdo z vás má v místě bydliště stanici s CNG?

Jelínek
9. října • 17:12

No já nevim, já tu CNGčko taky v okolí žádné nemám, hold nevýhoda menších a odlehlých měst. Jestli bude tedy cílit na firemní zákazníky, tak možná, ikdyž konkurence tu je, ale u soukromníků se asi moc Škoda nenabaští.

Tom
8. října • 21:21

Jezdím na CNG s Passatem už rok, jsem rád, že jsem do toho šel. Nesmrdí to, jede to, jezdím za 1Kč/1km a ještě je to eko. A stanice, těch je všude mraky. Existuje aplikace "CNG stanice" ta vám poví i cenu. Už přemýšlím jaké bude mé další CNG auto :-)

Q
8. října • 14:51

CNG míře spíše na firmy, ne na soukromé zákazníky.

Šutrák
8. října • 12:39

Stanice obvykle nemusi byt v miste bydliste, je dulezite, aby byla po nejbeznejsi trase vozidla...

Vóša
8. října • 10:07

Nemohla by taky už jedna doputovat do místní redakce ?

Asdfghjkl
8. října • 7:40

Ac jsem dusi Dieselak, tak CNG verim, pokud bych dnes kupoval novou Oktu, jdu na 90% do CNG verze, slysim od majitelu jen chvalu + od znamyho s Touranem CNG, spokojenost velka.

medic
8. října • 17:43

Oktávia G-tec - naprostá spokojenost, těším se až /jestli/ bude Karoq na CNG

pan Michaelidis
8. října • 9:44

Uz ti nekdo sdelil to neuveritelne tajemstvi,ze na svete existuji jeste dalsi vozy krome Skody Octavia???

tom
8. října • 15:20

A tebe by mohl nekdo naučit cist psaný text. On nepsal, ze kupuje octavii...

Jan
8. října • 8:12

Ano mám CNG z Touran a velmi spokojen 👌

Kuk Vykuk
11. října • 2:22
Pája
7. října • 20:15

No to je samej elektomobil a CNG a kdy něco dodělají ? Hlavně do toho dají určitě motor co vydrží tak 100tis. a co z toho ? a co výkonově ? nepůjde to dolů ?

Jedna Bedna
7. října • 23:28

Vám nějaký motor r.v. 1985+ nevydržel 100tisíc km? A byl to Smart nebo Hyundai?

Jméno
9. října • 14:46

BMW 530d 2015 - výměna 350.000,- 115tis km.
Octavia 1.8tsi - rupla hlava na 3 z 8 aut co máme (od 40-80tis. km)
1.2 a 1.4tsi taky nejsou svaté
Caddy 2.0 TDi vstriky po 75tis. Km - oprava 60.000,-
Dacia Dokker 1.6Sce LPG - ventil nádrže + nějaké díly - 8.500,- (po 40.000km.)

setr
7. října • 19:47

Bomby poputují - sousloví, jež mne nadchlo. Je v tom něco básnicky nadoblačného. Každopádně, škodovku s bombou nebo bez, nechejte si pro prales.

Éda
7. října • 19:46

Tož hlavně dejte do fobie kombi nádrž 10 litrů na benzin a 13 kg cng, ať jezdíme furt tankovat

Tom
8. října • 21:15

Tak Fabii si koupí člověk co jezdí po městě a než najezdíte po městě 300km, to je nějaká doba :-)

Jedna Bedna
7. října • 23:27

nácvik na elektromobilitu... kam byste taky furt jezdili. Správný soudruh jezdí vlakem a emhádé.

Jméno
9. října • 14:38

Jaký nácvik? Baterky si dobiju v garáži a každé ráno mohu mít plně "natankováno".

jirka
7. října • 16:00

chci další články o škodovkách, je jich málo valte to do nas nebo neusnem, a budem potřebovat antidepresiva.

pan Michaelidis
7. října • 14:36

Nebylo by možno více se na tomto webu věnovat značce Škoda? Článků je zde nadprůměrně málo o této ikonické a nejoceňovanější prémiové značce!!!

že zdravím
7. října • 20:30

Škoda je nej, Kodiaq 2.0TDI 4x4 a Octavia Tour 1.gen combi 1.6MPI :-)

Kolemjdoucí
7. října • 13:56

BOMBY mají teroristé!
V autech jsou tlakové láhve či zásobníky na plyn.

car
7. října • 17:33

Taky moznost, kdyz uz se nad naftou nekde trosku stahuji mracna. Mozna by nektreri motoriste ale spise uvitali tovarni prestavbu na LPG, precejen stanic je daleko vic. Navic do soucasneho CNG davaji stale relativne male zasobniky, chce to delsi dojezd.

Jedna Bedna
7. října • 23:24

Mračna se stahují prudce dočasně. Protože s tím, jak dramaticky klesá produkce NOx z naftových motorů, se objevuje staronový nepřítel a tím je CO2.. a ten produkují především motory zážehové (benzín, LPG, CNG). Takže naftu zase vezmou na milost, elektřina nejde ani přes legislativní tlak, spotřebitelům do přízně.
A pokud jde o LPG, tak to není řešení, jde o výrobek, nikoli přírodní zdroj, jako CNG. Je těžší než vzduch, takže dává logický důvod k rozličným legislativním omezením. Blbě se zapaluje, takže stejně potřebuje na pomoc benzín. Z bezpečnostního pohledu jde o nejhorší palivo vůbec.

Q
8. října • 14:48

CNG má nižší emise CO2 než nafta. Kupříkladu Octavia 1,4 TSI G-TEC má 101 g/km, Octavia 1,6 TDI má 106 g/km. A to bude asi ten hlavní důvod, proč se snaží Škodovka nabídku CNG rozšiřovat.
LPG má emise CO2 plus minus jako nafta.

Doporučujeme

Články odjinud