Škoda Scala pohledem řidiče, kterého baví řídit. Není až příliš chytrá?

98 komentářů

Hyter
4. května • 15:23

Možná docela hezké ale pořád to vyrábí jen s půlkou motoru. Objem kW nenahradis..... Prostě z hovna bič neupleteš a když upleteš, nezapráskáš. A za ty prachy si koupím raději jinde auto celé.

pouch
7. května • 11:17

"Objem kW nenahradis..... "Hezke tvrzeni, ktere ovsem plati i opacne... kW objemem nenahradis.

zmfcz
16. května • 11:08

Těžko říct, kamarád měl 15 let starýho peugeota 307 66kW 2.0 HDI, já půjčeného Rapida 81kW 1.0 TSI na předváděčku. Zkoušeli jsme to na dálnici do mírného stoupání, na odpich jsem ho předjel, ale ani ne v polovině kopce tomu došel dech a těch 66kW mě předjelo s přehledem. A to je Rapid ještě o cca 200 kg lehčí. Takže bych spíš řekl, že záleží na krouťáku.

Michal
29. dubna • 18:59

Škoda jede a Scala ještě zvýší prodeje na úkor konkurence i vlastních z koncernu Vw.

Kenny
29. dubna • 8:55

Kdy se prosim pro Scalu dockame motoru 1.6mpi 74kW? A kdy nebude mit tak maly zvih perovani s tak nizkym profilem pneu? Kdy bude mit mekke materialy v interieru? ...jsem ochoten si pockat, ale pokud ty veci nebudou, tak koupe pro me nebude mit smysl a nebudu mit tedy zajem.

Michal
28. dubna • 20:38

Je dobré že moderátor Štruncl s výškou 190cm si sedl i za sebe a ještě měl pořád místo nad hlavou takže prostorná kabina.Těch základních 400tisíc je ambition a 85kw v 1l tsi.Počkejme si na cenu nového golfu a konkurentů kteří vznikají teď a kvůli emisím a euroncap prostě budou dražší.Všichni.

mpolan
29. dubna • 8:49

Už u nového Clia (o třídu menší auto) se počítá se základní cenou přes třista tisíc, a to bude s motorem kolem 55 kW. S výkonově podobným TCe má atakovat čtyřista. Emise nejsou problém, ale nové požadavky na povinnou výbavu dané EU se do cen promítnou. Nejvíce asi ten nesmysl e-call.

pouch
7. května • 10:31

Vzhledem k tomu, ze Megane IV se da koupit kolem 300k, Clio urcite nebude zacinat na 300k.

Michal
29. dubna • 10:48

Mpolan GPF taky není zadara.To není jen eCall co je navíc.

mpolan
29. dubna • 11:47

GPF nezdražil výrazně ani modely, do kterých byl přidán v průběhu jejich existence. Je prostě nesmyslné házet zdražení jen na emisní požadavky, když nejvíce z toho dělají ty bezpečnostní.

Petr
27. dubna • 21:42

Klucí, dneska nejsou špatný auta . Vyjímky se určitě najdou, ale v zásadě každý auto, který není poruchový a jezdí, je dobrý.., a v tom - jezdí - udělala škodovka v rámci koncernu WW obrovský skok. Pak už jenom záleží kdo má jaký mindráky a jestli si potřebuje obhajovat sílu svého já, tím, že má jiné auto, třeba s mnohem větším motorem, či jinými hančadly :-)
Ale jinak mě těší vaše reakce, až jsem jich čekal více od " antiškodováků ", jejichž reakce v podobných diskuzích mě vždy rozesmívají ...

martin
11. června • 18:06

Suhlasim, nie su spatne auta, len auta s nespravnou/nerealnou cenou:-D

Josef
4. května • 14:47

Něco k počtení pro ty jedince, kteří musí pořád něco srovnávat a řešit, co je "lepší":
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...

petr r. (petrumr)
28. dubna • 9:30

ne, oni vyzkoušeli po škodovce něco jiného a jen píší to co je už minulostí a jsou rádi, že od škody odešli. Je to stejný jak s bankama, hodně lidí je spokojeno s čs, ale ty poplatky nechcou řešit a hlavně jsou spokojeni, protože hltají reklamy a mají jistý pohodlí které je falešné stejně jak u škodovky.

JirkaX
28. dubna • 16:37

Krásné a pravdivé, lépe to vyjádři nešlo.

JirkaX
27. dubna • 22:23

To je zajímavé že to nenapíšeš když je diskuze třeba o Hyundai, Dácii, Kii, Renaultu atd.

Petr
27. dubna • 22:51

na žádný jiný auto nejsou v Česku tak srandovně negativní emoce...

mpolan
29. dubna • 8:47

Na korejská auta jsou ještě úchylnější. A i vůči Renaultu a Peugeotu se najde dost primitivů.

JirkaX
28. dubna • 10:43

To je novinka, ty budeš určitě škodofil, když toto píšeš.

JirkaX
27. dubna • 21:00

Kupovat auto co neumí vyrobit ani disky je dost srandovní, ale jenom do té doby co se sním někdo zabije.

JirkaX
27. dubna • 21:08

Hm, které auta umí vyrábět disky?

JirkaX
27. dubna • 21:12

Když si hraješ na mě, tak si zjisti fakta a pak teprve zvracej bludy.

JirkaX
27. dubna • 21:14

Já vím, že máš poněkud delší vedení. Tak si ještě jednou a pořádně přečti jakou blbost jsi napsal.

Petr
27. dubna • 19:37

Scala je fakt dobrá, je to lepší Fábia ( a Fábia je super ). Je to moc hezký a povedený auto.

Josef
27. dubna • 19:54

Už jsi s ní jel, že ji srovnáváš s Fabií?:-) A myslíš si, že Scala je stejná kategorie jako Fabia, že ji s Fabií srovnáváš?;-)

JirkaX
27. dubna • 19:53

Až budeš střízlivý, podívej se znovu a lépe.

Josef
27. dubna • 19:56

Nech ho bejt, má po Večerníčku a chystá se do postýlky...

JirkaX
27. dubna • 20:09

bejt :-O

JirkaX
27. dubna • 19:55

Plácáš hlouposti.

JirkaX
27. dubna • 19:31

Však oni to firmy pro své otroky koupí.

JirkaX
27. dubna • 19:54

"oni firmy" :-D

Libor
27. dubna • 17:20

Dementní propagátor multikulturních píčovin se dal na auta? Nevím jestli s tímhle blbem Das Kraksna uspěje, raději by měli najmout nějakého negra, třeba Feriho. Mohl by v tom povozit své zfetované kamarády.

qwertz
27. dubna • 18:57

To jste si asi spletl info.cz s nčím jako denník N....

karel
27. dubna • 15:06

Honzík se jednou z těch svejch škůdek asi pos.ere...

Petr
27. dubna • 11:36

Náhodou Vochcávka je dost dobrý auto. Když má ventilky v horní úvrati, malej pes na ně nedosáhne. To nemluvím o tom když má osmnáctkový kola. Jasný, velkej pes zvládne i kapotu...

Petr Vaněk
27. dubna • 10:59

Golf bude samozřejmě lepší. Ale proti Rapidu bude Scala určitě pokrok. Samotnému se mi docela líbí a přeji ji úspěch.

Kenny
29. dubna • 8:57

7 lidi Scale preje uspech, 17 lidi Scale nepreje uspech :-| Uz se nedivim,ze si narod zvolil za premiera StBaka :-D:-D:-D Jste tu banda, ani nebudu psat ceho.

Karlos
27. dubna • 8:16

Platforma MQB A0, určená pro malé vozy, Scalu dost limituje. Na délku ji natáhli co to šlo, ale na šířku to nebylo možné. Proto je to opět takový jezevčík. Navíc zadní partie je vypůjčená z Fiatu Tipo.

mpolan
29. dubna • 8:45

Na šířku je taky upravená vůči menším autům, tak neplácej hlouposti. A třeba proti Rapidu je to prostorově neskutečný skok kupředu.

qwertz
27. dubna • 18:56

Podobnost s Tipem je spíše náhodná, jde spíše o variaci na světla z Kokodáku. Mimochodem podobné světlomety má i nový Focus.

pacho
27. dubna • 8:35

pri tom nafúknutíí sa to všetko prejavilo na jazdných vlastnosatiach. Samotní novinárí nemajú odvahu písať o jazdných vlastnostiach, alebo veľmi zdržanlivo. (vid posledné testy zo Split). To, že to má podpriemerné jazdné vlastnosti, to samozrejme škodovkárom nebude vadiť.

WP
27. dubna • 5:06

Proč na autorevue dáváte recenzi jakéhosi netového blba, který za celou dobu ani jednou nedržel volant správně a leckdy ho nedržel vůbec!!! Je jedno co mele o tom jak rád řídí. On řídit neumí a za volant by neměl ani usedat.Co si ten marketingem nabrífovaný prostitut představuje pod pojmem "komfortní plasty" ani nedomýšlím.To je strašné video...:-/

Josef
27. dubna • 19:51

Není jednodušší WP místo "psaní" si to auto vypůjčit a osobně vyzkoušet a teprve potom něco případně komentovat? A vůbec, ty si to auto chceš koupit, že tak "vášnivě" reaguješ?:-)

WP
30. dubna • 12:48

Chápu, že potřebuješ na pochopení psaného textu ještě vysvětlující obrázky, ale nechápu proč reaguješ na něco, co jsem nenapsal.Mimochodem, jestli jsi na stejné vlně jako ten odborník, pak mi možná vysvětlíš, co jsou komfortní plasty.Držení volantu radši nekomentuj;-)

Mirek
27. dubna • 21:15

Josefe, máš to zapotřebí? Já to tady u takových článků již jen čtu a raději se nezapojuji, a kvůli tobě jsem to teď porušil. :-O

Josef
29. dubna • 20:10

Nemám to zapotřebí Mirku.:-) Dokonce i v "diskusi" o "zázračné" Škodě 1500 nějaký Josef použil můj nick...:-)) Nechápu proč to někdo dělá. Dosáhl jsem ale zde se svými příspěvky hezkého skóre přes 25 minusů (které některým magorům určitě udělalo radost...). Děkuji ti Mirku za ojedinělé plus v mých příspěcích, druhé možná daroval Stealth... Já se zase přiznávám k plusům pod tvými příspěvky.:-)

JirkaX
27. dubna • 22:51

A to buď rád, že tu někdo nevystupuje pod tvojí přezdívkou. Tady je už možné vše.

qwertz
27. dubna • 18:54

Na rozdíl od vašich zvratků, jeho videa (většinou nikoliv o autech) alespoň někoho zajímají. Váš verbální průjem nezajímá vůbec nikoho.

WP
30. dubna • 12:45

Něco k tomu co jsem napsal? To, že někdo natočí video je záslužná věc pros společnost? Když už něco takového dělá a ještě o sobě nechává tvrdit jak rád řídí, tak by se měl naučit držet volant.Ale od remcalů tvého typu těžko očekávat inteligentní reakci.

Kuk Vykuk
27. dubna • 0:14

Škoda Chcala.

JirkaX
27. dubna • 20:02

To si pleteš, to je pochcala.

JirkaX
27. dubna • 20:10

Když už tak s velkým P. Ale to bychom po tobě asi chtěli moc. :-)

JirkaX
27. dubna • 21:22

Omlouvám se Pochcala.:-(

asi tak
27. dubna • 8:26

Projev primitiva.

JirkaX
27. dubna • 19:24

To říká ten pravý.

Petr
26. dubna • 22:16

Co to tady píše za debily ?:-(

Bureš...
28. dubna • 19:52

Vóša to tu píše pod každý článek o Škodovce. Oni se ho sice snaží v ústavu léčit, ale nějak moc jim to nejde. Chudák má komplex z toho klecového lůžka, kam ho každý den samotného zavírají, tak se snaží sehnat někoho k sobě. Tak ho zkuste pochopit, on za to v podstatě nemůže. Je to následek mnoha úderů žaludy penisů do jeho hlavy, když byl ještě v děloze u matky, která se živí prostitucí :-)

JirkaX
28. dubna • 20:36

Chudáčku, to že měníš neustále své nicky ti nepomůže v tvé léčbě. Příště to napiš z jiné IP adresy abys nebyl neustále za ještě většího blbce než jsi.:-D
Každý kdo si umí ověřit IP adresu ví že zde máš už pět nicku.
Prober se klučino zavčas a nedělej blbosti.

asi tak
27. dubna • 8:22

Odpovídají úrovni redakce. Buď si zvykneš, nebo odejdeš. Mnozí už odešli.

JirkaX
27. dubna • 21:28

Ty sám tady máš pod stejnou IP adresou několik nicků a myslíš si že jsi zajímavý. Jsi trapný a každý tě hned odhalí.

asi tak
28. dubna • 8:14

K této informaci může mít přístup jedině někdo z redakce. V tom případě je to dost k zamyšlení.

JirkaX
28. dubna • 10:38

Jestli to trochu umíš s počítačem, tak si to zjistíš i doma.

Bureš.
27. dubna • 20:49

Kvůli tobě odešlo už hodně diskutérů.:-/

Kuk Vykuk
27. dubna • 0:05

Konečně si mezi svejma.

Vóša
26. dubna • 21:32

Každý Škodomil patří do klecového lůžka a beznadějné případy, kterých je většina, rovnou do Kobylis...

pacho
26. dubna • 20:56

výpovedná hodnota 0 bodov

CF
26. dubna • 20:23

Zadek je otřesný, na živo ještě hořší. Stejný hnus jako Kodiaq a Karoq. Superb a Octa jsou na tom výrazně lépe.

st.Václav von Rüsselsheim
26. dubna • 21:10

Kdyby jen zadek, celé auto je přímo hnusně amatérsky tvarované. Designér by si měl za takový paskvil nafackovat, vrátit mzdu a německý zaměstnavatel by ho měl poslat na školení ke skutečným odborníkům na špičkový nadčasový design (Hyundai Design Center Europe - Rüsselsheim, Germany).

JK
26. dubna • 21:01

Zatím jsem ji viděl pouze na výstavě, ale dojmy mám úplně stejné. Co mě ale vyděsilo byl interiér, v tom bych vážně nechtěl sedět dlouhodobě. Podobnou frustraci ve mě vyvolala naposled Dacia.

JirkaX
26. dubna • 22:31

Přirovnávat auto ke škodovce nejde.

JirkaX
27. dubna • 9:39

Zase bláboly jako vždy.

Pavel F.
26. dubna • 20:08

Docela hezké promo, ale nejvíc mě dostala věta: "...auto vstupuje do prémiové segmentu..." :-D :-D :-D To mě dostalo do kolen, předpokládám, že po této větě Audi, BMW a MB už určitě spouští rolety a zavírají krámy, protože proti Scale prostě nemají šanci... :-D

qwertz
27. dubna • 18:51

Když už chcete dělat chytrého, tak oficiálně neexistuje nic jako "prémiová třída", neexistuje ani pojem vyšší/střední/nižší/vyšší-střední/... třída. To všechno jsou jen hovorové výrazy bez oficiální standardizace, takže pokud nějaký nemotoristický novinář použije pojem "prémiová třída" pro jinou kategorii vozů než vy, není na tom nic absurdního.Ale vy nejste schopen ani pořádně citovat, natož pak nějaké smysluplné diskuze.

Pavel F.
27. dubna • 22:48

Jste blb. Děláte, že nechápete kontext mého příspěvku a točíte se na doslovném citování, zda tam nechybí/nepřebývá nějaké písmenko.
Netvrdím, že existuje norma pro definici prémiové třídy. Nicméně, jak sám potvrzujete, jedná se ustálené hovorové výrazy. A nejsem jediný, kdo je používá, když je používají i novináři ve svých recenzích, jako je tato.
Nicméně abych se vrátil k původnímu tématu, ve vašem světě patří Scala do prémiové třídy? Pro Vás je vrchol automobilů asi "Octávka f plné palbě, f metle", když Scala je ve Vaší hlavě prémie, že?

qwertz
28. dubna • 9:31

Omyl. Jste to vy, kdo nechápe "kontext příspěvku", na který reaguje. Nebo možná ho chápete, jen jste měl potřebu se tu (opět?) vyzvracet.Ve videu novinář (který se recenzím aut vůbec nevěnuje a zastupuje bežného frantu z ulice, což je v tomto případě dost podstatné) použije termín "prémiová třída". Od této chvíle máte rudo před očima a zvracíte tu něco o tom, že BMW Audi a Mercedes můžou podle redakce zřejmě skončit, protože nová prémie je Scala. Přitom novinář na videu jasně uvádí, že Scala míří mezi konkurenty jako Golf nebo Civic, címž on myslel "prémiovou třídu" (btw model Golf v této velikostní skupině aut C prémiová třída určitě je). Toto zcela jasné vyjádření jste úplně ignoroval, vymyslel jste si argument, že Scala je srovnávána s BMW abyste mohl zase nadávat za jakýkoli článek o škodovce. Pak kdo je tady z idiota....

bzzz
28. dubna • 18:12

Civic i Golf jsou ovsem uplne jinde ;-)

Pavel F.
28. dubna • 13:18

Hmm, koukám, podle těch plusů a minusů, že jste to spíše Vy, kdo nechápe kontext. B-]
Abych to upřesnil, já jsem šel do kolen kvůli smíchu, ne kvůli tomu, že bych viděl rudě a zvracel. :-D
Je zajímavé, jak se snažíte obhájit neobhajitelné. Ale budiž Vám přáno. Já nemám nic proti Škodovce, Škodovky jsem měl, teď už sice ne, ale v rodině stále ano, nic proti nim nemám a můj příspěvek neměl být nějaký útok na ně (to jen Vy, když vydíte někoho, kdo by nesouhlasil nebo nevynášel Škodu do nebes, tak to berete jako útok (nadávání) proti Škodě). Ale rád nazývám věci tak, jaké jsou a nesnažím se je vidět růžovými brýlemi.
Novinář si sice mohl myslet, že Scala míří ke Golfu či Civicu (což si já nemyslím, z mého pohledu je to něco mezi Rapidem a Octávkou), ale nicméně to nemění nic na tom, že rozhodně nemíří do prémiové třídy (stejně jako Golf či Civic tam nejsou).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
28. dubna • 13:59

Myslíte těch mínusů, kde si nějaké nemehlo 150x vymaže cockies a nakliká si během minuty uspokojivý počet hodnocení?:-DJestliže neexistuje standardní definice "prémiové třídy", je to všechno jenom z "vašeho pohledu". Srovnání s BMW a Mercedesem jste si pak úplně vymyslel, abyste těm vašim zvratkům dodal zdánlivou logiku.Jen pro vaši informaci ŠA je mi úplně ukradená. Ovšem i nezaujatý čtenář si jistě povšimne, že přehlídka obdobné demence se spouští výhradně pod články k tématu této značky. Navíc, pokud vás toto auto nezajímá, nedává žádný smysl abyste četl tento článek nebo dokonce ztrácel svůj čas koukáním na video a po 150 tady nadával, jak se redakce zbláznila. Buď trpíte duševní poruchou, nebo v pubertě nemáte co na práci.

JirkaX
28. dubna • 17:57

A co kdyby dostávala negativní hodnocení jiná značka aut, to by bylo v pořádku, že? ale že je to zrovna Škodovka, která zrovna kvalitou neoslňuje tak je to podvod. Směšné.

Pavel F.
28. dubna • 15:45

Pokud si ty minusy klikají nemehla, tak nemehlo nejsem. Nikdy jsem to nedělal a našel bych plno svých příspěvků, kde mám minusy. Pro mě je to zpětná vazba od dalších čtenářů. Ale věřit tomu nemusíte, to Vás ani přesvědčovat nechci.Standardní definice "prémiové třídy" neexistuje, stejně jako pro "přiměřeně" či "luxusní". Ale tak nějak většina lidí (např. při srovnávací metodice) se na tom dokáže shodnout. Tak jako ve statistice SDA se třeba Citigo neocitne v kategorii SUV, sportovní či luxusní, byť pro někoho to sportovní auto může být.Je opravdu vidět, že máte problém s pochopením psaného textu a kontextu. Já jsem netvrdil, že Škoda je mi ukradená (pro mě osobně je to auto, které uspokojí, ale nenadchne), takže ten poslední odstavec blábolení jste si mohl ušetřit. Zda trpím duševní poruchou, to (zatím) netuším. :-P A sice mám blíže k důchodu než k pubertálnímu věku, ale děkuji za Váš (nepřesný) odhad mého věku. Potěšilo to. B-]Přeji Vám hezký zbytek víkendu!

Yellowhammer
26. dubna • 22:08

Dnes jsem v tom seděl.. Dynamic paket a látka kvalitní jak jednovrstvý kapesník :D je to asi nejhezčí Škodovka, ale hlavně skrze pozlátka - tady chrom, támhle imitace karbonu (lesklý karbon pravda neznám), tady led podsvícení.. Ale jako celek je to pořád to samé.. A prémie už vůbec ne :D

ACE
26. dubna • 19:40

Prostě šedé fungující auto pro nenáročného řidiče, co nad výběrem nechce moc přemýšlet nebo je mu to jedno.

rk
26. dubna • 19:46

To auto bylo modré.

Dix_
26. dubna • 18:44

Všiml jsem si,že ty auta v Chorvatsku měli v interiéru osvětlení žárovkama.Auta na salonech mají vnitřní LED osvětlení.

rk
26. dubna • 19:42

Žárovky jsou obsahem příplatkového paketu Light, Ledky jsou v základu.

PanHajzl
26. dubna • 22:04

To je prdel? :O

Lojza
27. dubna • 16:58

Jo to máš pravdu!!! S tou cenou si opravdu dělají z lidí blbce, jen totální debil to za ty peníze muže koupit!!! KIA Cool kombi za 375000,-!!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

mpolan
29. dubna • 8:42

No vidíš. A přesto bude Scala prodávanější a oblíbenější, než Ceed. Celoevropsky.
Nehledě na to, že dynamicky bude ten Ceed vůči Scale o dost velký krok pozadu. A to i vůči té základní se 70 kW.

petr r. (petrumr)
27. dubna • 8:37

není levnější si koupit do interieru ledky can-bus a vyměnit si je, jsou sice dražší, ale zase nesvítí neo nepropojí něco na pořád. 20 snad za ledku dáš.

Aladin
26. dubna • 18:17

- komerční inzerce by měla být značená
- srovnávat Scalu s Golfem i v rámci této placené reklamy je trapné a budoucí majitelé snad žádné srovnání s Golfem ani nečekají

Eurohujer
26. dubna • 18:15

je skvela, mozna lepsi nez oktavka, proste skodovka jak se patri!B-]

Luxgen
29. dubna • 23:09

Lepší než Oktávka ne, praktičtější a svěžejší možná. Ono kdovíjaký superzázrak to samozřejmě nebude. Ale přijde mi to dobře udělané ve smyslu, zákaznk dostane jakoby pocit plnohodnotného auta kategorie Golf/Auris..... Ale zároveň ještě zcela finančně nevyrostl ze své Thalia kategorie. Takových lidí je dost. Že na Golf/Auris nemají vědí a jsou s tím smíření, ale s nákupní taškou prostě trapas už dělat něchtějí. Ať pro jejich vnitřní pocit nebo i pro okolí. Klíčové a zlomové podle mě budou 3 otázky: 1) Motor 1.0 samozřejmě stačit může. Ale dožije se TSI alespoň 300tkm tak, aby nežralo olej, mělo tlaky, nekroutil se blok, neselhaly rozvody nebo všechno ostatní? 2) Nebude podvozek totální pryčna a ještě k tomu směrově nestabilní? 3) Bude interér trochu příjemný a ne jak otočený kelímek co předváděla O3? ... pokud tyto 3 otázky projdou (sám nevím, nechám se překvapit) tak by to nemuselo být špatné.;-)

Scarab
2. května • 12:24

V zásadě souhlasím, ale potíž je v tom, že cena Scaly (s motorizací 1.5 TSI, která odpovídá tomu Golfu/Aurisu) bude stejná (Auris) nebo jen nepatrně nižší než je u toho Golfu, ale ani Golf ani Auris to nikdy nebude!

Toky.
7. května • 10:23

Pritom Auris sa už ani nevyrába, len dobieha výpredaj. A Scala je hotnew.
:-D

Assasin
27. dubna • 18:14

Lowcost a míří do prémiové třídy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? TOHLE UŽ JE TOTÁLNÍ POMATENÍ SMYSLŮ !!! TO JE UŽ DIAGNÓZA !!!!!!!!!!!!!!!!PROPAGAND, KTERÁ NEMÁ V MODERNÍM SVĚTĚ CO POHLEDÁVAT. OPRAVDU PAN ŠÉFREDAKTOR NENÍ SCHOPEN TYTO VĚCI ZATRHNOUT???!!!! POKUD NE, PROČ TEDY NEPŘEJMENUJETE STRÁNKY NA SKODAWEB NEBO WURSTWEB...TVL !!! :-D:-D:-D

qwertz
27. dubna • 18:39

Co kdybyste si raději vzal prášeček na uklidnění...?

asi tak
27. dubna • 18:47

To je magor. :-D

Assasin
27. dubna • 6:53

Disproporční škaredé auto.Jeste tak zadní partie jsou ok. Platforma pola potažmo Ibizi. Tuctový totalni lowcoast pro lidi v důchodovém věku.Prestante už pisalci dělat z tohoto vozidla vyrobek s nejmodernějšími technologiemi na světě.

Doporučujeme

Články odjinud