Škoda se pohonu na CNG nevzdá. Bomby poputují i do Fabie či Karoqu!

Kolemjdoucí  |  07. 10. 2018 13:56

BOMBY mají teroristé!
V autech jsou tlakové láhve či zásobníky na plyn.

Odpovědět  |   | 
car  |  07. 10. 2018 17:33

Taky moznost, kdyz uz se nad naftou nekde trosku stahuji mracna. Mozna by nektreri motoriste ale spise uvitali tovarni prestavbu na LPG, precejen stanic je daleko vic. Navic do soucasneho CNG davaji stale relativne male zasobniky, chce to delsi dojezd.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:24

Mračna se stahují prudce dočasně. Protože s tím, jak dramaticky klesá produkce NOx z naftových motorů, se objevuje staronový nepřítel a tím je CO2.. a ten produkují především motory zážehové (benzín, LPG, CNG). Takže naftu zase vezmou na milost, elektřina nejde ani přes legislativní tlak, spotřebitelům do přízně.
A pokud jde o LPG, tak to není řešení, jde o výrobek, nikoli přírodní zdroj, jako CNG. Je těžší než vzduch, takže dává logický důvod k rozličným legislativním omezením. Blbě se zapaluje, takže stejně potřebuje na pomoc benzín. Z bezpečnostního pohledu jde o nejhorší palivo vůbec.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 14:48

CNG má nižší emise CO2 než nafta. Kupříkladu Octavia 1,4 TSI G-TEC má 101 g/km, Octavia 1,6 TDI má 106 g/km. A to bude asi ten hlavní důvod, proč se snaží Škodovka nabídku CNG rozšiřovat.
LPG má emise CO2 plus minus jako nafta.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 14:36

Nebylo by možno více se na tomto webu věnovat značce Škoda? Článků je zde nadprůměrně málo o této ikonické a nejoceňovanější prémiové značce!!!

Odpovědět  |   | 
že zdravím  |  07. 10. 2018 20:30

Škoda je nej, Kodiaq 2.0TDI 4x4 a Octavia Tour 1.gen combi 1.6MPI

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 10. 2018 16:00

chci další články o škodovkách, je jich málo valte to do nas nebo neusnem, a budem potřebovat antidepresiva.

Odpovědět  |   | 
Éda  |  07. 10. 2018 19:46

Tož hlavně dejte do fobie kombi nádrž 10 litrů na benzin a 13 kg cng, ať jezdíme furt tankovat

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:27

nácvik na elektromobilitu... kam byste taky furt jezdili. Správný soudruh jezdí vlakem a emhádé.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:38

Jaký nácvik? Baterky si dobiju v garáži a každé ráno mohu mít plně "natankováno".

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2018 21:15

Tak Fabii si koupí člověk co jezdí po městě a než najezdíte po městě 300km, to je nějaká doba

Odpovědět  |   | 
setr  |  07. 10. 2018 19:47

Bomby poputují - sousloví, jež mne nadchlo. Je v tom něco básnicky nadoblačného. Každopádně, škodovku s bombou nebo bez, nechejte si pro prales.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  07. 10. 2018 20:15

No to je samej elektomobil a CNG a kdy něco dodělají ? Hlavně do toho dají určitě motor co vydrží tak 100tis. a co z toho ? a co výkonově ? nepůjde to dolů ?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:28

Vám nějaký motor r.v. 1985+ nevydržel 100tisíc km? A byl to Smart nebo Hyundai?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:46

BMW 530d 2015 - výměna 350.000,- 115tis km.
Octavia 1.8tsi - rupla hlava na 3 z 8 aut co máme (od 40-80tis. km)
1.2 a 1.4tsi taky nejsou svaté
Caddy 2.0 TDi vstriky po 75tis. Km - oprava 60.000,-
Dacia Dokker 1.6Sce LPG - ventil nádrže + nějaké díly - 8.500,- (po 40.000km.)

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  08. 10. 2018 07:40

Ac jsem dusi Dieselak, tak CNG verim, pokud bych dnes kupoval novou Oktu, jdu na 90% do CNG verze, slysim od majitelu jen chvalu + od znamyho s Touranem CNG, spokojenost velka.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 10. 2018 08:12

Ano mám CNG z Touran a velmi spokojen 👌

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:22
pan Michaelidis  |  08. 10. 2018 09:44

Uz ti nekdo sdelil to neuveritelne tajemstvi,ze na svete existuji jeste dalsi vozy krome Skody Octavia???

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 10. 2018 15:20

A tebe by mohl nekdo naučit cist psaný text. On nepsal, ze kupuje octavii...

Odpovědět  |   | 
medic  |  08. 10. 2018 17:43

Oktávia G-tec - naprostá spokojenost, těším se až /jestli/ bude Karoq na CNG

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  08. 10. 2018 10:07

Nemohla by taky už jedna doputovat do místní redakce ?

Odpovědět  |   | 
Karel Blahovič  |  08. 10. 2018 12:06

Škoda si věří, že by měl být takový enormní zájem o ty jejich verze v CNG. Už těch stanic s LPG ubývá, natož pak mít CNG. V místě mého bydliště není do 50km ani jedna stanice, takže já si auto s CNG určitě nekoupím a od Škody bych na ty předražený auta neměl ani peníze. Schválně, kdo z vás má v místě bydliště stanici s CNG?

Odpovědět  |   | 
Šutrák  |  08. 10. 2018 12:39

Stanice obvykle nemusi byt v miste bydliste, je dulezite, aby byla po nejbeznejsi trase vozidla...

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 14:51

CNG míře spíše na firmy, ne na soukromé zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2018 21:21

Jezdím na CNG s Passatem už rok, jsem rád, že jsem do toho šel. Nesmrdí to, jede to, jezdím za 1Kč/1km a ještě je to eko. A stanice, těch je všude mraky. Existuje aplikace "CNG stanice" ta vám poví i cenu. Už přemýšlím jaké bude mé další CNG auto

Odpovědět  |   | 
Jelínek  |  09. 10. 2018 17:12

No já nevim, já tu CNGčko taky v okolí žádné nemám, hold nevýhoda menších a odlehlých měst. Jestli bude tedy cílit na firemní zákazníky, tak možná, ikdyž konkurence tu je, ale u soukromníků se asi moc Škoda nenabaští.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  08. 10. 2018 18:49

Pohon na CNG nevzdá ? Však jak dlouho jim trvá elektromotor ? Mě se zdá že si toho bbbere na sebe až moc ne ? Proč prostě nezačne s jedním a pak až to druhý ?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:49

Přesně, o CNG Fabii se mluvilo už při představení stávající verze, ale nějak to vyšumělo.

Odpovědět  |   | 
audax  |  10. 10. 2018 23:57

šQaroQ s bombou sa bude predávať ako Hamas Premium Edition

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:16

Bum! Jó v koncernu to s bombama uměj. Nekupte to

VW Touran
CZ
http://www.novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachy... ...
Bělorusko
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  17. 10. 2018 12:47

Nebylo by něco aktuálnějšího než 2016? Tyhle sr@čky sem kopíruješ pořad dokola už dva roky.

Odpovědět  |   | 
Bartoš  |  25. 10. 2018 06:38

Tak co se týče CNG tak to už plánují nějákou dobu ne ? Otázka je jestli to dotáhnou do konce mají toho v plánu hodně, ale realizace je v efektu jiná nebo jim to zas bude nějákej ten rok stát na letišti kvůli homologaci ?

Odpovědět  |   | 
Dominik Brunclík  |  25. 10. 2018 11:37

Takže celý svět se pomalu a jistě přesouvá na elektromotory, hybridy a vodík, ale jediná škodovka je 100 let za opicema a věnuje se CNG? Tomu říkám krok špatným směrem, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
xerxes  |  01. 11. 2018 14:57

hahahaha no jako je to tak no :D

Odpovědět  |   | 
Paty88  |  01. 11. 2018 14:51

K čemu do těch aut budou cpát CNG? To jsou tak neschopní tam dát elektromotr, či hybrida? V tomhle mě škodovka dost štve, na nové motorizace se stále čeká, ale peněz za své modely chtějí čím dál tím víc, hrůza ne?

Odpovědět  |   | 
Patrik Topitzer  |  05. 11. 2018 11:26

Taky to prostě nechápu, ostatní automobilky vyrábějí elektromobily, auta na vodík, teď Hyundai zkouší i solární panely a škodovka je pořád 100 let za opicema. Nehorázně zaspali dobu. Osobně bych od nich nechtěl nic.

Odpovědět  |   | 
Červenka J.  |  05. 11. 2018 19:26

Když nestihli nic kloudného vymyslet v oblasti elektroaut, tak se to snaží částečně dohnat v podobě alternativního pohonu na CNG, to jim ale asi moc nepomůže, pokud si chtějí vylepšit image. Kdyby raději přišli s něčím, co všem vyrazí dech, nějaká nová technologie... No nic asi to budou muset udělat někdo jiný...

Odpovědět  |   | 
Matouš  |  06. 11. 2018 09:50

Aneb, když je škodovka 100 let za opicema. Nechápu jejich taktiku, proč se zaobírat CNG, když konkurence už je u vodíku atd. Jde vidět, že škodovka nestíhá konkurovat ostatním automobilkám. Ještě, že od nich nic nemám!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 39 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 401 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 73 N/A