Škoda Scala RS je na světě. Zatím virtuálně, nic víc ji zřejmě nečeká

kuk  |  13. 12. 2018 09:17

Moje dnešní ranní houno je na světě, zcela reálné. Kromě spláchnutí ho zřejmě už nic jinýho nečeká.

Odpovědět  |   | 
Tomino  |  13. 12. 2018 13:55

Nesplachovat, muzes si ho rozmazat po obliceji a delat ze jsi Vosicky

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:32

Vystav si ho doma na poličku. Ať se můžeš každému pochlubit, že máš větší hovno než soused z Boleslavi

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  13. 12. 2018 09:32

Nekonecna serie skodoclanku zde na koncernrevue ma dalsi carku,muzeme pokracovat...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 09:41

Vzhledem k tomu, že tato nekonečná série magicky přitahuje hromady trotlů jako ty a nutí je na články klikat a dokonce je komentovat, tak tato série bude ještě bohatší a bude pokračovat do nekonečna. Protože to je přesně to, co každý neplacený server potřebuje, klikající trotly.

Odpovědět  |   | 
praotec Prejt  |  13. 12. 2018 10:07

Neplaceny server??? Rekl bych,ze tento je prave placenvelmi dobre od VAG...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  13. 12. 2018 12:11

Řekl bys - to je právě ono, jen taková doměnka.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  13. 12. 2018 12:09

Nemůžeme.

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  13. 12. 2018 10:19

Scala RS bude, není důvod, aby nevznikla.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 12. 2018 14:21

1. podvozek (z malého Ibizy)
2. vlečená zadní náprava
3. bubnové brzdy (řešitelné)

...je to škoda. Nedělá sportovní auta. Nedovolí jí to, nezapadá to do jejího profilu nafouknutá auta s levnější technikou a nižší kvalitou / velkou užitnou hodnotou pro masy.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:29

Ford Fiesta RS 2018
1) tříválec 1.0
2) vlečená zadní náprava
A teď to obhajte mudrlanti

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 14:29

Sorry, Ford Fiesta ST 2018

Odpovědět  |   | 
Degustátor  |  13. 12. 2018 10:19

Ten design je okoukanej z celého koncernu... všechno je to na jedno brdo, porovnejte seat Ibizu se Scalou a velký rozdíl tam neuvidíte, nebo snad ano? Škoda už není co byla.

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  13. 12. 2018 10:32

Souhlas, a ty pruhy na stare kapotě to nevylepší...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 12. 2018 10:29

RS = Rychlé Schcaní.


Bureš na plac!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 12. 2018 11:04

LOL se už nemůže dočkat, až mu Bureš zase nascajae na hlavu, jak to má LOL rád

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  13. 12. 2018 10:48

Někdy se Vy šmudlokritici podívejte na diskuse o jiných značkách. Ve většině případů tam budete v diskusi skoro sami. Čím to jenom je?

Odpovědět  |   | 
jediný pravý LOL  |  13. 12. 2018 10:50

že by tím, že u jiných značek není vidět ta křečovitá snaha tlačit je tukanům do hlav?

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 11:12

Protože se nikdo tam nechce přiznat, že ty jiné značky vlastní. Stydí se za to. Tak pak tady maximálně anonymně hází silácké řeči, jaká je Škoda sračka Jsou to duševní ubožáci, kteří si tak kompenzují svoji nicotu.

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  13. 12. 2018 12:08

Ale to je zase výplod bujné fantazie. Je vidět, že někteří příspěvkáři, co brání škodovku ani jiné auto neměli. Já měl dvě a už bych se k nim raději nevracel. Žádný zázrak, poruchovost stejná i vyšší jak u jiných aut a komfort a design nula. Po 60000 se mi vys...o turbo po prav.výměně oleje a ventilator na novém autě, v autorizovaném servisu mi ventilátor do vozidla namontovali opačně... no na to jsem neměl slov... Samá porucha čidel, termostat, čerpadla atd.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:16

Já měl dvě .... design nula .... poruchovost stejná. Tak to jsi nám právě písemně doložil, že jsi naprostý trotl, když jsi si nejdříve koupil tyhle dvě hnusný auta a teď tu brečíš

Odpovědět  |   | 
Kdokoliv  |  15. 12. 2018 20:22

Ferda blbenec, ty jsi auto všeho druhu. Právě nebrečím, popisuji spíš to, že zde nepíšu zkušenosti, které jsem někde slyšel, ale vlastní s touto značkou tak nepruď a trošku zapřemýšlej...

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  13. 12. 2018 12:01

Magor Bureš pod svými deseti nicky spolehlivě zaplní polovinu příspěvků.

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:31

Nevadí pořád jsou lepší než tahle sr...ka co jsi sem hodil ty.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  13. 12. 2018 11:54

Proc furt ti novinari resi RS? Vsak rapid taky nebyl v RS-u, tak proc by mel byt jeho nastupce? Predpokladam ze tohle auto bude cenove nize nez octavia se zamerem prodavat tem co si oktavu nemuzou dovolit a fabie je pro ne mala ... takze RS zbytecnost. Monte carlo staci

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  13. 12. 2018 12:21

Monte Hovno

Odpovědět  |   | 
Ferda  |  13. 12. 2018 12:29

Víme to o tobě Kandi synu, že tvůj otec je kanda a tak tvoje matka nevím, kdo je tvůj otec, protože jich v ni bylo tolik, že ztratila přehled a ty máš teď z toho zmatek v palici

Odpovědět  |   | 
Trumpetista  |  13. 12. 2018 13:31

O zbytecnosti clanku mluvi uz samotny nadpis.

Odpovědět  |   | 
Mirek.  |  13. 12. 2018 14:21

To je nepodstatné. Důležité je, že jsi na článek kliknul a dal tak redakci vydělat. To, že tu pak vyplodíš nějakou sr....ku je už nepodstatné. Takže čím víc sem vleze plivačů, tím bude redakce bohatší. Jsi to asi doteď nepochopil trubko

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 12. 2018 14:11

Ani se nedivím. Je to sice pěkné auto, ale na podvozku aut o třídu menších a s bubnovými brzdami, takže taková naleštěná bída. Aspoň, že jej půjde objednat se 4 válcem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 12. 2018 14:17

Někdo si pořídí naleštěnou bídu, ty si leštíš jen pindíka

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  17. 12. 2018 10:03

ty prisroubovane prazske znacky jsou unikatni.... vzor elegance a la schade

Odpovědět  |   | 
Orky  |  17. 12. 2018 10:22

Neberou si toho zase moc ? Scala jako taková vyšla nedávno a už jdeme do RS ? Jen aby to nebylo vše urychlený a nebylo to znát na kvalitě co ?

Odpovědět  |   | 
Bališ  |  19. 12. 2018 11:24

Nebylo by lepší kdyby zůstali pouze u virtuální podoby? Jelikož ty jejich rádoby RS nestojí vůbec za nic. Nemluvě o tom, že tam cpou pořád dokola diesel a pořádný benzínový motor vynechávají, což je opravdu škoda, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Miroslav Drobný  |  20. 12. 2018 12:56

Taky nechápu proč tam cpou smradlavý diesel namísto pořádného benzinu! Obecně nemá škodovka co se týče motorizací moc co nabídnout. Poslední dobou jen zklamání!

Odpovědět  |   | 
Lib0r  |  20. 12. 2018 18:07

Viděl bych to na pěknýho, smradlavýho diesla 2.0 TDI s biturem, když už se u RS verzí specializujou na ty nafťáky a cenovka u Škody natáhlá, takže přes 1 milion?

Odpovědět  |   | 
Jančák  |  26. 12. 2018 15:48

Doufejme, že to zůstane jenom v tom "virtuálním" světě a nechytnou se toho. Kdo by to chtěl za ty peníze, teď mluví o velkém šetření, tak ať začnou dělat raději pořádný motory a auta s pěknou cenovkou, no ne?

Odpovědět  |   | 
Václav Charvák  |  04. 01. 2019 17:05

To je dobře! Zase by do toho nacpali smradlavou naftu a daly tomu úplně nesmyslnou cenu. Co se týče RS modelů od škodovky, tak to už dávno není to co to bývalo. Já bych to nechtěl ani za polovic ceny.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A