Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

kuk  |  13. 12. 2018 09:17

Moje dnešní ranní houno je na světě, zcela reálné. Kromě spláchnutí ho zřejmě už nic jinýho nečeká.

Odpovědět  |   | 
Tomino  |  13. 12. 2018 13:55

Nesplachovat, muzes si ho rozmazat po obliceji a delat ze jsi Vosicky

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:32

Vystav si ho doma na poličku. Ať se můžeš každému pochlubit, že máš větší hovno než soused z Boleslavi

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  13. 12. 2018 09:32

Nekonecna serie skodoclanku zde na koncernrevue ma dalsi carku,muzeme pokracovat...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 09:41

Vzhledem k tomu, že tato nekonečná série magicky přitahuje hromady trotlů jako ty a nutí je na články klikat a dokonce je komentovat, tak tato série bude ještě bohatší a bude pokračovat do nekonečna. Protože to je přesně to, co každý neplacený server potřebuje, klikající trotly.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  13. 12. 2018 10:07

Neplaceny server??? Rekl bych,ze tento je prave placenvelmi dobre od VAG...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  13. 12. 2018 12:11

Řekl bys - to je právě ono, jen taková doměnka.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  13. 12. 2018 12:09

Nemůžeme.

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  13. 12. 2018 10:19

Scala RS bude, není důvod, aby nevznikla.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 12. 2018 14:21

1. podvozek (z malého Ibizy)
2. vlečená zadní náprava
3. bubnové brzdy (řešitelné)

...je to škoda. Nedělá sportovní auta. Nedovolí jí to, nezapadá to do jejího profilu nafouknutá auta s levnější technikou a nižší kvalitou / velkou užitnou hodnotou pro masy.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:29

Ford Fiesta RS 2018
1) tříválec 1.0
2) vlečená zadní náprava
A teď to obhajte mudrlanti

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:29

Sorry, Ford Fiesta ST 2018

Odpovědět  |   | 
Degustátor  |  13. 12. 2018 10:19

Ten design je okoukanej z celého koncernu... všechno je to na jedno brdo, porovnejte seat Ibizu se Scalou a velký rozdíl tam neuvidíte, nebo snad ano? Škoda už není co byla.

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  13. 12. 2018 10:32

Souhlas, a ty pruhy na stare kapotě to nevylepší...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 12. 2018 10:29

RS = Rychlé Schcaní.


Bureš na plac!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 12. 2018 11:04

LOL se už nemůže dočkat, až mu Bureš zase nascajae na hlavu, jak to má LOL rád

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  13. 12. 2018 10:48

Někdy se Vy šmudlokritici podívejte na diskuse o jiných značkách. Ve většině případů tam budete v diskusi skoro sami. Čím to jenom je?

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:50

že by tím, že u jiných značek není vidět ta křečovitá snaha tlačit je tukanům do hlav?

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 11:12

Protože se nikdo tam nechce přiznat, že ty jiné značky vlastní. Stydí se za to. Tak pak tady maximálně anonymně hází silácké řeči, jaká je Škoda sračka Jsou to duševní ubožáci, kteří si tak kompenzují svoji nicotu.

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  13. 12. 2018 12:08

Ale to je zase výplod bujné fantazie. Je vidět, že někteří příspěvkáři, co brání škodovku ani jiné auto neměli. Já měl dvě a už bych se k nim raději nevracel. Žádný zázrak, poruchovost stejná i vyšší jak u jiných aut a komfort a design nula. Po 60000 se mi vys...o turbo po prav.výměně oleje a ventilator na novém autě, v autorizovaném servisu mi ventilátor do vozidla namontovali opačně... no na to jsem neměl slov... Samá porucha čidel, termostat, čerpadla atd.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:16

Já měl dvě .... design nula .... poruchovost stejná. Tak to jsi nám právě písemně doložil, že jsi naprostý trotl, když jsi si nejdříve koupil tyhle dvě hnusný auta a teď tu brečíš

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  15. 12. 2018 20:22

Ferda blbenec, ty jsi auto všeho druhu. Právě nebrečím, popisuji spíš to, že zde nepíšu zkušenosti, které jsem někde slyšel, ale vlastní s touto značkou tak nepruď a trošku zapřemýšlej...

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  13. 12. 2018 12:01

Magor Bureš pod svými deseti nicky spolehlivě zaplní polovinu příspěvků.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:31

Nevadí pořád jsou lepší než tahle sr...ka co jsi sem hodil ty.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  13. 12. 2018 11:54

Proc furt ti novinari resi RS? Vsak rapid taky nebyl v RS-u, tak proc by mel byt jeho nastupce? Predpokladam ze tohle auto bude cenove nize nez octavia se zamerem prodavat tem co si oktavu nemuzou dovolit a fabie je pro ne mala ... takze RS zbytecnost. Monte carlo staci

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  13. 12. 2018 12:21

Monte Hovno

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:29

Víme to o tobě Kandi synu, že tvůj otec je kanda a tak tvoje matka nevím, kdo je tvůj otec, protože jich v ni bylo tolik, že ztratila přehled a ty máš teď z toho zmatek v palici

Odpovědět  |   | 
Trumpetista  |  13. 12. 2018 13:31

O zbytecnosti clanku mluvi uz samotny nadpis.

Odpovědět  |   | 
Mirek.  |  13. 12. 2018 14:21

To je nepodstatné. Důležité je, že jsi na článek kliknul a dal tak redakci vydělat. To, že tu pak vyplodíš nějakou sr....ku je už nepodstatné. Takže čím víc sem vleze plivačů, tím bude redakce bohatší. Jsi to asi doteď nepochopil trubko

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 12. 2018 14:11

Ani se nedivím. Je to sice pěkné auto, ale na podvozku aut o třídu menších a s bubnovými brzdami, takže taková naleštěná bída. Aspoň, že jej půjde objednat se 4 válcem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 12. 2018 14:17

Někdo si pořídí naleštěnou bídu, ty si leštíš jen pindíka

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  17. 12. 2018 10:03

ty prisroubovane prazske znacky jsou unikatni.... vzor elegance a la schade

Odpovědět  |   | 
Orky  |  17. 12. 2018 10:22

Neberou si toho zase moc ? Scala jako taková vyšla nedávno a už jdeme do RS ? Jen aby to nebylo vše urychlený a nebylo to znát na kvalitě co ?

Odpovědět  |   | 
Bališ  |  19. 12. 2018 11:24

Nebylo by lepší kdyby zůstali pouze u virtuální podoby? Jelikož ty jejich rádoby RS nestojí vůbec za nic. Nemluvě o tom, že tam cpou pořád dokola diesel a pořádný benzínový motor vynechávají, což je opravdu škoda, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Miroslav Drobný  |  20. 12. 2018 12:56

Taky nechápu proč tam cpou smradlavý diesel namísto pořádného benzinu! Obecně nemá škodovka co se týče motorizací moc co nabídnout. Poslední dobou jen zklamání!

Odpovědět  |   | 
Lib0r  |  20. 12. 2018 18:07

Viděl bych to na pěknýho, smradlavýho diesla 2.0 TDI s biturem, když už se u RS verzí specializujou na ty nafťáky a cenovka u Škody natáhlá, takže přes 1 milion?

Odpovědět  |   | 
Jančák  |  26. 12. 2018 15:48

Doufejme, že to zůstane jenom v tom "virtuálním" světě a nechytnou se toho. Kdo by to chtěl za ty peníze, teď mluví o velkém šetření, tak ať začnou dělat raději pořádný motory a auta s pěknou cenovkou, no ne?

Odpovědět  |   | 
Václav Charvák  |  04. 01. 2019 17:05

To je dobře! Zase by do toho nacpali smradlavou naftu a daly tomu úplně nesmyslnou cenu. Co se týče RS modelů od škodovky, tak to už dávno není to co to bývalo. Já bych to nechtěl ani za polovic ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A