Škoda Scala při pořádné akci! Na Nürburgringu jí nikdo nic nedaroval

Mlátil  |  21. 11. 2018 11:32

Buď tomu videu chybí zvuk nebo Chcala nemá motor. S tímhle si dělat ostudu na NS.

Odpovědět  |   | 
Děda  |  21. 11. 2018 18:11

A ony mněli škodovky někdy motor?

Odpovědět  |   | 
robert  |  21. 11. 2018 18:35

samozřejmě, že škodovky nikdy motor neměly...
vždyť 2,8 V6 i 2,5 TDI nebo 3,6 V6 nikdo za motor považovat nemůže...
a ty dnešní 200kw parodie na výkonný motor...

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  21. 11. 2018 18:37

Samozřejmě, klidně i 4-litrovou V8 .

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  21. 11. 2018 23:25

To zase budou reakce - samozřejmě z 99% negativní. Budem psát komentáře ke všemu, ale hlavně negativně. Ať je vidět naše frustrace (= vlastní neschopnost)…. Pár záběrů z okruhu, a "experti" už vědí, co je na tom autě mizernýho. Všechno je špatný, nic se nepovedlo, všechno vede do pekel... Samozřejmě jsou to pisálci, kteří si nové auto nikdy nekoupí... Achjo.

Odpovědět  |   | 
Trevor  |  21. 11. 2018 11:42

Vynikající PR práce, gratuluji!

Odpovědět  |   | 
emílek  |  21. 11. 2018 20:04

Škoda Chcala při pořádné akci... Nemela by toliko pít

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 11. 2018 11:52

A tipuju že má nový rekord na ringu
jen ještě vymyslet tu kategorii v který

Odpovědět  |   | 
VDC  |  21. 11. 2018 13:51

Kategorie zamaskovaný prototyp se zimními pneumatikami.

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 18:43

Tak to pozor! To neni dostatecne specificka kategorie. Zamaskovana Scala.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  21. 11. 2018 12:33

S těmi motory to musel být pro řidiče na okruhu učiněný zážitek. Odhaduji, že ani nepotřebovali brzdy.

Odpovědět  |   | 
VacVin  |  21. 11. 2018 12:37

v zatáčkách tomu i na tom videu zřetelně ustřeluje zadek. Že by vlečné rameno nebylo zrovna okruhové uchycení zadních kol?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 11. 2018 13:57

A má to snad být auto na okruhy?

Odpovědět  |   | 
Rob  |  21. 11. 2018 16:47

Proč s ním potom na okruhu jezdí?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 11. 2018 18:09

otestovat to na hraně možností? odladit ESP, odpružení. Mají to snad dělat v běžném provozu?
Proč tam někteří potom jezdí třeba s VW Transporter? Dokonce i autobus je tam sem tam na okruhu k vidění.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  21. 11. 2018 18:35

To je možné, ale nešlo by to udělat i na českých okruzích, například Vysoké Mýto? To by vlastně neznělo tak cool jako Nürburgring. Stejně Vás každá automobilka pošle někam se zárukou, pokud jste to drtil na okruhu, ikdyž tam testují i nákupní tašky..

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  21. 11. 2018 18:47

Na placatém a maličkém okruhu v Mejtě?

Tady se to opět hemží “mysliteli”...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 18:44

Kolik lidí se s tímto autem dostane na tuto hranu schopností, aby mu elektronika pomohla? Není pro běžné řidiče, pro které je toto auto určeno, potřeba pomoci asistentů o dost dříve? Už vidím svou švagrovou, jak to řeže okreskami 180 km/hod a čeká na pomoc asistentů, když má problém slušně zaparkovat.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 11. 2018 19:01

Asistenti Vám primárně nemají pomáhat řidít. Snad s výjimkou automatického parkování a ABS. Ty tam jsou od toho aby Vám pomohli vyřešit, lépe řečeno zmenšit následky v situaci. kdy svou blbostí to auto dostaneme na hranu možností (v lepším případě) nebo za ní.
A to jde samozřejmě i při mnohem nižších rychlostech. Fyzika ale platí stále stejně a ten systém to musí zvládnout ve 4kmh či 40kmh ale i ve 180kmh.
Automatická světla stěrače tempomat apod jsou spíše komfortní systémy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 20:34

No jo, já tím chtěl jen říci, že dobrý řidič projede bezproblémově okresky vysokou rychlostí, ale moje švagrová tam dostane v padesátce smyk. Tady nebyla řeč o pomoci řídit. Sám vím, když s někým jedu, že se v mnoha případech necítím úplně bezpečně a nastavovat limity podle testovacích řidičů asi nebude to nejlepší. Ti zvládnou mnohem více bez pomoci asistentů, než naprostá většina běžných řidičů s pomoci asistentů.

Odpovědět  |   | 
lukasuv.spam@gmail.com  |  22. 11. 2018 13:35

Jinymi slovy vas prispevek je mozne shrnout jako "bla bla bla bla".

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 15:42

A tvůj jak, že by nic nevím, neumím, tak alespoň něco přiblblého napíšu?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  22. 11. 2018 14:35

Asi je těžké pochopit že ten systém, třeba ESP, musí zvládnout obojí. Jak zásah na té okresce, tak zasáh když to někdo požene do krajností. A že otestovat se musí obojí.

Oni nenastavují limity, ty jsou dané fyzikou, oni nastavují asistenty, podvozek apod.

A že na těch limitech to testují profi řidiči jednak proto že vědí jak tam to auto dostat, ale hlavně co s ním když to elektronika nedá. Je snad pochopitelné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 15:45

Tak to těžko, leda by tam byl přepínač profesionální závodník/řidič amatér. Živě si představuji, že všichni v Česku by byli automaticky profesionální závodníci.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  22. 11. 2018 16:24

Je to jak univerzální pneumatika. Kompromis tam i tam.
Jinak ve sportovních autech to není nic vyjimečného že režim sport upravuje i reakce ESP. Tuším to dělá i v Octavii RS.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 11. 2018 16:20

Systém nedokáže sám vyhodnotit, kdo auto řídí a to bych chtěl vidět, jak by se rozhodoval, že tentokrát pomůže a potom ve stejné situaci ještě ne, když by měl rozptyl, tedy dělal by kompromisy. To by teprve bylo bouraček.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 20:12

On už je kompromisně nastaven. V činnosti už se jen řídí tímto nastavením.
Proto třeba režim sport mění i nastavení ESP aby umožnil sportovnější jízdu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 11. 2018 18:07

To jsi nějak měl pořádně číst, co jsem psal výše, tam zmiňují přepínač. Já měl na mysli kompromis bez přepínače, který jsi popsal slovy "...univerzální pneumatika. Kompromis tam i tam.". Myslím, že to je naprosto jasné z toho, co píšu.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 11. 2018 19:41

stačí raz. Taktiež si človek kupuje erbegy, a tiež ich nechce použiť, ale väčšinou , keď ich využije, tak ďakuje pánu bohu za ne. To isté platí o jazdných vlastnostiach auta.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 11. 2018 19:36

ja vidím skôr problém v proporčnom rozložení celkovej karosérie. Pre lepšie využitie priestoru, a dosiahnutie čo najväčšieho kufra, je celá predná časť kabíny natlačená dopredu, odhadom, tak 8-10cm oproti konkurencii. týmto sa dosiahol královský priestor na zadných sedačkách a relatívne veľký kufor, ale je to na úkor jazdných vlastností. Proste bud priestor, alebo jazdné vlastnosti, pri tomto usporiadaní sa jednoducho nedá optimálne odladiť zadná náprava. Tiež sa mi vidí, že tie prahy, sú relatívne nízke - "slabé", takže aj tá torzná tuhosť karosérie nebude boh vie čo.

Odpovědět  |   | 
Jan Kostiha  |  21. 11. 2018 13:30

Denně si na těchto stránkách dopřávejme onen nadbožský pohled na nadpisy, v kterých hlavní roli hraje magické slůvko/zaklínadlo - Š K O D A !!! Óóó, to je slast, je to skvělé...prosím o další porci článků s touto skandálně geniální tematikou!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 11. 2018 18:17

Nedopřáváme.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  23. 11. 2018 10:39

Pane, vy máte nějaký mindrák. Pravděpodobně nemáte na novou škodovku. To je mi vás líto, podle mě jsou to slušné auta. Tak začněte víc makat, a méně pičovat na netu, možná si pak budete moct koupit nový vůz.

Odpovědět  |   | 
KakaDu  |  21. 11. 2018 14:27

Tak to maskovani muzou nechat i do vyroby a uspech je zarucen...

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  21. 11. 2018 14:53

Nechci nejak pomlouvat, taky jsem mel skodovku nez mi ji corli, ale skodovky mi posledni dobou pripadaj jak nepovedene kopie audi... Ani skodu ani audi nemam.

Odpovědět  |   | 
Andrej patri za mrize  |  21. 11. 2018 17:37

Krasa strida nadheru. Uz vidim jak to ma zase neklidny volant kolem stredove polohy, jak je auto jako tradicni Skodovka smerove nestabilni. Jak airbag vycniva z volantu. Jak je pristrojova deska nuda. Jak jsou v interieru obycejne materialy. jak v ni jde vsechno slyset. Jak kdyz si zapnu start stop, po case zase neni nastaveny. Jak jsou predni svetla slepa. A co to na tom okruhu dela s tim zadnim kolem? Jo beztak opet vyhlaseny tym pana Hrdlicky juniora, jeste ze je kolem zavodni trati kacirek. Auto v kotrmelcich mimo trat, ridic orosene cello. Doufam, ze TSI uz alespon po tolika letech a prodanych kusech trosku vychytali.Ale jinak jooo, SKODA SKODA SKODA, takze si sedame na zadek v nemem uzasu. Cola se rozleva, krupky upadaji na podlahu, oci lezou z dulku a volame oooooo, waaaaaaau, uzasne, no toto, supeeeeer.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 11. 2018 18:16

Jsem si nevšiml že by třeba Octavia byla směrově nestabilní.
A co se přístrojové desky týče za mne naprosto OK, ve srovnání třeba s Fordem nebo asiaty perfektní.
Airbag? Jen designové řešení. Za mne OK. Nevyčnívá o nic víc než třeba u H i30 nebo Mazdy 6 či opel Astra

Odpovědět  |   | 
Přítel z Deštného  |  21. 11. 2018 23:53

Bohužel Ivane, nemyslím si že máte pravdu, v podstatě jste vše demenovat místo aby jste se nad tím zamyslel. Nejde o to kdo tu koho přebije v diskuzi, to není cílem, jde o realitu. Ano Škodovky jsou obecně dosti směrově nestabilní s rychlým řízením kolem středové polohohy se zcela lineární charakteristikou. Jak na to z jiných aut nejste zvyklý, samotnému se mi stalo, že jsem Octaviu na dálnici otočil naprosto nečekaně zadkem napřed. Pokud vy jezdíte Škodovkami celý život, jste na to možná zvyklý a již vám to tak nepřijde. Ale u měl to byla třeba chvíle, kdy jsem se v autě poprvé životě bál. Jen jsem cítěl, že hvízdnout do něčeho bokem by byla konečná a naštěstí se mi to podařilo dotočit, že půjde napřed kufr. Ten ze zruší, já se zabořím do opěradla a uvidíme. Prvotním incidentem byl běžný pohyb ruky volantem a kardinální chyba, dotknutí se brzdového pedálu. Celá dálnice zastavila, lidé obdivně koukali, ve mě by se krve nedořezal. Ve Škodovce se musí proto držet volant nad rychlosti 100 km/h obouma rukama a nesmí opravdu nesmí se s ním pohnout. Z jiných aut jsem ho zvyklý mezi 160-180 klidně pouštět a auta drží směr. Krátké rozvory a vysoká hmota na okrajích dělající velké momenty kolem osy už jen dílo dokonávají.

A že nevyčnívá airbag? Prosím, alespoň takto vulgární srandu si nedělejte. I ten zpropadený dementní Hovnaj má na i30 airbag v rovině s věncem a rameny volantu. Pozice-umístění airbagu (funkčnost samozřejmě nezpochybňuji) je na všech nových modelech z estetického hlediska ubohá. Nevyvracejte mi prosím tvrzení, projděte si sám větší množství obrázků automobilových interiérů a zamyslete se. Chápu že třeba SUV jede výrobně víc než kdokoliv čekal a je vyprodáno. Věřte, že jsem za to rád ještě více než vy. Ale to není důvod dělat tak kardinální přehmaty.

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  23. 11. 2018 10:46

Jestli neudrzite ve stotriceti auto na suché dálnici, tak vám asi nepatří do rukou ridicak

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  23. 11. 2018 13:08

Takže to shrňme, na dálnici jste pohnul volantem a ještě k tomu brzdil. No to je prostě nic jiného než řidičská chyba.Ten běžný pohyb volantem musel být řádný. A reakce auta očekávatelná, u jakékoliv značky.
Ano jezdím škodovkama dlouho, ale i jinými auty. mercedes, renault, opel, ford, vw a u řízení tam nepozoruji nějaký extra rozdíl.
Jinak třeba v octavii i ve 180 auto směr drží, drží jej dokonce i ve 250kmh a že by bylo potřeba držet volant obouma rukama o tom není ani řeči. Že by auto nějak měnilo směr když pustím volant také nevím, pochopitelně pokud tam nejsou vyjeté koleje apod. kdy směr začne měnit jakékoliv auto. Ve vyšších rychlostech jej samozřejmě obouma rukama držím. A jestli pouštíte volant v rychlostech nad 150kmh, tak se Vašemu manévru na dálnici nedivím. Držet volant obouma rukama je jaksi základní pravidlo bezpečné jízdy.

Jinak o airbagu jsem neříkal že nevyčnívá. Aktuální designové provedení je s vyčnívajícím, ale třeba O2 jej měla v rovině stejně jako předcházející O1. S tou i30 jsem se upsal měla být i40. A esteticky se mi současný design zamlouvá, to je věc subjektivní.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  21. 11. 2018 17:39

Další předražený shit.

Odpovědět  |   | 
Barum  |  21. 11. 2018 17:42

Omyl, Skoda je super

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  23. 11. 2018 10:50

Škodovka je tak drahá, jak akceptuje trh. Takže cena je v pořádku, jen ty jsi líná nula s holou řítí.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  21. 11. 2018 20:41

A já už si říkal, jakej brutální zvuk to má a pak tam vyjel ten bavorák

Odpovědět  |   | 
David Lužný  |  21. 11. 2018 20:59

Krásný a určitě jako vždy čistý, symetrický a nadčasový design, Škodovka dělá dobrou práci. Bravo už se těším.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 11. 2018 21:22

Symetricky? No s tym volantom vlavo to pohnojili....

Odpovědět  |   | 
Beda  |  22. 11. 2018 09:00

Nenačítají se mi obrázky - skoro jako pokaždé na vašich stránkách.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

jaký používáte prohlížeč? Zkoušel jsem ve firefoxu, chromu i IE a bez problémů, v telefonu také všechno jede.

Děkuji za info,

Honza

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 10:39

Adblock není prohlížeč, v tom bude zakopaný pes.

Odpovědět  |   | 
Beda  |  22. 11. 2018 13:41

Dobrý den,
v prohlížeči chrome.
např. článek https://www.autorevue.cz/jak-dnes-automobilky-test... ...

mi obrázek naskočí a jakmile se načte reklamní banner, tak zmizí.

Je pravda, že používám AD Block - takže to je asi tak správně :)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2018 23:39

Vypnot adblock na stránce s vobrážkama.

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  23. 11. 2018 11:04

jsem fakt zvědavý, jak to nakonec bude vypadat, koncept byl parádní, ta jakoby přeložená kapota je fakt pěkný detail, pokud to bude aspoň z poloviny odpovídat konceptu, mohla by to být další pěkná škoda. současný rapid imho pěkný není vůbec

Odpovědět  |   | 
Michael Novák  |  26. 11. 2018 20:04

Takový humbuk okolo té Scaly upřímně nechápu. Jen aby jich nevyrobili mraky a nakonec to nezůstalo na Milovické letišti. Teď jsem četl zajímavý článek na jiném webu a upřímně nevěřím, že ta auta tam pořád straší z důvodu neplnění emisních norem

Odpovědět  |   | 
Marcel Herman  |  04. 12. 2018 16:57

Scalu vidím jen jako další tuctové, nepovedené auto od škodovky, co vy? Připadá mi, že ve Škodě vyrábějí pořád jedno a to samé dokola. A ty ceny? Ty jsou už totálně k smíchu, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Roman S.  |  05. 12. 2018 15:35

Nevím jestli k smíchu, nebo k pláči, ale je pravda, že za tak vysoké ceny pořídíte daleko lepší vozidla u konkurence. Když na to poslední dobou koukám, tak se už ani nedivím přecpanému Milovickému letišti

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A