Škoda se pohonu na CNG nevzdá. Bomby poputují i do Fabie či Karoqu!

Kolemjdoucí  |  07. 10. 2018 13:56

BOMBY mají teroristé!
V autech jsou tlakové láhve či zásobníky na plyn.

Odpovědět  |   | 
car  |  07. 10. 2018 17:33

Taky moznost, kdyz uz se nad naftou nekde trosku stahuji mracna. Mozna by nektreri motoriste ale spise uvitali tovarni prestavbu na LPG, precejen stanic je daleko vic. Navic do soucasneho CNG davaji stale relativne male zasobniky, chce to delsi dojezd.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:24

Mračna se stahují prudce dočasně. Protože s tím, jak dramaticky klesá produkce NOx z naftových motorů, se objevuje staronový nepřítel a tím je CO2.. a ten produkují především motory zážehové (benzín, LPG, CNG). Takže naftu zase vezmou na milost, elektřina nejde ani přes legislativní tlak, spotřebitelům do přízně.
A pokud jde o LPG, tak to není řešení, jde o výrobek, nikoli přírodní zdroj, jako CNG. Je těžší než vzduch, takže dává logický důvod k rozličným legislativním omezením. Blbě se zapaluje, takže stejně potřebuje na pomoc benzín. Z bezpečnostního pohledu jde o nejhorší palivo vůbec.

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 14:48

CNG má nižší emise CO2 než nafta. Kupříkladu Octavia 1,4 TSI G-TEC má 101 g/km, Octavia 1,6 TDI má 106 g/km. A to bude asi ten hlavní důvod, proč se snaží Škodovka nabídku CNG rozšiřovat.
LPG má emise CO2 plus minus jako nafta.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  07. 10. 2018 14:36

Nebylo by možno více se na tomto webu věnovat značce Škoda? Článků je zde nadprůměrně málo o této ikonické a nejoceňovanější prémiové značce!!!

Odpovědět  |   | 
že zdravím  |  07. 10. 2018 20:30

Škoda je nej, Kodiaq 2.0TDI 4x4 a Octavia Tour 1.gen combi 1.6MPI

Odpovědět  |   | 
jirka  |  07. 10. 2018 16:00

chci další články o škodovkách, je jich málo valte to do nas nebo neusnem, a budem potřebovat antidepresiva.

Odpovědět  |   | 
Éda  |  07. 10. 2018 19:46

Tož hlavně dejte do fobie kombi nádrž 10 litrů na benzin a 13 kg cng, ať jezdíme furt tankovat

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:27

nácvik na elektromobilitu... kam byste taky furt jezdili. Správný soudruh jezdí vlakem a emhádé.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:38

Jaký nácvik? Baterky si dobiju v garáži a každé ráno mohu mít plně "natankováno".

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2018 21:15

Tak Fabii si koupí člověk co jezdí po městě a než najezdíte po městě 300km, to je nějaká doba

Odpovědět  |   | 
setr  |  07. 10. 2018 19:47

Bomby poputují - sousloví, jež mne nadchlo. Je v tom něco básnicky nadoblačného. Každopádně, škodovku s bombou nebo bez, nechejte si pro prales.

Odpovědět  |   | 
Pája  |  07. 10. 2018 20:15

No to je samej elektomobil a CNG a kdy něco dodělají ? Hlavně do toho dají určitě motor co vydrží tak 100tis. a co z toho ? a co výkonově ? nepůjde to dolů ?

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  07. 10. 2018 23:28

Vám nějaký motor r.v. 1985+ nevydržel 100tisíc km? A byl to Smart nebo Hyundai?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:46

BMW 530d 2015 - výměna 350.000,- 115tis km.
Octavia 1.8tsi - rupla hlava na 3 z 8 aut co máme (od 40-80tis. km)
1.2 a 1.4tsi taky nejsou svaté
Caddy 2.0 TDi vstriky po 75tis. Km - oprava 60.000,-
Dacia Dokker 1.6Sce LPG - ventil nádrže + nějaké díly - 8.500,- (po 40.000km.)

Odpovědět  |   | 
Asdfghjkl  |  08. 10. 2018 07:40

Ac jsem dusi Dieselak, tak CNG verim, pokud bych dnes kupoval novou Oktu, jdu na 90% do CNG verze, slysim od majitelu jen chvalu + od znamyho s Touranem CNG, spokojenost velka.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 10. 2018 08:12

Ano mám CNG z Touran a velmi spokojen 👌

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:22
pan Michaelidis  |  08. 10. 2018 09:44

Uz ti nekdo sdelil to neuveritelne tajemstvi,ze na svete existuji jeste dalsi vozy krome Skody Octavia???

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 10. 2018 15:20

A tebe by mohl nekdo naučit cist psaný text. On nepsal, ze kupuje octavii...

Odpovědět  |   | 
medic  |  08. 10. 2018 17:43

Oktávia G-tec - naprostá spokojenost, těším se až /jestli/ bude Karoq na CNG

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  08. 10. 2018 10:07

Nemohla by taky už jedna doputovat do místní redakce ?

Odpovědět  |   | 
Karel Blahovič  |  08. 10. 2018 12:06

Škoda si věří, že by měl být takový enormní zájem o ty jejich verze v CNG. Už těch stanic s LPG ubývá, natož pak mít CNG. V místě mého bydliště není do 50km ani jedna stanice, takže já si auto s CNG určitě nekoupím a od Škody bych na ty předražený auta neměl ani peníze. Schválně, kdo z vás má v místě bydliště stanici s CNG?

Odpovědět  |   | 
Šutrák  |  08. 10. 2018 12:39

Stanice obvykle nemusi byt v miste bydliste, je dulezite, aby byla po nejbeznejsi trase vozidla...

Odpovědět  |   | 
Q  |  08. 10. 2018 14:51

CNG míře spíše na firmy, ne na soukromé zákazníky.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  08. 10. 2018 21:21

Jezdím na CNG s Passatem už rok, jsem rád, že jsem do toho šel. Nesmrdí to, jede to, jezdím za 1Kč/1km a ještě je to eko. A stanice, těch je všude mraky. Existuje aplikace "CNG stanice" ta vám poví i cenu. Už přemýšlím jaké bude mé další CNG auto

Odpovědět  |   | 
Jelínek  |  09. 10. 2018 17:12

No já nevim, já tu CNGčko taky v okolí žádné nemám, hold nevýhoda menších a odlehlých měst. Jestli bude tedy cílit na firemní zákazníky, tak možná, ikdyž konkurence tu je, ale u soukromníků se asi moc Škoda nenabaští.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  08. 10. 2018 18:49

Pohon na CNG nevzdá ? Však jak dlouho jim trvá elektromotor ? Mě se zdá že si toho bbbere na sebe až moc ne ? Proč prostě nezačne s jedním a pak až to druhý ?

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 10. 2018 14:49

Přesně, o CNG Fabii se mluvilo už při představení stávající verze, ale nějak to vyšumělo.

Odpovědět  |   | 
audax  |  10. 10. 2018 23:57

šQaroQ s bombou sa bude predávať ako Hamas Premium Edition

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 10. 2018 02:16

Bum! Jó v koncernu to s bombama uměj. Nekupte to

VW Touran
CZ
http://www.novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachy... ...
Bělorusko
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  17. 10. 2018 12:47

Nebylo by něco aktuálnějšího než 2016? Tyhle sr@čky sem kopíruješ pořad dokola už dva roky.

Odpovědět  |   | 
Bartoš  |  25. 10. 2018 06:38

Tak co se týče CNG tak to už plánují nějákou dobu ne ? Otázka je jestli to dotáhnou do konce mají toho v plánu hodně, ale realizace je v efektu jiná nebo jim to zas bude nějákej ten rok stát na letišti kvůli homologaci ?

Odpovědět  |   | 
Dominik Brunclík  |  25. 10. 2018 11:37

Takže celý svět se pomalu a jistě přesouvá na elektromotory, hybridy a vodík, ale jediná škodovka je 100 let za opicema a věnuje se CNG? Tomu říkám krok špatným směrem, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
xerxes  |  01. 11. 2018 14:57

hahahaha no jako je to tak no :D

Odpovědět  |   | 
Paty88  |  01. 11. 2018 14:51

K čemu do těch aut budou cpát CNG? To jsou tak neschopní tam dát elektromotr, či hybrida? V tomhle mě škodovka dost štve, na nové motorizace se stále čeká, ale peněz za své modely chtějí čím dál tím víc, hrůza ne?

Odpovědět  |   | 
Patrik Topitzer  |  05. 11. 2018 11:26

Taky to prostě nechápu, ostatní automobilky vyrábějí elektromobily, auta na vodík, teď Hyundai zkouší i solární panely a škodovka je pořád 100 let za opicema. Nehorázně zaspali dobu. Osobně bych od nich nechtěl nic.

Odpovědět  |   | 
Červenka J.  |  05. 11. 2018 19:26

Když nestihli nic kloudného vymyslet v oblasti elektroaut, tak se to snaží částečně dohnat v podobě alternativního pohonu na CNG, to jim ale asi moc nepomůže, pokud si chtějí vylepšit image. Kdyby raději přišli s něčím, co všem vyrazí dech, nějaká nová technologie... No nic asi to budou muset udělat někdo jiný...

Odpovědět  |   | 
Matouš  |  06. 11. 2018 09:50

Aneb, když je škodovka 100 let za opicema. Nechápu jejich taktiku, proč se zaobírat CNG, když konkurence už je u vodíku atd. Jde vidět, že škodovka nestíhá konkurovat ostatním automobilkám. Ještě, že od nich nic nemám!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A