Škoda Scala při pořádné akci! Na Nürburgringu jí nikdo nic nedaroval

55 komentářů

Marcel Herman
4. prosince • 16:57

Scalu vidím jen jako další tuctové, nepovedené auto od škodovky, co vy? Připadá mi, že ve Škodě vyrábějí pořád jedno a to samé dokola. A ty ceny? Ty jsou už totálně k smíchu, nemyslíte?

Roman S.
5. prosince • 15:35

Nevím jestli k smíchu, nebo k pláči, ale je pravda, že za tak vysoké ceny pořídíte daleko lepší vozidla u konkurence. Když na to poslední dobou koukám, tak se už ani nedivím přecpanému Milovickému letišti :-)

Michael Novák
26. listopadu • 20:04

Takový humbuk okolo té Scaly upřímně nechápu. Jen aby jich nevyrobili mraky a nakonec to nezůstalo na Milovické letišti. Teď jsem četl zajímavý článek na jiném webu a upřímně nevěřím, že ta auta tam pořád straší z důvodu neplnění emisních norem :-)

hustodrak
23. listopadu • 11:04

jsem fakt zvědavý, jak to nakonec bude vypadat, koncept byl parádní, ta jakoby přeložená kapota je fakt pěkný detail, pokud to bude aspoň z poloviny odpovídat konceptu, mohla by to být další pěkná škoda. současný rapid imho pěkný není vůbec

Beda
22. listopadu • 9:00

Nenačítají se mi obrázky - skoro jako pokaždé na vašich stránkách.

Jan Mička
22. listopadu • 9:26 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,jaký používáte prohlížeč? Zkoušel jsem ve firefoxu, chromu i IE a bez problémů, v telefonu také všechno jede.Děkuji za info,Honza

Beda
22. listopadu • 13:41

Dobrý den,
v prohlížeči chrome.
např. článek https://www.autorevue.cz/jak-dnes-automobilky-test... ... mi obrázek naskočí a jakmile se načte reklamní banner, tak zmizí. Je pravda, že používám AD Block - takže to je asi tak správně :)

Kuk Vykuk
22. listopadu • 23:39

Vypnot adblock na stránce s vobrážkama. B-]

Mirek
22. listopadu • 10:39

Adblock není prohlížeč, v tom bude zakopaný pes.

David Lužný
21. listopadu • 20:59

Krásný a určitě jako vždy čistý, symetrický a nadčasový design, Škodovka dělá dobrou práci. Bravo už se těším.

Joe Doe
21. listopadu • 21:22

Symetricky? No s tym volantom vlavo to pohnojili....

Luboš S.
21. listopadu • 20:41

A já už si říkal, jakej brutální zvuk to má a pak tam vyjel ten bavorák :-D:-D:-D

Pavel
21. listopadu • 17:39

Další předražený shit.

Hustodrak
23. listopadu • 10:50

Škodovka je tak drahá, jak akceptuje trh. Takže cena je v pořádku, jen ty jsi líná nula s holou řítí.

Barum
21. listopadu • 17:42

Omyl, Skoda je super :-))

Andrej patri za mrize
21. listopadu • 17:37

Krasa strida nadheru. Uz vidim jak to ma zase neklidny volant kolem stredove polohy, jak je auto jako tradicni Skodovka smerove nestabilni. Jak airbag vycniva z volantu. Jak je pristrojova deska nuda. Jak jsou v interieru obycejne materialy. jak v ni jde vsechno slyset. Jak kdyz si zapnu start stop, po case zase neni nastaveny. Jak jsou predni svetla slepa. A co to na tom okruhu dela s tim zadnim kolem? Jo beztak opet vyhlaseny tym pana Hrdlicky juniora, jeste ze je kolem zavodni trati kacirek. Auto v kotrmelcich mimo trat, ridic orosene cello. Doufam, ze TSI uz alespon po tolika letech a prodanych kusech trosku vychytali.Ale jinak jooo, SKODA SKODA SKODA, takze si sedame na zadek v nemem uzasu. Cola se rozleva, krupky upadaji na podlahu, oci lezou z dulku a volame oooooo, waaaaaaau, uzasne, no toto, supeeeeer.

Ivan
21. listopadu • 18:16

Jsem si nevšiml že by třeba Octavia byla směrově nestabilní.
A co se přístrojové desky týče za mne naprosto OK, ve srovnání třeba s Fordem nebo asiaty perfektní.
Airbag? Jen designové řešení. Za mne OK. Nevyčnívá o nic víc než třeba u H i30 nebo Mazdy 6 či opel Astra

Přítel z Deštného
21. listopadu • 23:53

Bohužel Ivane, nemyslím si že máte pravdu, v podstatě jste vše demenovat místo aby jste se nad tím zamyslel. Nejde o to kdo tu koho přebije v diskuzi, to není cílem, jde o realitu. Ano Škodovky jsou obecně dosti směrově nestabilní s rychlým řízením kolem středové polohohy se zcela lineární charakteristikou. Jak na to z jiných aut nejste zvyklý, samotnému se mi stalo, že jsem Octaviu na dálnici otočil naprosto nečekaně zadkem napřed. Pokud vy jezdíte Škodovkami celý život, jste na to možná zvyklý a již vám to tak nepřijde. Ale u měl to byla třeba chvíle, kdy jsem se v autě poprvé životě bál. Jen jsem cítěl, že hvízdnout do něčeho bokem by byla konečná a naštěstí se mi to podařilo dotočit, že půjde napřed kufr. Ten ze zruší, já se zabořím do opěradla a uvidíme. Prvotním incidentem byl běžný pohyb ruky volantem a kardinální chyba, dotknutí se brzdového pedálu. Celá dálnice zastavila, lidé obdivně koukali, ve mě by se krve nedořezal. Ve Škodovce se musí proto držet volant nad rychlosti 100 km/h obouma rukama a nesmí opravdu nesmí se s ním pohnout. Z jiných aut jsem ho zvyklý mezi 160-180 klidně pouštět a auta drží směr. Krátké rozvory a vysoká hmota na okrajích dělající velké momenty kolem osy už jen dílo dokonávají. A že nevyčnívá airbag? Prosím, alespoň takto vulgární srandu si nedělejte. I ten zpropadený dementní Hovnaj má na i30 airbag v rovině s věncem a rameny volantu. Pozice-umístění airbagu (funkčnost samozřejmě nezpochybňuji) je na všech nových modelech z estetického hlediska ubohá. Nevyvracejte mi prosím tvrzení, projděte si sám větší množství obrázků automobilových interiérů a zamyslete se. Chápu že třeba SUV jede výrobně víc než kdokoliv čekal a je vyprodáno. Věřte, že jsem za to rád ještě více než vy. Ale to není důvod dělat tak kardinální přehmaty.

Ivan
23. listopadu • 13:08

Takže to shrňme, na dálnici jste pohnul volantem a ještě k tomu brzdil. No to je prostě nic jiného než řidičská chyba.Ten běžný pohyb volantem musel být řádný. A reakce auta očekávatelná, u jakékoliv značky.
Ano jezdím škodovkama dlouho, ale i jinými auty. mercedes, renault, opel, ford, vw a u řízení tam nepozoruji nějaký extra rozdíl.
Jinak třeba v octavii i ve 180 auto směr drží, drží jej dokonce i ve 250kmh a že by bylo potřeba držet volant obouma rukama o tom není ani řeči. Že by auto nějak měnilo směr když pustím volant také nevím, pochopitelně pokud tam nejsou vyjeté koleje apod. kdy směr začne měnit jakékoliv auto. Ve vyšších rychlostech jej samozřejmě obouma rukama držím. A jestli pouštíte volant v rychlostech nad 150kmh, tak se Vašemu manévru na dálnici nedivím. Držet volant obouma rukama je jaksi základní pravidlo bezpečné jízdy. Jinak o airbagu jsem neříkal že nevyčnívá. Aktuální designové provedení je s vyčnívajícím, ale třeba O2 jej měla v rovině stejně jako předcházející O1. S tou i30 jsem se upsal měla být i40. A esteticky se mi současný design zamlouvá, to je věc subjektivní.

Hustodrak
23. listopadu • 10:46

Jestli neudrzite ve stotriceti auto na suché dálnici, tak vám asi nepatří do rukou ridicak

Tomas
21. listopadu • 14:53

Nechci nejak pomlouvat, taky jsem mel skodovku nez mi ji corli, ale skodovky mi posledni dobou pripadaj jak nepovedene kopie audi... Ani skodu ani audi nemam.

KakaDu
21. listopadu • 14:27

Tak to maskovani muzou nechat i do vyroby a uspech je zarucen...

Jan Kostiha
21. listopadu • 13:30

Denně si na těchto stránkách dopřávejme onen nadbožský pohled na nadpisy, v kterých hlavní roli hraje magické slůvko/zaklínadlo - Š K O D A !!! Óóó, to je slast, je to skvělé...prosím o další porci článků s touto skandálně geniální tematikou!

Hustodrak
23. listopadu • 10:39

Pane, vy máte nějaký mindrák. Pravděpodobně nemáte na novou škodovku. To je mi vás líto, podle mě jsou to slušné auta. Tak začněte víc makat, a méně pičovat na netu, možná si pak budete moct koupit nový vůz.

pirate
21. listopadu • 18:17

Nedopřáváme.

VacVin
21. listopadu • 12:37

v zatáčkách tomu i na tom videu zřetelně ustřeluje zadek. Že by vlečné rameno nebylo zrovna okruhové uchycení zadních kol?

pacho
21. listopadu • 19:36

ja vidím skôr problém v proporčnom rozložení celkovej karosérie. Pre lepšie využitie priestoru, a dosiahnutie čo najväčšieho kufra, je celá predná časť kabíny natlačená dopredu, odhadom, tak 8-10cm oproti konkurencii. týmto sa dosiahol královský priestor na zadných sedačkách a relatívne veľký kufor, ale je to na úkor jazdných vlastností. Proste bud priestor, alebo jazdné vlastnosti, pri tomto usporiadaní sa jednoducho nedá optimálne odladiť zadná náprava. Tiež sa mi vidí, že tie prahy, sú relatívne nízke - "slabé", takže aj tá torzná tuhosť karosérie nebude boh vie čo.

Ivan
21. listopadu • 13:57

A má to snad být auto na okruhy?

Rob
21. listopadu • 16:47

Proč s ním potom na okruhu jezdí?

Ivan
21. listopadu • 18:09

otestovat to na hraně možností? odladit ESP, odpružení. Mají to snad dělat v běžném provozu?
Proč tam někteří potom jezdí třeba s VW Transporter? Dokonce i autobus je tam sem tam na okruhu k vidění.

Mirek
21. listopadu • 18:44

Kolik lidí se s tímto autem dostane na tuto hranu schopností, aby mu elektronika pomohla? Není pro běžné řidiče, pro které je toto auto určeno, potřeba pomoci asistentů o dost dříve? Už vidím svou švagrovou, jak to řeže okreskami 180 km/hod a čeká na pomoc asistentů, když má problém slušně zaparkovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
21. listopadu • 19:41

stačí raz. Taktiež si človek kupuje erbegy, a tiež ich nechce použiť, ale väčšinou , keď ich využije, tak ďakuje pánu bohu za ne. To isté platí o jazdných vlastnostiach auta.

Ivan
21. listopadu • 19:01

Asistenti Vám primárně nemají pomáhat řidít. Snad s výjimkou automatického parkování a ABS. Ty tam jsou od toho aby Vám pomohli vyřešit, lépe řečeno zmenšit následky v situaci. kdy svou blbostí to auto dostaneme na hranu možností (v lepším případě) nebo za ní.
A to jde samozřejmě i při mnohem nižších rychlostech. Fyzika ale platí stále stejně a ten systém to musí zvládnout ve 4kmh či 40kmh ale i ve 180kmh.
Automatická světla stěrače tempomat apod jsou spíše komfortní systémy.

Mirek
21. listopadu • 20:34

No jo, já tím chtěl jen říci, že dobrý řidič projede bezproblémově okresky vysokou rychlostí, ale moje švagrová tam dostane v padesátce smyk. Tady nebyla řeč o pomoci řídit. Sám vím, když s někým jedu, že se v mnoha případech necítím úplně bezpečně a nastavovat limity podle testovacích řidičů asi nebude to nejlepší. Ti zvládnou mnohem více bez pomoci asistentů, než naprostá většina běžných řidičů s pomoci asistentů.

Ivan
22. listopadu • 14:35

Asi je těžké pochopit že ten systém, třeba ESP, musí zvládnout obojí. Jak zásah na té okresce, tak zasáh když to někdo požene do krajností. A že otestovat se musí obojí. Oni nenastavují limity, ty jsou dané fyzikou, oni nastavují asistenty, podvozek apod. A že na těch limitech to testují profi řidiči jednak proto že vědí jak tam to auto dostat, ale hlavně co s ním když to elektronika nedá. Je snad pochopitelné.

Mirek
22. listopadu • 15:45

Tak to těžko, leda by tam byl přepínač profesionální závodník/řidič amatér. Živě si představuji, že všichni v Česku by byli automaticky profesionální závodníci. :-D

Ivan
22. listopadu • 16:24

Je to jak univerzální pneumatika. Kompromis tam i tam.
Jinak ve sportovních autech to není nic vyjimečného že režim sport upravuje i reakce ESP. Tuším to dělá i v Octavii RS.

Mirek
23. listopadu • 16:20

Systém nedokáže sám vyhodnotit, kdo auto řídí a to bych chtěl vidět, jak by se rozhodoval, že tentokrát pomůže a potom ve stejné situaci ještě ne, když by měl rozptyl, tedy dělal by kompromisy. To by teprve bylo bouraček.

Ivan
23. listopadu • 20:12

On už je kompromisně nastaven. V činnosti už se jen řídí tímto nastavením.
Proto třeba režim sport mění i nastavení ESP aby umožnil sportovnější jízdu.

Mirek
24. listopadu • 18:07

To jsi nějak měl pořádně číst, co jsem psal výše, tam zmiňují přepínač. Já měl na mysli kompromis bez přepínače, který jsi popsal slovy "...univerzální pneumatika. Kompromis tam i tam.". Myslím, že to je naprosto jasné z toho, co píšu.

lukasuv.spam@gmail.com
22. listopadu • 13:35

Jinymi slovy vas prispevek je mozne shrnout jako "bla bla bla bla".

Mirek
22. listopadu • 15:42

A tvůj jak, že by nic nevím, neumím, tak alespoň něco přiblblého napíšu? :-P

Rob
21. listopadu • 18:35

To je možné, ale nešlo by to udělat i na českých okruzích, například Vysoké Mýto? To by vlastně neznělo tak cool jako Nürburgring. Stejně Vás každá automobilka pošle někam se zárukou, pokud jste to drtil na okruhu, ikdyž tam testují i nákupní tašky..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirror
21. listopadu • 18:47

Na placatém a maličkém okruhu v Mejtě?Tady se to opět hemží “mysliteli”...

Ginter
21. listopadu • 12:33

S těmi motory to musel být pro řidiče na okruhu učiněný zážitek. Odhaduji, že ani nepotřebovali brzdy. :-D:-D:-D

...
21. listopadu • 11:52

A tipuju že má nový rekord na ringu
jen ještě vymyslet tu kategorii v který

VDC
21. listopadu • 13:51

Kategorie zamaskovaný prototyp se zimními pneumatikami.

Kunigunda Schwanzhof
21. listopadu • 18:43

Tak to pozor! To neni dostatecne specificka kategorie. Zamaskovana Scala.

Trevor
21. listopadu • 11:42

Vynikající PR práce, gratuluji!

emílek
21. listopadu • 20:04

Škoda Chcala při pořádné akci... Nemela by toliko pít

Mlátil
21. listopadu • 11:32

Buď tomu videu chybí zvuk nebo Chcala nemá motor. S tímhle si dělat ostudu na NS. :-D

Ondra
21. listopadu • 23:25

To zase budou reakce - samozřejmě z 99% negativní. Budem psát komentáře ke všemu, ale hlavně negativně. Ať je vidět naše frustrace (= vlastní neschopnost)…. Pár záběrů z okruhu, a "experti" už vědí, co je na tom autě mizernýho. Všechno je špatný, nic se nepovedlo, všechno vede do pekel... Samozřejmě jsou to pisálci, kteří si nové auto nikdy nekoupí... Achjo.

Děda
21. listopadu • 18:11

A ony mněli škodovky někdy motor?B-]

Mlátil
21. listopadu • 18:37

Samozřejmě, klidně i 4-litrovou V8 . :-D

robert
21. listopadu • 18:35

samozřejmě, že škodovky nikdy motor neměly...
vždyť 2,8 V6 i 2,5 TDI nebo 3,6 V6 nikdo za motor považovat nemůže...
a ty dnešní 200kw parodie na výkonný motor...

Doporučujeme

Články odjinud