Škoda Scala Scout: Takto by mohla vypadat. Dočkáme se?

Že se ostrá verze nové Škody Scala do sériové produkce zřejmě nepodívá, už víme. Třeba takový Scout má ale naději.

Škoda Scala se na konkurenty v segmentu nižší střední třídy velmi dobře připravila. S vnitřním prostorem téměř jako v Octavii a se zavazadlovým prostorem 467 litrů se řadí k vrcholu. Obávat by se nejvíce měly vozy jako Opel Astra, Volkswagen Golf nebo nový Ford Focus.

Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

Nabízí se i možnost výroby ostré verze RS, vždyť Volkswagen na základu MQB A0 postavil Polo GTI s dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 147 kW (200 koní). Jak nám ale v rámci premiéry Scaly prozradil Luboš Vlček, šéf českého zastoupení Škodovky, žádný takový vůz v plánu není. Avšak o tom, že se nedočkáme dobrodružněji laděné verze Scout, zatím nepadlo ani slovo.

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Prodával se tak předchůdce Scaly, Rapid Spaceback ScoutLine, a dokonce tato verze nechybí ani omlazené Fabii. Jak by Scala Scout či ScoutLine mohla vypadat, si můžete prohlédnout díky práci grafika jménem Nikita Aksjonov. Ten nám již dříve přinesl malou ukázku toho, jak si představuje Škodu Scala RS. Fotky najdete v galerii.

Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Nové nárazníky, širší blatníky, a možná i vyšší světlá výška. Přesně, jak velí současný trend crossoverů. I když připouštím, že ten zadní převis je trochu přehnaný a zepředu výtvor připomíná Opel Grandland X. Škoda zatím rozšíření nabídky Scaly nevyvrátila, ale ani nepotvrdila. V tuto chvíli je nicméně zbytečné dělat závěry, protože standardní provedení se dostane do prodeje až v dubnu příštího roku. A bude mít zajímavou sériovou výbavu, o které jsme již dříve informovali.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků