Řídili jsme Škodu Scala. Všechno je jinak! Nástupce Rapidu vás překvapí

91 komentářů

Smejkal
24. srpna • 22:56

Opravdu mizerné až nebezpečné jízdní vlastnosti zadní nápravy. Potkal jsem novou Scalu kdyz mi nedala přednost na hlavní a vyjela přímo přede mě. Nový hrdý majitel chtěl patrně zachránit situaci a řádně "zatopil" na plynu. Bohužel po 300 metrech následovala zatáčka se zhupem a scala zadkem odskočila pomalu o půl metru do boku a řidič měl plné ruce práce aby auto udržel na cestě. Kdyby jelo něco do protivky, mohly být následky fatální. Podotýkám že moje desetiletá stařenka s víceprvkem, která jela stejnou rychlostní za ním, se ani nezachvěla..:-/

Ivan
22. prosince • 13:51

tolko vzrusenia pre nic,,,reklama vás plne pohltila...B-]

Roman
14. prosince • 21:12

Tak timhle modelem Škodovka začíná šlapat na paty Renaultu Fluence. Teda prostorem a výbavou. Cena a spolehlivost asi pořád bude někde jinde.B-]

Victor
8. prosince • 9:28

Tak nějak by mě zajímala cena v základu.Aby zase,jak je to u Škodovky zvykem nechtěli za příplatek pomalu i volant.

Michal
4. prosince • 14:06

Konečně konkurent pro I30 apod vozy.Jestli bude dobře vypadat tak už v CZ nic než Skodu neuvidíme.

lethal924
19. listopadu • 18:56

Design za me dobry. Po Superbu druha skodovka na kterou se da divat. A s octavii 4 snad budou tri. Aspon dokud to nepokazi fejsliftem.
Konecne taky poradny hatchback. Motory klasicky vw takze hruza, ale 1.5TSI by mohl byt pouzitelny, ale nejspis bude predrazeny. Podvozek klasicka skoda stavejici velka auta na malych a levnych platformach. Pockame na road-testy, ale vypada ze by to mohlo byt kompaktni mrstne auto bez batohu vzadu ale rozumne prakticke. Mozna poprve v historii simply clever? Neeeee :-D

Macek
29. října • 19:49

To čtu samí revoluční jen, aby pak lidi nebyli zklamaný až to uvidí. A 1,6 TDi co má vstřikování močoviny tak doufám, že se jim to povedlo aby když za tím pojedu nemusel zacpat nos

milovnik skodovky
25. října • 21:39

tolik clanku o skodě scala... ja se uz tak tesim , asi se poseru nebo uz uz ji musim mit .. doufam ze nebude stat tech 100 000 000 jak jste psali nebo na auto .cz...
jinak musim prodat vsechno i trenky ... toto nejlepsi auto světa musim mit za kazdou cenu......... asi se udelam jen z pomysleni na to ze by mohla byt jednou má.

ivan
25. října • 10:53

ten istý scenár reklamy na bežné second auto od volkswagenu,jaj aký je kodiaq užasný pritom ten design-- len bežné SUV,ani si ho na ceste nevšimnem...:-/

mijunior
25. října • 13:55

Ještě aby jo,při řízení máš čumět na cestu a ne kde co léta okolo.B-]

X1
24. října • 22:47

SKODA penez, po Ochcafke, Fobii, Kakotq, tu mamu Chcalu. Nachcat!Redaktor pisalek brigadnik musi byt totalny jebo:-D

puk123
24. října • 22:15

Pokud jste už teď nadšeni z nové škodovky a nevíte čím to je, zkuste rychle po sobě opakovat její jméno.

PetrJ
24. října • 21:46

Nechapu proc musi vetsina tak trollit. Kua, dyt to jsou auta porad vyrabena u nas z nejake casti u nas porad vyvinuta, tak na to budme trosku hrdi. Navic kdyz umi i kolikrat predcit konkurenci. To ze se tak prodava asi neni kvuli tomu, ze by to byl predrazeny shit.Skodovka nikdy nebude premiovka, na to VAG jine znacky, budme radi za to co muze vyrabet. Dokazete si predstavit co by vyrabela za srajdy, kdyby ji koupil treba Renault, ktery o ni mel po plysaku taky zajem a vyvoj tu nechtel zadny!

pacho
24. října • 22:20

v celku píšeš fajn, ale to kopnutie do renoltu, si si mohol odpustiť. Pozri sa to vw natlačil aj vývoj do MB, je fajn, ale je to danné postupnopsťou. Ťažko povedať, čo by spravil, alebo nesprtavil Renault po 20-tich rokoch, ale konkrétne teraz je aliancia Renault-nisan vo svete na špici a predbieha aj vw, hlavne kvalitou a množstvom. Pozri sa u nás vo Zvolene je continetál, už niekoľko rokov, tiež neplánoval tam umistni vývoj, dnes by si sa divil, čo tam dokážu, a pomaly sa stávajú vrámci koncernu veľmi silný hráč aj vo vývoji.

PetrJ
26. října • 0:02

Za tu srajdu se omlouvam (kazdy ma sveho favorita ;-) ), ale uprimne si nemyslim, ze by se vyrabelo neco zajimaveho.
Staci se podivat na Dacii, ty auta mohly mit loga Skoda. Nekteri jedinci zde by asi jasali, ale vyvojari (pokud by byli) a delnici by se asi tezko meli stejne jako dnes pod VAG.
Meli bychom Skodu za 130tis, ale mozna by se na ni zase vydelavalo stejny pocet mesicu jako na dvakrat drazsi Fabku nyni.... a lidi by porad remcali...

E15
24. října • 16:20

Jinak k tomu podvozku - nemám pocit, že by to třeba u Golfu 6 fungovalo nějak jinak. Můžete si vybírat mezi hopsáním, houpáním a něčím mezi tím. Že by to bylo jakkoliv adaptivní (přizpůsobovalo se to stavu vozovky a stylu jízdy) absolutně nepozoruju. Za mě nejhorší připlatková výbava, co jsem kdy do nějakého auta pořídil...

osvicene vejce
24. října • 17:47

"Adaptivni tlumice (pripadne podvozek)" je jen eufemismus pro tlumice s tuhosti nastavitelnou dle prani ridice. Vyhoda takoveho reseni spociva v tom, ze se s tim musi casto do servisu na serizeni, protoze jsou citlive a pridavne jmeno "adaptivni" umoznuje z naivnich kupci tahat dalsi penize. Sama pozitiva a socialni jistoty. ;-)

XYZ
24. října • 15:54

Mě jenom fascinuje, jak škoda pořád vyrábí jezevčíky - základ menšího auta natažený do délky, sice to není takový extrém jako první Superb, ale i tak. Ten hatchback vypadá z profilu spíš jak Fabia combi.

E15
24. října • 16:14

Tak určitě! Jaký by taky mělo smysl vyrábět vedle Leona dalšího Golfa?

Mirek
24. října • 16:50

A proč se tedy vyrábí Octavia s technikou Golfa? Není paradox, když Škoda vyrábí auta s technikou nějaké třídy a posouvá to vždy o třídu výše? Octavia nižší střední do střední, Superb střední do vyšší střední a nyní Scala malá auta do nižší střední. A to když se člověk podívá na konkurenci v dané třídě, kam jsou auta posunuta, tak může smíchy prasknout, k čemu jsou přirovnávána. Jediná výhoda takto řazených aut je, že jsou cenově výrazně níže a dotyční kupci (nebo tupci?) mají pocit výjimečné koupě.

Toper
24. října • 12:39

Koukám, že se to tu opět zvrtlo v soutěž, kdo vyprodukuje větší flusanec na Škodovku.Krásná ukázka osobní malosti č(Č)echů.

...
24. října • 14:06

Se divíš? Proč neblejt hovna na škodu, když jí je to u zadnice :D
Toyota MR2 - musela se přejmenovat kvůli Frantíkům
Honda Fit - se přejmenovala kvůli skandinávcům
Mitsu Pajero a LaPuta - se museli přejmenovat kvůli Španělsky hovořícím zemím
Chevrolet Nova - v Mexiku taky nic mocAle škoda jede větší bomby, ta to pojmenuje kokotsky už ve své vlastní řeči :D

Osel z Jetele
24. října • 15:05

ale howno

Ludek_II
24. října • 12:02

Škoda Scala a IKEA má výprodej Hoven.

šofér
24. října • 11:53

Já tedy nevím, ale hodnotit velikost vnitřního prostoru s figurantem/novinářem s výškou 178cm mi přijde chucpe... tu výšku má většina teangerů ve 14 letech.
Kdybych to chtěl tak nějak zjemnit, tak napíšu že jen pan figurant o hlavu vyšší než nočník :-D

bzzz
24. října • 13:33

Nemá (a nejen protože průměr u žen je u nás tuším o 10cm méně).

šofér
24. října • 19:35

Vy jste asi taky takový mrňous, ale bežte se podívat někdy ke škole, když budou odcházet deváťáci. Pak pochopíte...

Aro
24. října • 22:23

Sofere, nafot si na telefon nekde u skoly sve devatacky at se mas nad cim uspokojovat. Akorat uz je chladnejsi pocasi, v cervnu bys to mel lepsi :-D Jinak souhlas, ze v Rapidu liftback vzadu misto na hlavu proste neni, sedak je dost nizko a kolena prumer :-|

šofér
26. října • 8:08

Hlupáku, podsouváš kraviny, asi máš stejný naopoleonský trpasličí komplex!

bzzz
24. října • 20:21

Vase zvlastni skola mne nezajima ;-)s výškou 178cm mi přijde chucpe... tu výšku má většina teangerů ve 14 letech... neni pravda, je lez - staci mrknout na prumerne vysky.

Trevor
24. října • 11:52

Revoluční milník v dějinách automobilismu! A samozřejmě díky za každý nový článek o této božské, ikonické značce!!!

nnn
24. října • 10:44

zidovska skoda... dobra anti-reklama .. zabije vas ak ....
mali to predstavit tam kde su velke trhy v azii!!
a nie v najnepopularnejsom narode na svete3-[ proste hlupaci..

Petr
24. října • 10:31

Rozměry dobrý... Nečekal jsem že bude o tolik větší než Spacebak.

1933
24. října • 12:35

Ok, je to od Rapidu o 6 cm dlhsie a o 9 cm sirsie, ale na rozchode kolies vzadu vidiet, ze je to postavene na inej platforme ako Golf. Je dost mozne, ze vzadu bude menej miesta (na sirku) ako v Golfe, a to Golf je z celej nizsej strednej asi najuzssi...
Oproti Rapidu cakam cenu vyssiu o 10-15% (minimalne)

osvicene vejce
24. října • 10:19

Vyber z perel:"V rámci značky je Scala revoluční.""Již dříve se psalo, že nástupce Rapidu nebude žádný low-cost, i jeho výbava je proto na úrovni špičky třídy.""K dispozici jsme měli tříválec 1.0 TSI (70 a 85 kW), patnáctistovku TSI (110 kW) s vypínáním válců.""Přesto očekávejme pouze pohon předních kol a zadní vlečenou nápravu, byť uloženou na hydraulických silentblocích jako u Octavie."Shrnuto:Ne zrovna levna revolucni spicka tridy (kazda ze skodovek je totiz trida sama o sobe) s dychavicnym trihrnkem s vypinatelnymi valci a s vlecenou zadni napravou.:-D :-D :-D

tom
24. října • 11:38

Cha, dalsi odbornik. Který trihrnek od vw ma vypínaní valcu?

osvicene vejce
24. října • 17:20

Vidite, to mne nenapadlo. Uprimne se ale musim priznat, ze trihrnky nejsou jaksi me pole zajmu. Mne zajima mysleni. Dam vam priklad: Podprumerne inteligentni clovek si klidne muze myslet neco o "dalsim odbornikovi". Inteligentni jedinec se ovsem muze podivat na vec zcela jinak a pomyslet si neco o tom, ze zminka o vypinani valcu by mohla naznacovat, ze tam treba Skoda dala trihrnek od nejakeho jineho vyrobce. ;-)

No Name
25. října • 18:16

A Škoda má nějaké své motory? Nemá. Všechny jsou od jiného výrobce-VW!

...
24. října • 12:31

Všechny, ale vypnou když to nejméně potřebuješ :D

mijunior
24. října • 10:42

Kdežto takový Focus je na tom dramaticky lépe?!B-]

osvicene vejce
24. října • 17:26

Vy asi kolem sebe musite mit hodne hlupaku, kdyz vychazite z toho, ze hlupak je kazdy, koho potkate. :-) Nelze si totiz vysvetlit jinak, proc myslite, ze to co kritizuji na jednom voze mi na jinem nevadi. B-]

Mirek
24. října • 16:39

Jízdně je na tom Focus rozhodně výrazně lepší, motoricky zatím asi nerozhodně. Zatím jsem si otestoval Focus IV jen s 1.0 EB. Ne, že by motor táhl na ten objem špatně, ale zvukově, chováním, bych to nechtěl. Netroufám si říci, jak je na tom tříválec v tomto autě, ale bude to jistě něco podobného, tedy na prd.

mijunior
25. října • 12:48

Zatím jste jel jen s Focusem ale už víte že jizdně je na tom rozhodně výrazně lépe?! Hm, a jaký budou čísla v eurojackopu to by jste nevěděl?B-]

Radon
26. října • 9:42

marná snaha, on fakt nechápe psaný text .. :-D

Mirek
25. října • 22:25

Další trubka, jel jsem u Fordu jen s Focusem IV 1.0 EB, neboť se s jiným motorem zatím nedodává, ne že jsem nejezdil s jinými auty. Musíš číst také, na co jsem odpovídal, abys chápal souvislosti.
Nechci po tobě toho trochu hodně?
Pomalejší, že jo, a ještě si stojíš na vedení, měl by sis přešlápnou kousek vedle.

qwerty
25. října • 7:44

Nerozhodne? :-DFocus uz nabizi jenom benzinove trivalce! Dokonce i Mondeo uz ma jenom trivalce! Dovedete si predstavit ten kvikot, kdyby vrcholna motorizace Superbu byl trivalec? :-D
Ale pardon, u Fordu je to super, zatim co u Skodovky je to i jako zakladni motorizace u cehokoli nad Fabii vysoce zavrzenihodne....

Mirek
25. října • 11:07

Nějaký pomalejší? Kde píšu trubko, že je to u Fordu super, neumíš číst? Nerozumíš tomu, když hodnotím jen motory o objemu 1 litr, tedy chování motoru na prd? Ostatní se do prodeje ještě nedodávalo, autosalóny mají jen 1.0 EB, tak není co dalšího hodnotit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwerty
25. října • 11:21

číst umím a vy?
k dispozici jsme měli tříválec 1.0TSI a patnáctistovku 1.5TSI
> Kdežto takový Focus je na tom dramaticky lépe?
> > Jízdně je na tom Focus rozhodně výrazně lepší, motoricky zatím asi nerozhodně. Zatím jsem si otestoval Focus IV jen s 1.0 EB....Na diskuzi o motoru jste reagoval, ze motoricky je na tom Focus nerozhodně. Pokud jste myslel, ze rozpadající se 1.0 Ecoboost s 80% poruchovostí je na tom stejně jako 1.0TSI, měl jste to formulovat jinak, a ne se tu divit, že ostatní neumí číst něco, co jste nenapsal.
;-)

Mirek
25. října • 22:20

Neumíš číst, hodnotil jsem vlastnosti motoru při používání, ne jestli se rozpadá nebo nerozpadá, tedy nečekám od stejně objemných motorů, tříválců, že některý bude zázračně fungovat jako minimálně čtyřválec, že bude kultivovaný a nebude poznat charakter těch třech válců.
Speciálně pro tebe nebudu obsáhle popisovat něco, co každý jiný normálně chápe, abys náhodou nenašel vrásku na mém příspěvku a nebyl proto z toho článek na dvě A4. A pokud mi chceš vsugerovat, že tříválec 1.0 tsi je něco jako nadmotor, tak se ani nesnaž.

pegas64
24. října • 9:57

Min. objem kufra (467 l) ??
----------
Napr. Skoda Rapid Spaceback
udaje vyrobcu min./max. = 415/1381 l
vs.
skutocne hodnoty podla ADAC testu:
min. (po kryt kufra) = 360 l (co je standard pri tejto dlzke auta)
po strechu = 465 l
sklopene sedadla po okna = 680 l
max. (sklopene po strechu) = 1105 l
adac https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-te... ...
pdf (str.3) https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/A... ...
----------
Vacsinou plati pravidlo, ze pri autach s dlzkou do 4.5 m sa min. objem kufra zacina cislom "3xx" a objem kufra po strechu sa zacina cislom "4xx" / "5xx".
Zial, mnoho automobiliek sa riadi heslom "ak zakaznik ocakava velky objem kufra (spaceback, crossover, kombi), tak mu dame hodnotu po strechu."

E15
24. října • 13:28

to určitě není hodnota po střechu. Jen je to měřeno podobným stylem, jako se měří normovaná spotřeba...

pegas64
24. října • 16:35

Automobilky maju k dispozicii uplne presne hodnoty "po kryt" a "po strechu" podla VDA normy.

PetrJ
24. října • 9:45

Vypada to pekne, narust rozmeru oproti stavajicimu Rapidu potesi. Ted jen aby cenovka nevyskocila nejak vyrazne a bude to dalsi povedene auto. Za me palec nahoru a tesim se na prosinec :-)

Victor
8. prosince • 9:44

Jaké další povedené auto?První auto co se Škodě podařilo,tak je nový Superb,jinak všechno hnůj,hlavně Fabie.

tazzz007
24. října • 16:23

:-D Cenovka určitě výrazně nevyskočí - v základu tak 499 tisíc a s fičůrkama 650 tisíc.Prostě klasický žebřiňák mezi rapidem a oktávkou s bonusem bubnových brzd a stálým on line připojením, aby šéfík vždy viděl kam jeho picmoch ve špičatých polobotkách zrovna jede.Prostě kauf jako sviňa.

PetrJ
24. října • 21:32

Tak sefovi staci vas pracovni mobil, aby vedel kde jste. Jinak se staci podivat na cenik Pola, ktere zacina na nejakych 360tis, coz je docela slusne. Startovaci cena asi bude jinde, ale po roce to padne. Tech 650 bude spis strop, kdyz si zaklikate uplne vsechno.

Pigliatti
24. října • 8:57

Naprosto prelomovy automobil, o kterem se na prednich strankach svetovych automobilovych magazinu jiste bude psat dalsich 100 let!

a
24. října • 8:52

Pro autora: podvozek není poddanější, ale možná tak poddajnější. Opravte si to, ať se vám lidi nesmějou.K autu: panoramatická střecha bez otvírání není důkaz šetření? Taková věc je na houby.

bzzz
24. října • 8:49

Vcera stimilionovy koncept, dnes predseriovy prototyp... jinak popis sportovniho podvozku -> simply clever ;-)

Karel
24. října • 8:43

Není to Hnujda, takže nemá cenu ani diskutovat. Dívím se, že místní odborníci na Škodu ještě neudělali petici, aby se zrušil prodej všech automobilek a prodával se jen ten korejský karcinogen Hnujda...

Mlátil
24. října • 8:27

Škoda Chcala, nafouklá fabia.

šofér
24. října • 11:46

Ten název se pro ČR a Slovensko vážně nepovedl :)

Svetr Vanek
24. října • 11:11

Mi se auto libi!!! Podle me je dobre zacilene. Premuze takove ty radoby typu Tipo, P301, Rapid atd. Porad by melo byt lepsi nez Hovnaj i30, i kdyz ne zas o tolik. Ale porad to bude dostupnejsi nez Golf/Astra. Dokud to nezkazi unylym interierem z linolea, neklidnym rizenim, tvrdym podvozkem a jinyma tak by to mohlo byt dobry.

Mirek
24. října • 11:36

A zase jeden zastuzený, který neunese něco napsat, aby do toho nezatáhl přitrouble Hyundai. Tak napiš v čem bude lepší auto na základu malého auta, které se strčí o třídu výše? A začni podvozkem, jak napsal Shimi, tam bude jistě vynikat.

chytrak1
25. října • 16:19

A ty máš jako pocit, že hyundai i30 mánějak pšičkově naladěnej podvozek? Já teda ne. Takže špičkově naladěná trozní příčka může tento nic moc udělanej víceprvek trumfnout. Je třeba ale vyčkat zda Scala bude opravdu špičkově naladěná. Myslím, ale že např u golfa je vidět že i trozka se dá udělat perfektně. Nebo jinak když torzka může sloužit dobře polu GTI se 141 kW tak pro scalu bude úplně v pohodě.

Shimi
25. října • 17:15

chytrak1: By mě zajímalo, kde se vzala teorie, že "špičkově naladěná" (co to konkrétně znamená?) lešenářská trubka může fungovat lépe než "nic moc" (co to konkrétně znamená?) udělaný víceprvek. Protože už z principu je to kardinální kravina. Jakékoliv nezávisle zavěšené kolo bude VŽDY fungovat lépe než jakékoliv závisle zavěšené kolo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
25. října • 17:43

No, když si to může myslet profesionální rally jezdec, nejspíš to možné je:
https://autozurnal.ta3.com/rely-legenda-igor-drotar-... ...

Shimi
25. října • 18:12

qwertz: Ve vší úctě k jezdci, ale co si myslí, je naprosto nepodstatné. Domněnka není argument a fyziku tím neohne. Jinak já se tady nechci dohadovat o nesmrtelnosti brouka. Mně šlo hlavně o to, že bychom se měli posouvat kupředu a ne dozadu. Nebo ty snad bereš trubku a bubny jako posun kupředu? Kam to ještě půjde? Budeme mít okna zase na kliku? Vyhodíme klimu a budeme větrat? Nasadíme karburátory?

qwertz
25. října • 19:27

Jenže to že je náprava složena z "více prvků" samo o sobě skutečně nic negarantuje. Důležitá je konstrukce a naladění.Argument s torzkou a bubny je zavádějící, protože vždy záleží, jakou vlastnost preferujete. Torzka i bubnová brzda jsou odolnější a trvanlivější řešení. Zrovna u torzní nápravy pak s nejnovějším vývojem materiálového inženýrství můžete dojít k rozhodnutí, že relativně malý rozdíl v jízdních vlastnostech nestojí za horší trvanlivost a vyšší servisní náročnost. Totéž platí o bubnové brzdě, která má proti kotoučové také své výhody.

Mirek
25. října • 22:09

A proto všechna "lepší" auta mají zadní nápravu vlečnou, nebo se pletu?
Jenže tady se řeší chování za jízdy, jízdní vlastnosti, ne náklady s tímto spojené. Neznám žádnou trochu slušnou automobilku, která by vyráběla víceprvkovou zadní nápravu a byla horší než vlečka v jízdních vlastnostech. A rozhodně bych netvrdil, že rozdíly jsou minimální. Nepodstatné mohou být pro klidné řidiče, kteří nikam nespěchají, do Kauflandu... a zpět. Skoro bych napsal důchodce, ale to také není pravda.

Shimi
24. října • 11:19

Svetr Vanek: Jak by mohlo být lepší než i30, když bude mít vzadu lešenářskou trubku a bubny? Proboha, je 21. století, tak proč se Škoda vrací do 20.?

Kenny
24. října • 14:57

Domnivam se, ze problem neni ani tak v konstrukci ve smyslu trubka x viceprvkova naprava. Ale spise v tom, jak se to umi nebo neumi nastavit. Mohu z vlastni zkusenosti potvrdit, ze UAZ nebo Moskvic 2141 jezdil po dirach a vylamanych polnackach ve smyslu filtrovani nerovnosti velice pekne. Zato nektera moderni auta s viceprvekm vzadu je utrpeni kde oplaces kazdy kanal. Takze si myslim, ze spise pan Hrdlicka mladsi, neni prilis dobry konstrukter, popripade jeho tym, ale beru ze ryba smrdi od hlavy. Ze neumi z trubky vytahnout potrebne jizdni vlastnosti. Jednim z duvodu je, ze take pored jezdi jen Skodovkama, takze je vubec nenapadne, zeby to jine auto a klidne starsi mohlo umet lepe. Protoze treba Octavia 3 je na dirach vylozene priserna. Az me to samotneho prekvapilo, jak spatne to muze byt. Takze ja se trubce nebranim, jako ojetina to pak bude aspon jednodussi. Jenze trubka se musi aspon trosku umet, v tom je podle me zakopany pes. Jak je konstrukter magor, nezachrani ho ani viceprvek se vzduchem a nizkotlaka balonova kola.

Ludek_II
24. října • 12:00

Protože český buran a rakouský důchodce to koupí.

E15
24. října • 13:26

výše zmiňovaní nemají šanci to poznat a jako bonus nemusí měnit destičky vzadu...

...
24. října • 8:35

Budou k ní prodávat i nočník, nebo plínky? Ja jen jestli nebude všude nachcáno....
A ještě co z ní bude chcát za kapalinu? Jestli olej, tak to bude zas sranda na silnicích :D

JirkaX
24. října • 11:43

Podle výše tvého IQ bych si tipnul, že ty plíny nosíš doteď.

...
24. října • 12:28

Nesuď druhý dle sebe, jinak já to auto nepojmenoval Moravsky "chcala"

Aladin
24. října • 14:05

Scala, La Scala. Krásné italské slovíčko. A ty tady tohle.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
24. října • 19:30

no, nebo taky "Srala".. fakt s tím Chcala... to se Škodě v ČR a SK nepovedlo...

E15
24. října • 20:16

Jděte s tím do prdele, neříkám, že se mi ten název nějak strašně líbí, ale tyhle asociace může mít leda koprofilní dement,,,

...
25. října • 7:02

Nojo, ale ty pořád nechápeš, že scát = pro část slováků a čechů = chcát

Radon
26. října • 9:34

tady zase někdo objevil Ameriku. Ano, vzhledem k počtu jazyků je skoro každé slovo v nějakém z nich problematické. Např. Daihatsu Naked (naháč), Mazda Laputa (děvka), Nissan Moco (chrchel), Opel Ascona (pi*a), Mitsubishi Pajero (masturbátor) atd. Nad tím může onan0vat jen idi0t s IQ tykve ...

lethal924
19. listopadu • 16:44

Jenze nazvy aut cos vyjmenoval jsou "k smichu" na druhe strane planety nez se vyrabi, zatimco skoda tohle udelala na domaci pude. Jakoby nam chtela rict "Nascala na vas, ja mirila do sveta!"
Potvrzuje to i odchod od nazvu Rapid - u nas dobry, protoze nostalgie, ale jinak to byl po 30 letech zase celosvetovy vtip.

noclaf
24. října • 8:19

Vybava na spicce tridy...a vylistovany je digitalni displej, dvouzonova klima a USB zasuvka?
Obcas mi prijde, ze Skoda a novinari nevi jestli skodovku porovnavat s dachnou nebo nemeckou premii. Jednou skoda patri tam a podruhe tam.

MV.
24. října • 8:51

2 režimy tlumicu, 9 airbagu, bezp. asistenti me to připadá jako slusny pokrok... A na vyber i CNG verze.

noclaf
24. října • 9:22

- CNG verze uz skoda ma
- 2 rezimy tlumicu slusne, ale i v textu je jasne napsano, ze to je "horsi" nez DCC.
- bezp. asistenti ok, ale opet nic dechvyrazejiciho
- 9 airbagu - priznam se ze tady nemuzu souditAby nedoslo k mylce - ja nerikam ze scala je nejaky "holatko" (uvidime jeste naceneni :-) ), ale challenguju ten vyrok "na spicce tridy" a ptam se, jaka jsou ty auta z tridy. Golf? Ten muze mit DCC a asistenty ma minimalne stejny.
Cely mi to prijde spis jako "mame tu prototyp skodovky, do kteryho nam vw dovolil dat skoro vsechno, co uz nekolik let prodava v Golfu a dalsich modelech". :-)

Hansmann
24. října • 18:12

10Airbagů jsem měl v Octavii2 v roce 2004, je 2018. Uznávám, že tam nebyl kolenní ale je to nižší model. Ale Fabia2 2007 už měla taky 8 pytlů :-P

Victor
8. prosince • 9:38

No jo,ale Fabii nemůžeš považovat za auto,že.

me_too
3. listopadu • 21:50

Ďalší odborník, čo si myslí, že za každým nápisom airbag v aute je schovaný samostatný airbag :-D:-D?
Octavia 2 od roku 2003 mala maximálne 6 airbagov - Vodič + spolujazdec vpredu + sedadlo vodiča + sedadlo spolujazdca vpredu + hlavový airbag na pravej + hlavový airbag na ľavej strane auta. To isté platí aj pre Fabiu 2 od roku 2007.
10 airbagov nemá žiadna Škoda ani doteraz - max počet je 9. K uvedenému zoznamu pribudol kolenný airbag vodiča + airbag v zadnom sedadle za šoférom + airbag v zadnom sedadle za predným spolujazdcom.

E15
24. října • 13:25

Tak pořád je to jen lowcost model od pololowcost značky - prostě někde mezi Dacií a mainstreamem... a na to je výbava více než slušná. Pokud se potvrdí i zlepšení sedadel a jízdního projevu vůbec, bude to oproti Rapidu značný skok. Pak chápu i tu změnu názvu.

Doporučujeme

Články odjinud