Škoda Scala Scout: Takto by mohla vypadat. Dočkáme se?

Že se ostrá verze nové Škody Scala do sériové produkce zřejmě nepodívá, už víme. Třeba takový Scout má ale naději.

Škoda Scala se na konkurenty v segmentu nižší střední třídy velmi dobře připravila. S vnitřním prostorem téměř jako v Octavii a se zavazadlovým prostorem 467 litrů se řadí k vrcholu. Obávat by se nejvíce měly vozy jako Opel Astra, Volkswagen Golf nebo nový Ford Focus.

Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

Nabízí se i možnost výroby ostré verze RS, vždyť Volkswagen na základu MQB A0 postavil Polo GTI s dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 147 kW (200 koní). Jak nám ale v rámci premiéry Scaly prozradil Luboš Vlček, šéf českého zastoupení Škodovky, žádný takový vůz v plánu není. Avšak o tom, že se nedočkáme dobrodružněji laděné verze Scout, zatím nepadlo ani slovo.

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý

Prodával se tak předchůdce Scaly, Rapid Spaceback ScoutLine, a dokonce tato verze nechybí ani omlazené Fabii. Jak by Scala Scout či ScoutLine mohla vypadat, si můžete prohlédnout díky práci grafika jménem Nikita Aksjonov. Ten nám již dříve přinesl malou ukázku toho, jak si představuje Škodu Scala RS. Fotky najdete v galerii.

Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Nové nárazníky, širší blatníky, a možná i vyšší světlá výška. Přesně, jak velí současný trend crossoverů. I když připouštím, že ten zadní převis je trochu přehnaný a zepředu výtvor připomíná Opel Grandland X. Škoda zatím rozšíření nabídky Scaly nevyvrátila, ale ani nepotvrdila. V tuto chvíli je nicméně zbytečné dělat závěry, protože standardní provedení se dostane do prodeje až v dubnu příštího roku. A bude mít zajímavou sériovou výbavu, o které jsme již dříve informovali.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik